Trouwens.....mmm Taco's! Klinkt alleen voor mij wat vreemd om die te eten aangezien m'n hondje zo heet, hahaha! Hier de link: MVI 0900 - YouTube
@masu, ooooooh misschien gaat Jos dan op een gegeven moment nog wel iets sneller eten hihi Ik ga het recept vragen! ben wel benieuwd naar de video
Hihi geweldig je kan bij Amy een hanekam maken!! Zelfs staartjes en klipjes...... Maar volgens mij ben je niet zo'n tuttel of wel?? Ik heb de klippies en haarstiekies al klaar liggen maar volgens mij moet ik hier nog heel lang wachten. Yara eet meestal binnen 10 minuten haar bakje leeg.. Die wil ook dat we doorlepelen. Anders gaat ze heel hard boos huilen .
Masu ik ben even zo vrij geweest om een recept uit ons schriftje op te zoeken maar het is heel eenvoudig. Kaneel en suiker bij de peertjes voegen samen met rode wijn of rode bessensap en lekker laten pruttelen.
aaaaaaaaaagh Masu had gewoon je post gemist met je youtube link wat onwijs schattig, zo probeerd ook de afbeeldingen eronder te pakken hihi erg leuk, ze zet behoorlijk kracht aan de tuinman maar gaat dus goed. En ze heeft inderdaad al behoorlijke haartjes, tijd voor staartjes
Ja en boos worden he als het niet snel genoeg gaat. Manlief gaat te langzaam haha en wordt ze heel boos op hem.
hier ook zo eentje die graag vlug eet ik ga morgen niet, heb een of andere verrekking aan mijn spier in mn rechterschouder, kan niet bakken of gewoon bewegen, heel stijf dus, autorijden zit er ook niet in, khoop dat ik een nieuwe datum krijg! Jolien blaast nu altijd tussen haar lippen, als een olifan, met zo een echt tuitmondje, ik heb het gefilmd, eens zien of ik het op youtube krijg straks anders morgen...
@mamalijntje, whahaha zie het al helemaal voor me. Heerlijk toch dat ze zo van haar hapje kan genieten! @nachtzon, balen dat je niet heen kan morgen hoop dat je een nieuwe datum krijgt, sterkte met je verekte spier. @hier, JOs heeft lekker gebadderd en ligt al weer even op bed. ZIjn flesje lekker leeggedronken en helemaal tevreden. Hij heeft wat medeklinkers ondekt en dat klinkt heel grappig
Senso plots hele andere geluiden he! Zo leuk. En die Jos boft toch dat hij elke avond heerlijk kan baderen, Smeer je hem nog extra in met iets? Balen nacht! -- Hier liggen de kids op bed. Manlief is nog werken en ik ga even stiekum snacken.. Heb lekkere trek en aangezien ik het sporten en de lijn even op een laag laag pitje heb gezet mag het van mijzelf! Ben nu moordwijven aan het kijken.. Heerlijk simpel haha
@mamalijntje, nee eigenlijk nooit. Vandaag dan wel lekker even ingesmeerd met olie van zwitsal goede nacht maar daar had ik gewoon zin in heeft Yara een erge droge huid? Lekker hoor even snacken, hier ook een bakje chips. Wij hebben 1 dag in de week dat dat mag en dan de rest van de week weer streng. Ik ben wordfeud aan het spelen want manlief kijkt weer eens iets wat ik niet leuk vind.. maar ja dat is niets nieuws
Ja Yara smeren we 2x op een dag in met Balneum. 1x in de 3 dagen baderen in olie en met speciale shampoo en badschuim. Volgende week gaan we zwemmen maar het liefst smeer ik haar met boter in haha...
@mamalijntje, ooooooooh dat is wel heel veel smeren zou haar voor het zwemmen niet insmeren met boter hoor straks glibbert ze uit je handen
zo meiden het is weer zo ver ik ga naar mijn bedje aangezien Jos vanmorgen best vroeg was ben ik best wel moe. Duik even lekker onder de warme dekens met mijn boek Welterusten en tot morgen!
He meiden! Wij zijn weer terug van 't feest...ietsje vroeger dan gepland, maar ach... @senso, zo, om kwart voor 10 al naar je bedje? Het wordt steeds erger met jou! Heerlijk zo' bakje chips, ik heb een stuk taart op net... @mamalijntje, yara is echt een gevoelig meisje, wat moet je haar vaak insmeren. Ze vindt het zelf vast wel prettig dat je vaak smeert zeker? Ik ben idd niet zo'n tuttert (lees: totaal niet), maar vind het bij kleine meisjes wel mega schattig staan. Ik heb alleen nog geen speldjes o.i.d. in huis...moet ik toch maar eens gaan kopen denk ik. Haar haartjes zijn nu best lang, maar wel dun dus ik weet niet of 't gaat werken. @hier, het was echt gezellig en amy heeft 't goed gedaan. Moet zeggen dat ik 't wel prettig vond haar bij me te hebben. Het inslapen ging goed, maar op een gegeven moment werd ze wakker van een andere baby die hard aan 't huilen was. Toen duurde het ff voordat ze weer sliep. Om half 12 werd ze huilend wakker, geen idee waarvan. Misschien van alle herrie, want 't is nogal een gehorig huis. Toen hebben we besloten maar naar huis te gaan. Nu ligt ze weer lekker in haar eigen bedje, maar telkens als ik denk dat ze slaapt, wordt ze toch weer huilend wakker.... Ik ga zo dus ook m'n bedje opzoeken. Hoop dat jullie allemaal lekker liggen te slapen!
Goeiemorgen medien! @masu, kan natuurlijk best dat ze wakker werd van de herrie en het in een vreemde omgeving slapen. Ze heeft het toch goed gedaan zo voor de eerste keer, knap hoor. Wel leuk dat het zo gezellig was, heeft Amy uiteindelijk wel goed de slaap kunnen vatten? Ben wel om 22.00 uur naar boven gegaan maar heb nog lekker liggen lezen tot 23.00 uur dus valt mee hoor hahaha @mamalijntje, zo dat is een korte nacht getsie.. rustig aan vandaag meis *dikke knuffel* @hier, goeie nacht gehad. Jos werd om kwart voor 8 wakker dus goed te doen. Had alleen geen zin om er uit te gaan en manlief bleef maar doorsnurken dus ben er toch maar uit gegaan, nu met een bakkie thee op de bank. Ga de kleine man zo even zijn fles geven
en het recept van de stoofpeertjes, mjammie! 1 kg stoofperen (of meer) Flinke scheut rode wijn of limonade paar eetlepels suiker schep kaneel Alles bij elkaar doen en dan aanvullen met water tot het onderstaat. Na 45 min, een uurtje even met een vorkje prikken of het gaar is. ls de boel gaar afgieten tot je een kwart kookvocht in de pan over hebt. Dan een eetlepel maizena of allesbinder in een beker doen. Beetje water erbij en tot een papje roeren en al roerend erbij doen,even door laten koken. Als het dan nog te dun is dan nog een beetje erbij doen
Goedemorgen meiden! Hier even een kort berichtje van mij. Kian slaapt hier al 2 ochtenden uit tot 9 uur, heerlijk! Tussen manlief en mij zijn er wel wat spanningen, maar gelukkig lossen we het wel op elke keer, kan niet wachten tot donderdag en hopelijk slaan de medicijnen dan ook snel aan! Vandaag gaat mijn schoonvader naar mijn auto kijken om te proberen of hij de stuurbekrachtiging weer aan gang krijgt zonder de pomp te vervangen, ook is mijn broertje (en mijn schoonvader) morgen jarig en die houdt het vandaag, mijn svader volgende week zaterdag. Dus weer een druk dagje!
goedemorgen, ik heb alles gelezen. mamalijntje, wta balen dat yara toch ging spugen. ik ben benieuwd of het echt van het vroodje kwam. oei wat een korte nacht. hopelijk kan je vandaag rustig aan doen en vannacht goed slapen. senso, wij hebben een buggy van chicco. erg mooi en fijn ding. weet alleen niet of hij op de fiets mee kan. mijn zus heeft dezelfde en hij doet het na 3 jaar nog prima. jos die allemaal nieuwe geluidjes kent wat leuk! masu, jammer dat je eerder thuis was als gepland maar ach je hebt het wel weer meegemaakt en geprobeert. leuk filmpje van amy. denk idd dat klipjes weinig uit zullen maken op dun haar. c&a heeft trouwens hele leuke klipjes. mlien, wat lekker dat kian weer uitslaapt. dat zal je wel goed doen. jammer dat het zo up en down gaat bij jullie. het gaat straks allemaal wel beter als hij hulp krijgt. ----- wesley had gisteren van 14.15 tot 16.15 uur. we hadden hem maar wakker gemaakt want anders zou hij blijven slapen tot 17.00 uur. daarna zijn we naar s-ouders gegaan en hij heeft het weer super gedaan. we hebben hem daar op bed gelegd om 19.30uur en hij sliep om 20.00 uur. om 23.30 gingen ze ineens vuurwerk afsteken en wesley werd daar wakker van omdat het precies bij zijn raam was. we zijn toen maar naar huis gegaan. vanmorgen hoorden we hem om half 9 maar denk dat hij al eerder wakker was. ligt nu weer op bed en ben benieuwd hoelang hij slaapt.