Senso, ja deze had ik ook al voor m'n zwangerschap. Maar toen hield ik nog telkens een stopweek, omdat ik toen nog dacht dat dat moest. Zou ie te licht kunnen zijn ja?
dan kan hij idd te licht zijn, ik heb altijd Microgynon 30 en heb een keer een eigen merk gehad met zogenaamd dezelfde samenstelling maar daar had ik dus steeds bloedingen tussendoor.
Hier precies hetzelfde! Ik had ook altijd microgynon30 en nu heb ik een of ander vaag merk wat zogenaamd hetzelfde zou zijn...en nu dus die bloedingen (alleen ik weet dus niet of ik het met die microgynon ook zou hebben). Toch maar eens de dokter bellen voor een ander receptje dan. Thanx!
hahaha dat is gewoon precies hetzelfde, gewoon dokter bellen en zeggen dat je doorbraakbloedingen hebt en dat je gewoon echte merkpillen wilt
vond ik ook en vooral omdat ze ook nog pushen dat je deze net zo goed kunt nemen omdat het precies hetzelfde is.. niet dus
Dan betaal ik ze wel gewoon zelf, als ik dan maar 2x per jaar ongesteld ben heb ik dat er graag voor over!
ik betaal hem inderdaad ook zelf, wat die andere wil ik echt niet meer hahaha zo meiden ik ga lekker naar mijn bedje nog even lezen en dan slapen. Hoop dat alle ukkies lekker doorslapen vannacht en niet te vroeg wakker worden Welterusten en slaap lekker!
Ik ben d'r zo ook weg van. Je weet maar nooit hoe laat (vroeg) die kleine doerak zich weer meldt.... Fijne avond nog!
he meiden, wat heb ik genoten van de filmpjes en de foto's. Manlief heeft even meegekeken naar de filmpjes en moest vooral lachen om de 2-ling!! Hier net thuis van werk. Een rustige en toch iet wat rommeige dienst. Vandaag hebben we de 2 groepen bij elkaar gedaan en hadden we het erg gezellig. (in onze woning hebben we officieel 2 groepen) Samen gegeten (tuintafel naar binnen voor genoeg eetruimte) en daarna gezellig koffie gedronken. De tijd gaat dan wel ineens snel voorbij. Nu zo mijn bedje opzoeken en dan morgen weer om 8 uur op de werkvloer verschijnen. Slaap lekker (al zullen jullie allemaal al op 1 oor liggen.. )
Zooo ik ben ook weer bij! Superleuke foto's voorbij zien komen!Filmpjes kan ik helaas niet zien hier op mn werk..ben wel erg nieuwsgierig dus ga ik vanavond zeker even naar kijken! Masu-gelukkig weer wat beter! Klinkt als hetzelfde wat ik had en was gelukkig ook maar van korte duur. Inderdaad een vreemd mailtje hoor Mlien-Gaaaf dat Kian tijgert! Leuk om te zien he Senso-Jos krijgt zo te lezen ook zn eetlust weer een beetje terug! Gelukkig maar Kibbeling- fijd dat je een gezellige dienst hebt gehad, al was hij dan wat rommelig! Slaap lekker..nog even dan Hier- 2e nacht van de 4. Gister wel bezig geweest maar vooral met het alarmsysteem wat van slag was en dus steeds getest en gere-set moest worden. Vanacht is het rustig. Ik heb gister overdag wel kort geslapen, was kwart over twee al wakker en ga me dan afvragen wat ze allebei aan het doen zijn beneden en hoe lang F.enna heeft geslapen enzo. Toen dus er maar uitgegaan met de bedoeling weer terug naar bed te gaan maar dat is dus niet gelukt..heb me lekker met F.enna bezig gehouden en s-ouders kwamen eten. Nou ik ga maar eens wat doen hier en straks mijn bed opzoeken.. Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen meiden! @Kibbeling; Ik lag er inderdaad al in toen je het berichtje typte, en nu ben je al weer 3 kwartier aan het werk en ik ben er pas net uit, respect voor jou! @Weesje; Hopelijk kan je vandaag wat meer rust pakken als je klaar bent met werken. Het getijger is inderdaad geweldig om te zien, ook dat trotse smoeltje als hij dan zelf iets te pakken krijgt, heerlijk! @Sammie; Hoe heeft Wesley het gisteravond gedaan? Hier een goeie nacht gehad, zelf lagen we rond 11 uur en Kian meldde zich voor het eerst om kwart voor 7, toen heb ik hem tegen me aan gelegd en toen werd ik om 8 uur wakker van Kian die aan mijn neus aan het sabbelen was, haha. Toen hebben we nog heerlijk een dik half uur liggen knuffelen en spelen op bed. Vandaag nog wat verder opruimen en schoonmaken in huis .
Goeiemorgen meiden!! Hier ook een goede nacht gehad, mevrouw meldde zich om half 9. Heel netjes dus! Zo ff de dame verschonen en een flesje geven. Ze ligt nog zo geduldig te brabbelen in bed. @kibbeling, pff kort nachtje voor jou. Idd respect! Werkse vandaag en hopelijk vliegt de dag snel voorbij. @weesje, fijn dat deze nachtdienst wat rustiger verliep. Hopelijk kun je nu wel lekker bijslapen. @mlien, klinkt ook als een goede nacht! Succes vandaag met je schoonmaak.
goeiemorgen meiden! @kibbeling, leuk dat het zo gezellig was op je werk! en nu al weer aan het werk werkze meid! @weesje, heel herkenbaar dat je wil weten wat ze aan het doen zijn en hoe lang F.enna heeft geslapen enzo hoop dat je vandaag wel lekker kunt bijslapen. @mlien, klinkt als een goeie nacht! en wat grappig dat hij op je neus aan het sabbelen was @masu, zo lekkere nacht heb jij ook gehad! je meisje heeft keurig uitgeslapen @hier, Jos heeft het ook goed gedaan vannacht. Hoorde hem voor het eerst om 5.30 uur en toen om 6.30 uur voor de 2e keer dus toen maar even speentje gegeven toen werd hij om 8 uur wakker. Niets mis mee maar hij mag van mij die 5.30 en 6.30 uur wel overslaan Fles ging niet echt lekker, hij heeft met moeite 120 cc gedronken, we wachten wel af wat de dag brengt hij ligt nu te rollen op het speelkleed want in de box lag hij steeds klem
Goedemorgen meiden, hoe is het met jullie? Ik heb nog een geweldig filmpje van een tweeling op FB gezien ik hou jullie even met FB en Hyves in de gaten hoor
goedemorgen, wesley heeft het weer super gedaan. hij ging om 19.15 naar bed en sliep om 19.30 en is niet meer wakker geweest, toen we naar huis gingen was hij even wakker maar sliep meteen verder tot 7.50 mij hoor je niet klagen. hetw as erg gezellig maar om 11uur waren we toch wel moe en zijn we naar huis gegaan, ja wij worden ook oud nu heb ik hoofdpijn en nekpijn door die stomme bank die niet lekker zit heb alles gelezen maar er is niks blijven hangen sorry
He meiden die hebben genoten van een goeie nachtrust!! Idd ben ik alweer lekker aan het werk. (1 van de 4 clienten is wakker en de andere 3 van mijn groep liggen gewoon nog te slapen....) Mijn nacht was erg kort, lag er zelf om 00.30 in. Heb het wel na 1 uur zien worden en om 5 uur had stijn bedacht dat hij gewoon klaar was met slapen!! Papa en mama hadden er echter andere ideeen over... Na een uur tobben met heen en weer lopen hem maar tussen in gelegd. Rond 6.30 viel hij bijna in slaap en heb ik hem in zijn eigen bed terug gelegd. Toen weer in slaap gevallen en om 7 uur ging mijn wekker... Moet gelukkig zeggen dat ik niet zo heel brak was. Weesje het was voor mij dus met recht nog even slapen Nu maar eens aan de slag en kijken of ik de 3 laatste slaapkopjes van mij uit bed kan krijgen... *stiekum erg jaloers op hun* Allen een fijne dag en misschien heb ik vandaag nog even tijd om te spieken hier.
Werkse kibbeling! Ik hoop dat de dag lekker snel voorbij gaat! Bb, hier gaat alles prima hoor! Hoe is 't bij jullie? Senso, klinkt als een prima nacht. Die speenmomentjes er nog af en dan mag je ervoor tekenen! Jammer dat hij z'n flesje weer zo moeilijk dronk.