Goeiemorgen meiden! @mamalijntje, jij vergeet gewoon wat ik gisteren gepost hebt? Schaam je!! Geintje hoor! Maakt helemaal niks uit, je kunt niet alles onthouden en we kletsen hier wat af. Wat erg dat ze Yara een rijstwafel hebben gegeven. Het komt op mij over dat ze Yara's allergie helemaal niet serieus nemen. Ik zou het wel aankaarten, want dit soort acties kunnen echt gevolgen hebben, zeker bij Yara. Ik zou al pissig zijn als ze iets aan Amy gaven zonder overleg en zij heeft nergens last van (al overleggen ze het altijd met mij). Zijn de leidsters verder wel oke? Of zijn ze heel jong? Het komt allemaal niet zo professioneel over vind ik.... Dikke knuffel en heel veel succes bij de gyn vandaag!! Hoelaat heb je je afspraak? @senso, Jos heeft dus niet meer gespookt, das mooi! Dan heb je vast een goede nacht gehad, al was ie wel kort (maar je lag er ook op tijd in, dat scheelt dan weer). Werkse vandaag! Nog ff aanpoten en dan kun je morgen lekker van je vrije dag genieten. @kibbeling, waaschijnlijk ook een korte nacht voor jullie dan, maar gelukkig wel eentje waarbij je er niet uit hoeft voor Stijn. Fijn dat het gezellig is geweest bij je vriendin. Moet er veel gebeuren in haar huisje? @hier, goeie nacht gehad, al werd ik gisteren in bed echt heel misselijk, bah. Ik heb dat vaker als ik plat lig, heel vreemd, is eigenlijk sinds de zwangerschap. Uiteindelijk ben ik toch ingeslapen en werd ik om half 7 wakker van de wekker van manlief. Om 6.40u stond hij op en toen heb ik nog tot kwart voor 8 geslapen. Toen hoorde ik Amy en om 8.15u ben ik opgestaan. Mevrouw heeft haar flesje bijna leeggedronken (was zo'n 30cc over, dat was gisteren ook al zo) en nu ligt ze tevreden te wiebelen. Ik heb gisteren ons mam maar gesmst om af te spreken voor vandaag en dat is gelukt. Ik ga Amy daar om kwart over 2 heen brengen en dan kan Mark haar weer ophalen. Om 3 uur komt mijn collega/baas en dan ben ik om 5 uur weer klaar. Tot die tijd doe ik 't rustig aan, beetje bankhangen en met Amy spelen, heerlijk!
Goedemorgen, Mamalijntje, zou het echt aankaarten bij de kdv. Vindt het heel stom van ze en niet doordacht. Gelukkig heeft ze geen rectie gekregen dus wie weet kan ze wel tegen een rijstewafel. Succes strks bij de arts. Hoop dat hij je snel kan helpen. Ik vermoed dat ik een blaasverzakking heb. Ga het straks ook even aankaarten. Masu, heb je het al uitgesproken? Gelukkig wil ze amy vandaag wel even nemen zodat jij je di g voor je werk kan doen. Senso, gelukkig een goede nacht zover 6 uur goed is haha. Werkze vandaag. Kibbeling, hopelijk hebben jullie goed geslapen zonder stijn en werkze vandaag. Onze nacht was prima wel was wesley gister avond aan het huilen in zijn slaap en vannacht ook heel even. Hij was om half 9 wakker. Ik moet vanmiddag naar de gyn en ga daar ook meteen even tussen neus en lippen door vragen over een blaasverzakking die ik vermoed. Heb het gisteren even opgezocht en het komt allemaal overeen. Maar ik ben geen arts natuurlijk haha!
Masu: ik heb dat dus ook, kan niet meer op mn buik liggen word ik meteen misselijk fijn dat het toch gelukt is met je mams! Werkse vandaag! Sammie: succes bij de gyn, je gaat spiraal eruit halen toch? Ow blaasverzakking? Klinkt niet fijn! Hier net een goede deal kunnen sluiten 65 euro kunnen krijgen voor alle kleine kleding van de dames. Waren meer dan 250 stuks ofzo. En nu heb ik dus nog een doos vol merk kleding en een dos vol tweelingkleding die nog kwijt en dan ben ik alle babydingen kwijt.. Vandaag lekker niks, straks boodschapjes doen
Ben ik weer. Even 2.5 uur in het ziekenhuis geweest. Ik heb een erge vorm van een diastase. Heb bloed moeten prikken omdat mijn nierwaardes niet bekend zijn en zonder deze waardes mogen ze geen ct scan maken. Nu dus wachten op de oproep voor de ct scan. Dan terug naar de Chirurg en wordt er een plan van aanpak gemaakt maar moet wel snel geholpen worden. Met de kinderarts komen we niet echt verder helaas. Zij wil persee nogmaals witlof en courgette gaan geven.
jeetje mamalijntje.klinkt allemaal erg heftig! Hopelijk mag je snel voor de ct scan! Samie: hoe wast bij de gyn? hier overmorgen alweer 8 maanden:O ik vind het allemaal veel te snel gaan, zeker omdat dit de laatste kleintjes zijn van ons Bekijk bijlage 215660
@mamavan3, raar he? Maar jij kunt niet meer op je buik liggen, ik niet meer op mijn rug. Heel vaag.... Het gaat snel he? Gewoon flink genieten, meer kunnen we niet doen. Wat super dat je je kleertjes al gedeeltelijk kwijt bent! @mamalijntje, dat klinkt niet zo best. Wel fijn dat ze je snel willen helpen. Die kinderarts begrijp ik niet...nogmaals witlof en courgette geven?! Jullie zijn vast als de dood om dat nog een keer te moeten geven....Krijgen jullie ook geen pilletjes? En wat is het doel van het nog een keer geven? Nog een keer een reactie, maar ja, dat kun je hem/haar bij voorbaat al vertellen. Tss... @sammie, het is nog niet uitgepraat. Ik heb alleen puur voor de afspraak gesmst. Verder niks. En dat was oke, dus prima, doen we 't zo. Ik heb ook echt geen behoefte om mijn excuses aan te bieden. En al helemaal niet om te praten. Heel succes in het ziekenhuis! Ben benieuwd en hoop voor je dat het niet is wat je denkt dat het is. @hier, Amy zo wegbrengen naar ons mam. Ze doet 't zo goed de laatste tijd, heerlijk! Ze schuift nu in z'n achteruit door de kamer, maar weet nog niet goed wat ze moet doen als ze dan een muur tegenkomt, hahaha! Uiteindelijk draait ze en gaat ze weer door, maar vaak komt daar wat gehuil en gemopper aan te pas, hihi! En ze kan nu ook in haar handjes klappen als ik het vraag. Dat vind ik erg knap, want dan begrijpt ze dus de woorden die bij de handeling horen! Zo, nu ben ik d'r weg van! tot later meiden!
He meiden, ik heb het allemaal gelezen ff kijken of ik het nog weet.... Masu fijn dat je mams toch op amy wil letten vandaag. Vriendin moet best veel doen. Het is een oud huurhuis wat nu verkocht is aan haar. Er is ook veel gerookt in dat huis dus alles is geel van de nicotine... Ze gaat een nieuwe keuken plaatsen en later nog de wc aanpakken en het toilet. Mamalijn zijn ze helemaal gek geworden op het kdv??!!! Hoe kunnen ze yara gewoon ff een rijstewafel geven.. Ik zou er zeker nog wel wat van zeggen. En jeetje wat klinkt het heftig wat je hebt. Ik hoop dat je snel een oproep krijgt voor de scan. Sammie dat klinkt niet best een blaasverzakking. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Hier.dacht ik heerlijk te kunnen slapen vanacht gaat mark weer spoken!!!! Lag hij weer te voelen en te dromen dat stijn bij ons in bed lag...grrrr Ik zei hem ga slapen!! Vanmorgen vroeg uit bed en de hele dag aan het werk.. Nog ff en dan mag ik naar huis lekker mn mannetje op halen en kroelen!!!!
masu, nou gelukkig wilde ze wel oppassen. herken het heel goed dat anderen willen dat je sorry zegt terwijl je niks fout gedaan hebt. mamavan3, ja je meiden alweer bijna 8 maanden. ik werd eergisteren er ook op gewezen door senso en dacht echt bij mezelf nu al! haha. mooie spam mamalijntje, oei niet best maar wel fijn dta ze snel tot actie willen overgaan. hmm jammer dat je niks wijzer bent met yara en voeding. ene kant snap ik de ka wel want ze wil natuurlijk zeker weten dat het daardoor komt maar aan de andere kant moet ze jullie angst toch ook begrijpen. nou die spiraal is eruit gelukkig, was niet heel erg fijn voind het best zeer doen ookal las ik overal dat het geen pijn deed maar zal wel kleinzerig zijn haha. we hebben geen gesprek gehad over een tweede want hij begon al meteen spiraal eruit waarom toch niet voor een tweede want hij is nog niet zo oud, wijzend naar wesley. dus manlief en ik hadden zoiets van laat maar. heb een recept voor de pil meegekregen en die zit nog in de tas en daar blijft hij voorlopig ahah. ik heb nu wel buikpijn een soortkramp. hij vond het wel raar dat ik juist erger en langer ongesteld was met de mirena dat hoort niet. heb geen verzakkingen en hij kon niks voelen dus het zal wel tussen mijn oren zitten.
hoi meiden daar ben ik weer! @mamalijntje, nou als jij het ook eens wil vragen, ben wel benieuwd. Het lijkt wel of Yara en Jos hetzelfde hebben. Kan me voorstellen dat je humeur en je werkkwaliteit naar beneden gaan maar hou alsjeblieft wel een beetje rekening ook met jezelf.. Pff dat is niet niks bij de chirurg, hoop dat je snel geholpen kunt worden. En jeetje wat een sukkels dat ze Yara zonder overleg rijstwafel hebben gegeven, zou ook kwaad zijn maar ik ben zelf niet de sterktste om er wat van te zeggen. Al heb ik het vanmiddag wel gedaan @masu, idd een goeie nacht gehad hoor wat raar dat je misselijk bent als je platligt gelukkig heb je lekker geslapen en heb je het nog wel kunnen regelen met je mams. @sammie, fijn een goeie nacht maar Wesley misschien een nachtmerrie? hoe was het bij de gyn? oh lees het al, gelukkig geen verzakking en wees blij dat je die spiraal kwijt bent. Enne laat maar lekker kletsen hoor over een 2e, bepaal je lekker zelf @mama van 3, kijk dat is nog eens leuk zaken doen! wat een gave foto spam! @kibbeling, hahaha je andere kind was aan het spoken @hier, kom straks wel even verslag doen van mijn dag. Behoorlijk verhaal denk ik dus eerst JOs maar even eten geven en dan kan hij nog even op bed want hij is een beetje moe
Mamavan3 mooie fotos van je meiden en geweldig ze staat!! Wat gaat het hard he..Komt ook voor mij omdat Yara 1.5 maand jonger is dan jou meiden en heerlijk lui is! Masu is het weer goed tussen je mams en jou? Las het laatst maar heb er niet op gereageerd. Ben nooit zo goed in adviezen met vaders en moeders. Gaaf hoor dat handjes klappen! Is ze echt heel vlot mee hihi Bleh kibbeling leef met je mee! Altijd vervelend om wakker te liggen. Vooral als je vroeg eruit moet/ Auw Sammie gelukkig is hij eruit! En ach moeten jullie toch zelf weten! Al deel ik zijn mening hoor. Je krijgt echt je handen vol straks. Dan is de babytijd niks. Maar daar hebben jullie natuurlijk over nagedacht en gaat goed komen toch. Misschien toch je bekken hoor. Ik heb ook aldoor een raar gevoel aan de onderkant en dat zijn mijn bekkenbodem spieren. Zou eens contact opnemen met een bekkenbodemfysio.
@mamalijntje, het is niet opgelost, er is gewoon niet over gesproken. Ook irritant natuurlijk maar ik vind het voor nu prima. Ze doet alsof er niks aan de hand is. Ook goed. @senso, fijn gewerkt? Ik lees straks het verslag wel. @sammie, het is aan jullie wat jullie ermee doen. Snap wel dat je geen advies hebt ingewonnen als hij als zo duidelijk zijn mening geeft. Hoe ga je 't nu aanpakken? Fijn dat je spiraal eruit is trouwens! @kibbeling, dat is behoorlijk wat je vriendin allemaal wil doen. Vies dat er zoveel gerookt is, dat was in ons huis ook. We hebben echt alles compleet opnieuw geschilderd, bah! Alle muren waren geel en het zit in de gordijnen en alles. Alles dus eruit, schilderen en nu is er niks meer van te zien. Maar daar moet je wel ff wat werk voor verzetten. Heb je al lekker gekroeld met Stijn? @mamavan3, ideaal als je al zoveel speelgoed hebt van T.imo! Kunnen je meiden nu mooi mee spelen en waarschijnlijk vindt T.imo het ook weer heel leuk, omdat hij die spullen al lange tijd niet gezien heeft. Gaaf hoor en mooie spam weer! @hier, boodschappen gedaan, Amy weer opgehaald en nu ga ik snel verse soep maken. Ik heb mega honger, dus ik moet echt ff in actie komen anders kunnen we over een half uur nog niet eten...
mamalijntje, ik deel zijn mening deels ook wel het is niet dat we nu al willen als wesley 1 jaar is willen we beginnen maar dat gaan we eerst op vakantie enzo maar als het gebeurt is het zeer welkom. we gaan nu gewoon heel goed oppassen en tsja gebeurt het dan is het oke. ik had echt last van dat ding. gaan jullie nu weer witlof proberen? masu, hoe is het oefenen gegaan vandaag? nou laat je moeder maar even voor wat het is en anders zou ik toch van het weekend even het gesprek aangaan en daarbij hoef je niet toe te geven ofzo maar uitpraten kan wel. senso, ik heeel benieuwd naar je verhaal! hier lekker gegeten en wesley ook. hij heeft niet helemaal zijn toetje op maar ach dat maakt niet uit. hij heeft wel vandaag 2 1,5 uur geslapen moet zeggen dat we weer in een goed ritme zitten gelukkig. ik heeft hem nu voor zijn middag slaapje fruit dus rond 14 uur en dan slaapt hij nu steeds tot 4 uur
@masu, lekker verse soep! eet smakelijk alvast @sammie, wat lekker dat Wesley weer meer een ritme heeft gevonden met slapen. Merk hier ook hoor dat JOs liever nog wat eet voordat hij gaat slapen. @Hier, nou vanmorgen JOs naar het kdv gebracht. Zat er weer iemand die ik niet kon vaste leidster was nog steeds ziek en deze peuterjuf kwam invallen ook al had ze er geen zin in maar goed aangegeven dat ik toch echt wil dat hij op zijn buik slaapt en verder eigenlijk maar niets want dat had toch geen zin omdat ze een onbekende was. Vanmiddag bij het ophalen wel gevraagd aan de andere vaste waarom ze hem op zijn rug legt nou omdat Jos zich dus zelf omdraaid thuis doet hij dat niet maar dan ligt hij behoorlijk strak onder een laken en een dekentje dus dan kan het niet echt. Gevraagd of ze een babyfoon hebben omdat ik het niet leuk vond om Jos gisteren zo overstuur aan te treffen. Ze hebben dus een babyfoon en ze snapte niet waarom het niet eerder gehoord was, de leidster die gisteren inviel werkt al 22 jaar met peuters en is baby's dus niet gewend. Nou ja ik geef het in het 3 maanden evaluatie gesprek nog wel even aan maar ja verder kan ik er weinig mee. Vandaag heeft Jos het goed gedaan, vanmorgen 1.45 uur geslapen en vanmiddag 3 kwartier en nog ergens 3 kwartier. Hij wilde zijn 2e fles pas om 12.30 uur (vanaf 7) en vanmiddag heeft hij ruim 70 cc laten staan, hij is er dus echt klaar mee en wil gewoon maar 3 flessen. Ze zei het nu zelf ook dat ze hem anders wel yoghurt met fruit er door heen ging geven. Op mijn werk heb ik een heel gesprek gehad, eerst met een aantal collega's maar daarna heeft mijn leidinggevende gevraagd of ik het gesprek onder 4 ogen wilde afmaken omdat hij zag dat het me wel erg dwars zat. ZO gezegd zo gedaan we zijn denk ik 2.5 uur in overleg geweest, hij begreep dat ik er behoorlijk mee zat dat ik nu al mijn tijd kwijt ben aan 1 ding en dat ik ook graag nog andere dingen wil doen die bij mijn functie horen en dat dat nu gewoon niet kan. Hij heeft gevraagd of ik me ajb nog 2 maanden volledig wil concentreren op deze werkzaamheden en dat we dan gaan bekijken of het nog anders moet. Het is namelijk een nieuwe procedure/werkwijze waar je (net als bij jou Masu) eerst behoorlijk veel energie in moet steken voordat het iets gaat opleveren.. dus met hem afgesproken dat ik mn focus nog 100% hier op leg de komende 2 maanden en dat we dan opnieuw een gesprek gaan voeren. Al met al ben ik blij dat ik mijn frustraties er uit heb kunnen gooien en dat we deze afspraak hebben gemaakt.We gaan met goeie moed weer verder Zo solly voor mijn lange verhaal Oh ja Jos ligt op bed, manlief is laat en ik heb maaltijdsalade met gerookte kip gegeten mjammie
Senso: woow wat een verhaal! Blij dat je het kwijt bent en hebt kunnen overleggen! Ben benieuwd hoe het over 2 maanden is! En wat raar van kdv zeg.. Sammie: spannend hoor toch zonder conceptie.. Hoe gaat het met je zoektocht? Mamalijntje: ga je het nog melden bij kdv van rijstewafel? En ben benieuwd idd of je advies op gaat volgen van kinderarts.. Masu: hoe is het bij je mama gegaan ? Hier beetje pissed op man.. Hij weet dat het gewoon echt mega druk rond etenstijd.. En weet dat ik het gewoon fijn vind als die even mailt/ belt hoe laat die ongeveer verwacht thuis komt, kan ik mij daarop instellen.. Maar vandaag weer biks gehoord. Dus echt alles alleen gedaan. Koken en op de achtergrond 2 krijsende dames want ze hoorde de blender al.. Toen zelf eten en tegelijk 3 kids voeden.. Dus ik zat net met mn kop koffie op de bank even niks. Dames lagen even op bed en t.imo was lkkr aan het spelen komt die thuis.. Zegt die zo jiij hebt ook niks te doen, het aanrrecht oet nog schoon en is hier wel een beetje troep... Aaaarrrrrgggg!! Heb hem maar even wijs geneegeerd.. Zucht!! Daarna alles in bad en flesje en nu ligt alles op 1 oor en ik lig erook al in. Manlief zit beneden zich te ergeren omdat ik niks zei vanavond.. Maar was hem gewoon even zat
mamavan3, heel goed van je laat hem maar even nadenken. soms denken ze niet verder dan dat ze zien. lijkt me ook druk hoor met 3 kids en dan alleen vindt het heel knap dat je het kan. we hebben de zoektocht gestaakt. ik kan het niet heb gister avond de hele tijd zitten huilen. we hebben samen even kritisch gekeken naar ons zelf en komen tot de conclusie dat het echt aan ons ligt. we gaan in een betere wijk wonen waar meer gelegenheid is voor wandelen en rennen voor de hond dus we we kunnen hem dan wel de zorg en aandacht geven die hij nodig heeft. manlief kan het ook niet hoor het is zijn hond eigenlijk ( hij heeft hem uitgezocht) en is toch ook echt gek op hem. ----- wesley ligt op bed die was om half 7 zo moe dat hij gewoon bijna in slaapt viel op schoot, toch wel apart want a;ls hij bijna niet slaapt is hij super wakker en als hij wel slaapt overdag is hij heel snel moe in de avond. ik heb een wasje weggestreken en ga straks nog even vouwen bah
@mama van 3, he get vervelend dat je man zo reageerd als je thuis bent vind het knap dat je rustig bent gebleven hier hoeft hij echt niet thuis te komen en dat soort dingen te zeggen kan me wel heel goed voorstellen dat je het zat bent. @sammie, als jullie het zo moeilijk vinden om een ander baasje te zoeken ga je er zeker ook spijt van krijgen, goed dat jullie gestopt zijn met zoeken. Aaaah die Wesley zo moe dat hij op schoot in slaap valt @hier, lekker samen met Jos gedoucht en daarna zijn flesje gegeven. Hij ligt nu lekker op 1 oor, hij is meteen gaan slapen en heeft geen piep meer gezegd zo moe was hij.
senso, ik weet zeker dat ik spijt krijg en weet ook zeker dat mijn man dat krijgt. we hadden een hele goede ''baas'' gevonden maar toch kan ik het niet. goed dat je het aankaarten op het kdv over jos maar waarom doen hun het niet strak genoeg? gelukkig heb je nu iets meer lucht gekregen op je werk, ga je nu je oude taken helemaal niet meer doen?