@sammie, dan doen jullie er goed aan om het niet te doen hoor, als je er niet 100% achter staat blijf je je schuldig voelen. Ach ja en het kdv, ga ook nog even tijdens het 1e evaluatiemoment met 3 maanden eens goed praten met ze. Haalde hem vandaag uit bed en hij lag helemaal met zijn hoofd tegen het hoofdend gekropen hier beweegt hij geen cm dus heb echt het idee dat ze hem niet strak in bed leggen. Klopt voorlopig doe ik minimaal mijn oude werkzaamheden en vooral concentreren op de nieuwe taken. Ook wel jammer hoor want mijn oude werkzaamheden vind ik leuker maarja dit is resultaat van de reorganisatie en daar zal ik het mee moeten doen jammer genoeg. Ben ook benieuwd of de 2e admin medewerker het wel allemaal aan kan als zij dus de rest moet doen.
zo meiden ik ben moe en ga richting mijn bedje. Welterusten en ik hoop dat iedereen een goeie nacht heeft!
@ MV3 ik had helemaal je spam gemist vanmiddag!! Leuke foto zie ze lekker knabbelen samen.. Het zijn ook wel 2 echte tuttenbellen ook volgens mij.. Ik zou geloof ik ook erg boos op manlief zijn als ik in jouw schoenen stond. Zeker omdat hij dan al zo binnen komt. Dikke knuffel!! @ Masu wat leuk dat Amy ook doorkrijgt wat je van haar vraagt. En dat mopperen omdat ze vast zitten/liggen klinkt herkenbaar Het is zeker een heel karwei maar gelukkig heeft ze veel hulp en een handige broer en familie dus gaat wel goed komen. Wij hebben ook al gezegd van joh als je hulp nodig hebt moet je een gil geven. @ Sammie wat een positief nieuws dat er geen verzakkingen zijn. Ik vond het al erg dapper van je, maar kan me je bedenkingen wel goed voorstellen. Wanneer krijgen jullie de sleutel van het nieuwe huis en moeten jullie dan veel doen? @ Senso ja zo kan je het wel zien ja mn andere kind Wat goed van je dat je toch terug gekomen bent op het voorval van gisteren. En wat goed dat Jos zich omrolt in het bedje daar Ennuh Jos regelt het zelf wel op het kdv met 3 flessen Wat fijn dat je je hart hebt kunne luchten bij je TL en dat het wel wat heeft opgeleverd. @ Hier na mijn werk snel naar het huis van zus gereden om lekker met mn binkie te knuffelen. Ligt hij gewoon te slapen L Gelukkig werd hij al snel wakker. Hij is alleen weer snot en snot verkouden!! Zus heeft zijn neus een aantal keer doorgespoeld met zoutoplossing en dat hielp wel iets. Hij is ook heel hangerig als je hem opgetild hebt (is ie normaal nooit, wil altijd om zich heen kijken) Daar nog zijn fruit gegeven en daarna lekker naar huis. Manlief was tegelijk met ons thuis dus konden we op tijd eten. Na het eten boodschappen doen en Stijn begon echt ontroostbaar te huilen toen we naar buiten liepen. Snel de boodschappen ingeladen en naar huis. Thuis heb ik Stijn getempt maar geen verhoging ofzo. Met zijn flesje was hij al bijna in slaap gevallen dus hem lekker in bed gelegd. Hij werd na 1 ½ uur wakker en helemaal overstuur en aan het huilen. Op schoot genomen maar dat was het ook niet. Zat hij bij manlief op schoot en hij geeft echt bijna zijn hele fles (pyjamapapje met biscuit) terug. Zo over manlief heen en over de bank. Stijn zelf had echt een beetje op zijn slaapzak en was verder helemaal schoon!! Snel alles schoongemaakt en Stijn nog een keertje getempt. Hij had nu wel verhoging dus hem maar een zetpil gegeven in de hoop dat hij lekker slaapt erop. Stijn daarna bij mij op schoot genomen. Volgens mij was het zon opluchting voor hem hij viel snel tegen mij aan in slaap. Hij ligt nu lekker in bed en ik ga ook. Hopen op een goede nacht. Slaap lekker allemaal!!
kibbeling, ahh arme stijn helemaal niet lekker. ik hoop dat hij goed slaapt op de zetpil. apart he dat hun schoon blijven en wij altijd onderzitten. we krijgen 1 maart de sleutel en moeten hoer 30 maart de sleutel inleveren. we hoeven opzich niet veel te doen behalve schilderen en een hokje bouwen voor de wasmachine en hond. ik ben heel blij dat we dit besluit hebben genomen. we moeten wel een hok bouwen anders maakt hij er een feest van in de woonkamer. niet dat hij sloopt maar dan ligt mijn hele bank onder de haren en daar ben ik geen fan van.
Goeiemorgen!!!!!!! En dat zeg ik oprecht. We zijn beide om 20:45 knockout gegaan en om 01:00 begon Yara heel hard te huilen. Na 2x speen had mama gewonnen en sliep ze verder tot nu nog steeds!!!!!! Jamie mocht niet meer op onze kamer komen en die werd om 05:45 huilend wakker. Na een paar strenge woorden en hem laten huilen is hij ook weer in slaap gevallen. Zo werken en dan gaat het gekkehuis hier beginnen. Manlief morgen naar de OK dus alles hier voorbereiden. Opa komt logeren dus Yara komt bij ons op de kamer slapen.
He meiden, goed laten we maar weg.. Stijn vanacht wakker geweest van 00.15-2.00 uur. Helemaal over zijn toeren en als hij bij ons lag was het goed. Telkens als we hem in bed terug wilde leggen begon hij weer hard verscheurend te huilen. Hem wel nog een flesje gegeven aangezien hij zoveel gespuugd had. Uiteindelijk is hij wel gaan slapen en rond half 5 lag hij een beetje te huilen/mopperen. Hij is wel weer in slaap gevallen. Voor nu ben ik echt helemaal brak en moet ik ook nog een lange dag werken... Straks zus maar bellen of stijn bij haar en mams kan want hij heeft nog.wat verhoging.. Mamlijn wat lekker dat je zo'n goede nacht hebt gehad. Succes met alle hectiek komende periode. Sammie dat valt dan nog wel mee qua verbouwen. Snap heel goed dat je een plekje voor de hond wilt ipv jullie bank.
Goeiemorgen meiden, @kibbeling, he getsie meis van een avond en nacht sterkte, hoop dat Stijn bij je zus en mams terecht kan. @mamalijntje, fijn hoor dat je een goeie nacht hebt gehad! succes met de voorbereidingen voor morgen en werkze vandaag! @hier, goeie nacht gehad (nou ja niet zoals we gewend zijn maar goed ) de wekker ging om 6.30 uur, en om 6.35 uur hoorde ik Jos en om 7.00 uur ook weer. Om 7.30 uur was hij er echt klaar mee en wilde hij eruit. Beneden fles gegeven en alles komt er weer uit, over mij en hemzelf heen dus ons allebei snel gewassen en omgekleed en daarna weer een flesje die bleef erin gelukkig. Hij is flink sjaggo dus ben nu al moe en de dag is net begonnen blegh leuk zo'n sprong!
Pff wat lees ik toch allemaal meiden? Waar zijn de ukjes mee bezig?! In ieder geval een super nacht bij mamalijntje! Het is je echt van harte gegund! Je krijgt 't druk genoeg de komende tijd. @kibbeling, ocherm die Stijn, hij voelt zich vast niet lekker. Wat zielig en wat ontzettend vermoeiend ook voor jullie! Hopelijk kan hij lekker naar je mams of zus. Succes met werken vandaag! Dikke knuffel! @senso, ook al een vroegertje vandaag? Gelukkig ben je vrij vandaag, dat scheelt weer. Lekker rustig aan doen vandaag dan. Een sprong is echt vermoeiend, jullie moeten er ff doorheen bikkelen en daarna heb je je heerlijk mannetje weer terug. Ook een dikke knuffel voor jou! @sammie, voor je hondje is het ook vast fijn een hok voor zichzelf te hebben, echt een eigen plaatsje. Taco heeft dat ook en gaat daar ook in liggen als hij zich wil terugtrekken. Als hij er gezellig bij wil zijn dan ligt hij bij ons op de bank of op het kleed. We willen straks ook aan Amy heel goed duidelijk maken dat als Taco in zijn bench ligt, zij hem met rust moet laten, zo blijft het voor hem ook z'n vertrouwde plekje waar niemand 'm lastig komt vallen. Fijn dat je niet veel hoeft te doen in het nieuwe huis! @hier, om 6.30 uur ging de wekker en om 6.40 voor de tweede keer. Toen was Amy ook wakker; ze begon te hoesten en uiteindelijk kwam het brabbelen er ook bij. Toen wist ik al dat ze niet meer ging slapen. Om half 8 was ze 't beu in bed, dus toen heb ik haar bij me genomen in 't grote bed. Daar hebben we nog liggen dutten tot half 9. Valt uiteindelijk wel mee, maar ik slaap dan niet echt meer, dus ik voel me toch wel moe. Ze heeft dus ook om 8.50u pas de fles gehad, dus nu ben ik ff aan 't bekijken of ze 't gaat redden tot half 11, dan fruit en naar bed. Dan breng ik haar om 10 uur naar ons pap en mam, zodat ze daar fruit kan hebben en naar bed kan. Daarna weer werken en dan ben ik om kwart voor 10 thuis. Het is mega druk op 't werk, dus manlief en ik moeten ook nog ff bekijken of ik tijdelijk overuren kan gaan maken om ze uit de brand te helpen. Dat is voortaan plannen met kind, eerst kon ik dat gewon toezeggen, maar nu zit ik met oppas en zo.. Tot later meiden!
@masu, oe bij jullie dus ook al een vroegertje vandaag, kan me voorstellen dat je niet echt meer slaapt als Amy nog een beetje bij je in bed ligt te dutten, kan ik ook niet hoor en daarnaast vind Jos het echt keten in het grote bed hahaha Overwerken is inderdaad nu plannen met een ukkie, vind het af en toe wel lastig want ik was altijd heel flexibel en ik denk jij ook en dat is nu niet meer. Om hoeveel overuren gaat het dan? Bedankt voor de dikke knuffel weet ook dat we er even doorheen moeten maar ga van het weekend wel tegen manlief zeggen dat hij er een keer uit mag want ben al 2 weken achter elkaar vroeg wakker (met soms een uitzondering van Jos zijn kant ) @hier, Jos was zo sjaggo dat ik hem maar naar bed gebracht heb om 9.10 uur. Hij is meteen gaan slapen dus misschien was hij gewoon heel erg moe nou ja we zien wel hoe laat hij wakker wordt. Vanmiddag even naar het dorp met de bus en dan wandelend terug, heb nog VVV bonnen en wil een staafmixer kopen
kibbeling, oei niet zo'n beste nacht voor jullie. ik hoop dat je de dag doorkomt. mamalijntje, jeej een goede nacht eindelijk. dat hebben jullie wel verdient! succes met je man en hopelijk hoeft hij niet al te lang te wachten. senso, arme jij en arme jos. ik vind die sprongen ook een drama. je mag vast wel uitslapen van het weekend. masu, haha die amy was het zat in bed. ik kan ook niet meer slapen hoor als wesley bij ons ligt want hij ligt dan alleen maar te keten en aan mijn haren te trekken ahaha. vandaag is de wonimgbouw langs gekomen en alles mag blijven zoals het is gelukkig. alleen staat het huis waarschijnlijk al op internet aangezien er nu allemaal mensen ons huis zitten te bekijken
@sammie, dat is goed nieuws! dat scheelt weer een hoop werk dat het zo mag blijven. Hahaha Wesley ook al zo'n harentrekker @hier, Jos ligt inmiddels al weer 1.5 uur te slapen. Wel tussendoor even zijn speentje moeten geven maar hij is gelijk weer verder gaan slapen. Ik heb maar een fruithapje gemaakt voor hem met 2 gedroogde pruimen er doorheen, misschien gaat het poepen dan wat makkelijker bij hem want dat zijn nog steeds konijnenkeutels al gaat het wel iets beter omdat ze gister op het kdv kiwi hebben gegeven.
@senso, wat sneu dat hij zo'n moeite heeft met poepen. Extra water deed jij al toch? Als je man dit weekend ook 1 dag voor z'n rekening neemt, kun je in ieder geval 1 dag uitslapen. Dat doet een mens dan best goed! Ik was altijd heel flexibel en als ik niks gepland heb staan vind ik het nooit een probleem extra te werken of te schuiven of zo. Nu is dat lastiger. Ik mag zelf aangeven welke dag en hoeveel uur. Ik moet dus nog ff bekijken of ik de dinsdag of de vrijdag doe en hoeveel uur ik dan wil werken. Ze gaan dan bekijken wie het beste waar te plaatsen is, dus misschien hoef ik dan niet eens. Ik moet nog ff goed bedenken wat ik wil...en 't er ook goed met Mark over hebben. @sammie, wat fijn dat er niks hoeft te gebeuren aan jullie huis! Hoef je daar tenminste niks meer aan te doen. Hier ook een harentrekkertje hoor! @hier, ben een ovenschotel aan 't maken om mee naar 't werk te nemen, ik heb Amy weggebracht om 10 uur en meteen haar fruit gegeven en haar daar in bed gelegd. De hond is ook alweer uitgelaten en nu zit ik ff op de bank. Over anderhalf uur moet ik aanrijden, dus heb nog lekker ff wat tijd voor mezelf, heerlijk!
he meiden, had ik een heel verhaal getikt.. (komen er 10 kleine vringertjes aan en alles is weg...) Stijn kon ik gelukkig bij mijn zus en mams brengen. Hun zijn nu even weg en ik ben met stijn al bij zus thuis. Had hem in bed gelegd maar na een klein tukkie werd hij lweer wakker. Zo even een flesje maken en geven. Ook zo nog even tempen. Hij is lekker hangerig en wil zo dicht mogelijk bij zijn.
Fijn dat Stijn bij je zus en mams kan blijven! Haha, zo herkenbaar, 2 van die grijpgrage handjes en een laptop vinden ze mega interessant!
Morgen dames!! Mamalijntje: super een goede nacht!! Waaraan moet je man geopereerd worden? Heb ik denk ik overheen gelezen.. Sammie: fijn dat het zo kan worden opgelost. En heel fijn dat jullie niet veel moeten veranderen in je huis nu.. Kibbeling: wat fijn dat die lekker vertrouwd bij oma en tante kan blijven! Hihi hier is de ipad ook altijd favoriet Masu: wel fijn toch dat je overuren zelf dan beetje kan inplannen.. Ja je moet nu alles van te voren plannen, rn als je meerdere kids hebt is dat dus nog lastiger! Lkkr ovenschotel.. Werkse vandaag! Hier een hele goede nacht niks gehoord en t.imo werd om 6 uur wakker van papa.. Dus die bij me gelegt en doorgeslapen tot half 8 heerlijk.. Manlief snapte dat die dat niet zo had moeten zeggen en heeft zelf het aanrecht opgeruimd en gezogen gisteravond.. Dus heeft wel geholpen.. Heb mij voorgenomen om de confrontatie niet meer aan te gaan het heeft geen zin.. Dus ik negeer hem dan maar even..voor nu werkt het En dames het is eindelijk zover wij gaan zatdagochtend weg en gaan lekker dagje shoppen, uiteten, hotel, en dag erna dagje sauna zo zin in!!!!!
Wat fijn mamavan3! Eindelijk jullie welverdiende dagje sauna! En ook nog shoppen en daar overnachten, heerlijk! Geniet ervan!!!
Jaa 1,5 maand geleden afgesproken met de oppas.. Maar voordat we een oppas vonden waar we beide een goed gevoel hadden, dat is echt het nadeel bij ons.. Andere eisen en je laat toch 3 kids achter.. Dus was hoop gezeik ook om.. Pffff maar goed we gaan