zooooooo hehe daar ben ik weer @masu, hoe was je chocoladetaartje? jammer idd dat je zo ver weg woont maar wie weet ben ik nog een keer in de buurt vind wel dat je echt heel goed bezig bent geweest vandaag hoor! morgen ook zo'n drukke dag of morgen lekker rustig aan? @weesje, wat gek dat F.enna niet wil eten, zou best van tandjes kunnen komen. Gelukkig heeft ze wel haar flessen op en ook het warm eten! gezellig avondje gepland, veel plezier. @sammie, het zou inderdaad kunnen dat dat Wesley last had van zijn buikje, Jos kan er ook behoorlijk last van hebben. Welke autostoel hebben jullie gekocht? @hier, mijn moeder is weer weg. Het gerecht wat ik gister had gepost was echt heel erg lekker dus zeker voor herhaling vatbaar. Het was erg gezellig, souders kwamen ook nog even langs en Jos was lekker aan het spelen, zijn hele ritme ligt nog op zijn gat maar hij heeft vanochtend, vanmiddag en aan het eind van de middag 1.5 uur geslapen. Hij is alleen erg aan het hoesten en behoorlijk verkouden warm eten had hij niet zo'n zin in maar hij heeft wel wat gegeten ervan en ook nog wat yoghurt, dus al met al een goeie dag gehad.
Wat een rust hier! @senso, de taartjes zijn lekker...mmm! Mocht je ooit in de buurt zijn, dan zal ik chocoladetaartjes voor je maken! Ik heb het recept wat jij gisteren hebt gepost opgeslagen en ga het zeker een keertje maken. Al lust manlief geen kaas en ook op tortillachips is ie niet dol, maar hij moet 't maar gewoon proberen (dan laat ik een deel wel zonder kaas). Was het gezellig geweest met je mams? @weesje, fijn dat ze de groentehap en yoghurt wel heeft gegeten. Jammer dat ze het je niet gewoon ff kunnen vertellen he, dat zou heel makkelijk zijn. Soms hebben ze zo'n rare periodes. Klinkt als een prima avond die jullie gepland hebben, geniet ervan! @mamalijntje, leef je nog? Heb je je drukke dag overleefd en was het gezellig? Hoe vond Jamie het? @mamavan3, hopelijk ben jij lekker aan 't relaxen! Genieten he!? @mlien, heb je je 2 werkdagen overleefd. Is natuurlijk super lang geleden dat jij op zaterdag hebt moeten werken, dus dat zal wel weer ff wennen zijn geweest voor je. Hoe gaat het met je man? Slaan de medicijnen aan? @nacht, had jij gisteren niet die bakwedstrijd? Hoe is het gegaan?? @hier, wij hebben lekker gegeten bij ons pap en mam. Mijn broertje en zijn vriendin waren er ook en het was weer gezellig. Amy heeft lekker met iedereen geknuffeld. Het blijkt vanavond dansavond te zijn, dus manlief en ik gaan daar zo ook ff naartoe (aangezien we hoorden dat een groot deel van de groep gaat). Amy hebben we dus bij ons pap en mam in bed gelegd en die gaan we na 't dansen weer ophalen. Ik ga me dus nu snel ff opfrissen en dan snel daarheen. Fijne avond allemaal!!
@masu, hahaha zit jij me effe lekker te maken met die taartjes van je! vond het hier ook al erg rustig het was erg gezellig met mijn moeder, ze heeft ook flink geknuffeld met Jos, altijd erg leuk om te zien. Top dat jullie lekker bij je mams gegeten hebben en dat het gezellig was, leuk dansen vanavond. Van die spontane acties zijn meestal het leukst! Veel plezier in ieder geval @hier, Jos heeft lekker gebadderd in de eucalyptus badschuim en ligt nu ingesmeerd en met een vol buikje te slapen. Hij hoefde zijn speen niet dus het gaat volgens mij weer de goede kant op, al hou ik er maar rekening mee dat hij morgen weer zo vroeg is. Als hij weer zo vroeg is doen we het weer net als vanmorgen manlief gaat eruit en gaat er dan later weer in.
nou meiden het is weer 22.00 uur dus ik ga maar afsluiten, hier is het ook superstil! hoop dat jullie allemaal gezellige leuke dingen aan het doen zijn Ik hoop dat alle ukkies lekker slapen vannacht, welterusten en tot morgen.
Goeiemorgen! We hebben gisteren overleefd. Het was gewoon verschrikkelijk druk! Jamie is heel verwend en liep de hele dag te stralen! Helaas slapen we heel slecht. Yara is heel veel wakker en heeft een bere honger steeds. Echt balen. Hopelijk een fase en slaapt ze snel weer normaal. Vandaag lekker spelen met Jamie zijn nieuwe spullen. De boel boven opruimen (gisteren beneden nog snel gezogen en gedweilt) Wat kleren voor Yara ophalen en dan lekker chinees eten!
Goeiemorgen meiden! @mamalijntje, zie het al helemaal voor me een stralende Jamie, leuk dat de dag zo geslaagd was. Wel jammer dat jullie niet zo goed slapen hoop dat het snel beter gaat met Yara. @hier, goeie nacht gehad. Jos werd om 7.45 uur wakker jeeeeeeeeeeeeej eigenlik mocht ik blijven liggen maar manlief had er allemaal niet zo'n zin in dus ben ik er uitgegaan. Kleine man blijft alleen zijn fles moeilijk drinken, hij heeft nu de helft op en dan straks maak ik zijn fles opnieuw warm en dan hoop ik dat hij de andere helft wil drinken..
goedemorgen, sorry dat ik gisteren niet meer geweest ben. schoonouders kwamen langs en daarna hebben we een nieuwe serie gekeken en zijn we lekker naar bed gegaan. wesley ging gisteren iets moeilijker slapen maar gelukkig wel redelijk snel. wel de hele avond onrustig geweest maar heb hem niet gehoord vannacht en manlief ook niet. senso, gelukkig heeft jos goed geslapen dat hadden jullie wel nodig. fijn dat het zo gezellig was met je moeder en s-ouders. ach zijn ritme komt vandaag vast wel weer goed. masu, hoe was het dansen? heb je het al uitgepraat met je moeder of laat je het hierbij? mamalijntje, leuk dta het feest geslaagd is en lekker dat hij zo verwend is heeft yara misschien last van de prikkels?
Senso balen dat Jos zo slecht drinkt! Is dit al eventjes zo? Hopelijk gaat de andere helft er ook nog in. Sammie heerlijk geslapen dus! Fijn hoor. Ja denk wel dat er teveel prikkels en spanning geweest is afgelopen dagen. Dus nu weer in het ritme gaan komen.
geeft er iemand van jullie pap? ik had vandaag pap gemaakt van 120+4 en dan 5 schepjes bamix omdat het anders net water is maar het is ontzettend heet en wanneer het eindelijk afgekoeld is dan is het weer net water en wesley's eetlust voorbij. kan ik ook gewoon deel koudwater doen? mamalijntje, hebben jullie vandaag nog iets op de planning anders lekker een rust dag houden. is je schoonvader al weg?
@sammie, geeft toch niet dat je niet langs geweest bent lekker relaxt avondje heb je gehad en fijn dat Wesley weer goed geslapen heeft, ritme van Jos komt vanzelf wel weer goed (was de vorige keer ook zo ) @mamalijntje, nou hij eet op dit moment alles slecht, zijn fles gaat al bijna een week moeizaam maar vanochtend wilde hij ook geen fruithap en gister ging de groente ook moeizaam. Het 2e deel is er niet ingegaan, ja 40 cc van de 120 dus hij heeft 80 cc laten staan van zijn fles. Najah het zal wel weer een fase zijn hij zit natuurlijk ook nog in zijn 26 weken sprong dus ik ga er maar vanuit dat het daar mee te maken heeft. Hoop dat Yara snel weer in haar ritme zit, ze heeft natuurlijk wel wat in te halen qua eten. Ze zal wel een jasje uit hebben gedaan met haar reactie op de witlof. @hier, Jos vind het rollen helemaal leuk en komt dan helemaal klem te liggen in de box haha dus nu maar op het speelkleed op de grond kan hij zich helemaal gek rollen Fruithap hoefde hij niet en hij ligt nu weer lekker in bed. Ik zit nog in mijn pyjama op de bank heb wel alles afgesopt beneden en het toilet schoongemaakt. Verder doe ik niets vandaag
Goeiemorgen meiden! @mamalijntje, wat fijn dat Jamie zo verwend is en het zo fijn heeft gehad. Lekker chinees, dat krijgen wij vanavond ook! Balen dat Yara zo'n honger heeft, vaak is het wel een fase, Amy heeft dat ook gehad (toen was het echt een bodemloze put) maar die fase is gelukkig weer voorbij. @senso, ocherm, was 't zo rustig hier?! Jij lag weer keurig op tijd in bed lees ik wel weer. Fijn dat het zo gezellig was met je mams. En super dat Jos er geen vroegertje van maakte vandaag. Hier helaas wel... @sammie, hahaha, komt ze zich verontschuldigen...wat schattig! Dat maakt toch niet uit joh, je hoeft hier geen verantwoording af te komen leggen hoor, maar wel fijn dat je er nu weer bent. Ik heb het niet uitgepraat, maar ze doet weer normaal dus ik laat 't er maar bij. Ik heb die dag mijn punt goed duidelijk gemaakt, dus dat weet ze toch wel. Wij geven pap aan Amy. 's Avonds krijgt ze een fles van 190 water (10cc extra) met 6 scheppen rijstebloem erdoor. Ik maak 'm op z'n allerheetst en dan blijf ik 5 a 10 minuten continue die fles draaien. Ik maak 'm in een aventfles en giet 'm dan over in de difraxfles (doe ik altijd). Met een L speen kan Amy 'm heel goed drinken. Het heeft hier wel een tijdje geduurd voordat we de goede verhouding hadden, maar die hebben we nu dus gevonden. Amy vindt het zo lekker, dat ze vaak even moet huilen als 't op is. @flessen, vandaag weer nieuwe hoeveelheden proberen. Vanmorgen de fles ietsje kleiner gemaakt, 150 ipv 180 en daar liet ze 20cc van staan. Vanmiddag een flesje van 120 ipv 150 geven en brood en eens kijken of dat voldoende voor haar is. 's Avonds blijft zoals bij sammie beschreven, dat gaat veel te goed, daar sleutelen we niet aan. @hier, het dansen was erg gezellig. Niet te druk, dus veel plaats op de vloer. Amy heeft lekker geslapen bij ons mam (zoals altijd), maar werd wel wakker toen we haar mee wilden nemen naar huis toe. Thuis hebben we haar weer in bed gelegd en toen is ze binnen een paar minuutjes weer verder gaan slapen. Heel fijn dus. Maar om half 7 werd ze hard hoestend wakker en toen wilde ze dus niet meer slapen. Om half 8 is manlief dus maar opgestaan en ik heb tot kwart over 10 geslapen. Ik was echt nog zoooo moe. Ik ben dus ook bang voor een vroege fase, aangezien ze gisteren iets voor zessen wel een mooie tijd vond....ik hoop 't toch echt niet, maar ik vrees van wel. Vanmiddag doen we lekker niet veel. Ff cadeautje kopen voor schoonpa en vanavond daar chinezen voor z'n verjaardag. En vanmiddag natuurlijk weer lekker ajax kijken. Vanmorgen en vanmiddag troffen we Amy weer op handen en knieen en andersom aan in bed, 2x dus, manlief is dus nu meteen het bedje een aantal standen naar beneden aan 't zetten. Zijn die smiley's aan de rechterkant trouwens verplaatst? Die geschokte smiley en die met die vraagtekens, die stonden toch eerst in de linkerkolom? ('t is maar wat je je af kunt vragen he! )
@masu, ach ja het is wel vaker rustig hier top dat het dansen weer leuk en gezellig was. Gelukkig ging Amy weer lekker slapen bij thuiskomst, ze was inderdaad weer vroeg wakker maar dat kan natuurlijk goed komen door de verkoudheid. Hoop dat het snel minder wordt en ze weer wat langer slaapt, wel fijn dat je hebt kunnen doorslapen tot 10.15 uur. Had inderdaad ook al gezien dat de smileys van plek gewisseld waren waar je al niet op let hahaha
masu, zit amy toch niet nog in haar sprong? daardoor gaan ze vaak ook minder eten, kijk maar naar jos. ik merk hier ook dat 180 gewoon te veel is en wil eigenlijk terug naar 150+5 met schepjes pap maar hij krijgt nu 2x 180+6 dus dan zit je op de 400ml en toetje zo'n 75/100ml. dan komen we net uit en anders weer niet ik bedoelde pap uit een bordje maar ik kan natuurlijk meer bijgooien.
@sammie, zou inderdaad wat meer pap erbij gooien. @masu, misschien komt er bij Amy weer een tandje maar nu boven? @Hier, nou Jos heeft van zijn 2e fles ook 70 cc laten staan hij heeft wel 4 stukjes brood op met smeerkaas verder is manlief aan het stofzuigen en zitten we alle 3 nog steeds in pyjama Jos vond vanmorgen een tukkie van 40 minuten wel genoeg en was toen wakker, had een poepbroek maar wilde daarna niet meer verder slapen. Ga hem zo maar weer in bed leggen en dan hoop ik dat hij even een paar uurtjes slaapt.
senso, ik ga idd meer pap erbij doen. 40 min slapen is voor jos wel weinig, ik hoop dat hij straks lang gaat slapen. lekker hoor nog in je pyjama! je vroeg welke autostoel wij hebben, we hebben de maxicosi pearl die kan als enige op de familyfix. we hebben net nog even geprobeert en wesley heeft de grootste verhalen en lol achterin. we hadden hem nu op een redelijke ligstand staan.
@sammie, idd 40 minuten is niet veel voor Jos. Inmiddels slaapt hij bijna 1.5 uur maar hoorde hem net al wel even. Hoop dat hij nog even verder slaapt. Hihi grappig dat Wesley de grootste lol had achter in wij weten nog niet welke stoel het wordt binnenkort maar even in gaan verdiepen.