senso, je kunt ook ORS aan jos geven, geloof dat het gewoon bij de drogisterij te koop is. dat is tegen uitdroging. fijn dat jos weer lekker eet en slaapt. masu, gelukkig voel je weer beter. zou ook niet naar de dansavond gaan lekker uitzieken. mamalijntje, gelukkig had de directie wel begrip maar ach wat masu zegt dat waait wel weer over. kibbeling, gelukkig wel een goede nacht voor jullie. moet je vandaag ook werken? hier goede nacht wesley niet gehoord. hij werd om half 8 wakker en manlief is eruit uitgegaan om 8uur en ik ben blijven liggen tot 9.15 had het even nodig. nu ligt hij weer lekker te slapen.
Dames mochten jullie geinteresseerd zijn: http://www.zwangerschapspagina.nl/kinderkleding-jongen/332370-gaaf-gaastra-jasje.html#post11942558
mMasu wat fijn dat je weer wat opgeknpt bent. Over die dansavond zou ik idd nog nadenken. Senso gefeliciteerd met je man!!! Wat goed dat jos zo lekker geslapen heeft vanacht en jullie dus ook Sammie die wesley ook al zo lekker geslapen. Lief dat jij lekker nog even mocht blijven liggen. Hier hebbeen we nog even heerlijk mogen slapen van Stijn tot 10.30 uur!!!! Nu nog even genieten van mn beide mannen en dan mag ik weer aan het werk vanmiddag. En dan morgen weer de ochtned draaien. Maar ik heb geen klagen met maar 4clienten.... Oja masu ze hadden het allemaal naar hun zin gehad met de disco. Nu even ontbijten.
He meiden! Wat is er veel gekletst! En wat een zieken lees ik, zielige L.ieke, Jos nog steeds (die ff alles tegelijk doet!), Masu ziek, bah! Hopelijk is iedereen weer snel beter! Hier gaat alles goed, Kian is lekker aan het tijgeren geslagen, heb er een filmpje van, maar Youtube wil nog niet echt. Verder heb ik net zijn mondje goed kunnen inspecteren en er zit werkelijk waar nog helemaal niks en er lijkt zo 1,2,3 ook niks in aantocht te zijn . Ik begin me zo langzamerhand beelden voor te stellen van een 16 jarige tandeloze Kian die uitgaat en aan de bar staat met in de ene hand een biertje en de andere hand een bijtring.... Ach.. ze zullen ooit wel door komen, het heeft geen haast, haha. Manlief is met mijn auto naar zijn vader om te kijken of ze de stuurbekrachtiging kunnen maken en ik ben lekker in huis bezig. De ramen achter zijn gezeemd en ik ga nu met de voorkant beginnen . *sorry voor de beetje ego, maar ik had geen zin om een kwartier bezig te zijn met mijn berichtje *
pfff ook even ego: wordt hier zo langzamerhand gek!!!! Dames willen al sinds woensdag helemaal niks!!! Alleen maar huilen huilen huilen huilen.. ik kan niks doen zodra ik wegloop is het bingo ik moet alleen maar bij ze zitten dan is het goed. Zelfs papa is nniet goed genoeg!! Pffff Mamalijntje: jeetje heftig dat ze meteen naar de directie zijn gestapt!! Maar ik ben het wel met de andere eens! Jij moet eens even aan jezelf gaan denken!!! Ook je rust pakken!!! je slaapt weinig, doet veel in huis! Respect hoor!!! dikke knuffel van hier!! Senso: hoe gaat t met jos? bleegh hier ook dikke spuit luiers alles zit telkens helemaal onder:s Mlien: hoe gaat het inmiddels met je man? Al een weekje aan de medicijnen toch? geeft het hem wat meer rust? en jou natuurlijk? Ach tandjes komen vanzelf.. huier krijgen ze ook pas de eerste hoor!! Masu: fijn dat je wel lekker hebt kunnen slapen! Hopelijk vandaag helemaal opknappen! succes met je verslagen!! Hier net een erg leuk filmpje gemaakt van de dames en de hond haha.. alleen was eigenlijk net te laat. Want daarvoor zaten ze dus met zn 2en tegen der aan te praten
@MV3; He bah, wat vervelend dat de meiden zo uit hun hum zijn! Hoop dat ze snel weer lekkerder in hun vel zitten! Wat een mooie foto zo bij die hond! Met manlief gaat het stukken beter sinds hij maandag andere medicatie gehad heeft. Hij vindt het zelf nog niet voldoende werken, maar ik merk wel aan hem dat hij wat geordender wordt en dat hij meer dingen gedaan krijg in een dag, erg fijn dus! Hij vindt zelf dat het nog niet rustig genoeg is in zijn hoofd qua gedachtenstroom, maar as donderdag moet hij weer naar de arts, dus ben benieuwd of er dan nog wat aangepast gaat worden. Terwijl ik dit typ gaat Kian de hele kamer door al tijgerend/half kruipend, is echt pas sinds vandaag dat het opeens zo vlot gaat, geweldig!!! Oeps... kattenvoer is gevonden.. zucht Bekijk bijlage 218793
Zo, 2 verslagen af, nog 1 te gaan! Ik ben goed bezig, maar ben ook al echt kapot....dus ff pauze. @mamavan3, wat een leuk jasje! Helaas niet leuk voor een meisje, maar je raakt het vast snel kwijt. Je hebt 't over een tweede foto, maar er staat maar 1 foto bij... Wat een gave foto bij jullie hond! @mlien, gooooo Kian!! Wat goed van hem! Nu wordt het opletten geblazen! Hij zal denken: 'mama geeft me een fles minder, dan begin ik toch gewoon aan 't kattenvoer'! @kibbeling, wat gunt Stijn jullie toch veel zeg, lekker nog slapen tot half 11! @sammie, klinkt als een goeie nacht. Fijn dat jij nog ff kon blijven liggen en dat je man zich over Wesley heeft ontfermt. Zo, ik ga weer verder meiden...
@masu, wat fijn dat het al weer iets beter met je gaat! je bent goed bezig met je verslagen *geeft masu een welverdiend schouderklopje* vind het ook best raar dat als ik zeg we hebben mijn zus afgebeld omdat we even willen bijkomen van de afgelopen week dat andere zeggen oh maakt mij niet uit wij komen toch?!! zo raar @sammie, ORS heb ik inderdaad in huis maar het gaat goed hij heeft vanmorgen zijn hele fles leeggedronken en maar 1 poep luier gehad. Lekker dat je even hebt kunnen bijslapen! lief van je man dat hij er uit ging voor Wesley. @kibbeling, th@nks! en wat lekker dat jullie van Stijn mochten uitslapen tot 10.30 uur, lekker even bijgetankt! werkze alvast @mlien, hahaha die Kian lekker aan het tijgeren ziet er echt heel grappig uit hahaha en ook nog de kattenvoer gevonden fijn dat je aan je man wel al verbetering merkt, misschien dat de arts donderdag de dosis nog moet bijstellen? @mama van 3, hier vandaag nog 1 vieze luier gehad.. vervelend dat je meiden zo humeurig zijn vandaag, wel hele gave fotospam van je meiden bij de hond! @hier, de visite is al geweest ik had ze vanmiddag verwacht maar ze waren er vanochten al. Nu hebben we het wel gelukkig achter de rug hebben even luiers bij de kruidvat ingeslapen en boodschappen gedaan bij de groenteboer. Voor Jos hebben we wantjes meegenomen want hij wil altijd graag zijn handjes boven de dekens van zijn wagen en het wordt best koud volgens mij. Manlief gaat zo nog even naar de bouwmarkt want het elektrische ventilatortje van de badkamer gaat niet meer uit
Zo, verslag nummero 3 is ook af! Hebben we dat ook weer gehad! Straks nog alles in drievoud printen en dan is alles weer voorbereid voor volgende week. Hoef ik dat tenminste niet meer te doen. @senso, fijn dat de visite 's ochtends kwam, dan heb je lekker je middag nog voor jullie zelf. Wij hebben ook wanten voor Amy, maar ze wil altijd haar hand in d'r mond stoppen, dus dat is hier niet zo'n succes. Maar in ieder geval geen koude handen met dit weer! @hier, de vriendin van mijn broertje stuurde net een mail met een uitnodiging voor haar verjaardag. In de mail gaf ze aan dat ze het in kleine kring ging vieren. Wat me dan stoort is het volgende: (graag ff aangeven of jij dit raar vindt van mij) - in het onderwerp wordt aangegeven: verjaardag -voornaam- -achternaam-. (raar, want wij weten toch over wie het gaat) - in de mail wordt gevraagd om 'gelieve te laten weten als je niet kunt' - afgesloten met: met vriendelijk groet, voornaam + achternaam Dat vind ik dan zo bizar he?! Je stuurt een mail aan intimi; de mensen die dichtbij je staan, familie/ouders dat soort volk. En dan doe je dat zo officieel. Dat staat/past toch voor geen meter?! Ben ik nou zo raar dat ik dit heel raar vind?!
Kijk jij bent in ieder geval goed voorbereid voor volgende week! Ik moet eigenlijk heel erg lachen om de manier waarop het mailtje is geschreven als ze het in kleine kring vieren dat zijn dat toch beste vrienden en familie dan hoef je toch niet zo gek te doen hahaha nee jij bent niet raar omdat je dit raar vind hahaha
Gelukkig! Ik vond het zo raar staan, zo'n soort mails stuur ik naar instanties e.d. maar toch niet naar familie en vrienden?! Hier slaapt m'n meissie alweer ruim 2 uur!
precies! Wat lekker dat Amy al weer zo lang slaapt, hier heeft Jos van 11.30 tot 13.30 uur geslapen. Rond 15.30 uur gaat hij weer naar bedje. Wilde alleen niet zo goed drinken en heeft maar 115 cc gedronken. Maarja vanmorgen al 200cc en straks nog een beetje thee proberen bij zijn liga
masu, ik vind het wel apart hoor maar wij kregen zo;n zelfde soort kaart van de week van schoonzus voor de verjaardag van haar dochter haha. dus ja het zal wel zo horen denk ik. lekker dat je alweer helemaal klaar bent. fijn dat amy zo lang slaap/geslapen heeft. senso, ow wat irrirant dat dat ding stuk is. ach alles wat jos nu gegeten en gedronken heeft is al meer dan de fgelopen dagen hier, even boodschapjes gedaan en batterijen gehaald voor tuinman, we vergaten het steeds maar wesley was zo blij dat hij het weer deed welsey ligt nu ook even op bed. hij heeft vanmorgen 1,5 uur geslapen en ben benieuwd hoelang hij nu slaapt. als hij wakker is gaan we naar schoonzus toe om te eten en wesley gaat daar op bed als het geen drama wordt.
MasuL: goed bezig!! en lekker van Amy. en nee idd raar mailtje dan!Hoeft toch niet zo zakelijk dan.. Sammie: hihi jullie tuinman kan de tuin weer doen Mlien: hahaha hier hebben ze al zo vaak de waterbak omgekiept van de hond pfff weer alles nat dus die staat nu achter de mand, ze hebben hem nu nog niet gevonden Hier net even ikea geweest...pfff wat een drukte was snel weer weg geen doen met de wagen! En al die stomme mensen die er voor blijven staan!! blijft een ergenis Daarna even naar babystore geweest ofzo pff rete dure zaak beetje 50 euro voor een autostoelhoes vragen gekken!! Daarna even sneel boodschappen gedaan haha zaten ze met zn 3en in het winkelkarretje best grappig gezicht hier het filmpje: MVI_0762.MOV - YouTube
@sammie, wat lekker dat Wesley zo lang geslapen heeft vanmorgen. Ben benieuwd hoe lang hij nu slaapt? veel plezier alvast bij schoonzus, komt vast goed met Wesley. @mama van 3, wat een geinig filmpje ze zijn helemaal onder de indruk van de hond jij durft ook wel hoor op zaterdag naar de Ikea @hier, Jos heeft 60 cc thee op met een halve liga, hij heeft heerlijk zitten smullen nu is hij sjaggo omdat hij moe begint te worden dus ik ga hem lekker naar bed brengen.
hihih die Jos die wil gewoon meer liga Tja ikea is hier 10 minuten vandaan dus ben ook zo weer terug manlief moest dingen hebben voor zn werk dus vandaar.. hoeften niet de hele ikea door. Alleen even snel de beneden verdieping.. en nog een dekbedhoes voor T.imo scoren..
hahaha dat zou ook nog kunnen, neuh hij was echt moe. Sliep voordat ik de kamer uit was hihi ooooooh ja nou als je er 10 minuten vanaf woont had ik het misschien ook nog wel geprobeerd maar dan nog, op zaterdag! maar je hebt het weer in huis