Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    :$ meiden meiden meiden wat een rust hier :D

heb ook niets te vertellen hoor, JOs is moe maar wil niet slapen *zucht*

2. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    #1102 WeEsJe24, 22 jan 2012
    Laatst bewerkt: 22 jan 2012
    wat een rust hier inderdaad!

Vandaag in huis klusjes gedaan, verder heerlijk geknuffeld en gelachen met de kleine..ze is zo'n lekkere lachebek:D Alleen het eten nog steeds een drama..brood en fruit krijg ik er echt niet meer in!Hoop dat ze het wel snel weer gewoon gaat eten! Groentehap weer wel. EN korstje brood heeft ze wel opgesabbeld, snap er niks van:(

Masu- fijn dat je zo'n leuke dansavond hebt gehad! Misschien krijgt ze idd een vroege fase, zou wel jammer zijn voor het uitslapen! En kan toch dat ze de flessen aan het afbouwen is. Fijne avond bij je schoonvader!

sammie- past wesley niet meer in de maxicosi? F.enna wel en duurt nog wel even voordat ze eruit is gegroeid denk ik.
    Ik heb het ook wel eens met de pap, het is een gedoe. Ik doe nu pap maken en uit de fles lepelen (uit een bord wordt het al snel te dun en te koud)..en ik doe ook extra schepjes pap erbij om het dikker te maken.

senso-jos houdt jullie dus lekker bezig, hoop dat hij vanacht wel goed slaapt!

Wat eten jullie? (behalve de chinesers;)) wij gaan lekker pizza bestellen!!
    Maar eerst F.enna zo op bed over een klein uurtje.

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

weesje, hij past nog wel in de maxicosi maar niet goed meer zijn hoofd is bijna bij de rand. we hebben hem gekocht omdat het nu een aanbieding was en even geprobeerd. maat 74 word al te klein van sommige kleding :(
    apart dat ze haar brood en fruit niet wil misschien ook een tandje? of gewoon even geen zin. wesley heeft hier ook fruit heel slecht gegeten totdat ik het in stukjes ging geven en een ander tijdstip. brood gaat er hier als zoete koek in. geef hem nu 1,5 broodje maar merk dat het wel een beetje veel is dus ga maar op verzoek meer maken. wil ook over een tijdje in de ochtend brood gaan geven. f. kan ook een sprong hebben he, ik denk dat hij bij welsey nu begonnen is aangezien het slapen weer drama is:(

wij hebben voetbal gekeken na de eerste helft werd wesley alweer wakker, hij heeft maar een uurtje geslapen :(
    maar zag net in de box dat hij vooruit kwam met ''kruipen'' :D

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @weesje, gek hoor dat F.enna haar brood en fruit niet wil eten :( najah vreemd, eigenlijk niet want Jos wil ook geen fruit maar eigenlijk ook geen groente snap er niets van.

Wel leuk dat je kleine meid zo'n lachebek is en je hebt dus lekker een relaxt dagje gehad vandaag, heeeeeeeeerlijk! :)

@sammie, oh je bij jou gaat het dus ook niet al te best dus :( sterkte hoop dat hij zo lekker gaat slapen.

@hier, nou gaat geweldig met Jos ;)

groente --> nee :(
    fruit --> nee :(
    flessen --> liever niet :$
    flesje met diksap en dan zelf vasthouden --> dat dan weer wel :(

Snap er echt niets meer van pff wordt er wel een beetje moe van af en toe hoor.

5. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    snap dat je er soms moe van wordt senso! Kan zo frustrerend zijn, we willen onze kindjes gewoon graag goed zien eten en drinken!komt goed;)

Misschien een sprong idd sammie..hoop dat hij wel wil gaan slapen straks!
    Wel fijn dat het brood zo goed gaat, kan je inderdaad sochtends ook gaan geven!F.enna vond het ook lekker maar ineens is het over..
    Doet wesley al kruipen of tijgeren? F.enna doet het sinds een klein weekje en ze gaat nu de hele huiskamer door hihi, ik zal het eens een x filmen hoe ze het doet.

6. AHzondag

Weesje, hij probeert echt te kruipen. Als ik brood ga geven dan moet ik ook fv geven maar weet dan niet hoeveel. Ik wil wel een filmpje zien van f.enna!!

Senso, ohh wat vervelend. Hoop dat die sprong snel over is.

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @weesje, dat is zo hoor het komt allemaal goed. Maar wat je zegt klopt wel, zie hem graag goed eten en drinken maar gelukkig heeft hij wel behoorlijk wat vocht binnen gekregen en dat is toch het belangrijkste.

Oooooooh wat grappig dat F.enna de hele kamer door gaat! ben altijd in voor een filmpje ik ben namelijk fotospam en filmspam verslaafd :p

@sammie, ja hoop ook dat de sprong snel voorbij is. Hij is op zich wel vrolijk maar eten en slapen gaat dus niet lekker. Komt wel weer goed maar vind het wel lekker dat ik de komende 2 dagen moet werken :$ erg eigenlijk hahaha

Misschien in de ochtend een broodje en een klein flesje van 120cc?

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    #1108 senso, 22 jan 2012
    Laatst bewerkt: 22 jan 2012
    ...

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zo, ben ik ook weer! We hebben een luie dag gehouden vandaag en ik heb tot half 5 in m'n pyjama gezeten, hahaha! :D
    Lekker geluierd, tv gekeken en gecomputerd. :)
    Daarna moest ik wel aankleden en opfrissen, want we gingen eten bij schoonouders. Daar hebben we chinees gehad (wat eigenlijk niet zo lekker was, wij halen altijd bij een andere chinees die veel beter is) en heeft Amy daar nog yoghurt gehad en een uurtje geslapen. We zijn nu net thuis en Amy krijgt haar flesje.
    Het bedje staat nu dus halverwege, dan hoeven wij niet zo ver te bukken en kan zij er toch niet uitklimmen.

Hier zijn we ook zoekende naar een ritme. Op zich ging het vrij aardig met 's ochtends die fles van 150cc en 's middags 120cc + brood.
    Toch liet ze wat staan van die 150cc dus misschien dat ik binnenkort 's ochtends ook 120cc aanbied met wat brood. Ik weet 't nog niet....eerst ff dit een paar dagen aankijken.

Ik heb alles teruggelezen, maar ben 't een beetje kwijt. Het is ook best rustig geweest hier. Jos is wel flink aan 't protesteren qua eten he? Vervelend en snap heel goed dat je daar moe van wordt. En F eet zit ook nog in zo'n rare periode qua eten.:(

Wat het met Amy is weet ik niet, sprong....tandjes....:(
    Ze is eigenlijk veel te vrolijk voor een sprong en tandjes lijken me best waarschijnlijk (de oma's en het kdv zeggen ook de hele tijd dat er tandjes aan zitten te komen). We zullen het wel zien....we blijven maar gewoon anticiperen...;)

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh senso wat vervelend! Snapt hij dat dan niet?! Heb je 'm ook gezegd dat je als je zoveel moet doen en regelen, je 's avonds gewoon kei moe bent?!
    Mannen......*diepe zucht*:(

Hele dikke digiknuffel voor jou!!!

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, lekker hoor zijn hangdag ;) fijn dat Amy het goed gedaan heeft en zo vrolijk is! Amy ook al zo aan het rommelen met haar eten hahaha het zit in de lucht denk ik.

th@Nks voor je knuffel, we maken zo vaak ruzie dat ik me afvraag of hij het allemaal nog wel leuk vind :(

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dat wist ik helemaal niet senso! Ik heb er je hier nog nooit eerder over gehoord.
    Praten jullie er wel over? En wat geeft hij aan?
    Met zo'n kleintje verandert gewoon alles en daar moet je allebei aan wennen (was hier althans zo) en je moet weer allebei je draai vinden.
    Heb je 'm wel eens gevraagd of hij het nog wel leuk vindt? En wat zegt hij dan?

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    nee vind het ook zo wat om jullie er mee lastig te vallen :)

Heb het wel eens gevraagd hoor maar dan zegt hij "ik hou heus wel van je hoor" en verder uit hij eigenlijk niets. Vanmorgen probeerde ik met hem te praten omdat het vanmorgen ook al weer herrie was maar hij is zo gesloten krijg er gewoon niets uit. Weet af en toe echt niet wat ik er mee moet..

Ik ben zelf ook zo hormonaal om alles bah ik ben vast ook niet echt altijd aardig en lief maar ik ben gewoon moe, ben sinds oktober 2010 niet meer fit geweest :(

14. AHzondag

senso, mischien tijd om eens even goed te gaan praten met zijn tweeen. het is natuurlijk een behoorlijke verandering een kind en sommige mannen hebben daar mee moeite mee. ( hier ook last vam gehad) wij vrouwen hebben dat minder omdat wij het gedragen hebben en gebaard hahaha. ik en mijn man hebben dit ook gehad en hebben echt even goed gepraat. het gevoel wordt nu natuurlijk ook versterkt door sie rotsprong.
    knuffel van mij.

masu, het kan zijn dat amy idd die ochtend fles niet meer wil om maar deels zou idd even aankijken en anders brood + fles proberen. heb je al eens pap met granen geprobeerd? je hebt ze ook kant en klar zodat je alleen water erbij hoeft te doen en dat van een lepel. is toch net anders en wel met melk? denk mee hoor.

ik weet ook niet wat er met mijn jochie is. slapen gaat altijd zo makkelijk maar nu. eerst gaat hij liggen praten en valt hij bijna weg en ineens gaat hij keihard huilen en moeten we troosten en dan ineens slaapt hij:(. ik vermoed ook dat hij last van tanden/ sprong heeft en denk dat hij misschien last van zijn oortjes heeft. morgen even de ha bellen wil er toch heen voor ons zelf.

hier wil hij alleen de fles nog zittend drinken en niet meer liggen, ook niet handig dus. wie van jullie gaat er binnenkort naar het cb?

15. AHzondag

senso, ik denk eht dat je tegen hem moet zeggen, nu gaan we zitten en praten anders gaat het alleen maar slechter. moet jij je niet eens laten checken als je al zolang niet meer fit bent. dat heeft natuurlijk met de zwangerschap te maken enzo maar toch even een check kan geen kwaad.
    misschien kan je er met je ha over praten of iemand die je vertrouwd zodat je het eruit kan gooien.

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, ikke! Wij gaan dinsdag naar het cb.
    Fijn dat je meedenkt, daarom post ik het ook. ;)
    Zo'n papje heb ik al eens geprobeerd, maar dat krijg ik er niet in. Amy eet echt bijna alles maar zo'n pyjamapapje vindt ze echt heel vies.:(
    Ik denk dat het een klein flesje met brood gaat worden 's ochtends. Maar ik probeer eerst dit een paar dagen.
    Wesley is ook uit z'n doen dus. Wat raar he. Zou het dan toch die sprong zijn?
    Ik denk dat senso zich sinds de zwangerschap niet meer geheel fit heeft gevoeld en dat ze het nu aan 't opbouwen is (klopt dit senso?).

@senso, wat ontzettend kl*te is dat zeg! Mannen zijn sowieso geen praters, althans de meeste mannen. Die van mij is ook niet zo'n makkelijke prater en uiten van z'n gevoelens dat is er al helemaal niet bij (hij huilt bijvoorbeeld NOOIT, ik heb hem echt NOG NOOIT zien huilen en dat vind ik zo bizar).
    Je moet het hier gewoon vertellen hoor als je dat wilt. Je moet je in ieder geval niet bezwaard voelen, hier is juist een plek om lekker je hart te komen luchten. Daar zijn wij voor...ik zal voor mezelf spreken: dat doe ik heel erg graag voor je!! ;)

Qua energie herken ik wel wat je zegt. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik niet geheel op mijn oude energielevel zit als voor mijn zwangerschap. De een dat er lang over en de ander wat korter. Geef jezelf ook de tijd om daar weer te komen. Of heb je, zoals sammie al zegt, het idee dat er wat anders aan de hand is waardoor dat niet lukt?

17. AHzondag

masu, hmm lastig hoor. maar ik geloof dat we uiteindelijk allemaal toe willen naar brood in de ochtend en als amy dat aangeeft lijkt het me prima. zou het met het cb overlggen en dan hoor ik graag wat ze adviseren kwa melk erbij. ik heb nu geen idee of wesley voldoende of te veel binnen krijgt. merk ook gewoon dat 180+6 te veel wordt. ik ga morgen 150+5 met pap geven uit een bord eens kijken of hij daar van spuugt.

senso, wat masu zegt gewoon je hart luchten als je dat wilt. schaam je niet en het is bij mij ook geen rozegeur en manenschijn hoor. mijn vent zit ook altijd te zeuren over seks maar denk dat het gewoon een van de meest irritante eigenschap van een man is. al zouden ze de hele dag door krijgen is het nog niet genoeg hahaha... denk dta weinig mannen dat volhouden.

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Haha, hier precies hetzelfde. Manlief wil ook veeeeel vaker dan ik, maar ach, daar moet ie toch maar mee leren leven. ;):D
    Gelukkig kan ik nu zeggen dat het lekker gaat tussen ons, maar dat kan over een half jaar weer anders zijn.;)

Ik zal het overmorgen wel ff vragen sammie en dan vertel ik het je wel. Ik ga echt proberen eraan te denken....ik ben soms nogal vergeetachtig...:)

19. AHzondag

masu, dat herken ik hoor. vergeet ook zoveel en dan denk ik vaak ik had het moeten opschrijven haha

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Precies! :D

Deel Deze Pagina