goedemorgen meiden, ik ga hier vanavond heeel vroeg naar bed! manlief is er vanaf 3 uur uit geweest omdat wesley weer bezig was. ik mocht bijven liggen en heb best goed geslapen maar merk dat de nachten me op beginnen te breken. ik zelf hoorde wesley om 5 uur. ik denk dat dit echt wel met de sprong te maken heeft, herken het van de vorige sprongen. senso, fijn dat je wel redelijk geslapen hebt. gelukkig kan jos zijn flesjes nu weer redelijk leeg drinken. hou wel even in dd gaten dat hij geen spruw krijgt na de ab kuur schijnt veel voor te komen. mlien, apart dat kian zo wakker was en geen zin had in zijn fles. zit hij ook al in een sprong? gelukkig is de nacht wel goed gegaan. masu, arme amy die miste mama zo erg! ik hoop voor je man dat het niet te vaak gaat gebeuren. helaas is het weer zo'n fase. is de nacht goed gegaan? ja, toch maar wel overstag gegaan maar dat kwam door die aanbieding hoor anders ha dik het nog niet gedaan. mijn man vindt het veel te duur maar is er nu we blij mee. ik zal straks even spammen. mamalijntje, yara nog steeds zo'n honger? misschien zit ze in een groei spurt? moet je vandaag werken? zo ja veel succes. weesje, mooie foto's. ik zou ook de tweede nemen die jezelf al zei. verder vindt ik ze allemaal heel leuk. kibbeling, ach wat naar voor je zus. ze heeft al zoveel last en dan ook nog de druk van der schoonmoeder die niet goed gaat. hoop voor je zus en haar man dat je nieuwe neefje snel komt zodat nog even kunnen kennismaken. vaak kunnen ze daar wel rekening meehouden toch als het kindje helemaal goed opgewicht is enzo.
@sammie, goeie tip th@nks, zal het in de gaten houden. Vervelend Wesley en in een sprong en tandjes pff vermoeiend wel lief dat je van je man mocht blijven liggen. Wat een onwijs gave kleur kleed en natuurlijk een prachtig kind erop @Hier, nou Jos had weer een vieze luier maar is verder super vrolijk en ligt de box behoorlijk te verbouwen. Wilde geen fles meer dus de stand voor nu is 120 cc. Morgen is manlief jarig en ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat ik moet geven en waar ik het vandaan moet halen Jullie nog ideeen? oh ja nog een dillema, maandag Jos naar het KDV of toch niet?
senso, dankje hmm lastig ik zou even het weekend aankijken en weet niet of het rs virus al over is of dat het nog besmettelijk is? zo ja zou ik het niet doen anders maakt hij misschien andere kindjes ziek en als hij zich weer goed voelt zou ik het wel doen. wat je voor je man moet kopen, heel moeilijk vindt ik dat altijd. hier kan ik hem altijd gelukkig maken met een ps3 spel haha misschien gereedschap?
Sammie: geweldige kleur!! En een heerlijk mannetje!!! Weesje: heel gaaf die foto's!! Ik zal gaan voor die 2 de staan jullie beide het leukst op! Senso: 120 is toch best netjes? En fijn dat die weer beter in zijn hum is.. Hmhm mannen en verjaardagen.. Um luchtje, lekker douchepakket, fotoshoot met zijn kleine man? Masu: hihi lief dat ze je zo mist.. Wel vervelend voor je man. Merk dat de dames hier ok veel meer naar mij toe zijn gericht.. Als hij ze eten geeft dan blijven ze mij volgen en maakt het hem moeilijk om eten te geven.. Mamalijntje: hmhm gaat dus nog niet echt lekker Hier: whoehoe dames hebben heerlijk klokje rOnd geslapen. Gister wel weer beide 75 laten staan. Vanmorgen f.leur weer 70 l.ieke dromk hem gelukkig wel op. Ze zijn nu wel naar kdv, ze hadden geen koorts dus tja.. Ben benieuwd! Ze zijn nog niet helemaal lekker..
@sammie, ik had het kdv al gesproken en ze zeiden dat als de AB gewoon aanslaat hij gewoon kan komen wat het besmettingsgevaar is dan al voorbij. Ze moesten het wel melden omdat hij dinsdag daar ook zoveel heeft gehoest en het toen dus nog wel besmettelijk was. Had mijn man ook maar zo'n hobby zoals de PS3 dan kun je makkelijk uit de voeten met iets maar mijn vent kijkt alleen maar tv @mama van 3, 120cc is idd best netjes hoor had liever iets meer voor mijn eigen gevoel maar we mogen zeker niet klagen van de week kreeg ik er niet meer in als 50. Vervelend dat je meiden ook niet helemaal lekker zijn en behoorlijk wat drinken laten staan. Wel lekker zeg dat ze het klokje rond hebben geslapen, hoop dat ze het goed doen op het kdv maar dat komt best goed. Luchtje heeft hij voor kerst al gehad, fotoshoot is ook wel een leuk idee weet je al ik het hem vraag wat wil je voor je verjaardag dan krijg ik standaard het antwoord "niets, ik heb alles al" tja ga dan maar eens iets bedenken @hier, Jos heeft weer een diarree luier gehad. Hoop maar dat dat snel over is anders raakt hij weer teveel vocht kwijt. Heb hem net banaan gegeven als fruithap en die ging er goed is, daarna op bed gelegd en hij sliep al voordat ik hem toegedekt had hihi
Morgen meiden! Oh wat ben ik beroerd! Gisteravond voelde ik me al niet top en vannacht werd ik dus echt doodziek wakker. Meteen naar de wc gesprint en daar een uurtje opgezeten. Pff....bah bah... Nu is 't nog niet beter. Gesprek bij het kdv hebben we wel gehad (zijn gewoon 10 minuten gesprekken, 1x per jaar). Tussendoor moest ik telkens gaan zitten, want anders word ik echt misselijk en duizelig. Net een glaasje verse jus op, meer durf ik niet te eten. Afspraak voor de lunch heb ik uiteraard afgebeld, net als de oogarts. Nu dus beroerd op de bank. Ik typ dit ff snel en ga dan snel weer liggen, want ook zitten gaat niet lang goed. Dus sorry, ik ga niet op iedereen reageren. Ik denk dat ik iets verkeerds heb gegeten of dat ik buikgriep heb of zo, ik weet 't niet. Manlief is gelukkig thuis en vanmorgen heeft mama me geholpen met Amy. Zij heeft 't vannacht super gedaan, geslapen tot 8.20 uur! Me happy....alleen was ik dus toch al wakker... @sammie, wat een mooie kleed! Hele gave kleur vind ik! Wat ligt hij daar mooi met z'n beentjes over elkaar! Mooie spam! Moet je vaker doen! @mamalijntje, ook op jou wil ik wel nog ff reageren. Neem je niet teveel hooi op je vork? Kom je vanavond thuis en dan moet je meteen weer aan de bak met het klussen... Ik snap heel goed dat je hoofd nu overloopt en dat is echt een kl*tegevoel. Heel begrijpelijk, maar probeer niet teveel aan jezelf te twijfelen. Je hebt contractverlenging gehad, ze zijn dus echt wel tevreden over je. Ik vind 't super knap dat je alles maar managed, thuis en op je werk en nu ook weer je huisje. Respect voor jou en je doet 't super goed! *geeft een schouderklopje aan mamalijntje* @senso, fijn dat het weer goed gaat met Jos. Sneu dat hij zo'n diarree heeft. Ik zou 'm maandag nog ff thuishouden, of het moet echt blijken dat het dit weekend gewoon weer goed gaat, dan kun je 'm misschien wel brengen. Nu ben ik echt weg! Fijne dag iedereen!
@ masu arme mark. Amy moet hem wel lichtjes tot wanhoop hebben gedreven. Heeft hij wel veel geduld of niet? Weet dat mijn mark er niet zo goed tegen kan omdat hij dan niet meer weet wat hij kan/moet doen. @ Senso ik vermoed dat hij aan de diaree is van de AB. Domperidom heeft dat volgens mij niet als bijwerking. Wat goed weer 1 kilo eraf!! Pfff manlief morgen jarig.. (ik heb nog even voor het zover is maar ook geen idee wat te geven. Sorry) Ik zou het weekend even aankijken voor je beslist Jos wel of niet naar het kdv te doen. Mag hij er wel heen met een ABkuur? @ Sammie wat balen van jullie nachten weer. Het is ook heel naar voor mn zus en het rotte is dat mn zus bij de geboorte van mn neefje ook had dat de placenta niet los kwam. Dit is dus een extra risico op een bloeding bij de geboorte van mn 2e neefje. Wanneer ze haar nu al zouden gaan inleiden dan is de kans 2x zo groot op een bloeding. Dit risico wil de vk niet nemen en mn zus zei al van ja ben ik straks bevallen en moet ik nog een maand bijkomen van het bevallen. Dat zie ik ook niet zitten. Dus ze gaat het nu per week bekijken met de vk, ook omdat de kleine zo vast ligt tussen schede/bekken en ribben. Ze is over 2 weken uitgerekend dus wie weet (weet ook wel dat het er nog 4 kunnen zijn maar denk niet dat de vk haar zo lang laat doorlopen..) Mooi speelkleed wel! Hij ligt er echt prins heerlijk op. @ MV3 wat goed dat de meiden lekker klokje rond hebben geslapen!Heeft T.imo zich dan ook gedragen vannacht? En idd als ze geen koorts meer hebben dan mogen ze weer naar het kdv en als ze toch verhoging/koorts hebben dan bellen ze vanzelf weer. @ Masu ohjeee meis beterschap en als je aan de diaree bent kan je beter geen sinaasappelsap drinken hoor!!! Werkt ook laxerend! @ Hier Stijn vanmorgen weggebracht naar het kdv en hij kwam al weer smilend daar binnen. Gelukkig heeft hij het zo goed naar zijn zin. Bij thuiskomst het hele huis gestofzuigd en ik dacht ik zet de meubels anders neer. Maar helaas kon ik alles weer terug zetten omdat de box en de eettafel elkaar in de weg staan grrrr Nu staat het dus weer zoals het stond minus de kinderstoel van ikea. Ik wil gaan proberen of hij al in de grote kinderstoel kan zitten nu hij toch al stevig zit. Denk dat Mark dat gaat testen vanavond met zijn groentehap. Ik ben er weg van moet naar mn werk!!
Masu: het geste klinkt niet best! Beterschap!! Kibbeling: fijn dat Stijn het zo naar zijn zin heeft!! Werkse!! Hier helaas L.ieke net kunnen ophalen.. Hoorde haar op de achtergrond al krijsen ze heeft geen koorts maar wilde niks heeft krap aan half uurtje geslapen en heeft in een keer over der hele lichaam rode uitslag Dus heel sniekie naar binnen gegaan want wilde dat T.imo en F.leur wel nog op de opvang bleven.. is gelukt! L.ieke ligt inmiddels voor pampus in der bedje. En huisarts gebeld. Stomme miep van een assistente vond het niet nodig dat ik langs kwam.. ik stond erop dat ze eerst maar eens ging overleggen met de huisarts zelf(die kent ons en weet dat ik echt niet zomaar bel) en hoorde hem dus op de achtergrond meteen zeggen Laten komen en vandaag nog wel!! Dus kunnen om half 5 even langs komen, waarschijnlijk heeft ze de 5de of 6de ziekte maar wil het zeker weten zeker omdat de andere 2 dat ook niet hebben gehad.. maar ook omdat ze dus zo aan het hoesten is met slijm en amper wat wilt eten.. wordt dus vervolgd!
Mamavan3, klinkt idd als de 5de ziekte. Hier ook gehad met 5,5 maand. Toch wel een beetje handig dat ze apart zitten Masu, oei klinkt niet best. Beterschap. Kibbeling, wat leuk dat stijn het zo naar zijn zin heeft op het kdv. Nou wel jammer van je poging om het huis een beetje te veranderen. Senso, hoe drinkt jos nu? Hier even wezen boodschappen doen, toen nog even langs de bouwmarkt kijken voor een lamp maar we twijfelen of hij staat in ons huis dus wachten er wel mee. Toen even wc spullen wezen kijken aangezien we die gaan betegelen en een andere wc in komt maar we weten niet welke vloer we moeten nemen haha. Dus hebben we wat kleine dingen meegenomen wat in de korting was. Nu thuis wesley lekker spelen en kijken of hij zo nu een uurtje wil slapen.
Hello ladies! Hier nog steeds op de bank. Amy heeft vanmorgen bijna 2 uur en 3 kwartier geslapen! Was wel heel fijn, ik stond er echt van te kijken. Verder dus niks gedaan, alleen op de bank gelegen. @kibbeling, ik las het net te laat van die sinaasappelsap. Ik denk dat ik inmiddels vrij leeg ben hoor, alles is er nu uitgekomen. Dat dacht ik een uur geleden ook en toen bleek het niet zo te zijn... Fijn dat Stijn het zo naar zijn zin heeft op het kdv. Werkse vandaag! @mamavan3, wat sneu van L.ieke en wat goed dat je hebt aangedrongen. Fijn dat je straks even mag komen, ben benieuwd of het is wat je denkt. @sammie, moeilijk is dat he?! Zeker zoiets als tegels; daar blijf je toch tegenaan kijken en dan wil je zeker een goede keuze maken. Succes! @hier, er is er weer eentje zwanger in onze vriendengroep (tot nu toe zijn er 3 kindjes geboren, waaronder Amy). Zij hebben al 1 kindje en ze hadden gisteren een echo en het blijken er 2 te zijn! Verrassing!
@masu, he getsie meis klinkt als een buikgriepje beterschap! je hebt groot gelijk dat je lekker op de bank hangt hoor. Even lekker bijkomen, wat heeft Amy lang geslapen zeg hihi surprise 2 kindjes @kibbeling, hahaha moet eigenlijk een beetje lachen om je actie, al je meubels veranderen en als je dan bijna klaar bent erachter komen dat het toch niet helemaal past. ZOu een actie voor mij kunnen zijn fijn dat Stijn het zo naar zn zin heeft op het kdv, werkze vandaag! @sammie, slim hoor om die dingen in de actie al mee te nemen hebben wij ook zo gedaan en heeft een hoop gescheeld. Vooral met die kortingsbonnen en stickers @mama van 3, succes bij de huisarts. Je bent er nu al, ben benieuwd wat het is. Goed dat je even heen bent gegaan! @hier, Jos heeft vanmorgen 1.5 uur geslapen, toen hebben we wat boodschapjes gedaan daarna de fles en het ging best moeizaam maar uiteindelijk toch 180 cc er in gekregen. Nog 6 dunne poepluiers gehad (zou natuurlijk ook nog van tandjes kunnen zijn ) en vanmiddag heeft hij 3 uur geslapen. Nog wat fruit en 40 cc diksap naar binnen gekregen en nu ligt hij lekker op het speelkleed. Mijn vriendinnetje kwam nog langs (was het helemaal vergeten ) en ze vertelde dat ze zwanger is hebben even uitgerekend hoe lang want de test gaf aan 3+ en ze zou nu bijna 6 weken moeten zijn. De lieverd is helemaal in de war omdat ze heel veel problemen heeft (1 werkende eierstok, endiometriose enz) ze geloofde er niets van dat het in de eerste maand raak was
@masu, jaaaaa vind dat echt heel leuk vooral omdat ze er rekening mee gehouden had dat het wel een hele poos kon duren Hoe gaat het nu met je?
Bovenste luchtweginfectie en een oorontsteking.. Dus een ab kuur rijker voor l.ieke... Voor f.leur zal deze week wel moeten beginnen die begint ook de verschijnselen te toonnen.. Dus ziekenboegje hier... Haha leuk een tweeling
mamavan3, goed dat je hebt aangedrngen bij de ha. hopelijk knapt l.ieke snel weer op. senso, wat leuk dat je vriendin zwanger is en dat is wel een hele verrassing natuurlijk als ze dachten dat het heel lang ging duren. masu, voel je al iets beter? hier, weer een hele zure poeluier gehad en wesley heeft weer luiersuitslag. vandaag is het alweer 6 jar geleden dat ik mkijn ongeluk had altijd zo'n rare dag. over een uurtje zou ik mijn ongeluk hebben en in het ziekenhuis liggen altijd zo naar om aan te denken maar ontkom er vandaag helaas niet aan. heb besloten dat ik vandaag als troost wel spareribs mag haha..
Ben ik even.... Heb een rot middag op het werk gehad. Woensdag had ik al mijn chef bij de directrice naar binnen zien gaan maar had geen idee wat er aan de hand was. Afgelopen dinsdag hebben we een bedrijfsfeest gehad en ik heb daar een aantal wijntjes gedronken. Maar op het laatst raakte ik geirriteerd door een aantal collega's en heb een paar opmerkingen gemaakt die niet charmant waren.. Maar die opmerkingen kan ik mij niet echt helemaal meer heugen. Wel dat er wijn over mij heen viel omdat ik een duw kreeg en dat er aan mijn staart getrokken werd. Mijn chef is dus naar mijn directrice gegaan om alles te vertellen en ik werd dus vandaag op het matje geroepen... Ben hier best wel van onder de indruk.. Vooral omdat nu iedereen denkt dat ik een dronken tor ben die van alles loopt te blerren.. Ik kom straks even reageren maar zit even behoorlijk in de knoop/
@mama van 3, aaaaah arme l.ieke, ook al zo ziekig. Hoop dat de AB snel aan slaat, toch maar goed dat je naar de HA bent gegaan.. @sammie, oei niet zo'n leuke dag voor jou dus. Mag ik vragen wat voor ongeluk je hebt gehad? (als je er niets over kwijt wil dan hoeft het natuurlijk niet hoor ) en jij mag zeker spareribs als troost! @mamalijntje, jeetje dat is ook niet leuk. Kan me voorstellen dat je onder de indruk bent en even met jezelf in de knoop zit. Vervelend dat ze dit meteen doen, was het zo erg dan wat je hebt gezegd dat het nodig is om naar de directrice te gaan? kan me dat niet echt voorstellen. *dikke knuffel* @hier, Jos heeft net lekker zalm/pompoen/aardappel gegeten (uit een potje) en hij vond het erg lekker daarnaast nog 60 cc thee. Dus het komt wel goed met zijn vocht vandaag hij is nu nog een klein tukkie aan het doen. edit: hij wordt net wakker
Hoooi! Ik ga vanacht even alles bijlezen en reageren..ja jullie lezen het goed, vanacht want heb helaas nachtdienst. Vanavond de 1e van 4. En ben hartstikke verkouden, verkoudheid van de kleine meid overgenomen, pff ben er moe van die snotneus en traanogen en dat wattenhoofd. O en senso-kan zeker door de antibiotica komen dat Jos zo'n dunne poepluiers heeft, is de grootste bijwerking. Nou tot vanavond dan maar Hopelijk voor jullie allemaal een goeie nacht!
@weesje, th@nks voor je reactie! geloof inderdaad dat het door de AB komt.. pff 4 nachtdiensten, sterkte en werkze uiteraard!