Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Daar is senso weer!!:D:D

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ben ik ook weer even! Sorry meiden ik ben jullie verschrikkelijk aan het verwaarlozen. Ik lees wel maar niks blijft hangen. Zo vervelend. Ben kapot. Yara heeft gewoon bijna niet geslapen vandaag en wil alleen maar eten.. Huilen en mokken dus een zetpil gegeven en naar bed.

Maar zo moe....

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @energie, tja ik heb 10 jaar lang hele zware medicatie gebruikt en net voor mijn zwangerschap ben ik daar met behulp van HA van afgekickt wel met hulp van andere zware medicijnen maar het is gelukt en daar ben ik heel trots op het heeft alleen heel veel van mijn lijf gevraagd.

Daarna ben ik eigenlijk gelijk zwanger geworden en ben ik de hele zwangerschap echt heel moe geweest, lag elke avond om 20.30 - 21.00 uur op bed en dat was eigenlijk nog te laag.

Toen werd Jos geboren en heb je natuurlijk je slapeloze nachten enz enz hoop dat ik snel wat meer energie krijg maar op dit moment heb ik het echt niet..

Bedankt meiden dat ik me hart mag luchten en uiteraard ook voor jullie antwoorden.

Op zich toont manlief als het echt hoog oploopt zijn emoties wel zoals bijv. bij de bevalling en de ruggenprik 4 x mislukte toen kon hij het niet meer droog houden en uiteraard ook bij de geboorte van Jos niet. Maar verder echt praten kan hij niet.. en ik hou echt ontzettend veel van hem maar ik ben echt moe en dan schiet zowat alles in het verkeerde keelgat, voor hem ook niet leuk maar hoop wel op een beetje begrip en helaas krijg ik dat niet.

Vind het zeuren voor sex wel slechte eigenschap hoor van mannen, want ik voel me dan onder druk gezet om het te doen en dan heb ik helemaal geen zin meer :)

Nou ja, ik hou er over op..

@masu, ben benieuwd wat ze op het cb zeggen. En ben blij om te horen dat het bij jullie wel erg goed gaat ;)

@sammie, succes bij de HA, zou idd gelijk even naar Wesley zijn oortjes laten kijken je bent er toch.

@hier, Jos heeft zijn papfles helemaal leeggedronken en ligt al lekker te slapen. Hij blijft af en toe nog hoesten maar ik hoop dat hij lekker doorslaapt vannacht.

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hee mamalijntje! :D
    Yara ook uit haar doen...wat hebben die ukkies van ons toch?!
    En je staat er nu natuurlijk helemaal alleen voor nu je mannetje herstellende is. Hoe gaat het met hem? En hoelang blijft je schoonpa nog?
    Dikke knuffel!!!

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    getsie mamalijntje bij jou zit het ook niet mee.. rustig aan en lekker naar bed *dikke knuffel*

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, wat fijn dat Jos zijn fles wel helemaal op heeft. Hopelijk heb je een goede nacht!
    Mag je vragen waarom je zo lang zo'n zware medicatie hebt moeten slikken?

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, je mag alles vragen :p ik heb Posttraumatische Dystrofie in mijn rechterpols en daarbij zenuwpijn, omdat ik kinderen wilde moest ik stoppen met die medicatie. Wat bleek, de Dystrofie was inmiddels erg rustig dus heb niet meer constant pijn maar nog maar af en toe.

Het waren pijnstillers icm middel tegen epilepsie wat ook helpt bij zenuwpijn. Daarnaast in die 10 jaar aan de morfine en al gezeten en tig keer voor een kuur met medicijnen in het ziekenhuis gelegen.

Ben blij dat ik nu van de rommel af ben hoor :D maar vind het wel jammer dat het zoveel van mijn lijf gekost heeft

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Zo meiden ik ga er van tussen, lekker naar bed nog even lezen en dan slapen. Morgen om 6 uur gaat de wekker weer :$

Nogmaals bedankt Masu en Sammie!

Ik hoop dat iedereen een goeie nacht heeft. Welterusten en tot morgen.

xx

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

jeetje, senso dat is nogal wat. kan me voorstellen dat het veel van je heeft gevraagd.
    hopelijk komen jullie ook weer in een rustig vaarwater. misschien een gek idee maar kan je niet een nachtje bij je mams gaan logeren zodat je helemaal uitrust? wie weet komt dat jullie wel ten goede. zou het zelf niet o snel doen maar als je zo moe bent kan ik me voorstellen dat je alles voor slapen over hebt.

mamalijntje, yara ook al zo bezig alleen wil die alleen maar eten.

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, volgens mij heb je dat al eens verteld, maar ik wist niet dat je zo lang aan zo'n zware medicijnen hebt gezeten. Wat knap dat je ze nu niet meer gebruikt! Mag je inderdaad heel erg trots op zijn!!
    Kl*te om te merken dat je meer verwacht en dat je lichaam een ander tempo aanhoudt. Ik snap heel goed hoe moeilijk dat is.
    Komt goed, je zult het echt wat tijd moeten geven.
    Ennuh....heel graag gedaan he. En de volgende keer, kom gerust je hart luchten!

@hier, ik duik ook m'n bedje in. Ja, echt, al voor 10 uur!:$
    We zijn moe en we gaan zoals manlief zegt 'lekker samen in bed tv kijken en knuffelen'. Lees: ik ga tv kijken en hij valt als een blok in slaap zodra hij z'n kussen raakt;):D

Trusten allemaal! En hopelijk hebben we allemaal goede nachten.
    Al vrees ik weer dat Amy vroeg komt...daar stel ik me dus maar op in (maar morgenvroeg valt het me dan toch weer vies tegen). ;)

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Correctie: ik zit wat op m'n telefoon te pielen, terwijl manlief guido weyers aan 't kijken is...mmm...
    Dat was niet de deal! ;)

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Lieve lieve meiden,
    Ik heb echt een paar hele drukke dagen achter de rug maar heb wel trouw alles gelezen (terwijl manlief al om 21.30 zei kom we gaan naar bed…. Ik tik dit om 23.24 uur)
    Ik geef effe een korte reactie hoor op de meeste van jullie.

@ Masu wat een lieve foto’s. Die Amy lekker door het bed heen kruipen. Stijn gaat tegenwoordig ook door zijn bedje als hij geen slaapzak aan heeft.

@ Weesje hopelijk ben je weer opgeknapt? Wij hebben ook een loopstoel en het advies van de fysio was weg dat ding!! Ze gaf aan dat het beter is om als we het willen gebruiken dan pas vanaf een maand of 9 als ze goed kunnen staan. Kindjes in de loopstoel gaan vaak op hun tenen lopen/staan. Wij zetten Stijn er ook soms even in want hij vindt het echt geweldig. Maar ook niet langer dan 10 A 15 min.

@ sammie vriend van ons is 30 en heeft er ook een knip in laten zetten met 3 kids al. Stijn keek vandaag ook voetbal. Ajax-AZ..
    Stijn krijgt ook pap en ik maak gewoon een fles zoals altijd en daar doe ik de pap doorheen anders wil Stijn het ook niet eten. Misschien een tip?

@ MV3 hoop dat je een heerlijk weekend hebt gehad!

@ Senso jeetje wat een lastige situatie zeg. Ik herken het wel hoor wij hebben het hier in huis soms ook. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, werkt zorgt voor Jos soms de hele dag en dan wil manlief ook je aandacht. Ik moet je eerlijk zeggen wij hebben het er wel over gehad en ik kreeg ook als antwoord maar ik houdt van je. Ik heb toen gezegd maar…. En toen kwam er wel wat meer uit. Merk ook dat wij soms echt nog zoekende zijn hoor en dan is Stijn al ruim 7 maanden!! Hele dikke knuffel!!!!

@ Hier een gezellig weekend gehad. Eerst nog even trots vertellen dat Stijn zijn stapjes kan zetten als we hem vast houden!!!!! Zo geweldig ineens had hij door vrijdag dat hij zijn voetjes kan optillen en dan kan lopen… :D:D:D:D
    Zo nu van het weekend!!
    Manlief stond met de hobby bootjes op de hobby beurs en ik ben lekker het weekend met vriendin op stap geweest. Gisteren op stap geweest voor een keuken maar wat een hel zeg!! Ben blij dat wij dat niet hebben gehad :D
    Vandaag ben ik wel naar de boekenbeurs geweest en weer een nieuwe voorraad boeken gehaald. Ook maar een familyplanner gehaald waar de afspraken van het hele gezin op geschreven kan worden.

Vanavond maar gelijk ingevuld...
    Stijn is gelukkig helemaal opgeknapt (op wat flinke groene snottenbellen na) hij krijgt nog wel de neusspray en we hebben zijn puf er ook maar even bijgepakt ivm het hoesten.
    Maar afgelopen nacht heeft hij helemaal doorgeslapen!! (we hoefde er niet uit voor een speentje of huiltje!!! )

Zo en nu snel naar ned want morgen om 6 uur gaat de wekker en kan ik er weer niet uit komen. Denk dat mark ook allang ligt te slapen.... tot zo ver het knuffelen...

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen meiden, nou ja goeie... ;)

@sammie, op zich natuurlijk een goed idee om zelf een nachtje weg te gaan maar dat kan ik niet wil gewoon lekker bij mijn mannen blijven maar wel met een beetje hulp van de oudste man ;)

@masu, hoop dat Amy toch lekker uitslaapt ook al verwacht je dat ze vroeg komt :D gezellig samen in bed tv kijken hahaha de een kijkt tv en de ander pielt op haar telefoon :D

@kibbeling, wat knap dat je alles nog hebt bijgelezen en wat een druk weekend heb jij weer gehad! jullie dus ook nog zoekende, klinkt gek maar dat is wel prettig om te horen want af en toe denk ik dat iedereen het "zo" maar even doet en dat wij de enige zijn die zoals jij zegt nog zoekende zijn.

Wat goed dat Stijn een paar stapjes zet als jullie hem vasthouden! Stijn gaat wel lekker hard hoor, neefje van 10 maanden begint dat nu ook net te doen :D

@hier, nou geen al te beste nacht jammer genoeg. Jos werd om 22.15 uur hard huilend wakker, liet zich vrij snel troosten en ging ook weer lekker slapen. Toen werd hij om 01.40 uur hard huilend wakker, troosten en weer in bed. Toen heb ik hem elk uur horen huilen in zijn slaap :(:( maar niet zo hard dat ik er ook uit moest maar werd er wel steeds wakker van.

Zo ik ga me klaar maken voor mijn werk.

Meiden die gaan werken vandaag, werkze!
    Meiden die lekker thuis blijven, fijne dag!

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    eeeeeen meneer weigert zijn fles weer eens, over 10 minuten nog maar eens proberen en anders maar extra fles mee naar het kdv. Man hoop dat dit toch snel voorbij is

15. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hey meiden!

@Senso; Wat ontzettend vervelend dat het tussen jou en je man niet helemaal lekker loopt op het moment. Dat niet willen praten herken ik wel, maar probeer vol te houden en aan te dringen, hier heeft dat wel geholpen. *Dikke knuffel*

@Sammie; Kian past maatje 74 ook niet meer, sommige broeken nog wel, maar dat is ook het enige. We moeten met een hele groep dinsdag naar het CB, masu, mv3 en ik :p

@Masu; Heerlijk gisteren zo'n pyamadag, ik ben helemaal niet aangekleed geweest gister! :D Hoop dat Amy toch nog een beetje uit wil slapen...

@Kibbeling; Wat heb jij het toch ook altijd druk! Wat tof dat Stijn stapjes zet! Hier gebeurd er echt niks als ik hem zo hou :p.

Hier een heel rustig weekend gehad, ook wel eens erg lekker. Kian weet sinds een paar dagen hoe hij vooruit kan komen met tijgeren en ik vind hem steeds op verdere afstand van zijn speelkleed (soms ook onder de tafel, erg grappig :p). Hij heeft nog steeds erg last van de tandjes, maar er is nog niks door. Avondeten gaat er hier de laatste tijd ook niet zo makkelijk meer in, het doorslapen lukt ook niet echt, behalve dan vandaag, hij ligt nu nog te stinken in bed (samen met manlief) terwijl we over 40 min weg moeten naar de tandarts!

De medicatie voor manlief (voor weesje; er is pas ADHD bij hem vastgesteld) lijkt nog helemaal niks te doen, dat is wel erg balen want we hadden gehoopt dat het snel zou werken. Vandaag neemt hij weer contact op met de arts om te kijken wat ze nu gaan doen.

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

Hier een vrij goede morgen, Amy kwam om 7 uur. Ik vind het nog steeds vroeg, maar had haar vroeger verwacht, dus het viel me toch nog mee. ;)
    Dit keer is het flesje van 150cc netjes opgegaan, dus denk ik we toch nog maar ff op die 150cc blijven zitten. Mevrouw ligt nu lekker te wiebelen en is kabouter plop aan 't kijken. :D

@kibbeling, wat ontzettend trouw dat je hier toch nog komt lezen en reageren! En dat terwijl je er vroeg uit moet en je man wil dat je mee naar bed gaat. Wat knap dat Stijn al wat stapjes zet! Ik heb geen idee of Amy dat doet, ik houd haar nooit zo, ik denk dat ze ook niet snapt wat de bedoeling zou zijn.;)

@senso, wat een nacht! Ondanks dat je er niet uit hoeft word je inderdaad wel iedere keer wakker van een huiltje. Heel vervelend, want je voelt je nu vast niet goed uitgerust. En dan ook nog een lange werkdag....succes vandaag! Hopelijk drinkt Jos z'n fles op het kdv nog. Vervelend he, als ze zo rommelen en eten weigeren, bah.

@mlien, jammer dat de medicatie niet veel doet bij je man. Jullie hadden er ook zo op gehoopt. Goed dat je gaat bellen, misschien is de dosering niet goed of zo. Jullie dus dinsdag ook naar het CB, ben benieuwd hoeveel onze ukkies gegroeid zijn!
    Heerlijk zo'n rustig weekend. Wat knap dat Kian al in z'n vooruit kan tijgeren! :)
    Kian dus ook behoorlijk aan 't rommelen met slapen en eten, daar hebben hier wel meer ukkies last van. Het zal de periode er wel voor zijn of zo...;)

17. AHzondag

kibbeling, wat lief van je dat je alles bijleest en dan nog reageert.
    wat goed van stijn dat hij al stapjes aan de hand zet!

senso, he balen van je nacht. wat vervelend dat jos weer zijn fles niet wilde. misschien ook geven in een vorm van een papje?

mlien, lastig dat de medicijnen nog niet aanslaan, misschien was masu zegt de dosering te laag? wat knap van kian! kian dus ook al zo snel uit 74. ohhh wat gaat het toch te snel. mijn nichtje is 10maanden en die heeft zelfs nog 74 denk dat onze ukkies een snelle groeiers zijn (bestaat dat woord?)

masu, hmm amy toch wel vroeg maar niet te vroeg.

@hier, slecht geslapen mijn man en ik lagen om 5 uur allebei nog steeds wakker, geen idee waarom. wesley lag heerlijk te slapen. hij werd om half 8 wakker veel te vroeg als je bijna niet geslapen hebt. flesje met pap gegeven had even geen zin in een bordje. maar het is wel een hele strijd om hem rustig liggend te lagen drinken. hij wil alleen maar recht op.

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, Oeh, dat klinkt niet als een goeie nacht nee....:(
    Vandaag dan maar rustig aan doen toch?

19. AHzondag

ja we hebben niet veel op de planning alleen boodschappen en even langs de bouwmarkt aangezien de verf in de aanbieding is.

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Kijk, dat scheelt weer!

@hier, mevrouwtje even haar fruithapje geven en dan naar bed.
    De hond uitlaten, douchen en over anderhalf uur wordt Amy alweer opgehaald door schoonma.

Deel Deze Pagina