@senso, wat een leuk doekjes! Kan me voorstellen dat Jos daar blij mee is! Hopelijk lig je nu lekker in bed en slaapt Jos ook weer. Fijn dat je me snapt! Het zijn van die kleine irritaties waar ik al jaren tegenaan loop. Het irritante is ook dat ik altijd aangesproken wordt door ons mam op bepaalde karaktertrekken die zij zelf ook heeft, maar dat wil ze van zichzelf niet zien. Maar ondertussen mij er wel op wijzen...zucht...daar word ik vaak zo moe van! Je zou verwachten dat ze dat in de loop der jaren toch geleerd heeft maar dat valt dus vies tegen... @kibbeling, relaxte werkdag, maar daar wordt je vaak net zo moe (of soms wel meer moe) van dan van drukke werkdagen. Lekker op tijd naar bed dan. Wat leuk dat Mark en Stijn samen op pad zijn geweest. Diertjes zijn vaak mega interessant ja! Ook fijn dat jij me snapt...zal voor jou wel herkenbaar zijn met name met je zus. Het zijn telkens dezelfde irritaties waar je op uitkomt dan he... @hier, flink wat geprint voor 't werk. Hoef ik dat morgen niet meer te doen. Nu duik ik m'n bedje in, ook om 10 uur, want ik ben er moe van! Slaap lekker allemaal!
Kibbeling, oei weer plekken op zijn hoofd. Hoop dat ze wel iets voor hem kunnen betekenen. Lekker dagje ehb je gehad en leuk naar de diertjes kijken. Slaaplekker alvast. Senso, haha die jos moest zijn mannelijkheid even tonen met zijn boeren. Sneu dat hij nog steeds zo' n last heeft van het opkomen van melk. Wie weet wat kibbeling zegt ( verborgen) reflux of andere voeding proberen. Jij ook weltruste. Masu, hmm niet zo best om ruzie te hebben met je mams maar morgen kan je het vast beter bekijken en wie weet kan zei ook haat fout toegeven. Herken het wel hoor. Mijn s- ouders kunnen er ook wat van en manlief en s-zus kunnen soms behoorlijk geirriteerd raken. Zal toch de ouderdom zijn haha. Hier vraagt svader binnen 1 uur soms wel3 x hetzelfde of ze vertellen eerder op de avond iets en dan vertellen ze het later nog een keer :s Hier voetbal aan het kijken inter milan tegen ac milan. Boeit mij vrij weinig maar manlief vindt het leuk. Ik heb nog een boek op de ipad staan die ik aan het lezen ben. Sorry voor de fouten als die erin zitten komt door de ipad het is zo'n gedoe Om het te verbeteren.
Goeiemorgen meiden! @kibbeling, ja water en thee komen er ook uit. Het is ook reflux volgens mij maar als ik zijn drinken in dik dan heeft hij er geen last van en als hij wel wat spuugt dan boeit hem dan ook weinig. Je hebt medicijnen die het zuur neutraliseert maar dan komt het toch nog omhoog doet alleen geen zeer ook dan moet je wel blijven indikken. Misschien dat ik toch nog eens ga overleggen, dat Jos 8 weken was ben ik al naar de HA geweest hiervoor. Zij dacht ook aan reflux. @masu, ooooooooh die van die karaktereigenschappen die komt me zo bekend voor! heel irritant.. houd er maar rekening mee dat ze er niet van leer (doet mijn moeder ook niet ) dan kan het alleen maar meevallen. @hier, nou ik ben op tijd naar bed gegaan en Jos bleef maar spoken. Om 22.30 uur toch allemaal in slaap gevallen en om 23.40 uur schrok ik wakker van een hevig huilend jongetje getroost en weer in bed gelegd. Weer snel in slaap gevallen en daarna werd ik wakker van de wekker. Duidelijk in zijn sprongetje, hoop maar dat hij snel over is want dit was gewoon zielig (ook voor mama ) Meiden die gaan werken, werkze vandaag! Meiden die lekker thuis zijn, maak er een fijne dag van! Tot vanmiddag
Masu: best herkenbaar hoor. Heb het ook met mn moeder. Dat is de reden ook dat ze nu eigenlijk heel weinig oppast. Toen t.imo wat ouder werdt en zich zelf kon verwoorden kwam die daar wat vaker. Maar nu met de tweeling doe ik het bijna niet. Omdat ik nu al weet dat het irritaties gaat opleveren en het niet gaat zoals ik het wil! Ze dingen te eten krijgen die ze van mij nog niet mogen enz.. Sterkte!! Kan je niet iemand anders regelen voor dinsdag? Kibbeling: jeetje balen toch weer plekjes.. Vandaag dus terug? Ben benieuwd! Senso: balen zeg zo spooknachtje.. Wel een heel leuk labeldoekje! Her ook afgelopen weekend spooknachtjes gehad. Maar vannacht hebben ze goed geslapen dus ik ook weer kunne bijtanken! Mamalijntje: hoe is het met klussen gegaan? Wanneer mag je eigenlijk naar het ziekenhuis voor je buik? En hoe gaat het met yara en der brood? Nachtzon: hoe is het met je meisje? En weet je al of je die bakwedstrijd andere keer mag doen?
Goeiemorgen meiden! Nou ja, vroege morgen, Amy hoorde ik al om kwart over 7! Tot 8 uur heb ik nog in bed gelegen, want ze vermaakte zich nog wel en toen ben ik maar opgestaan. @senso, oeh vermoeiend is dat, een kind in een sprong! Hoop dat Jos er snel doorheen is en hoop dat je nu in de piek zit, dan wordt het vanaf nu alleen maar beter. Werkse vandaag! Hopelijk heb je niet teveel last van de slechte nacht. @sammie, het blijft gewoon irritant. Misschien dat ik er nog eens over ga praten, maar tot nu toe denk ik er nog precies hetzelfde over als gisteren. En praten....tja....ik ben normaal helemaal pro praten hoor, maar we hebben 't hier al zo vaak over gehad en de fout ligt toch altijd bij mij. Heb je een goeie nacht gehad? @mamavan3, haha, ik vind 't wel grappig dat iedereen het hier herkent! Jij dus ook al...en je hebt er in feite een mooie oplossing voor gevonden. Ik weet nog niet wat ik ga doen met de dinsdag, misschien houd ik Amy wel gewoon thuis. Das wel niet zo relaxt, want ik kan me niet zo goed concentreren dan. Maar ze is wel super vrolijk en makkelijk nu, dus wat dat betreft zou het wel gaan. We zullen wel zien... @kibbeling, vandaag terug met de helm toch? Heel veel succes en hopelijk kunnen ze 'm wat aanpassen zodat Stijn er geen plekjes meer van krijgt! @mlien, hoe was de eerste keer therapie geweest voor je man? Kon me herinneren dat hij dat vrijdag heeft gehad toch?
@Masu; Hij zegt er niet zoveel over, het was ook nog meer introductie dan dat het echt al gericht handelen was. Hij is nu ook thuis (vanmiddag wel 3 uurtjes werken) maar hij doet niks en ik loop me helemaal de pleuris te werken om alles weer netjes te krijgen wat dus niet lukt aangezien hij ENORM in de weg zit.. bah!!!!! Ben er gewoon helemaal klaar mee! :x
Oh mlien, ik kan 't me zo voorstellen, daar raak je dan zo gefrustreerd door! Kun je 'm niet stimuleren buiten ff een rondje te gaan wandelen of zo? Misschien kan hij dan ff lekker z'n hoofd leegmaken en heb jij ook ff wat ruimte. Als hij vanmiddag 3 uurtjes gaat werken moet je zelf ook ff lekker niks doen en even tijd voor jezelf nemen he? Is er niet iets wat hij graag doet wat voor hem echt ontspannend is? Hebben jullie deze week het gesprek met de arts?
hai meiden ben er met de kop niet zo bij, vandaar ff minder aanwezig wou nachtzon wel even sterkte wensen!
@Masu; Ik krijg hem met geen mogelijkheid van de bank afgetrokken... Hij merkt ook aan mij dat ik kwaad ben, en vraagt wel waarom dat is, maar ik kan hem moeilijk de huid vol gaan schelden (dat zou ik het liefst doen). Ik ben er gewoon zo klaar mee.. vorige week heeft hij namelijk alle papieren van ons op de salontafel gelegd met de bedoeling om het op te ruimen en ik mocht er niet aan zitten, maar nu ligt het er dus nog steeds en ik word gewoon helemaal gek van alle zooi! Manlief heeft donderdag het gesprek met de arts.
Owww Mlien een dikke knuffel voor jou!!!!!!!!!! Ik heb hier al soms die ergenissen over mn man, maar die van jou klinken nog wat heftiger! Of tenminste de situatie! Ik hoop snel dat dfe medicatie mag aan slaan en het allemaal wat rustiger in zijn hoofd wordt, waardoor jij ook wat meer rust krijgt! Bb: dikkke knuffel voor jou!
Mlien, vind dit echt heel kl*te voor je. Kan je man niet een paar dagen bij zijn ouders gaan logeren zodat je even bij kan komen of jij een paar dagen met kian ergens anders?
@Sammie; Is ook geen optie, iedereen woont hier ver uit de buurt en ik moet morgen ook gewoon alweer gaan werken. Mja.. zoals het nu is ben ik maar liever aan het werk dan thuis. Het voelt ook echt heel erg alsof ik Kian tekort doe hiermee, dat vind ik wel heel erg.
mlien, snap dat je het gevoel voor kian hebt maar zolang jij hem alle liefde geeft die hij nodig heeft is dat toch goed. misschien een gek idee hoor maar is het niet beter als je man zich laat opnemen. het lijkt meer op een zware depressie en denk dat hij best veel zorg nodig heeft wat ik zoal lees.
@mlien, kan me je gevoel goed voorstellen...Hele dikke knuffel! Snap dat je een schuldgevoel hebt naar Kian toe, maar probeer het niet zo te ervaren. Neem je momentjes met hem, ga misschien vanmiddag ff lekker wandelen met hem. Zijn jullie er allebei lekker uit en dat vindt Kian vast ook fijn. Hier is het namelijk heel lekker weer, misschien bij jullie ook wel? En op je werk ff je zinnen verzetten is ook prima. Het is gewoon ff 'overleven' tot je man die medicatie heeft en dan gaat het hopelijk allemaal weer bergopwaarts! @bb, ook een dikke knuffel voor jou! @hier, m'n kleine meid ligt weer lekker te dutten. Net een fruithap op en nu is ze in dromeland. Om kwart voor 12 komt schoonma haar ophalen, zodat ik kan gaan werken. Vanmorgen heb ik ook weer ff wat fruithap gemaakt, want ik was weer bijna door m'n voorraad heen. Straks nog ff alles in potjes in de vriezer doen, maar nu eerst 't hondje uit laten. Tot later!
@ Sammie heb me er ondertussen wel bij neergelegd dat hij zo af en toe een rode plek heeft. @ Senso ik dacht dat het met die medicatie helemaal over zou zijn. Maar zou denk ik toch nog even met haar overleggen, ik vond het voor Stijn ook vervelender als dat hij er last van leek te hebben. Dik je nu dan alles in met JBM?? Lijkt me wel raar voor de thee en sap.. Ach arme Jos zo aan het huilen.. Hoop dat hij snel uit de sprong raakt en hij weer gewoon lekker kan slapen in de nacht (en zijn mama dan ook) @ Masu jeetje wat was Amy vroeg voor haar doen!! Gelukkig heb je het nog wel kunnen rekken tot 8 uur en dan valt het wel mee. Wel vervelend dat je eigenlijk bij voorbaat al een beetje weet dat praten weinig zin zal hebben (helaas weet ik uit eigen ervaring hoe dat voelt). Hoop wel dat jij en je mams eruit zullen komen, het blijft lastig zeker als je ze toch nodig hebt. @ Mlien meid dikke knuffel!!! Ik hoop echt voor je dat het snel beter met je man mag gaan en je weer een beetje meer ruimte krijgt voor jezelf. @ Hier na een voor mij goede nacht (mark beweerd er 3x uit te zijn geweest) vanmorgen naar de helmcontrole geweest. Ik ben echt zo blij Stijn zijn platte kantje is 1cm gegroeid!!!! En de bolle kant 3mm. Alles wat we nu doen doen we goed. De rode plekken op zijn voorhoofd heeft hij omdat zijn hoofd ook in de lengte (lees van voor naar achteren) gegroeid is en de helm dus eigenlijk te klein is geworden. Ze heeft hem nu bijgeschaafd en hij heeft hem op gehad. Bij het afdoen zag ik helemaal geen plekjes op zijn hoofd. We moeten het nu goed in de gaten houden en indien nodig weer leukosilk erop plakken en als er dan nog rode plekken zijn dan moeten we even bellen. We hoeven pas over 4 weken terug te komen! En als hij hem in de nacht niet heel de nacht op kan houden ivm rode plekken is dat geen grote ramp. Na het meten even met Stijn langs mams haar werk gereden. Mams werkt in een verzorgingshuis (waar ik zelf ook heb gewerkt) en je zag echt al die gezichten van die oude mensen opvrolijken. Daar heeft hij zijn fruithap op en nog zijn flesje. Nog even langs mark gereden (heeft avonddienst en ziet Stijn morgenavond pas want Stijn gaat bij zus slapen) zodat hij nog even kon kroelen met hem en toen naar huis met een versleten mannetje. Bij thuiskomst even snel langs vriendin gegaan, die kreeg vandaag de sleutel van 2 huizen onder ons. Daarna heb ik Stijn in bed gelegd en zonder al te veel mopperen viel hij al snel in slaap.
Wauw kibbeling, wat een goed nieuws!!! Dan is het allemaal niet voor niks en is er nu al mooi resultaat te meten, goed hoor! Eigenlijk dus logisch dat de helm daar drukte, de vorm van stijn's hoofdje is dus ook al echt veranderd. Geweldig om de gezichten van oude mensen te zien als je met een babytje binnenkomt he? Dieren doen 't vaak ook goed, toen ik stage liep in een bejaardentehuis heb ik ook een aantal keer mijn hond meegenomen en dat vonden de mensen fantastisch! Wonen jullie in een flat? Dat neem ik aan, aangezien een vriendin onder je komt wonen. Wat leuk! Wonen jullie lekker dicht bij elkaar. @hier, fruithap gemaakt, was opgevouwen en een nieuwe was aangezet. Die moet ik zo dus nog even gaan ophangen en daarna ga ik richting 't werk. Op 't werk van manlief is het heel erg rustig, dus ze moeten met z'n allen met hun uren de min in en de baas gaat misschien deeltijdww aanvragen....allemaal niet zo'n goed nieuws dus. Vooralsnog hoeven er geen mensen uit, maar het moet wel aantrekken, anders gaan er wel ontslagen vallen. Niet zo mooi!
masu wij wonen idd in een flat op de 4e etage en zij gaat echt recht onder ons op de 2e wonen. Als we heel veel herrie maken (worden eerst onze onder buren gek) dan hoort ze ons wel. Moeten we het wel heel bont maken want het is absoluut niet gehorig hier. En die oude mensen worden idd erg blij van kindjes en van dieren. Wel vervelend dat het zo slecht op mark zijn werk gaat. Ik hoop dat het snel weer aan zal trekken voor er ontslagen moeten gaan vallen. Werkse vandaag. Moet je tot laat weer?
kibbeling, wat en super goed nieuws! mooi dat zijn hoofdje zo snel bijtrekt. masu, oei niet best zo met mark zijn werk. hopelijk hoeft er niemand uit. hier een nieuw baasje aan het zoeken en dat valt niet mee zeg. ga elke keer weer twijfelen. we hebben nu iemand die wel goed klinkt maar vindt hte toch lastig.
@Kibbeling; Wat fijn dat de afplatting al wat verminderd is!! Lijkt me toch al een lastige situatie zo met helmpje, zal vast allemaal vraagtekens bij je oproepen of je het wel goed doet, maar zo te lezen gaat alles prima! Heeft Stijn eigenlijk al tandjes? @Masu; Wat vervelend dat het op je man zijn werk niet zo lekker loopt, hoop dat het snel wat aantrekt! @Sammie; Moeilijk zeg om een hond weg te doen, jullie hebben er toch 2? Zou de beslissing zoveel mogelijk op gevoel proberen te doen, denk dat dat voor jezelf het makkelijkst is. Manlief is al bijna 3 uren weg en Kian ligt al vanaf half 2 te slapen, heerlijk, even rust voor mezelf. Heb ook alleen maar op de bank gezeten en tv gekeken, voel me nu wel weer iets rustiger gelukkig.