@Sammie; Hier ben ik zelf vaak degene die geen geduld heeft om een papje helemaal met de lepel te geven, duurt dan zo lang, haha. @Senso; Fijn dat Jos nog wel wat van zijn laatste fles dronk. Ik hoop dat jullie goed slapen vannacht. Hier ook een spokend en hoestend mannetje, hoop dat hij zo ook lekker gaat slapen en blijft slapen. Ik duik er zelf ook maar snel in, heb een vermoeden dat het nog een lange nacht gaat worden.
Senso, gelukkig heeft hij wel flink van zijn laatste fles gedronken. Wesley ging om 19.00 uur naar bed en sliep meteen haha. Maar weet wel waar het vandaan komt het slechte slapen, hij krijgt weer tandjes. Hijk had vanavond vuurrode wangen en hijk heeft weer een beetje uitslag. Mlien, haha jij geen geduld. Wat je zou kunnen doen is 90 pap en 90 fles ofzo.
Goeieavond meiden! Zo, ik ben weer afgewerkt. @papjes, 's avonds krijgt Amy een papfles van 180cc met 6 scheppen rijstebloem. Pap ook gewoon uit de fles, anders duurt 't me veels te lang... @mamavan3, wat vervelend dat L.ieke ziek is! Hopelijk is ze snel weer de oude. Hebben ze hun flesjes nog leeggedronken? @mamalijntje, jeeeeh daar ben je weer! Zo te lezen gaat het wel goed met je. Kom morgen maar eens even bijbuurten ja! @senso, wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Ik hoop echt dat de AB aanslaat en dat je mannetje zich morgen al een stuk beter voelt. Hopelijk hebben jullie een goede nacht! @mlien, wat goed van je man dat hij wat heeft opgeruimd. Het is natuurlijk ook behapbaar als hij de taken opdeelt en iedere dag een klein beetje doet. Goed hoor! Heeft hij dat zelf bedacht? @sammie, ohjee, de volgende tandjes bij Wesley in aantocht dus. We weten hier allemaal hoeveel last hij er de vorige keer van heeft gehad, ik hoop echt dat het deze keer wat minder erg is. Ik lees dat er velen op tijd naar bed gaan. Hopelijk slapen de ukjes gewoon lekker vannacht en kunnen jullie dus allemaal bijslapen. Ik duik zo ook m'n bedje in. Eerst ff lekker op de bank, ik kan nooit meteen slapen als ik net ben afgewerkt. Ik wens jullie wel alvast weltrusten!
Mijn voorgevoel blijkt voorlopig al juist.. ik zit nu al voor de 2e x op met een volledig overstuur kind, heel fijn....
Ahh mlien wat sneu voor jullie, heb he ook een idee w aa rom hij huilt? Hoop dat hij snel weer rustig wordt zodat je kan slapen. Masu, ik hoop dat je fijn gewerkt hebt, heeft amy het goed gedaan vandaag?
@Sammie; Ik zal wel kijken hoe snel de pap straks gaat, als hij het net zo eet als een fruithap ben ik binnen 5 min. klaar . @Masu; Hopelijk mag je nu weer uitslapen van je meisje. Ik probeer al tijden briefjes te maken voor manlief met dingen er op die hij moet doen, maar hij deed het nooit en maakte ze al helemaal zelf bijna niet. Ik heb het idee dat deze medicatie zeker wel werkt en hij het nu in zijn hoofd steeds georderder krijgt, erg fijn dus! Hier gelukkig verder redelijk geslapen, maneertje lag af en toe wel te mopperen, maar gelukkig niet meer gehuild. Wel had hij rond 12en gepoept toen hij bij me zat dus misschien zat dat ook wel een beetje dwars. Vandaag weer werken, het is vrij rustig deze week dus ik hoop weer op een gezellig dagje .
goeiemorgen meiden, nou ja voor mij is er niet veel goeds aan @sammie, oei Wesley weer tandjes aan het krijgen. Hoop dat ze snel door zijn en dat het niet zo lang duurt als de vorige keer. @mlien, ik hoop dat Kian alsnog lekker door heeft geslapen nadat hij zo overstuur was. @masu, fijn dat je lekker gewerkt hebt. Kan me voorstellen dat je niet direct door naar bed kan om te slapen, zou ik ook niet kunnen. Hoop dat je een goeie nacht hebt. @hier, vreselijke nacht achter de rug. Elk uur wakker en soms 2 uur er tussen maar meer ook niet. Manlief ging er een paar keer uit voor zijn speen maar ik werd wel elke keer wakker als JOs ging huilen. We hebben ook nog geprobeerd om hem een fles te geven rond 1 uur omdat hij misschien honger had maar nee dus, geen idee of dit met het ziekzijn te maken heeft hoor maar ben echt helemaal kapot en moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe lang ik dit nog trek bah nou goed genoeg gezuurd en geklaagd! Meiden die moeten werken, werkze! Meiden die thuis zijn, maak er een fijne dag van!
Goeiemorgen meiden, Senso hopelijk wil Jos zo wel drinken! Ben hard aan het duimen... Mlien fijn dat je ondanks dat hij gisteren zo overstuur was toch geslapen heb! -- Hier rot geslapen maar dat komt door het werk. Gaat weer helemaal niet lekker. Moest gisteren agendapunten aanleveren voor een nieuwe vergadering maar mijn chef vond mijn punten niet goed en ik kon mijzelf niet goed onder woorden brengen waardoor ze best boos gewordne is voor haar doen.. En ik zit nu met een rotgevoel. Liefst ga ik nooit meer terug.
Mamalijntje: he getsie!! En wat naar dat yara toch zo hftig op bood reageerd.. Knuffel voormjou!! Senso: hmhm ik hoop toch dat vandaag de ab goed aan gaat slaan bij je mannetje.. Vandaag anders lekker met hem mee tukken? Mlien: hoe is jou nacht verlopen? Hier dus ook veeel wakker.. Weer van half 1 tot half 4 bezig geweest en om half 7 lagen l.ieke en t.imo al weer bij mij in bed. L.ieke voelt nognsteeds erg warm aan,mdus zo even tempen.. Ze aijn ook beide snotverkouden en veel aan het hoesten.. Zouden ze misschien ook het rs hebben? Ze drinken en eten echt een stuk minder, zelfs l.ieke eet geen koekjes. Ze hebben koorts. Hmhmhm nou ik ga naar beneden eens kijken of ze willen drinken
mlien, gelukkig heb je nog goed geslapen vannacht en een pijn in de buik is idd niet fijn. succes met de pap haha senso, he bah weer zo'n slechte nacht. misschien is het voor jullie dan wel beter als jos een nachtje in het ziekenhuis slaap zodat hij medicijnen krijgt en misschien voeding via een sonde ofzo en dat jullie even kunnen bijtanken. ow wat lijkt dit me lastig en vooral moeilijk. hoop dat hij zijn flesje zo wel wil drinken. mamalijntje, pff wat een nare baas heb jij zeg. ik zou echt iets anders zoeken. weet dat het lastig is in deze tijd maar met buikpijn naar je werk lijkt me ook geen goed idee. succes vandaag en hopelijk kom je vandaag wel goed uit je woorden. ------ hier ook een niet al te beste nacht. wesley was om 00.00 even wakker omdat wij naar bed gingen. daarna hoorde we hem om 5 uur weer en vanaf dat moment konden we ieder uur ons bed uit en om 7.15 was hij echt wakker dus zijn we maar naar beneden gegaan.
mamavan3, ik zou eens de dokter bellen, beter erop tijd bij dan te laat. jullie ook geen beste nacht dus. wat hangt er in de lucht?? heerst het rs virus misschien?
Ik sluit me bij jullie aan meiden. Hier ook een slechte nacht! Pff, ik ben 't echt niet meer gewend. Amy werd om 2 uur huilend wakker en om 4 uur huilend wakker. Door het muziekje op de babyfoon aan te doen ging ze weer slapen dus dat viel wel mee. Toen werd ze om 5 uur wakker en besloot ze dat ze wel genoeg geslapen had. Tot half 7 heeft ze liggen brabbelen en kreunen. Dus toen maar alvast haar flesje gemaakt en die is leeg gegaan. Ik had goeie hoop dat ze daarna nog ff ging slapen, maar daar dacht zij anders over. Om half 8 ben ik dus maar opgestaan (maar vanaf 5 uur dus niet meer geslapen door de verhalen die madam aan 't vertellen was). Alle keren dat ze wakker werd, moest ze ook echt heel erg hoesten, dus ik heb wel 't idee dat 't daardoor komt. En vandaag ben ik dus pas rond kwart voor 11 thuis...pff...dat gaat een laaaaange dag worden. Dus idd sammie, wat hangt er toch in de lucht?! @mamavan3, misschien toch naar de ha ja....klinkt niet goed en beter een keertje teveel dan te weinig. Jullie dus ook al een beroerde nacht! @sammie, klinkt ook niet als een goeie nacht... Je vroeg nog hoe het gisteren met Amy is gegaan. Erg goed. Ze heeft 's ochtends een uurtje geslapen en 's middags zelfs 2 uur (bij ons mam natuurlijk). Goed gegeten, behalve haar brood (wat vreemd is, want dat gaat hier juist super goed). @mlien, fijn dat je toch een redelijke nacht hebt gehad en super dat het beter gaat met je mannetje. Je zult zien dat jij dan ook meer rust krijgt. Super! Werkse vandaag en hopelijk heb je weer een gezellige werkdag. @senso, jouw nacht klinkt nog 't ergst van allemaal. Ik hoop dat Jos vandaag goed gaat drinken. Heb je 't idee dat 't al beter gaat met hem? Heb je vandaag vrij genomen of is je man bij hem? @mamalijntje, wat een nare situatie weer op je werk. Heb je 't idee dat ze je waarderen? Het komt op mij over dat ze dingen niet echt tactisch brengen en mensen op die manier best wel kunnen kleineren. In plaats van dat ze het waarderen dat je uberhaupt dingen aandraagt en er als feedback bij zeggen dat je misschien iets beter onderbouwde argumenten kunt gebruiken of zo... Wat ontzettend vervelend en jij doet ook gewoon zo je best en dan krijg je zoiets! Snap dat je 't liefst niet meer terug wilt. Moet je vandaag weer of ben je vrij? Dikke knuffel!!! @hier, zelf ff wat gegeten en toen ben ik Amy maar meteen naar het kdv gaan brengen. Ze heeft lekker rondgekeken op mijn schoot en toen heb ik haar aan de leidster gegeven. We hebben afgesproken dat ze vandaag meegaat in het ritme van het kdv, omdat ze nu ook al zo vroeg wakker was en daar was. Ben heel benieuwd hoe dat gaat en als dat daar heel goed gaat, dan ga ik thuis ook datzelfde ritme aanhouden. Dadelijk de hond uitlaten, douchen en dan heb ik om 11 uur weer telefonische coaching. En als ik vanavond thuiskom plof ik echt direct op de bank neer.
nou hier hebben beide dames net 2,5 uur bijgeslapen hadden ze waarschijnlijk nodig... nu aan het broodje en dat gaat er gelukkig wel in Hoe gaat het met jullie kindjes? Jos al iets beter? En Wesley slaapt die al beter? hier even een spammetje Bekijk bijlage 218240 Bekijk bijlage 218241
mamavan3, leuke spam weer van je meiden. gelukkig hebben ze even geslapen zodat jij ook even een beetje rust had. hier, wesley heeft 45min geslapen en wilde hem na het douche nog even op bed leggen maar dat werd dus niks. eruit gehaald en even boodschappen gaan doen en nu ligt hij lekker te spelen op zijn nieuwe speelkleed. heb er toch maar 1 besteld bij kidzimpulz.
hmhm niet echt geweldig dus het slapen... Hier zullen ze voornamelijk moe zijn van afgelopen 2 nachten.. ze hebben echt amper geslapen.. Maar nu willen ze al weer een poos niks.. maja ze zijn net uit bed.. Nja rust niet echt T.imo banjert de hele kamer door die is een beetje hyper.. zo leuk als je zelf niet topfit bent Goede koop hoor, ben er nog steeds erg blij mee
ik ben er ook erg blij mee, wesley geloof ik ook alleen de vloer is toch net iets leuker haha. kan me voorstellen dat je wel kapot bent met zulke slechte nachten. ik hoop dat ze snel weer lekker gaan slapen. wesley heeft idd niet veel geslapen maar slaapt in de ochtens altijd wel 3kwartier maar ik dacht omdat hij zo vroeg was nog even terug in bed. ik ga hem om 2 uur weer op bed leggen, hopelijk slaapt hij dan wel. senso, hoe gaat het met jos?
Balen van de nacht voor jullie zeg!! Lijkt wel alsof ze allemaal wat onrustig zijn. Senso ben zo benieuwd hoe het gaat. Hopelijk heeft Jos weer goed gedronken vandaag. Sammie haha toch overstang gegaan! Denk er ook aan hoor maar vind het zoveel geld. Maar straks in de zomer op het veldje bij ons voor zo handig.. Welke kleur heb je genomen? Mamavan3 beterschap met je meiden! Masu hopelijk heeft Amy het goed gegaan op het kdv. Is niks voor haar zeg dat rare slapen! Hopelijk komt ze snel weer in het ritme.
mamalijntje, er is nu een actie de maat m is in bepaalde kleuren 65 euro en die is 140bij 180 en ik vindtr dat groot genoeg. ik heb nu een rode heel mooi.
@mlien, fijn dat je op zich nog redelijk hebt geslapen vannacht. En wat goed dat je het idee hebt dat de medicijnen werken bij je man @mamalijntje, vervelend dat het weer niet zo lekker gaat op je werk heb je het vandaag weer overleefd? @mama van 3, kon helaas niet meetukken vandaag, moest gewoon werken vervelend dat je ze bij jou ook al zo spoken, het RS virus schijnt wel heel erg te heersen dus het zou zo maar kunnen. Goed in de gaten houden hoor. Lees nu dat het broodje er wel lekker in gaat, wat een leuke foto spam! @sammie, oei jij ook al niet zo'n hele beste nacht, vanavond maar vroeg naar bed meis. Wat leuk dat jij ook het speelkleed hebt en dat het een succes is! @masu, he jeetje jij ook al niet zo'n beste nacht. Vervelend dat ze om 5 uur al vond dat ze genoeg geslapen had, je hebt een lange dag vandaag. Hoop dat je wel lekker gewerkt hebt.. @hier, zo even een korte update vanaf hier. Jos heeft vanmorgen van zijn eerste fles 160 cc gedronken en vanmiddag had hij 20 cc over dus dat ging gelukkig goed. Ook heeft hij wat fruit op, en ga ik zo wat warm eten proberen. Hij heeft flink bijgeslapen, oma vond er niets aan hahaha hij heeft gelukkig ook geen koorts meer dus het gaat de goede kant op. Gelukkig
senso, fijn dat het weer wat beter gaat met jos. hopelijk heeft hij niet teveel geslapen zodat hij vannacht weer wakker is. hier, al gegeten en manlief heeft zijn bord weer eens niet leeg pff. hij zeurt steeds dat we gezond moeten eten en als ik het dan maak laat hij de helft staan waardoor hij in de avond weer trek heeft. ik heb gezgd als wesley met ins meegaat eten ik eis dat hij zijn bord leeg eet! misschien kinderachtig maar wil niet dat wesley ook zo wordt.