Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

#1301 AHzondag, 27 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2012
    ik ha d een heel verhaal getypt en toen viel me te zomaar uit pfff.
    senso, gelukkig eer jos weer en hopelijk krijgen jullie weer een goede nacht. ik heb in 2006 een auto ongeluk gehad. de jongen die reed, reed veel te hard en wilde inhalen op een afrit en toen hij terug wil kon dat niet meer en wij knalde tegen een stoep en kwamen tussen twee palen terecht ik was als enige gewond.

weesje, oef 4 nachtdiensten succes. balen dat je nu ook verkouden bent.

mamalijntje, sterkte en een dikke knuffel. hebben ze je wel gevraagd waar die opmerkingen vandaan kwamen? lijkt mij dat het niet zomaar door een wijntje eruit schiet het moet je al langer dwars zitten.

wesley lag iets later op bed dan normaal.
    ik ga de voice kids kijken al heb ik er weinig zin in maar er is niks anders.

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36

3. AHzondag

ik heb het verbeterd haha
    ja ik was gewond,

haha die jos zie het al voor verslind de fles:D
    jeetje zoveel poepluiers zou even bellen en vragen of dat wel goed is. zijn het zure luiers?

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    brr heel naar een auto ongeluk, had je geen moeite om daarna weer in een auto te rijden?

Nou de laatste 2 luiers stonken echt een uur in de wind dus denk dat er ook tandjes luiers tussen zitten, heb een foldertje van VSM en daar staat het ook in, diarree en ook snachts regelmatig huilen dat doet Jos natuurlijk ook. Dus denk ook dat hij een tandje aan het krijgen is :)

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    die Jos denkt ook doe gewoon alles tegelijk :$

- 26 weken sprong
    - RS virus
    - tandjes krijgen

:$

6. AHzondag

senso, nee ik had er geen moeite mee eigenlijk. het voelde als atijd en komt misschien ook wel dat ik bij mijn ouders/ zus in de auto zat. als een taxi me ophaalde zat ik wel wat meer gespannen in de auto.

ik herken dat wel dat wakker zijn in de nacht en die luiers haha. hopelijk komt de tand snel door.
    hebje iets in huis? dentinox of gengigel?

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Gelukkig maar dat je gewoon weer op je gemak in een auto kon zitten, kan me wel voorstellen dat het bij een "vreemde" lastiger is.

Ik heb Detinox in huis maar vind het lastig om het op de goeie plek te krijgen laat maar zeggen want meneer houd zijn mond stijf dicht :D

8. AHzondag

ik smeer altijd maar gewoon wat een beetje boven en een beetje onder totdat ik zie waar het precies zit.

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ik zie inderdaad onder 2 bultjes en wat wittigs maar die kan ik alleen zien als hij aan het lachen is :D

10. AHzondag

dan komen ze heel binnenkort door!
    vandaar die luiers haha

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha ja denk dat het zeker een combi is van de AB en de tandjes :D

Ben je nog the voice kids aan het kijken?

12. AHzondag

ja, het is wel leuk opzich en jij?

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    neuh manlief is allang blij dat de tv op vrijdagavond niet meer voor the voice is dus hij is weer aan het zappen.

14. AHzondag

haha... hier juist een man die het wel leuk vind.

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    zo ik ga richting mijn warme bedje, lekker even lezen en dan slapen. Hoop dat alle ukkies lekker doorslapen vannacht meiden.

Welterusten en tot morgen!

16. AHzondag

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!

Masu ben je weer een beejte opgeknapt?

Senso hoe gaat het nu met JOs. Arme jongen krijgt alles tegelijk! Al zou ik die luiers even in de gaten houden. Ook daardoor kan hij teveel vocht kwijt raken!

--

Hier een goede nacht gehad. Pas vanmorgen bij Yara haar speen ingedaan om 05:30 maar om 06:15 had ze toch echt honger (heel logisch als je elke avond 100 cc laat staan)
    Maar die slaapt alweer. Helaas was Jamie ook wakker geworden dus zitten we nu beneden.

Werk: Ja ik weet dat ik die mannen op het laatst zat was. Begon als een grapje. Maar toen ik wijn over me heen kreeg en toen ze aan me haar zaten ben ik wat boos geworden. Ik kan me alleen niet helemaal voor de geest halen wat ik precies gezegt heb maar volgens hun waren het geen nette woorden. Dus ik heb aan eentje al mijn excuus aangeboden en met de andere twee moet ik nog contact opnemen.

Maar het meest vervelende is dat ik gelijk bij de directrice zit hiervoor. Maar ze was niet boos en dacht zelfs dat ik problemen had haha.. Nee hoor. Heb haar alles uitgelegt wat er speelt. Ook met mijn chef op dit moment en ze was zelfs heel begripvol.
    Maar iedereen weet het nu en wordt natuurlijk flink op los geklept...

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he meiden,
    wat een geklets weer zeg.

Masu al opgeknapt? Wel balen dat je het op je vrije dagen doet. Doe ik ook meestal ziek zijn op mn vrije dag. Leuk dat je vriendin zwanger is en dan ook nog een tweeling!!

Senso jij dus ook al van eerst verbouwen en dan ontdekken dat het niet past. Jouw vriendin ook zwanger wat leuk en zeker na alle ellende. Hoe gaat het meg Jos en hoe was je nacht?

Mamalijn wat goed dat yara zo lang heeft geslapen, dan wel balen dat T denkt ik zal eens wakker worden...
    Wat een ellende op je werkzeg. Het lijkt wel of er geen einde aan komt. Ook wel l*llig dat jij nu excuses moet aanbieden terwijl hun zijn begonnen. Nu gelukkig weekend.

Mv3 hoe gaat het in de ziekenboeg?? Hopelijk slaat de AB kuur snel aan en gaat ze weer beter drinken en eten.

Nacht hoe gaat het met jou? Nog altijd druk en je sollicitatie?

Weesje arme jij 4 nachtdiensten. Ik hoop dat ze een beetje gezellig zijn en snel om gaan.

Hier was ik gisteren redelijk op tijd thuis. We hadden disco op mn werk en bij thuisklmst iedereen zo'n beetje gelijk op bex gelegd.
    Vanacht heerlijk geslapen(manlief zegt er 2x uit te zijn geweest...ik weet van niets). Vanmorgen om 6.45 had Stijn bedacht klaar te zijn met slapen. Dus schone luier en net zijn papfles op. Wie weet gaat hij zo nog even slapen en wij misschien ook nog.....

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@mamalijntje, hou de luiers zeker in de gaten wat dat was mijn eerste gedachte ook oje spugen is gestopt maar nu begint hij met diarree... Wat vervelend zeg dat je je excuses moet aanbieden terwijl hun vervelend waren, wel fijn dat je begrip kreeg van de directrice. Tja 100 cc laten staan dan heeft ze inderdaad vroeg honger wel jammer dat Jamie dan ook gelijk wakker wordt ;)

@kibbeling, hihi wat leuk disco! ze zullen wel lekker moe geweest zijn dat jullie thuis kwamen :D zo Stijn was vroeg vanmorgen, als je niets te doen heb lekker nog even je bedje in kruipen!

@masu, hoop dat je al weer wat opgeknapt bent meis.

@sammie, Wesley je nog geteisterd vannacht met zijn tandjes?

@hier, goeie nacht gehad. Jos is om 20.30 uur gaan slapen en heeft niet meer gehuild. Om 6.45 uur begon hij een beetje en toen heb ik hem zijn speentje gegeven, daarna werden we met zijn allen om 8.30 uur wakker. Helemaal goed! en hij is aangevallen op zijn fles vanmorgen niet normaal, tussendoor even boeren maar daarna heeft hij hem helemaal leeg gelurkt jeeeeeeeeeeuj :D

ZO even naar het dorp voor een taartje en wat andere boodschapjes, we vieren manlief zijn verjaardag niet maar sommige mensen nemen geen genoegen met nee dus die staan toch voor de deur en ja dan wil ik toch wat in huis hebben.

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

Allereerst; wat lief dat jullie vragen of het weer beter gaat met me!
    Hier gaat het weer een beetje beter. Ik heb in ieder geval goed geslapen en voel me niet zo misselijk meer dan gisteren. Wel nog steeds slapjes en duizelig, maar het gaat de goede kant op. :)
    Amy heeft goed geslapen, werd om kwart over 7 een beetje wakker en om 8 uur is manlief opgestaan. Ik heb nog ff in bed gelegen (wel wakker). Inmiddels was m'n kleine doerak alweer moe, dus zij ligt alweer te slapen.
    Ik moet vandaag eindrapportages gaan schrijven van 3 jongeren....das wel minder, maar ik vind het wel een fijn idee of het klaar te hebben dus ik ga me er zo toch maar toe zetten. Vanavond is er een dansavond maar ik denk niet dat ik me fit genoeg voel om daar naartoe te gaan.

@mamalijntje, goed dat je ook jouw kant van het verhaal hebt laten horen. Kan gebeuren toch, wel raar dat je dan meteen op 't matje geroepen wordt. Er zal nu wel veel geluld worden ja, maar dat is ook weer van voorbijgaande aard. Over een week gebeurt er weer iets anders en dan heeft men 't daar weer over. Probeer je daar niet teveel van aan te trekken, al snap ik heel goed dat je niet blij bent met het imago van zatte tor!:p
    (mooie uitdrukking trouwens :D)

@senso, het gaat weer een heel stuk beter met Jos zo te lezen. Wat fijn! Heerlijk dat hij weer gewoon goed eet en drinkt. Hier ook een dame die haar fles 's avonds (190cc +6 + ook nog 6 eetlepels rijstebloem) binnen 5 minuten leeglurkt.:$:D
    Best asociaal dat mensen toch gewoon op de stoep staan als jullie aangeven het niet te vieren.

@weesje, lees dat jij 4 nachtdiensten hebt. Pff...das wel minder (maar wel goed voor de ORT ;)). Werkse!

@kibbeling, klinkt als een goede nacht (in ieder geval voor jou, voor je man misschien wat minder). Wat leuk dat jullie disco hadden op jullie werk. Vonden de clienten het leuk?
    Hopelijk hebben jullie vanmorgen ook nog wat kunnen slapen.

@sammie, zo'n dag vergeet je nooit meer. Kan het me heel goed voorstellen hoor! Met carnaval 2008 lag ik doodziek in het ziekenhuis en is er SLE geconstateerd bij mij, dat vergeet ik ook nooit meer. Heb je wel lekker spareribs gegeten?

Deel Deze Pagina