@sammie, jaaah lekker gewerkt. Drukke dag gehad maar hij was zo voorbij en heb veel kunnen doen Jos vind een heleboel goed maar voor een paar minuten en dan protesteert en piept hij weer. Normaal kan hij zichzelf goed bezig houden, gelukkig vind smoe het juist leuk om veel aandacht te geven en ze hoeft verder ook weinig te doen natuurlijk dus JOs heeft volgens mij wel een aardige dag gehad. Hier krijgt Jos af en toe ook een "slecht" toetje vooral die van volgens mij olvarit met banaan vind hij errug lekker @mlien, ik hoop zo dat de medicatie bij je man snel aan slaat en hij en jij (en dus jullie allebei) snel in wat rustiger vaarwater komen. Ah arme Kian last van tandjes, hoop dat die krengen snel doorkomen. Zit KIan nog steeds op 2 flessen? geeft niets hoor dat je ons verwaarloosd maar mis je wel, dus als nou alles weer wat rustiger is kom je het maar goed maken @mama van 3, pff kan me voorstellen dat je gesloopt bent! nu lekker niets meer doen en uitpuffen ik antwoord even voor Mamalijntje, haar man kreeg volgens mij buisjes (maar helemaal 100% zeker ben ik niet hoor) @hier, lekker lang gedoucht want ik had het behoorlijk koud. Nu lekker op de bank terwijl manlief Jos aan het badderen is. Heb aan Jos gevraagd of hij alsjeblieft wil uitslapen tot 8.30 uur morgenochten, hoop dat het helpt maar ik ben er een beetje bang voor Heb in iedergeval weer een hydrofiel doek met luuf onder zijn onderlaken gelegd en manlief smeert hem even in want hij is weer behoorlijk verkouden, wordt daar wel een beetje moe van hoor. Hoop dat het snel weer voorjaar is
@ Sammie wist niet dat die net zo slecht waren als danoontje. Ik heb ze op de beurs gekregen geloof ik. @ Senso wat fijn dat Jos zo lekker heeft gegeten. Dat van dat moeie en vroeg naar bed willen herken ik helemaal!! Uitslapen?? Ik ben al blij met doorslapen @ Mlien ben je gek met ons verwaarlozen volgens mij heb jij het momenteel druk genoeg. Ik hoop dat de medicijnen voor je man snel aanslaan. @ Mv3 een boterham met gebakken ei! Lekker met spek en kaas mmmmmmmmmm Ik las je maaltijd voor aan mark en die zei gaan we een keer proberen Slaap lekker straks en ik ga ook wie is de mol kijken. Dank voor de tip!! @ Masu ik hoop dat je een goeie werkdag hebt gehad. @ Sammie en Masu balen voor jullie dat Ajax heeft verloren van AZ. @ Hier kleine man met papa onder de douche gedaan. Papa moest dus verplicht douchen Daarna zijn fles gegeven en op bed gelegd. Ik duim duim duim dat hij door gaat slapen vannacht!!! Ik ga zo ook lekker in mn bedje nog even tv kijken (misschien val ik wel gewoon lekker in slaap )
@mama van 3, heerlijk lekker relaxt in je bedje! veel plezier met tv kijken en zo lekker slapen @kibbeling, hahaha ja ik hoop ook dat Stijn vannacht lekker gaat doorslapen en dan hoop ik ook dat Jos een beetje later wakker wordt jij ook lekker al in bed, lekker nog even tv kijken en dan lekker slapen. @hier, Jos heeft zijn flesje leeggedronken maar is in bed nog wat aan het mopperen. Hoop dat hij toch wel lekker gaat slapen zo
ga de flaptop trouwens afsluiten, meneer zo nog even zijn speen geven en zelf ook naar bed om nog even te lezen. Welterusten allemaal en ik hoop dat we allemaal heerlijk slapen vannacht! tot morgen!
Haha kibbeling ik vind dat je die chicken tonight potjes met elk soort vlees kan maken zoals kipfilet, shoarma, varkensfilet, hamlapjes enz.. Vaakhebben wij van die dingen eenmansportie in de vriezer die ik er dan uit haal als manlief niet thuis eet.. Ik had het nu dus met groente, shoarma en rijst gemaakt.. Senso: leesse en slaapze!!
Goeie avond meiden! @kibbeling, wat lief dat je zo laat toch nog ff een berichtje voor me post! Dat doet een mens goed! Ik heb fijn gewerkt, lief dat je 't vraagt. Wat een beroerde nacht hebben jullie gehad zeg. Ik ga heel hard duimen dat je nu wel een goede nacht hebt! Moet je morgen werken? @mlien, heel logisch dat je hier nu geen tijd voor hebt. Eerst ff in rustiger vaarwater en dan kom je gewoon weer lekker meekletsen. Ik hoop, net als de rest, dat de medicatie snel aanslaat en dat het hem en jou meer rust geeft. Werkse morgen en zaterdag! @mamavan3, wat knap van F! Vlotte dame hoor! Snap dat je heel trots bent! Jij ligt lekker vroeg in bed, heerlijk! Hopelijk slaap je nu al lekker en lees je dit morgenvroeg pas. En de chicken tonight sate is echt de lekkerste! @sammie, waarom wil je 'm iets anders geven dan yoghurt? Vindt hij yoghurt niet zo lekker? Ik doe vaak wat fruit door de yoghurt, dan wordt 't eigenlijk ook een toetje en nog heel verantwoord ook. @senso, jij bent productief geweest vandaag! Goed bezig jij! Hopelijk gaat je man vannacht niet snurken en anders geef 'm maar een flinke por! Ben ik iemand vergeten?? Mamalijntje, we hebben je nog niet gezien vandaag. Hopelijk is alles goed verlopen en ben je nu gewoon lekker druk met alles. Heel veel succes ermee!
@hier, Amy heeft 't zo goed gedaan op het kdv (eigenlijk altijd zo). Ze heeft heel veel geslapen. 's Ochtends van 11 tot kwart voor 12 en toen ze haar eruit wilden halen bleek ze weer in slaap te zijn gevallen en toen heeft ze tot half 2 geslapen! Alles opgegeten en gedronken en 's middags ook nog ff een half uurtje geslapen. Mooi dus! Bij mij ging ook alles goed. Ik was onderweg naar m'n eerste training en ik was al halverwege, belt de jongere af.:x Balen, dus ik maar weer omgedraaid, een uurtje thuisgezeten en toen naar de volgende training gereden. Alles allemaal goed gegaan en om half 11 was ik thuis (ff goed doorgereden ). Nu ben ik moe, maar ook nog actief, omdat ik net afgewerkt ben en dat vind ik altijd zo vervelend. Dan wil ik gaan slapen, maar mijn hersenen draaien nog op volle toeren, maar m'n lijf is moe. Dadelijk gewoon lekker tv kijken in bed en dan komt 't wel weer goed. Manlief is morgen weer vrij en er komt waarschijnlijk een reorganisatie aan op zijn werk. Alle aflopende en tijdelijke contracten moeten er waarschijnlijk uit (hij heeft gelukkig een vast contract). Niet leuk dus allemaal. Wel leuk dat hij morgen thuis is. Al heb ik m'n dagje al volgepland....eerst lunchen met een vriendin en dan komt er 's middags een andere vriendin op de thee. Nou, ik nok af meiden. Slaap lekker allemaal en ik hoop dit keer extra op goede nachten (gezien de slechte afgelopen nachten). Trusten!!
Goeiemorgen lieve meiden! Bedankt voor jullie sterkte wensen! De operatie is goed gegaan. Ze hebben zijn holtes schoongemaakt. Maar vonden ook een grote cyste. Deze is op kweek gezet en hij moet nog een keer terug naar de kaakchirurg. Ook heeft hij buisjes en hij kan weer normaal horen!!!!!!!!! Jamie is vandaag jarig maar we vieren het morgen. Straks een drukke dag. Kids wegbrengen, dokter voor mijzelf, boodschappen, hapjes Yara maken, apotheek, cadeau jamie halen, taart bakken en ga zo maar verder. Vanavond haal ik nog een mooie cars taart op die ik heb laten maken voor hem! Fijne dag allemaal!!
morge, en nee absoluut geen goeie morgen @masu, vervelend dat de jongere afbelde terwijl je net onderweg was.. maar zo te lezen heb je wel lekker gewerkt en heeft Amy het super gedaan, fijn hoor! je hebt een gezellige dag voor de boeg met je vriendinnen en Mark die thuis is. Balen dat er een reorganisatie aankomt, hier net mee gemaakt en echtniet leuk @mamalijntje, jeeeeeeeeeeej wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan met je man! ben benieuwd of er nog wat uit de kweek komt, gelukkig kan hij nu weer goed horen kan hij ook beter naar je luisteren GEFELICITEERD MET JAMIE ZIJN VERJAARDAG! Succes met alles vandaag je hebt het weer erg druk zo te lezen! @Hier, wat een K*T nacht, ik ging slapen om 21.45 uur om 22.30 uur werd Jos hard huilend wakker. Om 00.15 uur werd hij huilend wakker om 03.15 uur werd hij hard huilend wakker om 04.45 uur werd hij huilend wakker en daarna om 5.30 uur, 6.00 uur en om 6.30 uur zijn we er maar uit gegaan ben echt gesloopt bah
Het goeie nieuws is dat er met 5 dagen streng lijnen en 2 dagen in het weekend niet streng toch 1.5 kg af is
Wauw Senso! Daar doe je het voor! Het begin is er! En balen van je nacht. Moet zeggen dat wij ook niet echt geslapen hebben. Ben je vrij vandaag?
precies! Balen dat jullie ook niet zo goed geslapen hebben, ik ben idd vrij dus ik denk dat ik Jos zo in bed leg en mezelf in me eigen bed deponeer hoop dat Jos weer snel zichzelf is want de fles gaat ook onwijs moeilijk pfff
En hele goedemorgen!!! Ik heb echt zo lekker geslapen... Alleen even wakker geweest tussen 2-3 omdat hij aan het hoesten was en dus steeds zijn speen kwijt was. Ik heb gesoon geslapen van half 10 tot half 8!!!! Zelfs mark was weer wat meer mens. Senso wat ontzettend balen van je nacht. Weet helemaal hoe geradbraaktje bent. Volgens mij ben je wel vrij vandaag toch? Misschien dan vanmiddag nog even slapen of straks. Mamalijn wat fijn dat alles gisteren goed is gegaan en helemaal super dat manlief weer goed kan horen. GEFELICITEERD met Jamie!! Drukke dag wel voor de boeg met alle voorbereidingen. Succes. Oh vergeet ik bijna Senso wat goed dat je al 1.5 kilo kwijt bent!!!!!!! Hier vandaag weer een druk dagje voor de boeg. De fysio komt om 9.45 uur. Daarna snel Stijn naar kdv brengen en zelf.moet ik vanmiddag/avond werken tot 11 uur. Maar gaat goed komen. Meiden ik ga de kleine man (die lekker naast/tegen me ligt) even aankleden en pap geven. Dan mezelf aankleden, alles klaar maken voor vandaag en dan zal de fysio wel kkmen. Volgens mij is iedereen,zo even uit mn hoofd, vrij (mlien niet..) dus geniet van je ukkie en Mlien werkse!!!
Goeiemorgen ladies! @senso, wat knap!!! Kijk, dat is een mooi begin, doe je 't tenminste niet voor niks! Wat een beroerde nacht. Kl*te hoor, die sprongen. Snap dat je gesloopt bent. Lekker rustig aan doen vandaag dan. Dikke knuffel! @mamalijntje, gefeliciteerd met Jamie! Is ie zenuwachtig voor z'n verjaardag? Wat fijn dat je man weer goed kan horen. Of hij dan beter naar je gaat luisteren is een tweede he, das nooit een garantie, haha! Hele fijne dag vandaag en veel plezier morgen! Geef je Yara nu thuis ook rijstwafels? Wat super dat ze daar goed tegen kan! Heb je toch iets lekkers wat je haar dan tussendoor kan geven. @kibbeling, druk dagje hoor! Werkse vanmiddag en succes met de fysio. @hier, goede nacht! 's Avonds nog ff gaan spieken bij Amy en ze lag er heerlijk relaxt bij. Om half 8 was ze wakker en heb ik haar bij ons in 't grote bed gelegd. Daar heeft ze heerlijk liggen brabbelen, gillen en ons zitten aaien en slaan (als ze enthousiast is gaat ze altijd slaan). Slapen is dus niet meer gelukt, maar leuk was het wel. Om 9 uur heeft ze haar flesje gehad. Dit keer een kleiner flesje van 150cc en dat was precies genoeg. Manlief is inmiddels ook opgestaan. Amy ligt te wiebelen en ik spring zo ff onder de douche. Fijne dag allemaal! En mlien, werkse! (kibbeling natuurlijk ook)
goedemorgen, mamalijntje, gefeliciteerd met jamie! krijgt hij vandaag wel kado's? fijn dat je man weer hoort, misschien moet ik toch ook eens naar dde kno arts. jij ook succes bij de dokter. gelukkig kan yara tegen rijstewafels, is toch weer iets extra's om te eten. senso, bah wat een rot nacht voor jullie zeg. zou idd lekker gaan liggen als jos op bed ligt straks! hopelijk kunnen jullie van het weekend bij tanken. 1,5 kilo kwijt super hoor!!! hoeveel wil je eraf? kibbeling, ook weer een drukke dag zo te lezen. ben benieuwd wat de fysio vindt. gelukkig is stijn vannacht lief geweest masu, lekker hoor nog keuvelen in bed, doen wij ook vaak in het weekend. krijgt amy nog 3 flessen? misschien wil zijn de fles in de ochtend laten vervallen en daar dan brood. goed van je dat je er nu gewoon volgt en je ziet wel wat ze wil. ---- wij hebben een goede nacht gehad. wesley heeft geslapen tot 8.45 en is niet wakker geweest toen ik vannacht naar de wc ging lag hij op zijn buik met zijn hoofd in het matras maar wel zo dat zijn neus vrij was haha. heb hem maar even op de rug gelegd met een deken aangezien meneer beetje koud was. ik moet vandaag nieuwe pyjama's scoren aangezien de maat 74 bijna te klein zijn! terwijl zijn kleding nog goed zit, snap er niks van.
Volgens mij hebben de meeste wel een goede nacht gehad.. Hier en daar een uitzondering. De fysio kwam vandaag langs en ze was echt super tevreden. Ze vond Stijn zijn hoofdje al zo mooi geworden en ook in zijn gezicht ziet ze al verbetering. We hebben over 2 maanden pas een nieuwe afspraak gemaakt. Naar alle waarschijnlijkheid zal dat dan de laatste worden. Zo raar idee na al die maanden.. Nog ff een foto van Stijn op de kinderboerderij
sammie volgens mij krimpen die pyjama's hoor. Ik heb dat hier ook maatje 68 van pyjama is te klein terwijl zijn kleren nog passen???
hihi bedankt meiden ben ook erg blij met de eerste 1.5 kg wil er toch zeker 15 af dus we hebben nog even te gaan, maar gaat goed en het kost me niet heel veel moeite dus we gaan gewoon lekker door. @kibbeling, zo he jij hebt weer een druk dagje voor de boeg! werkze alvast en wat heeeeeeeeeerlijk dat je zo goed geslapen hebt dat heb je zeker verdiend en ik ben ook niet jaloers haha @masu, th@Nks voor de knuffel! jij ook al een goeie nacht, lekker hoor! volgens mij heeft Amy een nieuwe tijd gevonden in 7.30 uur. Wel gezellig even lekker nadutten en gillen enzo met zijn 3tjes in het grote bed dat slaan doet Jos trouwens ook geen idee @sammie, wat een goeie nacht heb jij gehad! Wesley niet een keer wakker geworden, heerlijk! misschien niet zo'n goeie kwaliteit pyjama en gekrompen in de droger ? geen idee hoor ik roep maar wat @hier, Jos om 8.45 uur weer terug gedaan in bed en zelf ook terug gedoken. Jos werd wakker om 9.30 uur, speentje gegeven en allebei nog doorgeslapen tot 10.30 uur gelukkig een beetje bijgekomen. Ga lekker niets doen vandaag nou ja heb al gestofzogen en wat andere kleine dingetjes maar ga de deur niet uit en als Jos slaapt duik ik op de bank met mijn boek of met een serie.