sollicitatiegesprek net achter de rug, maar mag om 14 uur nog eens gaan om de "directe" baas te leren kennen ik hoop ontzettend dat ik deze baan kan krijgen het is een heel leuke afwisselende job, dus duimen hoor!!! we gaan met eigen auto naar disney, en slapen in de davy crocket ranch, is een blokhut, was het goedkoopste, maar we zijn nog 600 kwijt
Nachtzon; Mooie spam hoor!! Masu; Vervelende mannen altijd, dat kroelen moet altijd als zij het willen op hun tijdstip, bij mij had dat zo laat echt niet meer gebeurd hoor, haha. Balen dat je zo laat pas in slaap kon vallen! Amy is weer mooi gegroeid! Sammie; Hier nog wel een derde slaapje hoor, anders houdt Kian het echt niet vol tot een uur of 7 . Weesje; Arme jij, die mannen zijn altijd zo zielig als ze ziek zijn! Hier ook weer terug van het CB en een rondje zuidplein. Kian is weer helemaal goedgekeurd, hij liep ietsjes voor in zijn ontwikkeling en ze vond hem voornamelijk abnormaal sterk, haha. Hij is nu 75 cm en weegt 9550 gram. Hij heeft net zijn boterham lekker op en ik ga hem nu snel op bed gooien .
Bevallen Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley WeEsJe24 17-05-2011 3715gr F.enna Mama van 3 19-05-2011 2745 gr & 2675 gr F.leur & L.ieke Masu 23-05-2011 3680 gram 51cm Amy Elise Nachtzon 27-05-2011 3050 gram 46cm Jolien Mlien 30-05-2011 3180 gram 50cm Kian BabyBergen 31-05-2011 3185 gram 48cm Cheyenne Jolene Kibbeling 14-06-2011 3135 gram 49cm Stijn Mamalijntje 23-06-11 3640 50cm Yara Senso 28-06-2011 3035 gram 47cm Jos Afspraken CB Jos 15-02-2012 arts Wesley 17-02-2012 arts Fleur & Lieke 21-02-2012 Kian 24-04-2012 Prikken Ziekenhuis afspraken Gewicht en lengte 29-09-2011 Dominique 5790 gram, 60 cm 13-10-2011 Jolien 7500 gram, 62 cm 15-11-2011 F.leur 6420 gram, 63 cm & L.ieke 6400 gram, 64 cm 25-11-2011 Wesley 7690 gram, 69 cm 14-12-2011 Stijn 7870 gram, 71 cm 20-12-2011 F.enna 7500 gram, 68 cm 20-12-2011 CJ 7930 gram, 68 cm 21-12-2011 Jos 7350 gram, 66,5 cm 05-01-2012 Yara 7700 gram, 67 cm 24-01-2012 Amy 9340 gram, 71,5 cm 24-01-2012 Kian 9550 gram, 75 cm
@sammie, Amy moet ook altijd ff wennen hoor, zeker als we bijvoorbeeld een drukke ruimte in komen en mensen verwachten dat ze meteen gaat lachen. Dat gebeurt dus niet, ze wil eerst op haar gemakje rondkijken en dan komt dat lachen daarna wel! Amy is inderdaad mooi gegroeid, ze waren weer tevreden daar. Ik hoop ook dat het gaat werken met de slaapjes. Ze doet nu nog 3 slaapjes en ik weet niet of ze het redt met 2....en die 2 slaapjes duren ook nooit lang...we zullen 't wel zien. Fijn dat jullie een fijn ritme hebben gevonden qua slapen. @mlien, Kian is ook weer mooi gegroeid. Dat sterke zal hij wel van z'n papa hebben, die is volgens mij ook groot en sterk toch? Amy is 71,5 cm, dat moet je nog ff aanpassen. Dan is het in ieder geval weer helemaal kloppend. @weesje, beterschap met je ziekenboeg! @nacht, heb je een goed gevoel over je gesprek? Vertel eens wat meer, wat is het voor baan, hoeveel uur is het? Ik ben benieuwd!
@sammie, je vroeg nog naar de eetmomenten, dat heb ik idd gevraagd. Ze zei dat de fles die er het eerste af gaat normaal gesproken de avondfles is. Ik vond dat in eerste instantie raar, maar zij zei dat je dat wel merkte aan je kindje als die daar aan toe was. Als wij 's avonds hebben gegeten en een toetje na hebben gehad, gaan wij ook een grote maaltijd meer eten naderhand. Dus is het eigenlijk toch wel natuurlijk dat de avondfles eraf gaat. Dat ga ik voorlopig nog niet doen, ik ben veel te bang dat ze dan 's nachts gaat komen. Ik wil het nu zo gaan doen: - 's ochtends fles 120cc - fruithap (die wil ze dan waarschijnlijk eerder, maar das niet erg) - boterham en fles 120cc - sapje/water - avondhap en yoghurt - fles 180cc en 6 eetlepels rijstebloem Ik heb nu 's ochtends een fles van 150cc die meestal wel op gaat, maar de fles van vanmiddag van 120cc, daar liet ze dus weer 50cc van staan. Ik wil die eerste 2 flessen gelijk trekken, waardoor ze 's middags waarschijnlijk meer honger heeft en dus die 120cc waarschijnlijk wel op zal gaan drinken. Geen idee of m'n theorie in de praktijk ook gaat werken, maar ik ga 't eens proberen. Wat denk jij ervan? @hier, mevrouw heeft dus haar boterhammetje weer op en van haar fles van 120cc toch 50cc laten staan. Ze eet heel goed brood en zo'n boterham gaat er makkelijk in, maar daarna heeft ze wat minder trek in d'r fles. In eerste instantie wilde ze 'm niet eens pakken. Na wat gespeeld te hebben op 't kleed en in de box ligt ze nu weer te slapen. Ik hoop dat ze langer dan een uurtje slaapt, anders wordt het moeilijk om haar tot 7 uur wakker te houden. Als ze echt maar een uurtje slaapt ga ik haar denk ik tegen 5 uur toch ook nog een keertje op bed leggen. We zien wel weer hoe het allemaal loopt. Nu eerst ff fruithap maken voor de dame. Mark had peren meegenomen, nou, ik heb er echt geen woorden voor! Kei gebutst en allemaal bruine plekken erin. Ze waren gewoon al helemaal zacht, echt, gatverdamme!!!:x En hij was nog beledigd ook toen ik er wat van zei! Hij had goed gekeken en deze zagen er goed uit zei hij?!?!?! Zoooo irritant, 3 van de 4 heb ik weg kunnen gooien en van die vierde heb ik ook nog eens de helft weg moeten snijden, bah. Dus nu maar ff nieuwe peertjes gehaald en die fruithap maken. Maar....mannen......
o dan ben je nu vast bij de grote baas nachtzon, succes! Leuk de Davy crocket ranch, zijn wij ook weleens geweest.
wilde ook nog op de rest reageren maar verstuurde hem all.. masu- ziet er mooi uit hoor het schema! Toen F.enna haar brood nog at liet ze ook veel van de fles staan. achhh zonde van die peren! Mlien-zoo Kian ook weer lekker gegroeid!En sterk haha Inderdaad zijn mannen zoo zielig als ze ziek zijn!Hoor hem elke 5 minuten zuchten haha. En gisteravond elke keer die thermometer onder zn oksel, oo het is nuu 38.5 zucht.. Slaapjes-F. doet vaak 1 lang slaapje overdag, anders 2 kortere. Nu ook slaapt ze van half 12 tot half 3 en dan om half 7 weer naar bed. Maar als ze vroeg wakker is doet ze er vaak 2.
@weesje, haha, zieke mannen zijn inderdaad zoooo zielig! Amy slaapt nooit 3 uur overdags, vaak doet ze maar slaapjes van 1 uurtje. En dat zijn er dan vaak 3.... Ik heb de moed opgegeven dat ze ooit zo lang aan een stuk gaat slapen overdags, dat zit gewoon niet in haar. Maar ietsje langer zou leuk zijn, want dan komen we net iets beter uit 's avonds. @hier, zo m'n peertjes staan te stomen en de rest van het fruit is geschild. Nog ff wachten op m'n peren en dan ga ik 't mixen en in potjes doen.
zo net van het tweede gesprek terug, morgen of overmorgen zal ik iets er van horen ben benieuwd het is als commercieel bediende binnendienst, ik zou op de duitse markt nieuwe klanten mogen zoeken en die we al hebben onderhouden. Verder om de 3 jaar naar een beurs in duitsland voor 5 dagen. Een full-time baan, 9 to 5 En het is een bedrijf die de versiering voor taarten maakt, wat dus ook nog keileuk is!!! Whaaaa, duimen meiden, ik wil die baan!!!!
nacht, ik ga heel hard voor je duimen! masu, is het niet gewoon een teken dat ze naar 2 flessen wil? zo ging het hier ook, al gaf ik die fles na uur nog wilde hij hem niet. hier gaat het nu zo even zijn standaard tijd, 9.00uur fles met pap 180+6 en 3 scheppen pap 11.30 brood met sap 14.00 uur fruit 16.00 koekje met sap 17.00 eten met yoghurt 18.30/19.00 flesje 180+6 zou je schema even uitproberen en kijken wat ze doet. het cb zegt wel de avondfles laten vallen maar volgens mij werkt dat niet, wat ik zoal om mij heen lees en hoor. weesje, f. doet dus ook niet meer zoveel slaapjes. arme jij met een zieke vent! mlien, mooi gewicht en kian is echt lang! euk dat het cb hem zo sterk vindt. hier, naar ikea geweest en nieuwe lampen gekocht en een nieuw dekbed en overtrek ben weer helemaal blij.
@Masu; Wat balen van die peren die Mark meegenomen had, mannen kunnen zo dom zijn op zulke punten, hier gebeurd dat ook wel eens. Hier merk ik juist dat Kian altijd erg behoefte heeft aan de avondfles, heerlijk knuffelen en drinken is het dan. @Weesje; Je hebt het maar zwaar met zo'n zieke man, haha. Manlief wil dan ook altijd alleen maar appelsap drinken en komkommer eten. (appelsap drinkt hij normaal nooit) Zo vaag @Nacht; Ik hoop dat het wat wordt deze job! @Sammie; Wij hebben ook Ikea beddengoed, is volgens mij kwalitatief best goed! Ons schema (zo ongeveer) 7 of 8 uur fles uurtje slapen half 11/11 uur fruithap half 1 brood met water/thee/sap 2 uurtjes slapen half 4 tussendoortje (sap met koekje) 5 uur/half 6 prakje uurtje slapen half 8 fles Dat gaat hier voorlopig goed. Kian ligt nu alleen al vanaf 2 uur op bed ofzo, maar volgens mij hoor ik hem nu wakker worden .
@sammie, fijn dat je toch nog geslaagd bent voor een dekbed. Hier is het ook nog echt niet mogelijk om de avondfles eraf te doen. Ik zal wel eens kijken hoe het gaat lopen. Op zich vind ik het niet erg om 's middags een klein flesje te blijven geven, melk bij de boterham is immers heel normaal. Dus als we dan uitkomen op 2,5 fles ('s ochtends en 's avonds een grotere en 's middags een kleintje) is dat ook prima denk ik. @mlien, dat geldt hier precies zo. Amy moet zelfs heel vaak een beetje huilen als de avondfles op is, zo lekker vindt ze dat. Daarom is het ook echt nog geen optie die te laten vallen. Wat ligt Kian lang de slapen zeg! @hier, Amy heeft uiteindelijk geslapen van kwart voor 2 tot kwart voor 3. Ik heb haar in bed laten liggen tot kwart voor 4 in de hoop dat ze nog in slaap zou vallen. Ze was gewoon aan 't brabbelen en af en toe was 't stil, maar ze is dus niet meer in slaap gevallen. Helaas pindakaas. Ze heeft haar groente weer op, maar niet zoveel van haar yoghurt. Wat een gezoek naar dat ritme zeg. Manlief is de automonteur betalen, daarna snel eten, boodschappen doen, Amy in bad, fles en naar bed en dan.....op de bank!
Vanavond ook nog een salade maken om morgen mee te nemen naar 't werk....dat was ik ff vergeten.... @senso, fijn gewerkt? Heb je al gezien dat de smileys weer verplaatst zijn??
masu, ik vond dat ook zo vreselijk een paar weken geleden zoeken naar een lekker ritme, kreeg het fruit er gewoon niet in omdat hij zo vol zat. nu hij die fles niet meer wilt gaat het allemaal een stuk beter. je zult vanzelf wel weer in een goed schema/ ritme komen. ik had ook laatst peren die er goed uit zagen en toch bruine plekken hadden was niet te zien vanaf de buitenkant. mlien, ik heb wel veel spullen van ikea en vindt het altijd wel goed. dus verwacht nu ook niet anders haha. wat kan kian slapen zeg. zo wesley heeft zijn groente en yoghurt er weer in zitten, hij had mega honger moest echt door scheppen haha
zooooooooooo @mlien, lekker dat je een goeie nacht hebt gehad. Idd best vroeg maar als je er lekker op tijd in gaat dan is het wel te doen Kian is mooi gegroeid lekkere lange knul ook! @nachtzon, leuk naar Disney! ik ga voor je duimen dat je de baan krijgt, klinkt echt alsof hij voor jou gemaakt is wat een heerlijke spam van je meisje, op die eerste lijkt ze wel een modelletje ze lijkt wel te poseren hihi @sammie, balen dat je slecht geslapen hebt, vanavond sturen we je gewoon op tijd naar bed fijn dat je geslaagd bent voor lampen en dekbed. Lijkt me heerlijk als je flink moet doorscheppen met zijn groente, hoop dat Jos dat ook nog eens gaat doen @slaapjes, hier nu geen idee wat Jos allemaal aan het doen is. Normaal 2 x 2 uur en 1 slaapje van 45 minuten zo rond 18.00 uur. @masu, balen dat je slecht geslapen hebt.. Amy is ook weer mooi gegroeid! hihi zie inderdaad dat de smiley's weer veranderd zijn heb je Mark wel uitgemaakt voor rotte peer? @weesje, lekker dat je een goeie nacht hebt gehad! altijd fijn als mannen ziek zijn, ooooooh wat zijn ze zielig @hier, drukke dag achter de rug ben nu wel moe blegh. Donderdag verder met bellen want heb ze niet allemaal kunnen doen. Met Jos gaat het niet zo best heb vanmorgen slapend de fles gegeven daar heeft hij 90 van gedronken en de helft kwam er weer uit, later nog wat geprobeerd maar hij wilde er niets van weten. Vreselijk aan het hoesten en dus ook steeds spugen Op het kdv hebben ze hem om 10 uur een flesje gegeven die hij vrijwel leegdronk en om 14.00 uur wilde hij weer niets. Fruithap wil hijook amper en groente ging op zich wel maar hij moest daarna weer overgeven en heeft de helft er weer uit gegooid. Op het kdv hebben ze nog getempt en hij 37.9 normaal zit Jos op 36.5 dus hij heeft wel verhoging. Ze dachten dat hij misschien keelpijn had.. als hij morgenochtend zijn fles nog niet wil ga ik de huisarts maar even bellen want dan heeft het wel lang genoeg geduurd. Vanavond voor dat hij naar bed gaat maar een zetpilletje geven en dan hoop ik dat hij morgen wat opgeknapt is, vind het maar zielig.