@sammie, nee hij heeft gewoon weer zijn normale slaapjes gedaan. Vanmorgen 2.5 uur en vanmiddag 1.5 uur denk ik dus het valt wel mee, hoop ook dat het niet te veel is geweest want ik zou het wel prettig vinden als hij vannacht weer eens normaal ging slapen. het is wel belangrijk dat je man het goeie voorbeeld geeft voor Wesley, zien eten doet eten
Hoooi ben ik ook weer @BB jeetje wat heftig zeg wat je hebt meegemaakt, en dan ook nog eens dit met je moeder..Vreselijk en wat zal jij je rot voelen. Sterkte en een knuf! @senso-achh Jos het RS-virus, gelukkig gaat het wel weer wat beter met hem! @mamalijntje- wat vervelend zeg dat je het niet naar je zin hebt op je werk! Hoe is het vandaag gegaan? @mamavan3-gaaf dat je weekend zo relaxt was, maar snap ook dat je de kinderen hebt gemist. Hoop niet dat je meiden erg ziek worden. Leuke spam @sammie- misschien moet hij tegen de tijd dat wesley het begrijpt dan minder voor zichzelf opscheppen? En ligt Wesley niet steeds naast het kleed dan?Hier hoef ik geen kleed te gebruiken want ik draai me om en ze ligt eraf hihi @masu- hoe is het ritme van amy gegaan op het kdv? Mn vriend is gelukkig weer wat beter, en F.enna eet dr boterham en fruithap weer!Geen idee wat er was. Vandaag lekker dagje thuis geweest. Gister wezen babyzwemmen en was een fotograaf onder water, zitten wel leuke foto's bij. Verder eigenlijk weinig nieuws..het gaat zn gangetje
@weesje, gelukkig is je vriend weer wat opgeknapt! lekker hoor dat F.enna haar brood en fruit weer eet. Er zijn meer kindjes hier die een beetje gek doen enne spammen natuurlijk die onderwaterfoto's
weesje, leuk water foto's! nou wesley ligt er idd meer af dan op maar gaat meer om het oefen met kruipen en dat lukt gewoon niet in de bo veel te klein! mijn mannetje stoot nogal eens zijn snuivert op de grond anders haha. gelukkig is je vriend weer beter en f.enna ook. misschien deed ze gewoon met haar papa mee wesley liugt lekker op bed. heb een zetpil gegeven, arme jongen heeft echt ontzettend last van zijn mondje. zijn tong hangt er hele tijd uit en we mogen niet in zijn mond kijken of zitten erg onhandig met tanden poetsen. mijn man ging vandaagw eer oefenen met wesley om te kruipen en het ziet er dan zo leuk uit mag het alleen niet filmen
@sammie, he wat jammer dat je niet mag filmen! Vervelend dat Wesley zo'n zere mond heeft, hoop dat de zetpil helpt en hij lekker slaapt. Vanavond lekker vroeg naar bed? @hier, Jos heeft 40 cc laten staan van zijn fles dus hij heeft vandaag 500 cc gedronken jeuj hij was ubervrolijk en lag helemaal in een deuk toen hij me even niet zag en ik ineens te voorschijn kwam hahaha was echt grappig. Inmiddels ligt hij lekker te tukken, hoop echt dat hij vannacht lekker doorslaapt (en niet alleen Jos maar alle ukkies)
wat een rust hier meiden! @masu, hoop dat je lekker gewerkt hebt ondanks je slechte nacht. Lekker even uitpuffen en dan lekker slapen. ik ga mijn bedje in want reken er maar gewoon op dat Jos gaat spoken vannacht, kan het alleen maar meevallen. Welterusten en ik ga duimen op allemaal goeie nachten!
Hier 2 foto's onder water ..alleen de reclame staat er nog doorheen..weet niet welke ik wil nemen. Ik denk de 2e en dan krijg ik hem toegestuurd. (uiteraard zonder tekst)
Sammie wat sneu dat wesley zo'n last heeft! Senso-weltrusten! En wat heerlijk dat Jos weer zo kan lachen Of deze:
He meiden, Ik ben er weer. Sorry dat ik er niet zo vaak ben maar kom soms echt tijd te kort op een dag. Iedereen die iets van me wil en ik moet het allemaal in een dag zien te plannen/proppen. @ BB wat is een sleep?? Wij zijn doorverwezen via de fysio voor een helm. Verder heeft hij heel lang in een zijslaper geslapen (nu is hij er te groot voor geworden) maar toch kwam bij de meting naar voren dat de afwijking erger was geworden. Jeetje wat een nieuws van je oom en vooral de reactie van je moeder. Dikke knuffel!! @ MV3 mijn zus vertelde aan mij dat een speen alleen misschien te klein voor stijn is om los terug te vinden bedje. Zij heeft bij mijn neefje een spenenkoord aan zijn slaapspeen gemaakt en daar het klemmetje vanaf geknipt. Zo kon mijn neefje in de nacht zelf zijn speen terug vinden en hoefde zij er niet uit. Wij hebben dat nu dus ook met stijn zijn speen gedaan. Arme kindjes bij jou en daardoor ook arme jij!! Hopelijk knappen ze snel weer op. @ Masu aan de schoonfamilie kant van mijn zus is 1 meid geboren en die heeft 2 broertjes. Mijn zus heeft straks 2 zoontjes en wij hebben stijn. De meiden zijn dus dun bezaaid bij ons. Mijn neefje heeft dan wel een nichtje bedenk ik me net.. Hoe was het op je werk (de dag beetje overleefd met je korte nacht) en hoe heeft amy het gedaan op het kdv met hun ritme? @ Sammie ik heb er ook wel vertrouwen in dat het goed gaat komen met zijn helm en de fysio zei ook al van probeer het vol te houden tot hij 1 jaar is. Arme Wesley weer last van tanden... @ senso jeetje het RS virus.. Toch maar goed dat je langs de HA bent geweest. ach arme Jos ook nog langs de KA geweest. Ik had ook voor optie 2 gekozen hoor. Jedem ik ben helemaal stil van het verhaal van je vader. Het lijkt me zo verschrikkelijk als je zoiets overkomt en dan ook nog door iemand die zo dichtbij je staat. Balen dat afgelopen nacht een ramp was. Hoop dat je de dag wel een beetje bent doorgekomen. Merk je al dat hij aan het opknappen is? oh ja lees net dat hij vandaag al een veel betere dag had!! Wat fijn dat het de goede kant weer op gaat. @ Mamalijn jeetje arme Yara toch aan het spugen van brood. Jeetje ik dacht dat het wat beter ging op je werk maar dus niet. Balen dat je een rotgevoel hebt. Dikke knuf @ Mlien wat fijn dat je man een plan per dag maakt wat hij opruimt. Wie weet komt het dan nog goed. Wat vervelend dat Kian gaat spugen van yoghurt. Wij geven ook de pap in de ochtend op een bordje. Wij hebben stijn 1x een kant en klaar avondpapje gegeven en dat kwam er net zo hard weer uit. Weet niet of het er aan lag dat hij al niet lekker was of dat zijn maagje er niet tegen kan (net als nutrilon melk) Wat fijn dat de medicatie aan lijkt te slaan bij je man. @ Weesje gelukkig dat F weer gewoon eet en drinkt. En helemaal lekker dat het gewoon zijn gangetje gaar bij jullie. @ Touwtje meiden ik heb het vermoeden dat het werkt!! Het is een aanrader @ Hier mogen we al 2 nachten (buiten de logeerdag gerekend) doorslapen. We hebben de speen aan een knuffel geknoopt en hem ook een winterslaapzak aangegeven. Ik weet dus niet of het nu die knuffel is of de slaapzak, maar hij slaapt heerlijk. We worden nu 's morgens wakker en vragen aan elkaar van ben jij eruit geweest??? En dan allebei nee zeggen Verder druk met werk, een aantal clienten zitten niet lekker in hun vel en dat geeft nog wat problemen met begeleiden.... Gister in mijn dienst kreeg ik dan ook een schop tegen mn scheenbeen (die ik niet verwachte/zag aankomen) en nu is mijn hele linkerscheenbeen erg gevoelig!!! Vandaag samen met zus (ja nog steeds hoogzwanger) naar haar schoonmoeder geweest. Schrok wel een beetje toen ik haar zag hoor. Ze is heel dun geworden en ook erg grauwig. Ze wacht echt met smart op de kleine van mn zus en dan is ze klaar met het leven. Zo raar om te weten... Mijn zus heeft vandaag wel gevraagd over de mogelijkheid van inleiden (aangezien de baby echt helemaal klem ligt tussen beneden en haar ribben), maar doordat de vorige keer de placenta niet los kwam heeft ze nu een verhoogde kans op een bloeding. En het inleiden zou deze kans extra vergroten. De Vk heeft dus gezegd dit liever nog niet te doen. Nu gaan ze volgende week kijken hoe het ervoor staat. Zus en ook de vk hoopt gewoon dat ze deze week zelf gaat bevallen... Ben zo benieuwd naar mn nieuwe neefje.. (mocht wel spieken al naar zijn geboortekaartje.. Deze is zo schattig.. ) Zo in bed lekker verder film kijken. Meiden slaap lekker en Masu sorry voor mijn lange verhaal op de late avond..... xxx
Heb ik ook vaak last van hoor Kibbeling, te druk en dan niet kunnen reageren.. hihi ja vond de eerste ook wel leuk touwtje?bedoel je die knuffelspeen mee?Wat super dat het werkt! Heerlijk doorslapen Wow wat spannend voor je zus (en voor jou ook natuurlijk). Wat moeilijk voor je schoonmoeder en omgeving zeg dat ze weten dat ze daar op wacht en ze dan klaar is. Echt heftig!Zeker ook voor je zwager Weltrusten!
weesje idd het spenenkoord bedoelde ik. Het is ook een heel dubbel gevoel want je weet dat het ene leven komt en het andere leven gaat.
Ladies! Ben ik weer! Kibbeling, wat lief dat je je excuses aanbiedt voor het lange verhaal, maar das helemaal niet erg hoor. Ik heb 't keurig allemaal gelezen! Wow, wat erg dat een client je geschopt heeft...en ook nog op je scheenbeen, dat is zo'n rotplek. Ik snap dat je heel benieuwd bent naar je neefje....ik hoop dat je zus snel bevalt! Mmm....dat van jou heb ik als laatste gelezen en verder ben ik best wat kwijt....eens ff goed nadenken...
Ja.... @senso, wat fijn dat Jos weer wat beter gedronken heeft. Zo te lezen gaat het de goede kant op. Jij was dus gewoon gaan werken. Inmiddels lig je alweer lange tijd te slapen waarschijnlijk. Ik hoop voor je dat dat de hele nacht mag duren, zodat je morgen lekker uitgerust wakker wordt! @sammie, oeh die Wesley met z'n tandjes. Manlief zei net tegen me dat hij denkt dat er boven iets door aan 't komen is bij Amy, maar ik kan nog niets voelen. Leuk dat je toch een kleed hebt besteld. Een rode, erg mooie kleur, goeie keus! Ik zeg: spam! @weesje, wat een gave foto's!! Ik snap heel goed dat je 't moeilijk vindt om te kiezen, ze zijn allemaal zo leuk. Van je eerste post en dan de onderste, ik denk dat ik voor die zou gaan. Fijn dat F niet meer zo raar doet met eten. Ze hebben soms van die fases en dan heb je ook geen idee wat 't is en waardoor het komt. @mamavan3, ook weer mooie spam! @mlien, hoop dat jij ook weer fijn hebt gewerkt. @mamalijntje, Ben je zo druk de laatste tijd? Hoop dat wel alles goed gaat bij jullie. Hoe gaat het met jullie trap? Ben je nog steeds zo fanatiek aan 't klussen? Zo, ik ben rond toch? Hoop dat ik niemand vergeet...als dat wel zo is wijt ik het aan mijn vermoeidheid. @hier, fijn gewerkt, alleen de dag duurde lang omdat ik zo moe van. Vanaf de tweede training (die begon om half 6) moest ik echt heel erg mijn gapen onderdrukken. Pff....viel niet mee. En toen moest ik nog tot half 10....maar we hebben 't overleefd en zijn ook weer veilig thuis gekomen. En daar trof ik een bijna overspannen husband aan, want Amy is alleen maar overstuur geweest sinds ze thuis is. Op het kdv is het goed gegaan, ze is netjes meegegaan in het ritme en heeft alles opgedronken en gegeten. 's Ochtens heeft ze anderhalf uur geslapen en 's middags een uurtje. Toen manlief om half 7 haar de fles wilde geven liet ze 130cc staan, omdat ze te moe was. Hij heeft haar op bed gelegd en ze sliep makkelijk in. 3 kwartier later werd ze hard huilend wakker en heeft hij haar de rest van de fles gegeven. Die heeft ze toen helemaal opgedronken. Prima dacht manlief, dan kan ze nu lekker gaan slapen. Dat gebeurde weer, voor 3 kwartier, en toen werd ze weer heel hard huilend wakker en toen is hij er mee bezig geweest tot 10 uur. Ik kwam iets voor half 11 thuis en toen hoorde ik haar heel hard huilen. Ik ben meteen naar boven gegaan en heb met haar geknuffeld en toen was het pas goed. Ze was heel blij me te zien en ik heb heel veel knuffels en kusjes gehad. Ik heb haar nog even mee naar beneden genomen, daar nog ff geknuffeld, toen gewiebeld en toen heeft manlief haar weer in bed gelegd. Na wat gebrabbel is ze keurig gaan slapen. (ik hoor haar af en toe nog brabbelen, maar het gaat wel goed komen denk ik zo) De schat had me gewoon ontzettend gemist....heel lief, maar natuurlijk ook heel vervelend voor Mark... Dubbel gevoel dus. Hij had al een zware dag, omdat de baas weer flink aan 't zeiken was vandaag en toen nog die zware avond....is ook zo zielig voor hem. Morgen een drukke ochtend voor de boeg. Om 10 uur hebben we gesprek op het kdv, om half 12 ga ik lunchen met een moeder van een client die ik 3 jaar lang begeleid heb in mijn vorige werk en dan moet ik om 1 uur bij de oogarts zijn. En daarna doe ik niks meer! Op de bank zitten en ff relaxen! Trusten allemaal!
Goedemorgen! @Senso; Wat fijn dat Jos zich gisteren weer beter voelde zeg, zal een hele opluchting geweest zijn! @Weesje; Wat een gave foto's! @Kibbeling; Spannend hoor wanneer de kleine komt, wat sneu van haar schoonmoeder. @Sammie; Wat vervelend dat Wesley weer zo'n last heeft van de tandjes, hoop dat ze snel door zijn. @Masu; Wel heel schattig dat Amy zo'n behoefte had om nog even bij jou te zijn, maar wel vervelend voor Mark.. *Dat was in vogelvlucht op iedereen reageren, moet ff gezien mijn tijd * Hier wel een goeie nacht gehad. Gisteravond wilde Kian weer zijn fles niet om half 8, om vervolgens om half 11 te komen. Hij is gisteren van 16:00 tot 21:00 wakker geweest... erg raar! Gelukkig heeft hij wel goed geslapen, maar dat moet ook bijna wel nadat hij zo lang wakker was! Vandaag nog een dagje werken en dan vanavond naar de muziek. Ik spreek jullie morgen weer!
Goeiemorgen! Jee Senso wat fijn dat Jos opknapt!! Hopelijk gaat het vandaag weer beter dan gisteren en is hij er snel vanaf. Sammie zou het gewoon stiekum filmen!! Het is zo leuk voor later. Wij hebben ook van die filmpjes en die blijven gewoon prive! Masu fijn dat je de dag doorgekomen bent maar balen voor je man! Zo vervelend zo'n avond voor hem en als hij al een zware dag heeft gehad op zijn werk is het helemaal vermoeiend. En arme Amy mama gemist. Had al gelezen dat dit de leeftijd is dat ze eenkennig worden en voorkeuren krijgen. Mlien raar dat Kian wakker was! Wel fijn dat de nacht zo lekker gegaan is. Kibbeling auw balen dat je een schop hebt gehad zeg! Zal wel zeer doen. En fijn dat Stijn nu goed slaapt.. Hier hadden we ook een koortje aan het speentje gedaan maar ze trekt daar steeds aan. Weesje mooie fotos!!! Enne wauw in een bikini! Moet even gezegt worden want ik ben stinkend jaloers hihi! Maar vind de tweede foto het mooist! -- Masu ja ben gewoon heel druk. Yara vraagt heel veel aandacht op dit moment en zo druk met klussen in huis. 27 feb komt de nieuwe vloer erin en dat geeft iets wat druk. Werk: Nee gaat niet lekker. Teminste ik trek me dingen veeel te persoonlijk aan en ben op dit moment heel erg onzeker over mijzelf door slaapgebrek en die operatie die eraan zit te komen. Mijn hoofd zit gewoon te vol. Gisteren was ik vrij maar de hele dag met Yara in de weer geweest. Meisje wil niet slapen en alleen maar eten. Zo werken en dan vanavond weer behang trekken en de trap verder schilderen...
jeetje meiden wat een drukke dag hebben we allemaal voor dr boeg. Hier is Stijn 1x gekomen vannacht rond 00.40 uur. Daarna dootrgeslapen tot 6.45 uur. We luggen nu nog even in bed (lees stijn schuift het hele bed door... en ik lig erin) Straks ons aankleden, stijn pap geven en dan naar kdv brengen. Ik heb zelf avonddienst dus hoef vanmidag pas aan de arbeid.
Goeiemorgen meiden! @kibbeling, wat goed dat het werkt en dat je al 2 nachten hebt mogen doorslapen spannend hoor dat je zus op het einde loopt, hoop maar dat het snel begint zodat haar schoonmoeder de uk nog even kan zien. Wel dubbel hoor leven en dood zo dicht bij elkaar werkze vanmiddag! @weesje, moeilijke keuze van de foto's vind ze allemaal geweldig @masu, helaas niet de hele nacht maar vergeleken met de andere nachten mopper ik niet ach arme Mark met zo'n overstuur meisje, lief natuurlijk dat ze na het knuffelen met jou zo lekker is gaan slapen maar is niet leuk voor hem kan me voorstellen dat je op een gegeven moment je gapen moest onderdrukken, volgens mij ben je weer klaar voor deze week toch? oeps heb het al gelezen heb je 3 maanden gesprek op het kdv? @mlien, inderdaad een hele opluchting gelukkig heeft Kian de nacht doorgeslapen, hij is wel lang wakker geweest zeg werkze vandaag en veel plezier bij de muziek vanavond! @mamalijntje, zo jij klinkt inderdaad druk. Wel leuk dat je huis lekker aan het opknappen is maar zal best pittig zijn met Yara die ook nog eens veel je aandacht vraagt en alleen maar wil eten werkze vandaag en daarna welverdiend weekend vieren hoor! @hier, nou Jos moest om 22.15 uur nog even hard huilen maar manlief heeft even speentje gegeven en toen ging hij weer slapen. Toen heeft hij geslapen tot 5.30 uur en ik dus ook, toen heeft hij wat lopen huilen en mopperen af en toe en om 6.30 uur speentje gegeven, toen heeft hij nog geslapen tot 8 uur. Dus nog steeds geen nacht zoals we hem gewend zijn maar toch niet een hele dramatische nacht gelukkig. Net heeft hij 120 cc gedronken en rond 9 uur probeer ik de andere 90 cc nog te geven. Hij red het nog niet om zijn fles in 1x leeg te drinken denk dat hij daar nog te benauwd voor is. Oh ja hij had gister wel 2 vieze diarree luiers zal dat van de AB of Domperidon komen?