Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Balen dat ze vuurwerk af gingen steken waar Wesley wakker van werd. Toch het ochtenddutje nog wel? Wesley vandaag alweer 8 maanden!

Iemand nog interesse in een te winnen baby? :p

Bekijk bijlage 215022

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

haha ik wil wel als ik dan niet zwanger hoe te zijn :D

mlien, ja toch nog wel. ik ben erachter dat hij in de ochtend gewoon niet langer dan 30/45min nodig heeft om te slapen. ik wil wel dat hij langer slaapt maar hij niet haha. nu ik het weet en door heb vindt ik het niet meer erg want ik maakte me druk om hem.

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen meiden!!:D

@mlien, 9 uur is een hele mooie tijd, fijn hoor! Je man heeft toch afgelopen vrijdag die therapie al gehad? Of alleen kennismaking? Hoe vond hij het?
    Hoop dat je schoonpa wat aan de auto kan doen!
    Whahahaha! Een baby winnen, altijd leuk! :D Ik vind zwanger zijn heel bijzonder, dus ik wil er toch wel een zwangerschap aan vooraf laten gaan. ;)

@mamalijntje, balen van je korte nacht! Hier ook een dametje die weer aan 't hoesten is....ben je d'r eindelijk vanaf begint ze weer opnieuw....:(
    Bedankt voor je recept! Het lijkt veel op het recept van senso zie ik.

@sammie, op zich een mooie nacht dus. Balen dat ze vuurwerk af gingen steken onder zijn raam! Waren het onbekenden of mensen van jullie?
    Dat ze dan ff een stukje verderop gaan staan...
    Hier hetzelfde hoor: Amy heeft aan 3 kwartier 's ochtends echt genoeg en is dan weer helemaal bijgetankt. Prima toch?

@senso, balen dat Jos toch enigszins vroeg was....zou het niet mooi zijn als onze baby's een timer hadden die wat later stond in 't weekend? :p
    23 uur slapen...dat valt inderdaad mee! ;)
    Bedankt voor je recept! Ik zal het eens een keer gaan proberen.

@hier, ik denk dat Amy vannacht bij onze vrienden zo hard begon te huilen omdat ze wakker werd van de herrie (en geloof me: wij produceren heel wat decibels met z'n allen) en vervolgens in een vreemde kamer lag en een beetje in paniek raakte. Thuis lukte het haar niet in slaap te komen, dus heeft manlief haar een klein flesje gegeven en toen was ze binnen een hum van tijd vertrokken.
    Om 8 uur werd ze wakker. :)
    Manlief is er weer uit gegaan en ik heb tot 10 uur echt in een coma gelegen. :$
    En daardoor heb ik nu koppijn...net te lang geslapen dus.
    Amy heeft haar fruit op en ligt nu ff een dutje te doen.
    Vanmiddag gaan we naar 't buurthuis om met de corsogroep te gaan wandelen, daarna wandelen we door naar s-ouders om het bedje terug te brengen en daar nog even wat te drinken.
    Daarna snel naar huis, eten en dansles. Druk dagje voor de boeg dus!

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heeeeeeeey Mlientje, lekker hoor dat Kian jullie zo uit laat slapen! gelukkig dat jij en je man het wel steeds oplossen, hoop dat de medicijnen snel aan slaan. Hahaha grappig die baby winnen!

@sammie, gelukkig ging het gisteren goed bij je souders. Wesley heeft gistermiddag lekker geslapen! jeetje Wesley is alweer 8 maanden, wat gaat het hard :$ Chicco buggy ziet er inderdaad goed uit en kan ook mee op de fiets, zat inderdaad ook al aan die te denken.

@hier, zooooooooo het huis is weer schoon! van beneden tot boven even als een orkaan doorheen gesjeest. Jos ligt inmiddels weer lekker te slapen, wilde vanmorgen eerst zijn fles niet drinken omdat hij het te druk had met konijnenkeutels produceren ;) daarna was het te dik dus wat verdund en opnieuw opgewarmd maar nu was hij de hele tijd zuur aan het spugen dus toch te dun.

Had gehoopt dat het al een stuk minder zou zijn en ik misschien binnenkort eens kon starten met afbouwen van die JBPM :(

Ondertussen wat groentehapjes aan het maken voor meneer.

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, zou wel erg mooi zijn een aparte klok in het weekend hahaha, was op zich een mooie tijd maar vond het wel jammer dat manlief niet wakker werd. Maar ach nu is het huis al schoon dus dat is wel lekker :D

Oe hoofdpijn van het vaste/lange slapen, balen! drukke maar gezellige dag heb je voor de boeg! :) heel veel plezier!

Gelukkig heeft Amy na het kleine flesje lekker geslapen, werkt altijd wel even ontspannen een flesje drinken en dan lekker naar bed.

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, ik heb nog nooit 's nachts een flesje hoeven geven als ze wakker werd (behalve toen ze net geboren was) maar dit werkte net goed om haar lekker te laten inslapen. Prima dus! :)

Wat ben jij productief geweest voor een zondag! Knap hoor! *geeft senso een schouderklopje*:D

Ben benieuwd hoe Amy 't vanmiddag doet. Haar slaapje vanmiddag vervalt dus eigenlijk, maar ze kan wel in de wandelwagen slapen. Hoop dus maar dat ze daar goed genoeg in kan slapen...

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, heb het ook nog maar 1 x hoeven doen. Jos was zo overstuur (geen idee waarom) en wilde maar niet slapen, toen uit wanhoop eigenlijk een klein flesje gemaakt en daarna was hij zo in dromeland hihi

Jos doet het meestal wel goed als we gaan wandelen maar wij zijn dan wel weer terug aan het eind van de middag en dan kan hij dan nog een uurtje naar bed.

Ach en Amy kennende doet ze het vast goed en gaat ze gewoon een powernapje in de wagen doen :D

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Fijn dat Jos zo goed slaapt in de wagen. Ik hoop Amy ook, maar de laatste tijd is haar eigen bedje toch zwaar favoriet. Ik denk dat het niet erg is voor een keertje en dat ze dan wel kan handlen.
    Komt goed. :)
    (en zo niet, dan heeft ons mam vanavond de problemen met mevrouw in bed leggen, hahaha! ;))

9. AHzondag

masu, lekker geslapen tot 10uur, jammer van je hoofdpijn.
    gelukkig ging amy weer slapen na een flesje.
    wesley slaapt gelukkig gewoon verder zonder flesje maar als hij dat niet zou dan zou ik ook een kleintje geven. het was achter ergens in de buurt waar ze vuurwerk afstaken. geen idee wie het waren. veel plezier starks en het slapen komt vast goed .

senso, ik wist niet dat die buggy op de fiets kon maar het is een goed ding. wat ben jij goed bezig geweest zeg! wij houden een echte zondag hoor geen zin om iets te doen.

nachtzon, jij hebt toch een hele poos geleden een hondje weggedaan? heb je daar spijt van gekregen en heb je zelf een baasje gezocht of naar het asiel gebracht?

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Zo weer ff bijgelzen vabaf mn foon. Ik.ben alleen de helft alweer kwijt.
    Las dat Yara toch aan het spugen was. Hoop dat het niet van het brood was.

veel kleintjes op tijd wakker en hier en daar een uitslaper.

Hier hard aan het werk. Ahum ik zit op de bank en.kijk Brother bear met de groep...
    Stij heeft afgelopen nacht met de helm opgeslapen. alleen om 4.30 uur was hij wakker en wilde niet meer slapen. De helm in het donker af gedaan sn toen sliep hij door. Weet dus niet of hij plekken had. Om 8uur was ik alweer op werk mag tot 4uur dus ben al over de helft :)

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ben ik weer even.

Ben nog even terug naar bed gegaan. Heb eerst manlief even verteld dat ik toch echt meer moet slapen haha en daarna lekker lang gelegen. Yara een broodje gegeven en daarna als een gek het huis beneden schoongemaakt. Blijft altijd een klus met twee kids.

Ben benieuwd als ze straks wakker wordt of het broodje erin is blijven zitten. Ging al iets beter maar ze moet steeds huilen als ze het brood in haar mond doet.

Nu even een bakkie. Zo twee plankjes in de verf zetten en proberen bij de trap te gaan voegen.. Denk dat ik het laatste vanavond ga doen.

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    mamalijntje: dus nog geen reactie op het brood! Fijn!! Ze moet ws wennen aan de structuur van het brood.

Kibbeling: werkse nog eventjes!

hier lekker naar het park geweest op de fiets:)

Bekijk bijlage 215066

Bekijk bijlage 215067

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, zit je er aan te denken om je hondje weg te doen?

@kibbeling, hahaha jij bent hard aan het werk! is toch lekker op de zondag ;) nog een klein uurtje en dan ben je klaar. Fijn dat Stijn wel gelijk verder is gaan slapen na het af doen van de helm.

@mamalijntje, lekker hoor dat je nog even terug gegaan bent naar bed en heel goed dat je het gezegd hebt tegen je man. Wat jij slaapt af en toe zo kort dat kan niet makkelijk zijn, hoop dat het brood is blijven zitten bij Yara en dat ze geen reactie heeft op het brood.

@mama van 3, aaaaaaah leuke fotospam, heb je een bakfiets?

@hier, lekker wezen wandelen, was echt heerlijk weer! JOs had vanmorgen niet best geslapen (vanwege dat zuur) en werd dus vrij snel al moe, hij vond het dus zo interessant buiten dat hij niet wilde gaan slapen in zijn wagen ;) uiteindelijk thuis nog even een fruithapje met liga en nu ligt hij lekker te tukken.

Ik ben een beetje moe maar heb het idee dat ik nog zoveel moet doen, maar heb geen zin meer.

14. AHzondag

Senso, wij willen idd onze grote hond weg doen. We zijn tot de conclusie gekomen dat hij beter af is bij een baasje die wel de tijd een aandacht voor hem heeft. Met tijd bedoel ik dan ook echt tijd voor de hond. Ik heb ook sinds mijn zwangerschap een afkeer gekregen van hem. Vind het heel moeilijk en doet pijn maar merk gewoon aan hem dat hij dood ongelukkig is hier. Deze beslissing is niet over 1 nacht ijs gegaan en wil ook alleen maar het beste voor hem. Maar dan is de vraag is dat zelf een baasje zoeken of naar het asiel brengen waar de baasjes gescreend worden enzo.

Haha die jos vond het veel te mooi buiten, gelijk heeft ie.
    Mamalijntje, goed dat je nog even hebt bij geslapen. Spannend voor yara en jullie weer. Misschien is ze nog niet toe aan brood?

Mamavan3, super. Mooie foto's

Kibbeling, het bevalt stijn toch niet zo dat slapen met de helm. Ga je hem vannacht weer op doen? Op hoeveel flessen zit stijn 3?

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sammie het is een verschrikkelijke beslissing maar waarschijnlijk beter. Hoezo heb je een afkeer van hem gekregen?

Senso nog steeds aan de konijnenkeutels? Het is echt heerlijk wandel weer! Wij zijn gisteren twee uurtjes wezen wandelen heerlijk!

Mamavan3 mooie meiden! heerlijk he dat zonnetje!

--

Hier de plankjes voor op de bank in de verf gezet en dacht ach laat ik de zijkant van de trap ook maar in de verf zetten en wat een verschil al. Nu nog twee keer en dan de onderkant en voorkant nog.. (grote werk komt nog binnenkant maar dat ziet niemand)

Yara heeft 3.5 uur geslapen vanmiddag en net heerlijk in bad gedaan. Mijn tante had speciaal Dermolin gehaalt voor haar zodat ik haar vaker in bad kan gaan doen!
    Nu lekker aan de soepstengen en straks eten!

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, moeilijke keuze hoor, een ongelukkige hond is ook niets. Kan hij beter bij iemand zijn die meer tijd voor hem heeft, zou denk ik eerst zelf proberen om een nieuw baasje te zoeken. Lukt dat niet dan via het asiel...

@mamalijntje, jij bent weer goed bezig geweest vanmiddag! lekker hoor dat je je meisje wat vaker in bad kunt doen, heeft ze nog een reactie op het broodje gehad? zal wel niet als ze zo lang geslapen heeft :)

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    sorry meiden, ff niet terug gelezen...
    Jolien ligt in het ziekenhuis, heeft verleden nacht een pseudokroep aanval opgedaan en hebben haar dus met spoed naar het ziekenhuis gebracht, ze kreeg aerosol en moet daar nog een nachtje blijven. Gisterennacht bij haar geslapen en vanavond moest ik ze achterlaten, aangezien Steven al om 4 uur moet beginnen en ik de kindjes moet wakker maken... pfff wat een naar gevoel :(

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O bah nachtzon! Heel veel beterschap met Jolien!

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    aaaaaah Nachtzon wat een naar bericht zeg :( kan me voorstellen dat je je heel naar voelt, dikke knuffel en veel sterkte..

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ik heb hier trouwens in een deuk gelegen, Jos kreeg als avondeten 170 gram avocado met tomaat..

Het ging hem gewoon niet hard genoeg en hij was boos dat het op was :( gek kind want ik heb het geproefd maar ik vond het niet echt lekker :)

Deel Deze Pagina