Zwaaaaaaaaaaai!!! Kom zo bijkletsen dames! Maar nu op naar het cb! Dus jullie krijgen zo uitgebreid verslag;')
@Sammie; Hier moest ik ook snel lepelen, haha. Ik had vandaag het avondhapje vers gemaakt en dan vindt hij het zoveel lekkerder dan uit de vriezer! @Senso; Wat sneu dat Jos niet lekker is, hoop dat hij snel opknapt! (En lekker doorslaapt niet te vergeten...) Vanavond lekker rustig aan doen jij . Hier een mannetje wat heerlijk gegeten heeft vanavond (en vooral ook veel) en wonder boven wonder wil hij zijn fles nu niet . Hij ligt nu te gillen (van de lol) in bed dus hoop dat hij zo gaat slapen, straks nog maar een keer aanbieden. Lekker hoor.. Yoghurt (En ik heb het af en toe over chaos in huis.. kijk maar eens goed achter Kian op de stoel... zo laat manlief alles achter...) Bekijk bijlage 217751
Weekend was echt heerlijk.. Lekker van elkaar kunnen genieten, uiteten geweest. En zondag een heerlijk dagje sauna miste de kids wel super erg, dus zou het niet zo 1,2,3 nog een x doen..maar voor een keer was het heerlijk.. Kids hebben het wel super gedaan! Oma en tante waren wel helemaal gesloopt haha.. Maar ze hebben netjes mijn schema aangehouden.. Alleen kleine f.leur had niet goed gegeten.. Em toen ik thuis kwam em eten gaf wilde ze meteen de schat! Cb: goed gegroeid, stond versteld dat ze al uitzich zelf gingen zitten, kropen en zich al tot staan op trekken.. Verder de 9 maanden afspraak geskipd en nu dus pas bij 11 maanden voor prikjes.. Vind zo onzin eigenlijk, maar goed.. Ze wogen iets over de 7 kilo en 66 en 68 cm zal morgen even de precieze cijfers geven.. Zo en nu lig ik in bed en doe ik niks meer! Heb genoten van jullie spam meiden!! Super!! En verder niet echt bijgelezen..
@mlien, dat valt inderdaad wel in de categorie 'chaos'. Pff...ik kan daar ook echt heel slecht tegen, word er heel onrustig van, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen hoe het voor jou moet zijn. Haha, kijk 'm daar zitten met z'n yoghurt! Hier gaat zowat alles die mond in bij Amy; ze doet 'm zo wagenwijd open dat ik het niet kan missen met de lepel! Onze volgende afspraak bij het CB is trouwens op 17 april. Dan krijgt ze meteen prikjes. Wil je dat op de lijst zetten? @mamavan3, wat fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat je ontzettend hebt genoten, maar dat je de kids ontzettend hebt gemist. Fijn dat ze weer zijn goedgekeurd op het CB. Wij gaan ook pas terug als Amy 11 maanden is. @senso, wat vervelend dat Jos zo slecht eet. Kan het ook niet gewoon zijn dat hij ziek is? Als ik ziek ben wil ik ook niet veel eten en misschien heeft hij daar nu ook last van. Merk je verder iets aan hem wat anders is dan anders? Ik zou zeker morgen bellen als het dan niet over is, je hebt 't nu lang zat aangekeken. Lekker rustig aan doen vanavond he. Gelukkig ben je morgen vrij. @sammie, zo te lezen heeft Wesley ook goed gegeten, fijn is dat! @hier, het is goed gegaan in het nieuwe schema. Dus geen slaapje rond 5 uur, maar ze heeft om kwart voor 7 de fles gehad en lag om 7 uur in bed. Ze was ook echt mega moe, maar ging wel heel makkelijk slapen gelukkig. Sindsdien heb ik d'r niet meer gehoord. Ben wel heel benieuwd hoe laat ze dus morgenvroeg komt....hopelijk niet te vroeg!
@MV3; Wat fijn dat jullie weekend zo lekker geweest is! Hoop dat het weer een nieuwe 'boost' aan de relatie geeft ook! Kan me goed voorstellen dat ze verbaasd waren op het CB over hoe vlot je meiden zijn! @Masu; Kian zijn mond gaat ook wel ver open, maar hij zit altijd zo enorm heen en weer te wippen en te bewegen dat het echt mikken op bewegend doelwit wordt . Hier net een halve fles er in gekregen bij Kian, helaas gooide hij hem er een minuut later ook weer uit en nu ligt hij te huilen op bed.. zucht.. waarom moest en zou die fles er dan ook in van me...
@mlien, wat sneu voor Kian. Waarschijnlijk wilde hij die fles helemaal niet nee...hopelijk gaat hij snel lekker slapen na wat troosten.
@mlien, hihi wat een leuke foto spam. Kan me voorstellen dat je van de achtergrond op de foto een beetje kriegel wordt, zou ik ook hebben. Hoop dat Kian alsnog lekker gaat slapen. @mama van 3, kijk dat klinkt als een leuk weekend! hoop dat het jullie relatie ten goede komt. Wat goed dat het met de kids goed is gegaan, kan me wel voorstellen dat je ze gemist hebt hoor wel gezellig dat je er weer bent! @masu, hij is inderdaad niet lekker. Huilt veel en klinkt wat schor, denk echt dat hij last heeft van zijn keel of een griepje ofzo. Zetpilletje gegeven dus ik hoop dat hij lekker blijft slapen. Ben benieuwd hoe laat Amy komt nu ze om 19.00 uur lekker in haar bedje lag, hoop voor jou niet te vroeg @Hier, Jos heeft van zijn papfles 140 cc opgedronken, heeft nu dus in totaal vandaag zo'n 440 cc gedronken wat ook binnen is gebleven. Als zijn fles morgenochtend weer niet goed ga bel ik wel even naar de huisarts voor advies. Hebben hem een zetpil gegeven en hij is meteen gaan slapen, ik maak het ook niet laat want ben moe hoop dat hij wel lekker door slaapt vannacht.
Ik ga er nu toch maar vast van tussen, ga nog even lekker lezen en dan slapen. Ik hoop dat iedereen een goeie nacht heeft (incl. ikke ) welterusten meiden en tot morgen!
@ Senso we hebben ook besloten om de helm alleen overdag op te doen. Hij is toch een buikslaper dus heeft zijn hoofdje ook groeiruimte. De fysio gaf ook al aan dat er niet bewezen is dat de helm alleen goed functioneert bij 23 uur dragen. En bij de helmmaker zeiden ze ook ga zo door als je bezig bent. Wie weet kan hij er in de toekomst beter tegen en kan hij hem wel in de nacht op. Jeetje Jos blijft ook zo aan het spoken in de nachten. Gelukkig bleef het afgelopen nacht bij 1x. arme Jos zo aan het overgeven. Hoop dat hij snel opknapt en anders idd maar even langs de HA. Hij heeft niet veel gedronken vandaag. Zou me ook zorgen maken dan. Gisteren had hij volgens mij ook niet zoveel gedronken toch? @ Mlien jeetje is jullie huis zo koud?? Wat leuk om te horen dat Kian voorloopt in zijn ontwikkeling. Ennuh beresterk?? Ook al zo mooi gegroeid in lengte en gewicht. Haha leuke Kian met zijn yoghurt!! (ik zou ook gek worden als ik mijn huis zo aan zou treffen hoor!) @ Nacht wat fijn om alleen maar te lezen dat het zo goed gaat. Dat baantje ga je dat naast je andere baan doen? En wat grappig dat onze stemmen je hebben geholpen. Spannend de bakwedstrijd. Weet je wanneer het uitgezonden gaat worden en of wij het ook kunnen kijken in NL?? En naar Disney.. Leuk!! Leuke spam! @ Sammie je hebt slecht geslapen maar Wesley heeft doorgeslapen?? @ Weesje ik hoop dat je de dag met je zieke man hebt overleefd?? @ Masu officieel is ze 7 feb uitgerekend, maar ze is er echt heilig van overtuigd dat de kleine eerder komt. We kunnen alleen maar afwachten, soms lopen we en dan ineens moeten we even wachten want moet ze even een wee weg puffen.. arme zus!! Ohhh die mannen he?? En wat zijn wij dan weer lief om toe te geven. Maar wat wilde hij laat kroelen?? Jeetje vervelend dat ze toch wat eenkennig aan het worden is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel herken hoor.. Stijn heeft hetzelfde (heel lief maar niet altijd praktisch) En wat een mooie lengte en wat een mooi gewicht. Zit ze ook op de middelste curve lijnen? @ MV3 wat heerlijk dat jullie weekend zo geslaagd was. Kan me voorstellen dat je de kids miste. Maar even tijd voor elkaar en jezelf is ook wel eens lekker. En wat zijn ze goed gegroeid! @ Hier een hele goede nacht gehad want kleine man was uit logeren bij zus!!! Stijn heeft wel gespookt daar hoorde ik. Vooral liggen kletsen in de nacht en met zijn speen tegen de spijlen van zijn bedje getikt. Vanmorgen even gewerkt en daarna snel naar mn mannetje toe. Even lekker gekroeld en toen zijn we op stap geweest. Even naar Alexandrium (prenatal) en daar heb ik een nieuwe jas voor Stijn gekocht aangezien hij toch uit zijn winterjas groeit en de winter nog niet voorbij is. Verder genoten van mn binkie. Hij ligt nu lekker te slapen en ik hoop op een goede nacht. We hebben op advies van zus zijn speen aan een spenenkoord gemaakt zonder klemmetje. Zus gaf aan dat hij zijn speen niet kan vinden zo los, maar met knuffel eraan wel. Misschien hoeven we dan niet uit bed vannacht?? We zullen zien .
@kibbeling, ik hoop dat dat spenentrucje gaat werken, het zou wel heel handig zijn als dat zo was he!? Haha, zonder kind heb je wel een goede nacht ja! Amy zit zowel met lengte als gewicht boven de middellijn en met haar hoofdomtrek net iets eronder. Maar ze heeft die lijn al vanaf haar geboorte en ze blijft 'm gewoon volgen dus het CB vindt dat prima. Ik hoop voor haar dat ze eerder gaat bevallen, zeker als ze nu al zo'n last heeft...Spannend allemaal hoor! Weten ze het geslacht al of wilden ze dat niet weten? @senso, toch op tijd naar bed? Slim van je, want je weet maar nooit hoe je nacht gaat verlopen. Ik hoop echt dat Jos lekker blijft slapen. @hier, ik duik ook m'n bedje in. Nog ff tv kijken in bed en dan lekker slapen. Morgen weer gewoon een werkdag... Trusten allemaal en hopelijk hebben we allemaal goede nachten!
masu ik kreeg er een neefje bij! Allemaal jongens.. de meiden zijn straks in de minderheid!! (zijn we al nu) Slaap lekker allemaal ik ga ook mn bedje zo opzoeken. Morgen weer de avonddienst dus dan wordt het weer laat...
@Senso; Hoop dat je lekker geslapen hebt en dat Jos vanochtend zijn flesje weer normaal wil drinken! @Kibbeling; Wat spannend zeg met je zus! Ben benieuwd of haar gevoel klopt, ik wist heilig zeker dat ik een meimamma zou worden en dat klopt ook, haha. Ik hoop dat de tip met het speenkoord werkt! @Masu; Werkze vandaag! Hier een mannetje die op de +1 lijn zit qua gewicht en lengte en zijn hoofdje zit exact op de 0 lijn . Hier een beetje een gekke nacht gehad, ik ging rond half 11 slapen en toen werd Kian om 11 uur hard huilend wakker, toch nog maar een keer een fles geprobeerd en die ging er volledig in, daarna ging hij gelukkig snel slapen. Rond een uur of 3 werd hij ook nog een keer huilend wakker, maar toen heb ik hem genegeerd en toen sliep hij binnen een paar minuten weer verder. Nu slaapt hij gelukkig ook nog. Wel een beetje een rommelige nacht zo! Vandaag moet ik ook weer werken dus ik spreek jullie vanavond denk ik.
goeiemorgen meiden, @kibbeling, idd eergister ook niet goed gedronken het gaat gewoon niet lekker met de kleine man. Wat zal jij heerlijk geslapen hebben als je mannetje uit logeren was maar wel weer erg lekker dat hij gewoon weer thuis is, ben benieuwd of je spenentrucje geholpen heeft dan is het ook misschien wat voor Jos. Werkze vandaag! @mlien, oh gek nachtje heeft Kian er van gemaakt zeg! werkze vandaag en vind het super gezellig dat je er weer bent @hier, nou ja wat voor een nacht hebben wij gehad, een beroerde Jos werd gisteravond al weer huilend wakker, en daarna was hij elke 2 uur ongeveer aan het huilen. Vanmorgen 6.00 uur maar even bij me genomen toen moest hij allemaal slijm overgeven hij was echt ontroostbaar. Flesje gemaakt maar daar wilde hij niet echt wat van weten (30 cc) getempt en meneer had 38.2 dus zetpilletje er in, daarna heeft hij op manlief zijn plekje nog een half uurtje geslapen en nog wat uit zijn fles gedronken. In totaal heeft hij 110 cc gedronken dus valt niet tegen maar ga toch de huisarts even bellen. Want maak me toch een beetje zorgen om mijn kleine mannetje met zijn gehoest en slechte eten/drinken.
hoi dames! *leest vanaf pagina 112 even bij* senso: jeetje zoveel ruzie, nee dat is niet leuk! is het om vanalles of alleen iets specifieks? kwa energie herken ik jullie ook, ik ben nog steeds zo moe en nu dat we weer gebroken nachten krijgen wordt het alleen maar erger sammie: klinkt bekend met dat in slaap vallen, hier ook sprongen weken mamalijntje: ah joh, ik kom toch ook elke keer wat aanwaaien de meiden zijn hier heel begripvol geeft niks hoor Mlien: o wat leuk dat kian al gaat tijgeren! en balen dat die medicijnen niks doen nog zeg, ben wel benieuwd wat de arts zegt leuke foto's! en wat zijn jullie kindjes al actief! CJ doet nog helemaal niks weesje: leuk filmpje! hier ook mango-suprise als favoriet nachtzon: gefeliciteerd met je prijs, leuk zeg! en wat zit jolien er prachtig bij! masu: ow al over de 9 kg! dat is hard gegaan nachtzon: we duimen mee voor je baan! masu: ik denk dat cb wel eens gelijk kan hebben als hun zeggen dat als kindjes eraan toe zijn dat ze het aangeven mijn nichtje van nu 4 , heeft tot haar 2e een papfles gehad maar als ik kijk naar CJ nu , die wil telkens geen avondfles of na 40 cc heeft ze er alweer genoeg van arme jos, waarschijnlijk een griepje? mama van 3: top weekend gehad due, heerlijk! mlien: ojeetje, die stoel daar zou ik dus ook echt niet tegen kunnen he kibbeling: en misschien een sleep met slapen? zo hebben wij het met cj gedaan zodat ze geen helmpje zou hoeven, en nu is haar hoofdje bijna normaal wel fijn dat hij buikslaapt,want als hij om zou draaien dan zou het moeilijker zijn ik lees allemaal rommelende nachten, CJ is dus niet de enige blijkt maar weer ook hier wordt ze gemiddeld 3-4 keer wakker per nacht,huilend, dan wil ze haar speen en dan slaapt ze meteen weer verder eetschema rommelen we nog steeds mee avondeten wil ze alleen als het nog steeds glad geblenderd is, alles met stukjes spuugt ze uit, terwijl een boterham er middags wel in gaat yoghurt kunnen wij niet geven,daar spuugt ze erg van mjn moeder: zoals sommige misschien nog wel weten had ik wat problemen met mijn moeder, nou dat is inmiddels niet veel beter ik heb haar mijn grootste geheim eindelijk durven te vertellen wat nu geen publiek geheim meer is (ik ben misbruikt door m'n oom) nu hij onder de grond ligt durf ik eindelijk er voor uit te komen en we zijn erachter gekomen dat hij nog veel meer slachtoffers in mijn familie heeft gemaakt (nichtjes, jonge tante's kennissen enz) Toen ik dit mijn moeder vertelde verblikte of verbloosde ze niet en zei heel droog: " ja dat had je eerder moeten vertellen" ook heeft ze mij totaal niet getroost of wat ook ook heeft ze aangegeven dat ze mij? niet meer perse hoeft te zien, het gaat haar alleen om CJ... ik ben er even emotioneel stuk van afvallen: door stress maak ik cortisol aan, ik val dus niet af CJ: zit dus midden in een sprong sinds een week, nog 4 te gaan dus... ik lees iedereen al over tijgeren, kruipen,staan enz hier niet, ze is echt mega lui, ze is eindelijk zover dat ze rolt van buik naar rug en andersom om dingen te pakken te krijgen elke dag oefen ik met haar met zitten enz, maar ze laat zich gewoon omvallen..... wel is haar fijne motoriek heel goed ontwikkeld (een mini dingetje pakken is eitje voor haar) en babbelt ze al echt ze zegt al mama, en hele verhalen waar we uiteraard niks van verstaan
bb: jeetje wat heftig van je mama! Pff weet even niet goed wat ik moet zreggen! Een dikke knuffel voor jou!! Senso: oef ook al een zware nacht! je ging vandaag toch naar de ha? Sterkte! Kibbeling: wat is het trucje met speenkoord, heb er denk ik over heen gelezen.. Hier dus best druk geweest. Maandag en dinsdag naar Utrecht geweest met T.imo. Hij krijgt nieuwe brace en moesten overdracht papieren in orde maken straks voor zijn nieuwe opvang. Dus van hot naar her gelopen en gereden. Was gesloopt gister.. En nu i het nog veeeel erger. Dames hebben vannacht dus gewoon niet geslapen!! Om half 12 begon het en om half 4 vielen zij in slaap, begon T.imo en om 6 uur ging de wekker van manlief. T.imo weer wakker.. Pfff. heb denk ik 2 uurtjes geslapen.. Nu zitten ze op kdv en ik kruip zo mn bedje weer in.. even bijtanken! cijfers van cb: F.leur was 6420 gram en 63 cm lang F.leur is 7210 gram en 66,6 cm lang L.ieke was 6400 gram en 64 cm lang L.ieke is 7300 gram en 68,3 cm lang (volgens mij verkeerd gemeten want het is echt geen 2 cm verschil tussen hun) volgende afspraak staat op 20 maart bij de arts
Goeiemorgen ladies! Mijn plan lijkt te werken, want mevrouw meldde zich vanmorgen keurig om 8.10u! Ze werd om 4 uur vannacht wel wakker, omdat ze op haar buik boven in bed klem lag...We hebben haar dus weer goed gelegd en toen sliep ze meteen verder. Die schema probeer ik dus ff zo te houden. Vanmorgen een kleinere fles aangeboden van 120cc en die ging op en daarna mopperde ze ook niet. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat (ze is vandaag bij ons pap en mam). Allereerst ff op bb reageren hoor! @bb, daar schrik ik echt van!!! Niet alleen om het feit wat er met je gebeurd is (dat is al amper voor te stellen), maar de reactie van je moeder! Nota bene je eigen moeder!!!! Als ze bij mij zo zou reageren zou ik zo ontzettend boos zijn, dan sta ik niet voor mezelf in. Ik zou absoluut geen contact meer willen, zo'n manier van contact levert je alleen stress en verdriet op en dat is niet de bedoeling. Echt, ik kan er niet bij!! Ik snap ook heel goed dat je emotioneel nu kapot bent! Wat super knap dat je het eindelijk hebt durven vertellen en dat er eindelijk over hebt gepraat. En dan zo'n reactie?!?! Hele dikke knuffel en echt heel veel respect voor jou!! Wat betreft CJ; dat komt vanzelf joh. De een wil van alles en de ander vindt het wel allemaal prima en gaat het wat later doen. CJ vindt het gewoon allemaal wel best. Maakt toch niet uit? Zij gaat het als de tijd rijp is ook wel doen. Ze heeft haar eigen gebieden waar ze zich goed op ontwikkelt (fijne motoriek/praten). @senso, oeh wat een nacht!! Ik zou zeker ff de ha bellen ja. Gelukkig ben je vrij vandaag. Rustig aan doen he?! @mlien, ook een rommelige nacht....en een werkdag. Hopelijk heb je niet zoveel last van je nacht op je werk. Werske in ieder geval en tot vanavond! @kibbeling, zijn er nog geen meisjes geboren in jullie familie? Wat grappig dat er zoveel jongens zijn! Hier is het aardig in balans in de familie van mijn kant: 3 jongens en 2 meisjes en bij manlief perfect in balans: 1 jongen en 1 meisje. @hier, ik ga die kleine doerak wegbrengen naar ons mam. Tot straks meiden!
goedemorgen dames, bb, jeetje wat een verhaal en wat is je moeder gemeen zeg! zou even een lange tijd afstand nemen en cj daar ook niet laten komen, misschien wil je cj geen oma ontnemen maar denk dat het beter is om even het allemaal te laten rusten. mamavab3, jeetje wat een rot nacht zeg. gelijk heb dat je snle terug in bed gaat. hoop voor je dat het vanavond wel goed gaat. senso, misschien heeft jos idd keelpijn als ik het zo lees komt het wel overeen met wat amy had volgens mij. ben benieuwd wat de ha zegt. mlien, gelukkig heeft kian wel een flesje gedronken en ook apart dat hij ging huilen. kibbeling, ik ben ook benieuwd of je touwtje werkt en als stijn plekken krijgt en niet kan slapen dan is zo'n helm ook alleen maar vervelend. zijn hoofdje was zo mooi bij getrokken denk dat het wel goed komt. @hier, pfff wat een k*t nacht, ben het echt niet meer gewend en manlief hoort hem ook gewoon niet die slaapt zo diep. wesley werd eerst om 23.30 wakker daarna om 2.00uur en toen weer om 05.00uur, 6.30uur en om 7.30 en toen weer om 8.30 en dan is hij niet wakker wakker maar gewoon half aan het slapen dus uit bed halen is dan ook geen goed plan.
zo we zijn net terug, kom even een ego berichtje plaatsen, later kom ik echt op iedereen reageren maar we moeten zo weer weg. Ben bij de huisarts geweest en Jos heeft het RS virus, hij moet nu 3 x per dag puffen en antibiotica en morgenochtend moeten we terugkomen als het dan niet verbeterd is moet Jos naar het ziekenhuis Sta je hier bij de apotheek hebben ze die antibiotica niet, nu moet ik het gaan halen in het dorp eigenlijk wil Jos alleen maar slapen maar die moet ik nu weer in zijn karretje hijsen om daar naar toe te gaan. Moet hem nl. vandaag no 3 x antibiotica geven van haar dus ik ga Jos zo maar weer in zijn jas hijsen en dan naar de bus.
@sammie, oh wat een k*tnacht zeg! Zeker als je het niet meer gewend bent valt het echt weer koud op je dak he?! Vandaag dan maar lekker rustig aan doen en hopelijk slaapt Wesley overdags goed, kun jij ook ff lekker uitrusten. @senso, wat erg!! Heel goed dat je naar de ha bent geweest. Ik hoop echt dat de medicijnen aan gaan slaan zodat Jos niet naar het ziekenhuis hoeft. Bah! Hele dikke knuffel!! Moet je ook nog naar een andere apotheek...ocherm....is er niemand die ff op Jos kan letten bij jou thuis zodat jij het medicijn kunt halen? Of dat iemand het medicijn voor je ophaalt? @hier, Amy weggebracht naar ons pap en mam. Ze hadden een navigatie gekocht en die moest geupdate worden en ze wisten natuurlijk niet hoe zoiets moest. Ik heb een poging gedaan maar er blijkt te weinig ruimte op die kaart te zijn om het te installeren. Balen, want ben er dus een uurtje mee bezig geweest om op het einde te horen dat het niet mogelijk was. Er zat ook geen handleiding bij of iets, heel irritant... En geen USB kabel om dat ding aan de pc te hangen, maar gelukkig werkt het ook met mijn kabel van m'n tomtom. Dus nu pas thuis en ik dacht dat ik heel erg moest haasten, maar toen stond er een vader van een jongere op m'n voicemail om door te geven dat de jongere ziek was. Het was de 2e van vandaag, dus ik heb die eerste wat later kunnen zetten, dus nu hoef ik pas om 2 uur hier thuis aan te rijden. Erg fijn dus!