Goedemorgen! @masu succes met je drukke dag!Jammer dat je niet veel kan knuffelen met Amy. Wat grappig dat Amy beter slaapt bij je ouders dan thuis, maar wel ideaal dat je haar zonder zorgen achter kan laten. En als ik niet tegen de zon zou kunnen zou ik ook niet zo nodig op vakantie hoeven denk ik, alhoewel ik het toch heerlijk vind even een weekje of iets in een andere omgeving. @senso-sterkte met Jos zn sprongetje! Het komt goed En werkse! @mamalijntje balen zo slecht geslapen Sterkte met je buik en met je man! @hier kort geslapen, kon zelf pas rond half 1 in slaap komen..vervolgens kwam F.enna om half 2 voor een fles en toen om 7uur wakker. Misschien kan ik vanmiddag nog even bijslapen als mn zus is geweest want die komt eerst een bakkie doen.. Dan vanavond weer werken tot 23u. Gister weer groentehapjes staan maken voor F.enna, de vriezer ligt weer lekker vol..ook met wat nieuwe gerechten dus ben benieuwd, maar tot nu toe gaat alles erin als koek. Straks ook een nieuwe fruitcombi proberen: mango-kiwi-banaan Fijne dag allemaal!
weesje, jolien is verlekkerd op mango en kiwi ik zal ook waarschijnlijk vandaag ook zo een lekker fruitpapje maken
goedemorgen, wij hebben een rare avond en nacht gehad. wesley draaide steeds op zijn buik in zijn slaap en ging dan huilen. toen wij naar bed gingen lag hij klaarwakker in bed. heb hem een aai gegeven zijn speen en knuffel en toen is hij weer inlsaap gevallen. om 2 uur werd ik wakker van gehuil lag meneer weer op zijn buik en kon niet meer terug ahha. toen hoorde ik om 3 uur weer gesnik en heb ik weer een aai gegeven en een extra deken had het idee dat hij het koud had. vanmorgen hoorde we hem om 8.45u. straks even boodschapjes doen en even langs kruidvat.
Goeiemorgen ladies! @mamalijntje, dan zal ik vanaf 12 uur even keihard gaan duimen voor je mannetje en hopen dat hij niet teveel napijn heeft. Is opa er al? Wat vervelend dat je vanaf 3 uur niet meer kon slapen. Voel je je wel wat uitgerust? Je klinkt zo optimistisch namelijk. Balen van die buikpijn, ik hoop dat je uitslagen al binnen zijn. Succes met alles vandaag! @senso, tss, snurkende mannen, vervelend he? Hier geen last van gelukkig, die van mij doet aan tandenknarsen. Ook niet echt fijn, maar dan geef ik 'm een beuk en dan draait ie zich om en stopt ie. Werkse vandaag! @weesje, het is ook wel lekker om er ff uit te zijn, maar als ik op 3 uur rijden ergens zit heb ik ook al een vakantiegevoel. Dat is bij mij niet echt landgebonden zeg maar. Ook een latertje voor jou vandaag lees ik...tot 11 uur. Ik ben rond die tijd ook thuis en rijd hier om 2 uur aan. Maar het blijft laat vind ik. Misschien valt dat voor jou wel mee omdat je ongeregelde diensten gewend bent. Hoeveel uur werk je per week? Komt F.enna nog vaak voor een fles 's nachts? @fruithap, mango, kiwi, banaan vindt Amy ook erg lekker. @nacht, heb je morgen niet die inhaaldag van die wedstrijd? Weet je al wat je gaat maken? @sammie, wat een vreemde nacht! Misschien is hij ook aan het dromen geweest en is ie daardoor zo heftig gaan draaien. Vervelend! Is het bij jullie droog? Hier is het echt heel vies weer. Hopelijk bij jullie niet, zodat je droog je boodschapjes kunt gaan doen. @hier, Amy was om kwart voor 8 wakker, om kwart voor 9 heb ik haar flesje gegeven (liet weer 40cc staan). Ik denk dat ik dus maar een kleinere fles aan ga bieden 's ochtends, want ze laat nu structureel voeding staan. Daarna heb ik snel zelf ff ontbeten en ben ik mevrouw naar het kdv gaan brengen. Helemaal natgeregend natuurlijk, bah! Ook meteen aangekaart van die vrouw van vorige week (die baby's van de grond plukte omdat ze een poepluier rook) en ze zouden het terugkoppelen. Daarna weer terug naar huis, hond uitgelaten (weer natgeregend, maar dat maakte me geen zak meer uit, ik was toch al nat) en nu heerlijk in m'n joggingbroekje op de bank (of yoghurtbroek zoals senso zou zeggen). Om 11 moet ik gaan bellen voor de telefonische coaching en dan moet ik om 2 uur aanrijden voor 't werk. Lang dagje, rond 11 uur ben ik thuis. En ik heb vandaag ook een training waar ouders bij zijn (die gescheiden zijn en 't loopt niet zo lekker). Ik ben dus heeeel benieuwd hoe die training gaat verlopen....ik vind 't wel spannend, want ik weet niet hoe de verhoudingen nu zijn tussen hen. We shall see! Tot later meiden en maak er allemaal een fijne dag van (ondanks dat k*tweer!)!
masu, oei weer zo'n lange dag zeg. spannend de trainning helemaal omdat ze elkaar niet liggen. misschien is amy ook toe aan twee flessen. je zou in de ochtend brood kunnen geven met een klein flesje of een fles langzaam aan weglaten. het is hier ook bagger weer helaas. we zullen snel door de regen moeten ben ik bang.
Vies weertje he sammie?? Misschien wordt het nog droog? Ik hoop 't voor je, maar hier ziet 't er niet naar uit dat 't binnenkort droog wordt helaas. Misschien is ze wel toe aan 2 flessen ja. 's Middags laat ze soms ook staan van haar flesje van 150cc. Ik bouw het gewoon langzaam af en dan zien we wel waar we op uit komen. Ik vind het ook wel makkelijk om gewoon 's ochtends en 's avonds een fles te hebben om de dag mee te beginnen en te eindigen. Het liefst haal ik dus 't eerst die middagfles eraf. Wat eet Wesley 's middags en hoeveel?
WAAAAAAUWWW F.leur trekt zich op te staan even trots!!!! \ Mamalijntje: succes! Masu en andere werkse! Hier ook nog dsoor de regen, maar zo geen zin
zeker waaauw mamavan3!Jou meiden gaan echt zo snel!Snap dat je supertrots bent Sammie-he wat een rare nacht!En succes met de boodschappen door de regen Masu-is ook zo, vind ik ook hoor in NL kan je net zo goed vakantiegevoel hebben! Gelukkig is portugal maar 3 uurtjes vliegen, langer zou ik ook niet willen met F.enna. Oo spannend dan die training met die ouders ook erbij. Succes! Fles-F.enna komt de laatste tijd weer elke nacht voor een fles. Zonder gaat ze dan echt niet verder slapen. Ze zit dan dus nog aan de 4 flessen. Ik geef er overdag altijd 3 en genoeg te eten ernaast maar toch komt ze nu dus weer voor een 4e. Hier dus nog laang niet naar de 2 denk ik. Nou ze zal het dan wel nodig hebben denk ik, het CB zei ook ze kan het wel hebben en valt er vanzelf wel weer een x af.
@ Senso Stijn was iets opgeknapt. Had wel nog gebeld hoor. @ Weesje arme F. logeren geen succes bij haar tante. Mag ze nog wel een keertje komen logeren? En alweer 8 maanden jeetje wat vliegt de tijd zeg!! @ Vakantie nog geen idee wanneer we vakantie nemen of waar we heen gaan. Hebben het gehad over de ardennen, Duitsland of een huisje in Nederland. Eerst maar eens worden over wanneer we vakantie nemen @ Mamalijn jeetje jouw nacht ook al zo kort!! Weet helemaal hoe het voelt. Is alles goed gegaan met je man vandaag? @ Masu drukke dag vandaag. Succes met werken nog even. Ben blij dat ik vandaag alleen maar voor vergadering naar mn werk hoefde. @ Mv3 wat goed van F!!! @ Hier gaat het met Stijn en zijn verhoging wat beter. Het slapen was afgelopen nacht gewoon echt weer een ramp. Om 1 uur werd hij waker, speen gegeven (was zelf net terug thuis voor de 2e keer) snel naar bed. Ik was alleen zo moe en koud dat ik niet gelijk kon slapen. Om kwart voor 3 heel hard huilend wakker, uiteindelijk bij ons in bed genomen en fles gegeven, om kwart over 3 weer in bed. Waren we bijna in slaap gevallen begon hij weer te huilenĀ om half 5 weer huilen?? Weer zijn speen gegeven en toen heeft hij geslapen tot 8 uur. Maar ondertussen ging manlief zijn wekker en moest eruit. Vandaag nog vergadering op mn werk gehad die ik gelukkig wakker heb weten te overleven en waar Stijn zich super bij heeft gedragen *trots op mn binkie* Ik denk wel dat we of in een sprong zijn beland of dat hij nu echt last van zijn tanden begint te krijgen. De witte stipjes worden ook steeds duidelijker. Hoop alleen dat het niet langer ten koste van onze nachtrust zal gaan. Als ik nog 1 nacht niet goed slaap dan stort ik geloof ik een beetje inĀ . Als Stijn vanavond naar bed gaat ga ik geloof ik gelijk mee.
hey meiden daar ben ik ook weer @masu, lekker hoor 2 x natregenen en dat in je yoghurtbroek op de bank hoop dat je lekker hebt gewerkt? Je kunt Amy in de ochtend ook nog pap van een lepeltje geven, misschien is dat wat. @sammie, wat een gekke nacht heb jij achter de rug zeg? misschien inderdaad gedroomd of tandjes? @weesje, hihi bedankt voor de oppepper pff F.enna nog steeds voor een fles in de nacht, lijkt me wel zwaar hoor maar hij zal er vanzelf idd een keer afgaan lijkt me. Werkze vandaag! je hebt een latertje. @mamalijntje, hoe is het gegaan met je man? @mama van 3, wat gaaf wat zal jij trots zijn op je meisje! ik zeg filmpje @kibbeling, pff Stijn maakt het papa en mama niet makkelijk zo te lezen. Kan me voorstellen dat je bekaf bent na dit soort nachten, hoop dat hij snel weer lekker doorslaapt. Vanavond vroeg naar bed meis. @hier, lekker gewerkt en behoorlijk productief geweest vind ik zelf JOs heeft het goed gedaan bij smoe en heeft ook aardig geslapen, hij blijft rommelig en pieperig maar ja dat hoort erbij. Zo maar even lekker zijn warm eten geven en dan zelf koken. TOt later meiden
Kibbeling: pff balen zeg zulke nachten!!! Weesje: ook nog voor een nachtfles.. Komt vanzelf! Tijd gaat snel he! Senso: fijn dagje dus!! En jos ook goed gegaan altijd fijn! Eetse en kookse! Hier manlief rete laat thuis dus we alleen en voel me al niet echt lekker kids net eten gegeven en nu zijn hun aan t spelen en sesamstraat kijken en kan ik even rustig eten.. Vandaag nog even naar zeeman gegaan 6 shirtjes voor 4,50 euro gescoord altijd fijn!! Wat eten jullie? Hier kids rijst met courgette en visstick en ik rijst met shoarma en chicken tonight sate
Wat een aparte combi.. rijst met shoarma en chicken tonight?? Als het maar gesmaakt heeft. Ik dacht eerst een gezonde maaltijd (spruiten, aardappelen en schnitzel) maar manlief was al later en ik ben ook nog eens retemoe!! Dus heb bedacht dat het wat makkelijks moet zijn.. Weet alleen nog niet wat? Denk een broodje uit de oven of zo... Ga zo eens zoeken want heb wel honger!!
Ik heb helemaal geen melding gehad vandaag! Ik ga zo alles lezen. Ik heb een vraag. Wij eten nu weleens een toetje en dan krijgt wesley yoghurt maar soms ook een danoontje en ik las net op het pak vla dat er minder suiker in zit dan in zo 'n danoontje. Mogen ze al vla? Lijkt mij gezonder dan die danoontjes of zie ik het verkeerd? Hij krijgt het. Niet elke dag hoor daar is zijn yoghurt voor.
Mamavan3, wat goed zeg! Ik zag het op fb staan. Hoop dat je de avond doorkomt in je eentje. Kibbeling, wat balen van jullie nacht. Ik denk tandjes want als je die stipjes ziet zal het niet lang duren denk ik. Hier maakte wesley er ook een potje van toen die tandjes door kwamen. Senso, heb je lekker gewerkt? Was idd een rare nacht maar ach het kan erger. Hoe is het nu met jos nog steeds zo sjaggo?
@mama van 3, oei weer alleen alles doen sterkte.. @eten, wij hebben aardappels, rode kool en een burger gegeten. @kibbeling, groot gelijk dat je wat makkelijks eet hoor, je zult wel moe zijn! @sammie, volgens mij mag je als toetje best af en toe wat vla geven hoor. Lijkt mij beter dan danoontje eigenlijk. @Hier, lekker gegeten. Jos heeft bijna zijn hele 6 maanden potje van bruine bonen met appel en rundvlees opgegeten en ik heb hem om 18.15 uur nog even op bed gelegd want hij was wel een beetje moe. Manlief heeft de tafel afgeruimd en is de afval aan het verzamelen want de kliko moet langs de weg toch wel lief, moet ook wel zeggen dat ik echt uitgeput ben, lijkt wel op toen ik nog zwanger was het liefst ga ik nu al douchen en naar bed hahaha
Kibbeling, wesley vind die vies en die zijn vrij duur en daar zit ook veel suiker in en dus net " slecht" als danoontje
Hee meiden! Wat een rommelige nachten lees ik hier van veel ukjes. Hier ook hoor! Kian heeft behoorlijk last van zijn tandjes, hoop maar dat er snel wat door komt. Manlief heeft vandaag zijn medicatie voorgeschreven gekregen en hij begint morgen met innemen, hoop dat het hem wat rust gaat geven! Zelf heb ik het druk met werk, Kian en manlief, vandaag ben ik vrij geweest, maar moet nu dus nog wel morgen en zaterdag werken, sorry dat ik jullie zo verwaarloos op het moment!
Mlien: fijn medicatie, hopelijk slaat het snel aan! Werkse morgen en zaterdag! Kibbeling: smaakte prima.. Met rijst gooi ik altijd heel veel groentes kipfilet of shoarma en dan een sausje.. wat heb je uiteindelijk gegeten? Sammie: ik meg vanile vla soms wel eens door de yoghurt. Kan prima. Hier krijgen ze geen danootjes want zitten idd veel suikers in. Ik houd het vaak bij fruityoghurt, magere yoghurt en beetje vla. Senso: haha ik lig nu languit op de bank en doe niks meer ik ben altijd helemaal gesloopt en vooral op donderdag want dan is manlief altijd laat. Vandaag nog later dan normaal. Dus doe ik het hele avondritueel alleen. Maar alles ligt er in! Haha vuilnis is ook mannenwerk, alhoewel ik hier de kliko aan de weg zet Mamalijntje: hoe is het allemaal gegaan? En had je nou verteld waaraan? Ben het helemaal kwijt..sorry!
Mamavan3, ik hoop dat je kleintjes lekker blijven slapen zodat jij de bank niet meer af hoeft. Hoe gaat het op je werk? Is het nog leuk? Ik kan idd eens naar fruit yoghurt kijken. Als ik danoontje geef dan is dat altijd minder dan gewone yoghurt.