Ha ladies! Alles teruggelezen, maar geen tijd om op iedereen te reageren. Dus ff een egoberichtje.. Wat erg trouwens, nachtzon! Hoop dat ze snel beter is! Hier is het super goed gegaan! Het was erg druk in 't buurthuis, zo'n 40 man/vrouw/kids. Amy vond het super interessant, heeft veel naar iedereen gelachen en heeft zich heel goed vermaakt. 's Ochtends heeft ze bijna 2 uur geslapen en vanmiddag gewoon niet. Ook niet in de wagen, ze wilde gewoon niks missen en was aan 't zingen en brabbelen de hele weg! Om kwart over 4 waren we terug in het buurthuis en toen rook ik een mega poepluier. Ff snel wat gedronken en richting s-ouders gegaan om het bedje terug te brengen. Amy daar meteen verschoond en haar daar om 5 uur groente en yoghurt gegeven. Om kwart voor 6 waren we thuis en hebben we Amy in bed gelegd. Ze was zo vertrokken. Wat heb ik toch een heerlijk meisje, ze is gewoon wakker geweest van half 1 tot kwart voor 6 en nog was ze mega vrolijk en hoorde je haar niet mopperen! Nu dus nog ff dutten en dan kan ze rond half 8 haar flesje hebben van oma. Wij hebben ff snel gegeten en gaan zo weer naar de dansles...dus het was wel ff haasten. Maar zeker voor herhaling vatbaar, Amy genoot ook zichtbaar van alle aandacht en dat is gewoon het mooiste van alles om dat te zien! Vanavond kom ik wel weer ff uitgebreid reageren, maar nu ben ik er van tussen! Later meiden!
@masu, wat heerlijk zeg dat je meisje zich zo vermaakt heeft! Wel fijn dat ze vanmorgen zo lang geslapen had veel plezier op dansles! @hier, Jos ligt nog even een powernapje te doen. En ik ben op de bank geploft met een bakkie thee. Drukke dag gehad dus weet niet of ik het wel red hoor tot 22.00 uur De hele vriezer la ligt vol met hapjes voor Jos, heerlijk als de weer genoeg hebt. Ga alleen van de week dus nog wel een paar porties met avocado/tomaat maken. Nu had ik er maar 1 gemaakt maar hij vond het zo lekker hihihi
Masu fijn dat je een leuke dag gehad hebt! En amy ook zo te lezen. Veel plezier met dansen! Senso ik red het ook niet tot 22 uur hoor haha.. Ik ga zo met Jamie douche en dan heeel vroeg naar bed. Heerlijk. -- Broodje zit er nog in. Wel iets wat groene ontlasting dus die darmen worden wel geprikkeld en een paar mondjes terug maar niet zoals gisteren. Morgen nogmaals proberen en dan kijken we weer verder. Wel vervelend moet ik morgen brood en boter meegeven aan het kdv.
ooooooooh gelukkig Mamalijntje ben ik niet de enige hahahaha Gelukkig is het met het broodje van Yara goed gegaan, ja gewoon brood enzo zit natuurlijk bij de prijs maar Yara haar brood natuurlijk niet. Krijg je nu korting?
Ja nacht het is heel rottig maar zoveel kleintjse hebben het! Beterschap. Senso nee we krijgen geen korting maar moet eerlijk gezegt ook nog even gaan overleggen. Wil eigelijk dat ze ipv het brood en drinken dan Yara luiers geven maar was het alweer vergeten (oeps) -- Hier proest dame alles bij elkaar. Ze heeft weer een akelige hoest. Denk dinsdag maar weer terug want we gebruiken nog steeds beide puffers maar lijkt niks te helpen.
@mamalijntje, hier zit alles bij de prijs in dus ook de Pampers, alleen flesvoeding niet omdat daar zoveel verschillende soorten van zijn. Sneu hoor dat Yara weer zo aan het hoesten is, zou ook zeker terug gaan aangezien je nog steeds met die puffers bezig bent.
Liefst ga ik morgen maar helaas moet ik werken en Yara is niet ziek ziek. Ideaal dat luiers er ook bij zitten. lees soms ook verhalen dat ze knuffels, slaapzakken en nog veel meer krijgen. Hier alleen fruit en brood.
Hier brood,luiers, fruit, sapjes enz allemaal inbegrepen alleen idd melkpoeder niet Nachtzon beterschap!! Wij hebben idd een fietskar zo breng ik ze ook naar opvang.. Ze vinden het geweldig!
wesley ligt lekker op bed en sliep binnen 10 min. hij was lekker aan het kletsen en mopperen in bed met zijn knuffel. mamalijntje ga morgen even foto maken. ik heb vanmiddag 2 wassen gevouwen de derde staat klaar en een strijk was maar die doe ik morgen overdag. senso, lekker op tijd naar bed. mamalijntje, jij ook zo lekker je bedje in. hopelijk slapen de kindjes goed vanavond.
@mamalijntje, kan me voorstellen dat je het liefst morgen gaat. Gelukkig is ze niet ziek ziek en kun je wachten tot dinsdag. Hier inderdaad ook een slaapzak van het kdv aan, draagt 2 dagen dan die slaapzak en dan wassen ze hem weer. @mama van 3, gaaf hoor zo'n fietskar! kan me voorstellen dat ze het helemaal geweldig vinden haha @sammie, aaaah die Wesley lekker aan het kletsen en mopperen tegen z'n knuffel goed bezig geweest met je was! en groot gelijk hoor morgen weer een dag! @hier, zo lekker uitgebreid gedoucht want had het koud brr nu weer lekker warm. Jos is nog even met papa aan het badderen en die ga ik zo zijn flesje geven, hoop dat hij lekker gaat slapen dan ga ik ook niet snel daarna naar mijn bedje om te lezen en te slapen.
Shit...heel bericht getypt en nu is 't weg.:x Ff de korte versie dan maar: @senso, fijn dat de tomaat-avocado zo in de smaak valt bij Jos! Ik heb dat nog nooit gehad, weet echt niet hoe avocado smaakt. Hoe maak je dat klaar? @mamalijntje, lijkt me idd vervelend om brood mee te geven naar het kdv en er zelf geen zicht op te hebben. Ik zou hen zeker vragen heel alert te zijn op Yara en na afloop even heel goed informeren (dat doe je natuurlijk altijd al). Wat vervelend dat ze nog steeds zo proest. Ik zou gewoon een keertje terug gaan naar de arts. @sammie, wat erg dat je afscheid neemt van je hond! Lijkt me een hele moeilijke beslissing. Ik zou eerst kijken of je zelf een goed baasje kunt vinden. Wie weet kom je via via wel aan een geschikt persoon? En dan kun je 't altijd nog via 't asiel proberen als het jullie zelf niet lukt. Hier zit trouwens ook alles bij de prijs in, ook luiers. Dus alleen zelf flesvoeding meenemen naar het kdv. Ieder kdv regelt dat natuurlijk anders. Mamalijntje betaalt vast ook minder, omdat luiers niet bij de prijs inbegrepen zijn. @hier, we zijn niet gaan dansen, want ik heb ruzie gekregen met ons mam. Ik kan me soms zooo ergeren en vandaag was ik 't beu! Ze kwam samen met ons pap en ik vertelde hoe het vandaag was gegaan met Amy. Ze stelden telkens vragen waar ze zelf allang het antwoord op weten. Tot 3 keer toe....en toen gaf ik dus op geirriteerde toon antwoord. Daar reageerde zij weer heel fel op en dan legt ze de fout altijd meteen bij mij neer (zoals gewoonlijk ligt de fout bij mij en haar reactie wordt altijd uitgelokt door mij en is dus nooit fout...). Ik werd dus echt boos en heb gezegd dat ik al geen zin meer had te gaan dansen en dat ze weer konden gaan. Ja sorry hoor, ik ben blij dat ze willen oppassen, maar op zo'n manier heb ik er al geen zin meer in. Nu is ze dus pissig, nou, jammer dan!:x Het gaat werkelijkwaar nergens over en als jullie dit lezen denken jullie waarschijnlijk ook van 'waar maak je je druk om', maar ik heb zo vaak aanvaringen om dit soort kleine dingetjes en nu ben ik 't gewoon beu! Bah! Ze zijn dus weer weggegaan en ik heb nog ff flink lopen tieren hier en nu ben ik weer kalm. Net zijn we wel ff naar 't dansen gewandeld met Amy (die nog ff lekker 1 uur en 1 kwartier heeft geslapen) en hebben we nog ff gekletst en naar 't dansen gekeken. Amy heeft net haar flesje op en nu gaat ze lekker naar bed toe. Wat nu het vervelende is, is dat ons mam komende dinsdag dus 's middags ff 2 uurtjes op Amy zou passen omdat er een collega van 't werk langskomt om mij een nieuwe techniek te leren. Nu moet ik haar dus bellen om dat af te spreken, maar daar heb ik dus zoooo geen zin in! Nog ff goed denken hoe ik 't ga doen dus....
@masu, nou ik heb even op youtube opgezocht hoe je zo'n avocado schoon moet maken (want dat wist ik niet hihi) en dan hak je hem in stukjes en daarbij de ontvelde tomaat zonder pitjes en dan meng je alles door elkaar. Je hoeft niets te koken of te stomen oid. Wat vervelend dat je ruzie hebt met je mams, dat lijkt me niet echt iets voor jou.. ik heb ook heel vaak kleine aanvaringen met mijn moeder en daar irriteer ik me vreselijk aan dus kan me je gevoel goed voorstellen. Zou het even laten rusten en dan morgen proberen uit te praten? @hier, Jos lekker zijn fles gegeven en meneer ligt in zijn bed. Af en toe springt de babyfoon nog aan maar geen idee wat hij aan het doen is, hoor hem namelijk verder niet
@ mamalijn gelijk heb je dat je nog even naar bed bent gegaan. Wel grappig dan ben je moe en dan ben je wel druk in huis bezig. Maar wel goed in huis bezig. Moet je nog veel doen of is de verbouwing bijna klaar? Wat lief van je tante om die speciale zeep mee te nemen. Lekker dat je Yara nu iets vaker in badje kan doen. Wat goed dat ze niet echt een grote reactie geeft op het brood. Ik duim nog even verder dat het goed blijft gaan. En ach dan maar speciaal brood mee naar het kdv. Als dat het beste voor Yara is. Vervelend wel dat ze nog zo aan het hoesten is. @ MV3 leuke fotos weer van de meiden! @ Senso Jos lekker om zich heen aan het kijken buiten en slapen ho maar. Blijf jij trouwens nog steeds bij de voeding met JBm erin of ga je toch ook Friso comfort proberen? Ik moet eerlijk zeggen wilde dat we het veel eerder hadden gedaan voor Stijn. Oh ja nog een vraagje jij had toch (als ik het goed heb onthouden) een label doekje gekocht voor Jos? welke heb je gekocht? @ Kdv hier zit in principe alles erin, zlefs babyvoeding als je nutrilon standaard geeft. Maar ook luiers, fruit, brood enzo zit er bij in. We hebben wel een eigen slaapzakje meegegeven en dat vind ik ook niet erg. Ook vertrouwd voor Stijn zelf. Wij moeten wel onze eigen voeding meenemen omdat we Friso comfort hebben. @ Sammie Stijn was al vroeg in slaap gevallen met de helm en we zeiden ook van we zien wel hoe lang hij slaapt. Dat was dus vanaf 20.00 uur in de avond tot 4.30 uur in de ochtend. Nog best lang, alleen bleek hij toch een rode plek te hebben en dan vooral op de kant waar hij lag. Stijn krijgt nu 3 flessen idd. s Morgens een papfles, om 12 uu rbij de boterham en dan voor het slapen gaan. Verder krijgt hij fruit, groente en yoghurt/koekje. @ Nacht jeetje wat schrikken van je nieuws en dan al helemaal balen dat je vannacht niet bij haar kan zijn. Hele dikke knuffel en hopelijk is ze snel opgeknapt en mag ze naar huis. @ Masu wat fijn dat Amy het zo goed gedaan heeft vandaag. Geeft jou ook een goed gevoel denk ik. Volgens mij ben je vanavond dansen toch?? Veel plezier. Ohhh lees net dat je niet bent geweest. Wel vervelend dat je ruzie met je mams hebt al kan ik me er wel iets bij voorstellen hoor. (ik heb dat soms ook met mams en veelal met zus zoals je weet). Succes met uitpuzzelen voor dinsdag. Je hebt nog even.. @ Hier vandaag een rustige dag op mn werk totdat het bijna tijd was om naar huis te gaan. Het stroom viel uit en de hele wijk zat zonder. Ik ben dus langer gebleven en nadat ik thuis even snel de spullen heb gepakt en mark en Stijn heb opgehaald om door te gaan naar mams nog even terug langs werk gereden. Ik moest geld afgeven zodat ze eten konden bestellen. (lang leve de elektriciteit!!) Mark was vandaag met Stijn naar de kinderboerderij gewandeld en Stijn heeft zijn ogen uitgekeken. Ook hier dus mooi wandelweer Stijn heeft vandaag de helm niet opgehad (een rode plek op zijn voorhoofd) en ligt nu ook uitgeteld in bed zonder helm op. Ik ga zo ook lekker slapen want ondanks de rustige dag op mn werk ben ik echt versleten.
@kibbeling, zit nog steeds te twijfelen. Misschien toch maar eens friso comfort gaat proberen maar ja wat doe je dan met ander drinken zoals thee/diksap? Heb inderdaad een labeldoekje gekocht zie hieronder Jos is helemaal happy met zijn pulkdoekje hihi Wat leuk dat Mark met Stijn naar de kinderboederij is gegaan, gezellig hoor papa met zoon op stap @hier, ik ga lekker richting bed. Jos werd net wakker en er zat blijkbaar nog een boer dwars want hij had wat liggen spugen in bed, dus bed verschoond en JOs heeft nog 2 harde boeren gelaten nu ligt hij weer. Hoop dat hij nu wel gaat slapen want ik ben moe en wil ook naar bed toe. Ik ga afsluiten meiden morgen om 6.00 uur de wekker welterusten iedereen en tot morgen!
senso geeft hij sap en thee wel terug dan? Ik denk dat je dan met arts contact op moet nemen want dan kan het ook reflux zijn. Hij kan dan medicijnen krijgen waardoor hij er minder/geen last van heeft. Stijn had alleen maar last van de melk. Water en sap ging gewoon goed en kwam ook niet terug. Nu we op de comfort over zijn gaat het hartstikke goed. Wat een leuk doekje trouwens! Lekker pulleken die Jos! Stijn heeft er 1 van snoozebaby en is er helemaal weg van. Slaap lekker en werkse morgen!