Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik wil kleertjes kopen in maat 80 maar ik twijfel ik of het dan al niet mooi weer zal zijn. vorig jaar was het in april bloed heet maar dat was 2 weken. wat zouden jullie doen. we hebben ook geen winter gehad en vorig jaar wel

2. AHzondag

ik ben er al uit en weet dat we normaal nog gewoon met lange mouwen lopen dus als het mooi weer wordt dan kan ik altijd nog een tshirt halen

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat ik in de zomer veel heb gedaan is shirtjes met korte mouwen kopen. Als het dan toch iets frisser is kun je 'm een vestje eroverheen aandoen of je doet er een romper met lange mouw onder.
    Dus zo kan ie toch altijd zo'n shirtjes dragen.

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; We hadden zelf al geprobeerd om de dosering van de medicatie van manlief op te hogen, maar dat deed ook niks :p. Hij heeft nu iets anders voorgeschreven gekregen wat ik vanmiddag op kan halen.

@Sammie; Kian is sowieso een klein reusje ;). Ben benieuwd hoe groot hij is morgen. Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt vannacht! Kian zit nu echt al in maat 80, broekjes maat 74 en 80 schelen niet zo heel veel hier (misschien een tip voor de andere mama's om niet teveel van 74 in te slaan?). De mouwen van de shirtjes moet ik wel omslaan, maar voor de lengte op zijn middel heeft hij het echt al nodig. Ook de maat van zijn sokken zit nu ergens op leeftijd 1 tot 2 jaar, alle andere zijn echt te klein, haha.

Hier vanochtend naar de mondhygiëniste geweest. Omdat ik af en toe wat last heb van mijn verstandskies (is er maar 1 door) heeft ze foto's genomen en de tandarts ook laten kijken. Hij vond dat die kies er uit moet en vlak daarnaast zit een 17 jaar oude vulling die hij ook wil vervangen (mijn enige vulling :p). Dus daar moet ik in maart voor terug, verder complimenteerde hij me wel met mijn prachtige gebit, haha :p:p.

We hebben ook weer contact gehad met de makelaar omdat we nu wat meer duidelijkheid hebben wat we kunnen doen qua prijs aangezien we afgelopen vrijdag een informatief hypotheekgesprek gehad hebben. We zijn weer wat gezakt in prijs en hij ging zijn best doen om wat mensen geïnteresseerd te krijgen...

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
  6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hahaha! Dat lijkt erg op hoe ik Amy vanmorgen vond, helemaal bovenin en dan dwars in bed.:(:D
    Mooie spam weer!

Hopelijk doet de nieuwe medicatie wel wat. En anders moet je maar gewoon weer bellen...;)
    Verstandskiezen zijn rotdingen, die kun je er ook maar beter uit laten trekken, want je hebt er niks aan en met poetsen kun je er bijna niet bij. Fijn dat je gebit verder helemaal oke was. :)

Hopelijk komen er nu flink wat kijkers voor jullie huisje nu de prijs nog scherper is geworden. En hopelijk blijft het dan niet alleen bij kijken.

@hier, ik ga zo eens naar 't werk toe. Vandaag een intensieve training, omdat ik de vorige keer me niet helemaal aan m'n plan had gehouden moet ik nu eigenlijk anderhalve bijeenkomst in 1 bijeenkomst proppen. Dat wordt dus aanpoten en doorwerken. :D
    Tot vanavond weer!

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ook nog ff snel een spammetje van mijn kant dan!:D
    Ik moet mevrouw geregeld onder de stoelen vandaan plukken:
    (bij de bovenste foto: zoek Amy, hahaha! :D)

8. AHzondag

mlien en masu leuke spam!

mlien, ik raad aan om niet veel 68 te nemen haha daar heeft wesley maar 5 weken in gezeten. 74 past hij nog wel makkelijk maar sommige dingen worden toch wel klein dat zijn vooral dingen die klein vallen denk ik.

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Heerlijke spam! Veel succes met de training vandaag!

@Sammie; Haha, hier is het tot nu toe met elke maat dat hij er binnen no time weer uitgegroeid is :p.

Hier ook een onder de stoelfoto :p

Bekijk bijlage 217404

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden ik ben er ook weer hoor! :D

@mlien, lekker dat je zo'n rustig weekend achter de rug hebt! balen trouwens dat de medicijnen nog niet echt aanslaan, hoop dat de nieuwe snel werken. Wat een supergave foto spam zeg, wat een prachtig mannetje wel een echte ondeugd om te zien ;) hoop dat jullie snel weer kijkers krijgen voo rjullie huisje en jullie ook verder kunnen kijken.

@Masu, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Maar 7 uur wakker worden blijft toch vroeg ;) hoop dat je lekker gewerkt hebt. HIhi wat een gave foto spam trouwens, lekker meisje is het toch.

@sammie, th@nks voor de tip, papje heb ik ook al geprobeerd maar hij houd gewoon zijn lippen stijf op elkaar en weigert alles :( wat een vervelende nacht en balen dat jullie zo lang wakker lagen. NOg geslaagd voor de verf?

@hier, kom straks even verder ouwehoeren maar moet nu even eten koken en Jos op bed leggen. Tot zo meiden

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, ben heel benieuwd hoe Jos het op het kdv heeft gedaan en of hij daar wel goed heeft gegeten. Maar natuurlijk eerst ff je mannetje verzorgen.

@mlien, mooooie spam! :D Geweldig is dat he, dat je ze ineens onder de tafel aantreft.

@sammie, ze groeien gewoon heel snel. Hier past 74 nog goed, en 80 ook als ik de mouwen omsla. Qua lengte mag ze het echt wel hebben (anders krijg je dat naveltruitjes-effect, bah!;)).

@hier, hele goede training gehad en me helemaal aan m'n trainingsplan gehouden. Ik ben trots op mezelf! :D *geeft zichzelf een schouderklopje* ;)
    Amy heeft het super gedaan bij schoonma. Alleen hier thuis wil ze zo moeilijk slapen sinds vandaag. Nu ook, ze ligt er al meer dan een half uur in, is echt moe, maar ligt nog steeds te brabbelen en af en toe te mopperen.:(
    Ik hoop dat ze nog ff gaat slapen, zolang ze niet huilt laat ik haar lekker liggen (maar ze begint stilletjes aan te protesteren...:().
    Zo, ff snel koken en dan kom ik straks weer buurten.
    Later meiden!

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, je bent vroeg terug of niet? of is dat altijd op maandag? fijn dat je training zo goed ging, je mag idd trots zijn op jezelf :D balen dat Amy niet echt wil slapen, alle ukkies zijn wel erg aan het rommelen he :$

@hier, vanmorgen heb ik dus geen fles er in gekregen (50cc) dus maar extra fles mee naar het kdv. Ze hebben hem daar een fruithap gegeven op de normale tijd en de 2e fles om 10 uur ofzo daar liet hij ook 90 cc van staan van zijn 3e fles om 14.00 uur heeft hij 50 cc laten staan dus die ging wel vrij goed. Van zijn warm eten liet hij ook flink wat staan maar hij heeft nog wel wat thee gedronken. Dus als hij straks zijn fles leegdrinkt dan heeft hij net aan 500 cc melk gehad, nou ja niets aan te doen.

Hij heeft het wel naar zijn zin gehad hij heeft lekker gespeeld en aardig geslapen, in totaal 3 slaapjes 2 x 45 minuten en 1 x 1.5 uur dus niets mis mee. Nu ligt hij ook nog even op bed, straks maar weer wakker maken.

Verder heb ik wel lekker gewerkt, was wel moe maar heb er verder niet zoveel last van gehad gelukkig. Vanavond vroeg naar bed, hoop dat meneer vannacht niet steeds gaat huilen.

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, volgende week en die week erop moet ik 's avonds nog een training aan ouders geven en dan ben ik rond half 10 thuis. Verder ben ik normaal eigenlijk wel op tijd terug ja op maandag. :) Tenminste, zoals mijn agenda er nu uitziet.

Fijn dat je niet zoveel last hebt gehad van je moeheid. Het is wat met die ukkies ja.
    Amy wilde echt niet slapen en ze is nu dus weer beneden. Na 45 minuten proberen vond ik 't wel weer mooi geweest en zij ook...
    Nou ja, dan over een half uurtje maar de fles en naar bed. Ze is wel heel vrolijk en ik denk dat ze niet naar bed wilde omdat ik net thuis was. Ze had ff 10 minuten met mij geknuffeld en toen moest ze naar bed...dat leverde dus behoorlijk wat protest op.;)

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, ooooooh dat is wel lekker dat je in ieder geval op maandag redelijk op tijd thuis bent. Kan me wel voorstellen dat je meisje protesteerde hoor, ze wil natuurlijk veel langer met mama knuffelen :D

15. AHzondag

Nou hier ook een kind dat niet wil slapen. V anmiddag was het drama en heb ik het later weer geprobeerd en toen ging hij wel slapen na wat boze woorden, soms moet ik wel even een beetje boos worden dat vind ik alleen niet leuk. Nu is mijn man al vanaf 19.00uur bezig met hem, heb er even geen geduld voor.

16. AHzondag

senso, opzich is 500cc melk niet heel slecht dat kan wel voor een keer. hoop voor jullie dta de sprong/ tandje snel over zijn. het is zo lastig om erachter te komen wat er is. fijn dat je wel lekker gewerkt hebt, ga lekker optijd naar bedje toe.

masu, je bent idd optijd thuis. fijn dat de training volgens plan is verlopen. amy zal je idd gewoon gemist hebben of is de sprong nu pas begonnen? de tijd zal het leren.

ik weet dat de sprong hier echt begonnen is sinds gisteren. hoop alleen niet dat ook het huilen en niet alleen willen zijn erbij komen. alleen het slecht inslapen kan ik hebben haha.
    hoop ook dat hij niet de 5 weken duurt die ervoor staan.

17. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
  18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, ach Wesley ook duidelijk in een sprong :( pff vermoeiend hoor. Nee vind 500 cc ook niet heel slecht het is alleen zo vermoeiend dat het zo gaat, maar hij heeft vanavond nog wel 90 cc rooibosthee gedronken, doet hij zelf uit een flesje vind hij leuk hihi. Hoop dat hij daardoor ook wat beter kan poepen want dat gaat ook nog steeds slecht.

@weesje, hihi wat een gaaf filmpje zeg! en wat een heerlijk meisje, echt wel lief *smelt*

@hier, nou Jos net uitgekleed voor het badje maar badje was te warm dus hou hem nog even vast piest hij zo over me heen :$:$ manlief lag helemaal in een deuk :D kon er eigenlijk ook wel om lachen ;)

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, dat was 't 'm ook ja, we hebben haar te snel na mijn thuiskomst in bed gelegd.
    Hahaha, dus jij kon ook meteen in bad na Jos z'n douche! :D

@sammie, ik denk niet dat het een sprong is...ik denk dat ze die al gehad heeft. Tenminste, anders weet ik niet meer wat dat is geweest hoor (en dan valt het vies tegen want dan moet die sprong dus nog komen:$).
    Ik hoop dat de sprong van Wesley mee gaat vallen.

@weesje, wat een mooie spam! :D Mooi meisje hoor en leuk hoe ze tijgert!

@hier, Amy heeft haar papflesje lekker op en ligt nu weer te dutten. Het inslapen ging dit keer wel heel makkelijk. :) Morgen moeten we om 9.20u al op het CB zijn. Toen ik de afspraak maakte kwam die tijd gunstig uit, maar nu Amy telkens om 7 uur wakker wordt, wil ze rond half 10 wel weer naar bed toe.....nu komt het dus niet meer uit (dat wist ik natuurlijk een aantal maanden geleden nog niet).;)
    Zie maar eens alles goed te plannen met zo'n ukje..

20. AHzondag

masu, dat hebben wij ook met het cb. heel handig is dat he maar ach het is maar 1x. ik weet ook niet wat er dan is met slapen misschien weer zo'n periode.
    ik dacht ook echt de speong gehad te hebben maar dit is gewoon precies zo als de vorige keer. hopelijk levert die sprong wel wat op haah

senso, hahahaha ik vindt het ook wel grappig wesley dat dat altijd als hij met mijn man aan het douche is. je vroeg welke verf we hadden we hebben long island van flexa gekozen was nog een hele klus!

----
    wesley slaapt heerlijk en ga zelfs ook niet te laat

denken jullie dat een dekbed van hema goed is?

Deel Deze Pagina