@masu, ja de grap was natuurlijk dat ik net onder de douche vandaan was heb me dus maar even goed gewassen en een schone pyjama aan gedaan Gelukkig ging het inslapen makkelijk, ben benieuwd hoe groot/zwaar Amy inmiddels is. Misschien dat ik woensdag even naar het inloopspreekuur ga, wil wel even weten of Jos genoeg groeit want hij eet niet al te best vind ik. @hier, Jos heeft zijn flesje nagenoeg op dus die 200 cc zit er gelukkig ook weer in. Hij heeft nog wat liggen huilen/mopperen (weet niet hoe ik het moet noemen) maar hij ligt inmiddels lekker te slapen. Ik duik er ook vroeg in
@sammie, top dat je geslaagd bent voor de verf en fijn dat Wesley al lekker ligt te slapen. Het is gewoon voor het eerst dat hij me ondergepiest heeft hahaha hij heeft wel is dat hij net geboren was smoe ondergepiest toen ze zijn luier ging verschonen hahaha Wie weet gaat Wesley wel teigeren/kruipen na deze sprong
Hmm ik ga maar naar bed, Jos begon al weer te huilen dus dat voorspeld niets goeds voor vannacht Welterusten meiden en tot morgen! Hoop dat iedereen een goeie nacht heeft *blijf toch hoop houden*
@kibbeling- ja gelukkig helemaal beter! Het was van korte duur gelukkig!En weet dat de loopstoel niet goed is inderdaad, we gebruiken hem ook maar heel af en toe. thnx voor de tip in ider geval. Fijn dat je zon leuk weekend hebt gehad, en wat knap van Stijn dat hij stapjes zet! senso-jeetje dat valt allemaal niet mee.. Hier ook vaak gezeur van manlief om 'aandacht' hoor, pff mannen he..en praten ook hier ho maar! En dan ook nog eens Jos in zo'n sprong en niet willen eten en slapen..knuffff (hAHha moest wel erg lachen om het plasverhaal van Jos vanavond) Weltrusten! mlien-wat een flinkert is Kian dan nu al maatje 80, geweldige fotospam weer Wat ligt hij superlief in zn bedje net wakker Hopen dat die andere medicatie beter werkt voor je man! masu-haha grappig die foto's van amy onder de stoelen En dat heb ik nou ook altijd die afspraken bij het cb die dan toch net onder het (vernieuwde tijdstip) slaapje vallen..nouja het is niet anders he. sammie- hopen dat jullie vanavond wel jullie slaap kunnen pakken! Zal je nodig hebben als het echt een sprongetje is. @hier- gister was F ook ineens moeilijk met slapen, gisteravond rond half 7 op bed gelegd zoals altijd maar ze werd half 9 weer wakker..getroost en weer neergelegd en toen 9 uur weer en half 10 weer. Denk misschien last van dr verkoudheid en dr snotneus..even beneden gezeten 10minuutjes met dr en toen heeft ze geslapen tot 3u, toen half 5 en 5uur weer wakker en toen geslapen tot 7. Pff dat zijn we niet meer gewend.! Ook de brood nog steeds drama, vandaag dr lievelings-fruitpotje gehaald (mango-surprise) en die ging wel op!Snap dr dus echt niks meer van.. Misschien toch ook een sprong of tandje..het is wel de periode ervoor he zo te lezen zijn al die kleintjes bezig! Hebben jullie al een dekbed voor jullie kleintje?zie Kian onder een dekbed liggen of niet? Ik gebruik nog steeds het dekentje en ze heeft een slaapzak aan.
@weesje, wij niet hoor, wij gebruiken nog gewoon een lakentje met een dekentje en Amy heeft ook een slaapzakje aan. Mlien doet het omdat het bij hun in huis heel koud is (als ik me niet vergis) en van sammie weet ik 't niet. Wat hebben jullie een rare nacht gehad zeg! Hopelijk herhaalt dat zich vannacht niet. @sammie, ja laten we hopen dat onze kleintjes na de sprong weer wat nieuws/leuks kunnen, dan is het in ieder geval voor 'n goed doel! Ben wel benieuwd hoe jullie je huisje gaan maken. Wil je 'voor' en 'na' foto's plaatsen?? @senso, ai, dat voorspelt niet veel goeds. Lekker op tijd naar bed ja (je slaapt waarschijnlijk -en hopelijk- nu al). Ik hoop echt dat Jos lekker doorslaapt. @mamavan3, ik ben ook wel benieuwd hoe jullie weekendje was, al heb ik natuurlijk wel 't een en ander meegekregen van FB. Maar een verslagje mag natuurlijk altijd he! @sammie, ik denk dat een dekbed van de hema prima is hoor. Ik heb zelf de satijn overtreksets van de hema en die vind ik super fijn. Ik vind sowieso dat ze goed spul hebben. Ga je een dekbed kopen voor jullie zelf of voor Wesley? @hier, mevrouw heeft geen kik meer gegeven sinds ze in bed ligt. Ik ga er maar weer vanuit dat mevrouw zich weer vroeg meldt, dus ik duik m'n bedje in (maar ik kan de laatste tijd moeilijk in slaap komen, das wel minder...). Trusten allemaal en ik hoop dat we allemaal een goede nacht hebben!
weesje, ik gebruik ook gewoon een laken en een slaapzak en als het kouder is een dekentje. mlien doet het idd omdat het bij haar zo koud is. wat een rare nacht zeg, hopelijk gaat ze het niet weer herhalen. masu, ik ga zeker foto's van en erna maken. ik hoop dat amy ietjes langer slaapt dan vanmorgen. ik bedoel een dekbed voor ons zelf, wilde het met bestellen en toen was het uit verkocht manlief zou even kijken ernaar maar dat deed hij dus te laat. ligt satijn lekker? is het niet glad? ik ga ook zo mijn bedje opzoeken ben moe en moren moeten we vroeg bij de ha zijn.
he klessenbessen, afgelopen nacht was het weer drama. Manlief zei al we worden gestrafd (toch nog gekroeld toen ik naar bed ging). Stijn was aan het huilen/schreeuwen van 1.30 tot bijna 4 uur. De wekker dan ook 2x uitgezet in mn slaap. Deze nacht is hij weer logeren bjj zus. Die met een rommelende voorweeende buik loopt... Spannend!!!!!! Masu met stijn zijn helm gaat het wel. Vd week weer met helm op geslapen en weer vol rode plekken in zijn gezicht, dus al 2 dagen geen helm op. Morgen gaathij weer op. We zullen zien maar denk niet dat we hem in de nacht nog op gaan doen. Verder ben ik het kwijt... Heb wel mooie en leuke foto's voorbij zien komen.
Goeiemorgen meiden, @weesje, F.enna ook al zo'n rotnacht achter de rug! ik hoop dat ze vannacht wel goed geslapen heeft. Wij gebruiken een lakentje en een dekentje voor JOs, hij heeft ook nog een pyjama aan. @Masu, vervelend dat het lang duurt voordat je zelf in slaap valt, lig je te malen ofzo? Hoop dat Amy het vroege opstaan vanmorgen wat heeft verlengd voor je @sammie, hoop dat jullie vannacht wel lekker hebben geslapen. Succes bij de huisarts. @kibbeling, spannend dat je zus met oefenweeen bezig is! Je kunt vannacht in ieder geval even lekker slapen als Stijn zijn hoofdje al zo goed bijtrekts is het misschien niet eens nodig in de nacht? misschien duurt het dan een week langer maar dat is beter dan slechte nachten en een zeer hoofdje. @hier, nou om 23.40 uur schrok ik weer wakker van een hevig overstuur mannetje. Heb hem laten liggen en zijn speentje gegeven en met een paar aaien over de bol getroost, daarna heb ik hem niet meer gehoord dus hebben een aardige nacht achter de rug gelukkig. Zo fijn dagje op mijn werk voor de boeg, achterstanden nabellen iedereen een fijne dag of werkze gewenst voor vandaag! tot vanmiddag/vanavond!
He meiden! @Senso; Fijn dat Jos goed geslapen heeft vannacht! Hoop dat je een lekkere werkdag hebt . @Sammie; Hoe bedoel je dat dat je Wesley met boze woorden toe moet spreken? Snapt hij dat en gaat hij dan echt slapen? Hier wilde Kian zaterdagavond niet slapen (bij mijn schoonouders) hij was al een half uur aan het huilen, op den duur heb ik toen maar muziek opgezet en daar werd hij wel rustig van. Hier thuis heb ik ook een muziekbol met licht staan die altijd even aan gaat als hij naar bed gaat. @Weesje; Wat gaaf dat tijgeren, hier gaat dat wel op dezelfde manier, maar nog niet zo snel hoor! Mooie foto's ook! Zoals je ondertussen al hebt kunnen lezen (en gezien had ) heb ik inderdaad een dekbedje voor Kian. Het wordt eigenlijk wel afgeraden onder de 2 jaar, maar wij slapen dan ook nog naast hem. Ook ligt hij in een Puckabag, dus lekker dik allemaal, maar soms heeft hij het gewoon nog koud en dan leg ik dus nog een kruikje er bij in bed (wij hebben zelf elektrische dekens). @Masu; Dat plannen om de slaapjes doe ik nooit echt bij het CB, Kian veert altijd heel makkelijk mee in dat soort situaties, heel fijn! Hier nu ook een mannetje dat om kwart voor 7 wakker werd. Ik merk voor mezelf ook wel dat ik eerst altijd een avondmens was, maar ik nu eigenlijk 's avonds het liefst om 22:00 uur op bed lig! Hier een goeie nacht gehad, het is wel wat vroeg nu, maar aan de andere kant voel ik me wel uitgeslapen. Eind van de ochtend moet ik naar het CB, ben errug benieuwd!
sorry meiden, ik heb echt niet meer de tijd om veel bij te lezen... jolien doet het super, straks naar de creche, ik heb nog een sollicitatiegesprek in de hoop dat ik in de administratie kan/mag beginnen (is voor duitse markt, en aangezien ik perfect duits spreek reken ik mezelf wel hoge kansen in) verder heb ik dus die taartenwedstrijd gewonnen bedankt voor jullie stemmetjes wij mogen nu speelgoed twv 250 kiezen. Het zal waarschijnlijk een wii worden Ook heb ik bij die Bakstrijd op tv meegedaan, maar mag er jammer genoeg niets over vertellen maar euhm jullie horen het dan wel Ow en we hebben 3 dagen en 2 nachten disneyland geboekt, in minder dan een maand gaan we van 18februari tot 20februari
Goedemorgen, Senso, gelukkig een goede nacht! Sneu dat jos steeds huilend wakker word. Werkze vandaag! Hopelijk krijg je niet al te boze mensen aan de klein. Mlien, gelukkig wel een goede nacht maar wel vroeg. Geloof dat je moet werken toch? Dat met boze woorden toespreken is meer de klank denk ik. Mijn stem klinkt dan toch anders en dan weet hij wel dat ik het meen, werkt niet altijd hoor haha Hier, weer slecht geslapen ga er vanavond echt optijd in ben kapot. Wesley heeft in 1x doorgeslapen tot 7.15 toen moesten we er toch uit.
@Nacht; Klinkt weer druk hoor allemaal! @Sammie; Ik ben lekker vrij vandaag gelukkig . Balen dat je weer slecht geslapen hebt!
jaaa hahaha, ik houd wel van drukte enkel een kwestie van prioriteiten stellen hier een spammetje van onze meid gisteren
nachtzon, wat een super lieve foto!!! echt te schattig wat leuk dat jullie naar disney gaan. gaan jullie met de auto of bus en gaan jullie dan bij het park slapen of ergens anders?
Goeiemorgen meiden! @nacht, wow wat is Jolien veranderd zeg!! Ik heb al ff geen spam van haar gezien. Je kunt echt zien dat 't een meid is, leuk hoor! Gaaf dat je die wedstrijd hebt gewonnen. En heel leuk dat jullie naar Disneyland gaan! Gaan jullie met z'n vijven of gaan er nog meer mensen mee? Wanneer heb je je sollicitatiegesprek? @kibbeling, oeh nog steeds zoveel rode plekken dus. Dan idd maar voortaan zonder helm slapen. Je ziet dat het toch veel resultaat geeft, ook al heeft hij 'm 's nachts niet op. Wat spannend bij je zus....wanneer is ze uitgerekend? @mlien, Amy veert ook wel mee hoor, maar op het einde was ze wel echt moe en had ze honger. Maar op zich is het prima gegaan en dan gaat ze gewoon iets later naar bed. Dat ging goed, maar haar slaapjes overdags zijn niet zo lang en daar wil ik dan het liefst niet mee rommelen zeg maar. Maar eigenlijk denk ik dat ze overdags gewoon niet zoveel slaap nodig heeft. Is altijd zo geweest. Balen dat het zo koud is in huis bij jullie, maar als je 't zo op kunt lossen is 't prima toch? Fijn dat je vrij bent vandaag! Waarschijnlijk zit je nu bij het CB, dus succes! @senso, ah, dat zijn de mindere telefoontjes om te plegen....mensen zitten niet echt op je te wachten dan. Maar dat hoort ook bij je baan he. Fijn dat je toch nog een aardige nacht hebt gehad. Werkse vandaag! @sammie, het heet satijn, maar het voelt niet echt zoals satijn (satijn is voor mijn gevoel heel erg glad en glimmend maar dat is dit dus niet), het voelt een beetje als katoen, maar dan iets zachter. Moeilijk uitleggen, haha! Jammer dat het dekbed al weg was. Mijn broertje heeft ook een dekbed van de hema en hij vindt 'm heel fijn. Zo, ik ben rond!
Dan mijn eigen verhaaltje... Amy kwam om half 8, helemaal prima dus. Ze wilde gisteravond haar laatste kleine slaapje van de dag niet doen, dus ik verwacht dat die komt te vervallen. Vandaag zal ik eens proberen wat eerder de fles te geven en haar om 7 uur op bed te leggen en dat slaapje over te slaan. Eens kijken wat er dan gebeurd...(hopelijk niet een dame die zich om 6 uur meldt of zo) Ikzelf heb slecht geslapen, ik kon al moeilijk in slaap komen, sliep ik eindelijk rond 12 uur vannacht, begon manlief me lastig te vallen om te kroelen.. Nou vooruit, dus toen ik om 1 uur eindelijk wilde gaan slapen kon ik niet meer slapen, want toen was ik te wakker!:x Ik heb 't ook nog 2 uur zien worden op de klok en ik denk dat ik rond half 3 of zo in slaap ben gevallen. En om half 7 ging de wekker van manlief en om half 8 Amy....pff... Maargoed, we zijn weer naar het CB geweest en mevrouw is weer goedgekeurd: 71,5cm en 9340 gram en 't hoofdje is 43,9 cm. Verder moest ze blokjes in beide handen houden en 't overpakken van de ene in de andere hand als ze iets nieuws aangeboden kreeg. Dit deed ze allemaal goed. Ook vond de mevrouw dat ze al zo stevig kon zitten. Bij het neerleggen is het echter drama: dan begint ze een grote pruillip te trekken om vervolgens het op een krijsen te zetten. De eerste eenkennigheid is echt wel een feit; zodra ze weer bij mij zit is het goed. Lastig hoor! Daarna weer naar huis gewandeld, fruithap gegeten en mevrouw snel op bed gelegd. Ze slaapt nu een klein uurtje (hoor haar wel geregeld hoesten). Dat ze echt op mij gericht is merk ik wel. Als ik haar in bed leg is het altijd huilen omdat ik weg ga en bij anderen doet ze dat niet. Ik pak haar er niet uit, ga hooguit na 5 minuutjes weer kijken, aai over de bol en weer weg, maar ze vindt het echt moeilijk. Net heeft ons mam haar in bed gelegd en is er niks aan de hand, als Mark het 's avonds doet ook niet. Dus dat laat ik nu maar zoveel mogelijk aan anderen over. Inmiddels is er eentje wakker geworden, dus die ga ik maar eens even uit bed vissen. Tot later meiden!
masu, mooie lengte en gewicht amy is volgens mij wel goed gegroeit he. fijn dat ze alles zo goed deed en minder fijn dat ze nu eenkennig is. hier gelukkig nu geen last meer van tijdje terug wel. wesley moet altijd even wennen als we ergens zijn. doe je eht ook goed met de voedingen enzo? ik ben benieuwd of ze vanaf 7 uur gaat slapen. hier gaat dat heel goed. wesley doet al geen 3de slaapje meer die gaat gewoon eerder de nacht in.
kibbeling- wat een drama van 1.30 tot 4u wakker! Spannend je zus met een rommelende buik, duurt dus niet lang meer! sammie suc6 bij de ha, goed dat wesley doorgeslapen heeft maar balen dat jij dan zo slecht geslapen hebt! senso gelukkig een goeie nacht. succes met bellen op je werk! mlien--oow vandaaar dat dekbedje, zo te zien vind Kian het heerlijk liggen succes bij het CB! nachtzon- succes met je solli!Wat gaaaf dat je de taartwedstrijd hebt gewonnen en dat julloie naar Disney gaan! Ooow echt leuke foto's van je mooie meisje! masu fijn dat ze weer is goedgekeurd!!Lastig he dat eenkennige af en toe, merk het aan F.enna, kan soms echt hard gaan huilen als ik de kamer uitloop. hier een goeie nacht gehad! Ze is 1x wakker geweest maar heeft daarna weer doorgeslapen tot 9u!Heerlijk! Nu ben ik alleen beter maar is vriendlief ziek met koorts, dus mag er 2 verzorgen vandaag Fijne dag allemaal!