Sammie lijkt me ook wel lastig hoor een nieuw baasje voor je hond zoeken. Mlien het lastigste was vooral dat we in de nacht zaten. Nu weten we gewoon dat we zo door kunnen gaan en op de juiste manier bezig zijn. stijn heeft nog altijd geen tandjes... Hier stijn heeft echt heerlijk liggen slapen en nu is hij bezig om zich te gaan voortbewegen alleen zit hij steeds in de knoop... Met als gevolg een hoop kabaal van help mij!!! Steeds gaan zijn billen in de lucht en verder komt hij niet.... Hieronder nog effe 2 foto's. De eerste is van voordat we met de helm begonnen. De 2e is van vandaag (nu we 1 maand bezig zijn)
Kibbeling. Wat zie je die verbetering goed! Mlien, lekker even rust die je verdient. Het is zeker moeilijk om een baasje te vinden er hebben er nu al wat mensen tussen zitten die goed overkomen. Mijn gevoel gaat wel uit naar een gezin met kinderen eigenlijk of naar een baasje die alle tijd heeft.
sammie het verschil is echt al groot. Hoor het ook van mensen die hem al een tijdje niet hebben gezien en hem nu zonder helm zien. Kan de hond wel goed met kinderen overweg? Zal haast wel want je hebt wesley ook thuis.. (haha lekkere blonde opmerking ook weer) Snap heel goed dat je een goed baasje zoekt.
Hey meiden daar ben ik ook weer @mlien, jeetje wat naar dat het op dit moment zo gaat bij jullie thuis, kan me voorstellen dat je er af en toe flink door heen zit. Gelukkig heb je vanmiddag wat bij kunnen tanken, goed hoor dat je ook echt even niets gedaan hebt. *dikke knuffel* het is allemaal niet niks. @mama van 3, gelukkig heb je vannacht lekker geslapen en heb je even bij kunnen tanken! @masu, Amy had een vroegertje vandaag gelukkig kon je nog even in je warme bedje blijven liggen tot 8 uur je bent goed bezig geweest zo te lezen vandaag! wat balen dat het zo slecht gaat op je man zijn werk, hoop dat er geen ontslagen volgen.. @sammie, kan me voorstellen dat het ontzettend moeilijk is.. veel sterkte met het zoeken naar een nieuw baasje.. @bb, dikke knuffel voor jou! @kibbeling, ja idd ook een schepje jbpm door de thee en diksap. Maar ja kan moeilijk dat de rest van zijn leven blijven doen.. Wat goed dat het hoofdje van Stijn al zo verbeterd! wat een verschil ook, je kunt het echt goed zien. Hihi wat leuk dat Stijn papa aan het helpen is @hier, kom straks even vertellen hoe mijn dag was! eerste even eten
zo hehe lekker gegeten, aardappels, boontjes en een filetlapje met wat komkommer mjammie! Lekker gewerkt vandaag, wel erg druk hoor. Af en toe weet ik niet hoe ik het allemaal moet gaan bolwerken in 24 uur pfff. Heb er taken bij gekregen waar 1 persoon fulltime mee bezig was (=36 uur) en dan moet ik ook nog mijn eigen werk doen maar goed, morgen hebben we overleg over deze nieuwe taken dus toch maar aankaarten dat het zo niet lang goed gaat, kom nergens anders aan toe. Jos heeft vandaag aardig geslapen op het kdv, zijn vaste begeleidster was ziek en dat ik hem op ging halen was er een vreemde (ze is dus net gestart bij dit kdv) Jos lag op bed zij ze, dus ga ik hem pakken is hij helemaal overstuur aan het huilen en hij lag op zijn rug. Ze wist zeker niet dat hij op zijn buik sliep en ze was zeker de babyfoon vergeten, hij was heel zielig Thuis lekker zijn groente opgegeten en een beetje yoghurt. Net nog even een tukkie gedaan van 45 minuutjes en hij is nu net wakker.
Hi allemaal, Ik reageer morgen even op iedereen! Ben kapot. Gisteren om 21:00 naar bed gegaan maar heb tot 02:00 wakker gelegen. Daarna begon Yara te hoesten en heel hard te huilen. Toen manlif om 05:30 en daarna lag Jamie bij me. Toen ging de wekker om 06:15. Diarree en onwijs buikpijn. Ben toch maar naar het werk gegaan. Morgen ochtend moet ik naar de chirurg. Ben behoorlijk in de zenuwen. Vooral omdat ik nu steeds buikpijn heb. Morgen middag met Yara naar de huisarts. Wij kruipen beide vroeg in ons bed dus tot morgen meiden!!
@mamalijntje, lekker vroeg naar bed toe, je hebt groot gelijk! Heel veel succes morgen en hopelijk valt het allemaal mee. *dikke knuffel* Ennuh...ik snap wel dat je gaat werken, maar meid, ging het wel?? Anders moet je je toch echt eens ziek melden. Wel je eigen grens bewaken he? (ik bedoel het positief, misschien komt het zo niet over...) @sammie, lijkt me heel moeilijk om een goed baasje te vinden. Hopelijk gaat het je lukken. Kan me voorstellen dat je er ook moeite mee hebt hem weg te doen. Hoelang heb je 'm eigenlijk al? En kan hij goed overweg met die kleine? Kan me voorstellen dat het daar ook niet leuk voor is misschien (hier ging dat overigens heel goed, maar mijn hondjes zien elkaar nog heel vaak). @mlien, wat fijn dat je 's middags nog ff wat tijd voor jezelf hebt gehad. Heerlijk voor de tv ontspannen, goed gedaan jij! @senso, dat kan toch niet?! Als jij er al die taken bijkrijgt en dat allemaal in 24 uur! Staat er wel een dikke salarisverhoging tegenover dan? Ff aankaarten ja, want dit lijkt me geen doen. Je hebt weer lekker gegeten vandaag. Hier ook komkommer (salade) en een stukske vlees. Smaken je shakes nog steeds of gaan ze je al tegen staan? Wat erg hoe je Jos hebt aangetroffen! Ik kan daar echt zo slecht tegen (wij hebben 't hier ook wel eens gehad). Is er dan geen overdracht geweest vraag ik me dan af... Afgelopen keer was er hier ook iets op de groep. Manlief ging Amy toen ophalen en er stond een nieuwe vrouw (Mark zei: echt een kenau, dat kon je gewoon al zien, zo'n ouwe b*tch van 50+). Amy's favoriete leidster was er ook, ze waren nog met z'n tweeen. Amy zat in de box en was alles aan 't bekijken. Die vrouw rook een poepluier en ze zei: ik ruik hier een poepluier, wie is dat? Vervolgens ging ze onaangekondigd die baby's 1 voor 1 van de vloer plukken om te ruiken, om ze vervolgens weer op de grond neer te deponeren! Die baby's wisten niet wat hen overkwam en begonnen natuurlijk te huilen. De leuke leidster ging ze meteen troosten en wierp een vuile blik naar die nieuwe leidster. Mark stond echt met z'n bek vol tanden, hij kon niet geloven wat er net gebeurde! Hij heeft Amy gepakt, spullen gepakt en is gegaan. Achteraf kan ik hier dan heel pissig over worden en wilde ik zou graag dat ik daar bij was. Zoiets doe je toch niet?! Ik zou er zeker wat van gezegd hebben en ook zeker vermeldt dat als ze zoiets bij mijn kind zou flikken, dat toch echt de laatste keer zou zijn geweest!:x Binnenkort hebben we een gesprekje en dan ga ik dat dus echt eens ff aankaarten. Als ik Amy a.s. donderdag ga brengen ga ik ook eens informeren wie die vrouw is en ook even melden dat mijn man toch flink geschrokken was over hoe zij met die baby's omging. Overdrijf ik nu (misschien maak ik me hier te kwaad over hoor)? @hier, fijn gewerkt, maar ik heb 't zo druk. Loop ik al een tijdje tegen aan en nu krijgen we op 't werk dus ook nog die nieuwe werkwijze. Pff...'t kost me veel energie en het valt niet mee alles goed te laten lopen. Eigenlijk ben ik weer toe aan vakantie, haha! Het zijn gewoon zoveel dingen waar ik aan moet denken, overal plak ik post-its omdat ik het anders simpelweg vergeet. En net bij mijn training (waar ik dus coaching op krijg) ben ik gewoon de belangrijkste techniek van heel de opleiding vergeten toe te passen! En ik weet precies waar dat door komt; mijn hoofd loopt op dit moment een beetje over. Komt wel weer goed, maar lekker is anders. Amy heeft 't goed gedaan bij s-moeder. Net lekker gebadderd, flesje op en nu ligt ze alweer in bed. Het was meteen stil. Zelf ben ik ook onder de douche gesprongen en nu zit ik alweer fris en fruitig op de bank.
@mamalijntje, je hebt groot gelijk dat je vroeg je bedje in kruipt. Soms vraag ik me af hoe jij nog kunt functioneren, meis wat een rotnacht en dan voel je je ook nog zo belabberd.. vind je wel karakter hebben hoor dat je naar je werk bent gegaan maar kijk alsjeblieft uit dat je niet te lang doorgaat.. *dikke knuffel* en heel veel sterkte en succes morgen bij de chirurg, hoop dat het allemaal meevalt. @masu, moet eerlijk zeggen dat ik te verbaasd was om te zeggen. Ze zei uit zich zelf dat ze net nog had gekeken en dat hij toen nog sliep.. nu ik thuis ben merk ik toch dat het me niet lekker zit misschien dat ik het morgen toch nog even aankaart. Zou als jou was zeker de situatie nog aankaarten, aan het gezicht van de favo leidster van AMy kon je natuurlijk ook wel zien hoe zij er over dacht. Maar voor je eigen gevoel zou ik het zeker uitspreken en ik vind niet dat je overdreven reageerd hoor, het zijn baby's dus daar ga je gewoon voorzichtig mee om vind ik. De shakes smaken nog goed, van het weekend alleen ontbeten met shake en lunch 2 bruine boterhammen. Dus dat breekt lekker de week, dus ga weer met goeie moed verder. Heb het vandaag niet echt moeilijk gehad moet ik zeggen ben benieuwd of er vrijdag wat af is. Tja en mijn werk, we hebben net een reorganisatie achter de rug dus wil ook niet te veel stampij maken maar het moet natuurlijk wel leuk blijven, gelukkig wordt het ook door andere gesignaleerd en sta ik niet alleen. Dit soort dingen blijf ik toch erg lastig vinden.. @hier, lekker gedoucht en Jos wordt nu in bad gedaan. Hij had helemaal rode wangen van vermoeidheid, zo zijn flesje en dan gaat hij vast heerlijk slapen (tenminste dat hoop ik dan maar ) pff mama is moe
@masu, wat vervelend trouwens dat je hoofd zo overloopt op dit moment.. zoals beschreven herken ik het volledig, wel balen dat je zelfs de belangrijkste techniek van de training vergeten bent toe te passen, kan me voorstellen dat je daar van baalt. Blijf bij mijn mening dat werken je energie moet geven en dat het je een gezonde dosis energie kost Als het andersom is is dat erg vermoeiend, hoop dat je het snel weer onder controle hebt en weer lekkerder aan het werk kunt. Komt vast goed en wie weet is de nieuwe werkwijze wel veel efficiënter en levert het straks veel op.
@senso, als het je niet lekker zit zou ik het zeker even aankaarten morgen. Ik ga dat donderdag ook doen, al is het alleen maar om het gemeld te hebben. Wat ze er dan mee doen is aan hen, maar ik vind wel dat als je zoiets ziet, je 't moet zeggen. Dus dat ga ik dan maar doen he. Je hebt helemaal gelijk in wat je zegt over het werk en de energie. Op dit moment moet ik m'n draai nog vinden in het werk (ik heb vanaf 5 december pas trainingen en ik moet ook m'n tijd nemen om erin te komen). Met de nieuwe werkwijze wordt het allemaal veel efficienter, dat weet ik nu al, het kost alleen weer wat investering. En ik was zoals je weet zoekende naar een structuur en die had ik gevonden, maar nu moet ik dus weer omschakelen naar de nieuwe werkwijze... Elke keer als ik een training doe krijg ik er energie van en dat is heel leuk, het is gewoon ff het geheel op orde krijgen. Komt wel goed. Fijn dat meerdere het al gesignaleerd hebben op jouw werk, ook dat komt vast goed. Ga je vrijdag voor 't eerst wegen? Hoelang ben je dan bezig, anderhalve week? Spannend!! Hoop dat je veel bent afgevallen!
@masu, goed dat je trainingen je veel energie geven (doe je toch nog steeds het goeie werk hihi) vind het altijd wel lastig hoor, denk je het op de rit te hebben moet je het ineens weer anders doen maar ook bij jou komt het zeker goed, kost alleen weer even tijd/energie. Heb afgelopen donderdag gewogen dus heb nu een startgewicht (nog steeds 1.5 kg lichter dan voordat ik begon met lijnen 2 maanden terug ofzo) maar ben wel benieuwd wat er af is als ik dus een week met die shakes bezig ben. @hier, Jos heeft zijn flesje leeggelurkt en sliep binnen een paar minuten. Hoop dat hij lekker slaapt vannacht en niet gaat spoken. Ik maak het ook niet laat vandaag, ga lekker in een nieuw boek beginnen (ben benieuwd hoever ik kom voor ik in slaap kukel haha)
@senso, ik ben ook heel benieuwd, maar je zal zeker wel resultaat zien hoor! Met die shakes gaat dat best snel. Gelukkig geven m'n trainingen me idd wel energie. Ik zit iedere training in dubio, omdat ik nu trainer ben en ik ben gewend hulpverlener te zijn. In deze rol moet ik dus heel anders handelen dan ik gewend ben en dat blijft heel lastig omschakelen. Wat fijn dat Jos al lekker ligt te tukken. Amy ook, al werd ze net huilend wakker. Misschien een nare droom of zo...ik weet 't niet. Ff een aai over d'r bol en ze is nu weer verder gaan slapen. Wat voor soort boeken lees je meestal?
Dat zal zeker een omschakeling zijn, is natuurlijk een hele andere rol waar je dan in zit. Ik lees graag de zogenaamde chicklits, lekker luchtig hoef ik niet zo op te letten als ik moe in mijn bedje lig en krijg er geen nachtmerries van hoop dat het resultaat van de shakes in ieder geval stimulerend genoeg is om door te gaan, toch gek heb het al 2 x eerder gedaan maar toch ontbreekt het me een beetje aan motivatie omdat het allemaal een beetje te langzaam gaat naar mijn zin Jos hoor ik af en toe ook een beetje huilen, misschien de dag aan het verwerken of toch weer spoken vanwege de sprong Ik ga in ieder geval maar naar mijn bed, want als hij wel besluit te gaan spoken kan ik nu beter alvast een beetje uitrusten in mijn bedje. @all, welterusten en tot morgen! ik hoop dat we allemaal een goeie nacht hebben.
Weltrusten senso! Hoop voor je dat Jos niet gaat spoken vannacht! @hier, nog ff vi aan 't kijken/luisteren (weer met rene van der gijp!). Ik ga ook optijd m'n bedje in, ben ik morgen lekker uitgerust. Trusten allemaal!
sorry meiden kon niet alles terug lezen (jeezus wat kletsen jullie veel!!!) Jolien is weer thuis en vrijdag heb ik al een nieuwe afspraak voor het bakprogramma xxxx
Meiden wat eeen geklets zeg... Masu en Senso succes met het aankaarten op jullie werk. NAcht wat fijn dat Jolien weer thuis en wat goed dat je een nieuwe bakafspraak hebt kunnen maken. Hier stijn heb ik na het eten weggebracht naar mn zus. Daar kon hij nog even spelen, pyjama aan en flesje gegeven. Daarna heb ik hem bed gelegd en kort daarna naar huis gereden. Mark was ff bij vriendin/onderbuuf in huis aan het helpen dus ook maar ff binnen gelopen. Was weer gezellig en dus werd het later dan gepland. Zo mn bed opzoeken en slapen, hoef er in elk geval niet uit voor een speentje
Goeiemorgen meiden! @nachtzon, wat fijn dat Jolien weer thuis is! en wel tof dat je een nieuwe datum hebt gekregen @kibbeling, gezellig even bij je vriendin langs, gelukkig hoef je er vannacht niet uit voor Stijn zijn speentje! @hier, lekker geslapen (al blijf ik het vroeg vinden 6 uur ) Jos heeft na zijn spookmomentje om 21.15 uur niet meer gespookt gelukkig, hij zal ook wel moe zijn geweest. Manlief is intussen al weg en ik doe nog even rustig aan, ben verder wel al bijna klaar dus hoef alleen Jos nog maar een flesje te geven en mezelf een shake Dan gaan we weer even een drukke dag te gemoet en dan ben ik morgen lekker vrij, jeuj! Meiden die moeten werken, werkze vandaag! Meiden die lekker thuis blijven, maak er een mooie en gezellige dag van! Tot vanmiddag!
Senso ik zal het ook eens gaan vragen van die sap want Yara geeft ook terug als het niet verdikt is. Misschien heeft Jos en Yara wel een reflux. We gebruiken beide ook nog steeds Nutriton. Balen van je werk! Zou het zoals masu zegt goed aankaarten en jee ik zou woedend zijn op het kdv maar dat zegt dit watje waar ze gisteren Yara een rijstenwafel hebben gegeven zonder overleg. Mlien balen hoor. Dit is voor jou ook even geen doen. Fijn dat je even bij bent gekomen maar je hebt vast wat meer tijd nodig daarvoor. Knuffffff Kibbeling wauw wat een verschil van Stijn zijn hoofd. Hij gaat van een ovaal naar een mooi bol koppie! En wat is hij blond hihi Masu knuffff (weet het eventjes niet meer solly) -- Senso jij vroeg dat volgens mij hoe ik het volhoud: nou eigenlijk geen keuze en bij Jamie waren de nachten nog veel slechter. Alleen nu ik ziek ben is het wel afzien. En mijn werkkwaliteit gaat ruim naar beneden. Evenals mijn humeur. -- Gisteren haalde ik Yara op. Hebben die oenen op het kdv haar een rijstenwafel gegeven onder het mom o daar zit toch niks in??????????? Klerezooi.. Ik was gewoon perplex en pas toen ik thuis was drong het tot mijn door Oenen echt. Goede nacht gehad. Alleen ben ik nu weer aan de diaree en buikpijn. Straks naar de chirurg en dan maar eens kijken hoe het met mijn darmen zit. Want die zit volgens mij op een verkeerde plek op dit moment.