Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh en hier zeker op de bank voor the voice! :D:D:D De finale! :D

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, ik bedoel pyjama's, slaapzakken heb ik al in maat 90cm en eentje in 80cm.

senso, dat recept ga ik even opslaan straks lijkt me lekker, ik wil het wel weten als het goed smaakt.

nou wesley ligt weer beneden:s hij lag te praten en te huilen in bed en heb geen zin om uren boven te zitten met een klaarwakkere baby dus laat hem maar even moe worden en zo weer proberen.

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, ik was nog even benieuwd naar die ovenschotel die je van de week gemaakt had om mee te nemen naar je werk, wat was het voor ovenschotel? je bent goed bezig geweest met je boodschappen en je wandeling, lekker hoor. Hoop dat Amy lekker gaat slapen.

@sammie, ik zal morgen laten weten hoe het heeft gesmaakt. Wesley vandaag veel geslapen dat hij nu nog niet moe is?

@hier, JOs heeft 70 cc van zijn fles laten staan nu maar hopen dat hij wel genoeg heeft tot morgenochtend. Hij is met me meegeweest onder de douche want hij was te moe voor zijn badje, hij ligt nu al lekker in zijn bedje. Ik hoop zo dat hij lekker doorslaapt.. we zullen zien.

Ik ben klaar voor the Voice :cool::D

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Wat was Iris met Birdy goed zeg! :$ vond het echt heel mooi!

Vind ze trouwens allemaal goed en heb geen idee wie er moet winnen :( daarnaast weet ik niet of ik het helemaal af ga kijken incl. uitslag want die is pas om 23.30 uur :$:D

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    en jawel hoor, Jos werd weer huilend wakker :( hoop niet dat het een voorbode van de nacht wordt..

6. AHzondag

Senso, hier ook weer een wakkere baby! Pff weet niet goed wat er met hem is hoor

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    huh nog steeds Sammie? dat zijn we toch helemaal niet gewend van Wesley :( is hij ook helemaal niet moe dan?

8. AHzondag

Hij lag om half 9 in bed na wat gemopper geslapen en net werd hij dus weer wakker. Hoop dat dit niet de hele avond of nacht doorgaat.

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hmm zelfde als Jos dus :( nou hoop dat onze ukkies deze trend niet gaan doorzetten de rest van de avond en nacht..

10. AHzondag

Ik hoop het ook niet voor jou en voor mij haha.
    Heb ook iris en paul gemist dus morgen even terug kijken.

Ik hoop zooo dat iris gaat winnen, chris is voor mij afgedaan doordat hij in rtl boulevard zei dat die wel ging winnen.

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier gelukkig een slapende baby. :)
    Ze hoest wel geregeld en daar wordt ze soms wakker van...heel sneu.
    Ik vond Iris ook geweldig en Chris ook! Hoop eigenlijk dat een van die twee wint (al is de rest ook goed hoor).

Die ovenschotel was met spinazie, kaas en tortellini. Als je ervan houdt wil ik je het recept wel geven.

Ondertussen ben ik aan 't DS-en, manlief heeft nu zelda erop staan en daar ben ik dus sinds een paar dagen aan verslaafd...:)

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Half 12...senso..dat red jij noooooooit!:D;)

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, oh daar hou ik ook niet zo van als ze van te voren al een beetje naast hun schoenen gaan lopen. Ik hoop eerlijk gezegd op Iris want ik vind het wel leuk als een vrouw wint :D

@masu, vond je al zo rustig hier en op Wordfeud maar nu snap ik waarom! gelukkig slaapt Amy wel, hoop dat ze niet te veel wakker wordt van het hoesten..

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hihi nee dat red ik inderdaad niet Masu, maar als ik hoor hoeveel Jos aan het rommelen is lijkt het me ook niet verstandig.. Dus ga als dit gedeelte afgelopen is maar naar mijn bedje.

15. AHzondag

nou ik moet zeggen dat ik ook moe ben hoor.

ik ben ongesteld geworden en heb me toch een eetbui pff het is maar goed dat we niks in huis hebben haha.

ik moet zeggen dat ik me veel beter voel nu dat ding eruit is, het is toch apart hoe sterk ik op hormonen reageer.

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hihi zou dan wel balen hoor heb je zo'n eetbui en is er niets :$:$ maar ja wel beter voor de lijn hihi.

Maar goed dat je spiraal er dan weer uit is, hier gestart met de pil maar gaat wel goed eigenlijk. Had gehoopt dat ik dan minder hormonaal zou zijn maar dat valt tegen :D

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Daar heb je ook gelijk in. Hopelijk gaat jullie ukkies snel slapen! Is hij nu ook wakker?

18. AHzondag

manlief hebben wel besproken wat we na een tweede moeten doen en denk dat ik eerst de koperenspiraal ga proberen en anders voor hem de knip erin. ik weet niet hoe oud je moet zijn om dat te laten doen, kan me voorstellen dat ze dat niet doen bij een man van 25 jaar

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    nee hij slaapt gelukkig nog maar hoor hem met regelmaat mopperen en hoesten..

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    denk inderdaad niet dat ze dat doen bij een man van 25, mijn collega was 32 en had 3 kinderen maar ook daar wilde ze het eerst niet doen. Uiteindelijk is het wel gebeurd hoor

Deel Deze Pagina