Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, ik zeg spam van de nieuwe outfit van Amy! ;) en het zal inderdaad wel lukken hoor om wakker te blijven :)

@hier, manlief zijn broertje kwam langs om 2 vuurwerk dingen af te spreken. NIet normaal wat een harde knallen :$ hou helemaal niet van dat illegale vuurwerk blegh maar goed Jos slaapt nog want ze hadden ze aan de achterkant afgestoken.. nu zijn manlief en zijn broertje weg om er bij zijn ouders ook 1 af te steken :(

Ik ga even een broodje eten :)

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, wesley gaat ook gewoon slapen hoor maar we gaan rond 6 uur iets afsteken en dan kunnen ze lekker slapen.

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, ahh ok, dan kan hij idd lekker kijken. :)

@senso, mannen en vuurwerk....ik snap dat niet hoor! Mijn broertje ook hetzelfde; altijd veel geld uitgeven aan vuurwerk. Ben benieuwd of ie dit jaar ook afsteekt (hij woont nu net samen). ;)
    Amy ligt net te slapen, ik zal straks even een foto maken. :)

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, wat leuk dat jullie wat afsteken dat Wesley ook kan kijken :D

@masu, nou ik dacht dit jaar ook misschien is het broertje wat "burgelijker" geworden want hij woont dus net een half jaar samen met zijn vriendin maar nee hoor nog steeds dezelfde hahaha

Ben benieuwd naar de AMy spam :D

@Hier, Jos heeft vanmorgen heerlijk 2 uur geslapen. Heb hem uiteindelijk maar wakker gemaakt rond 12.45 uur voor zijn flesje, lekker guppie ;)

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, heerlijk dat je Jos gewoon wakker moet maken. Dat heb ik hier nou nooit (helaas....;)).

@mamalijntje, ik zag trouwens ook op die nijntje koekjes staan dat ze koemelkeiwit vrij zijn. Zou Yara ze dan ook mogen?? Moest meteen aan jullie denken. :)

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier geen vuurwerk maar dat komt omdat Jamie er doodbang voor is en ik het zo duur vind!

Zo staan nu twee banken in huis. Zo even alles normaal zetten en genieten van onze nieuwe bank.

Thanks Masu. Maar wel ei of niet?

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    trouwens die nijntje koekjes en die rijstenwafels zijn aangepast. vroegurrr waren die beide vanaf 6 maanden.

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wel scharreleieren....dan mag Yara het denk ik niet he?

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nee geen ei tot 1 jaar

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Helaas....:(
    Valt nog niet mee om zoiets te vinden wat Yara wel mag.
    Heb jij al iets gevonden qua toetje? Daar was je naar op zoek toch?

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja zelf maken. Denk dat het ook voor de koekjes zo zal zijn. Ze mag wel soepstengel!

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh das wel fijn! Dan heeft ze in ieder geval 1 ding wat je haar wel kan geven. :)

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, wel lastig hoor dat Yara zo weinig mag. Gelukkig mag ze wel soepstengel, vinden die kleintjes vaak ook een lekker tussendoortje volgens mij.

@masu, ja Jos is weer een klein slaapkopje ;) hoe laat gaan jullie naar je ouders?

@hier, zo toch nog even naar het dorp geweest. Wilden toch nog oliebollen halen maar het is uiteindelijk niet gelukt want er stond zo'n vreselijke lange rij dat we het niet gedaan hebben. Kwamen smoe tegen in het dorp dus even meegelopen naar hun huis voor een bakkie thee en een oliebol (hebben we er toch nog 1 op :D) bij thuiskomst JOs een beetje yoghurt gegeven en naar bed gebracht. Hij is weer lekker in zijn hum nu het ritme weer terug is in zijn leven ;) hoe bedoel je hij lijkt op zijn moeder hahahaha

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier een dame die bloedchagrijnig is!:$
    Geen idee waarom, ze heeft geslapen van kwart voor 1 tot kwart over 3, 2,5 uur dus. En sinds ze wakker is, is niks goed. Het is dat er rond deze tijd geen sprong zit, maar ik vind 't zo verdacht veel op een sprong lijken.
    Nu is 't weer ff goed en zit ze de hele tijd 'papapapa' te roepen. :D Das dan wel weer geweldig! En 'papa' ligt te slapen, ik heb 'm naar bed gestuurd rond 2 uur, zodat ie vanavond er weer tegen kan. Anders zit ie dadelijk om 9 uur al te knikkebollen, das ook niet echt gezellig. ;)
    Amy heeft net weer een mooie groentehap gegeten, ik heb nog een beetje achtergehouden voor dadelijk. Dan kan ik het misschien allemaal een beetje rekken...(al werkt dat natuurlijk meestal niet).
    Nu zit ze dus ff voor de tv top2000 te kijken....en dat vindt ze blijkbaar leuk. :(
    (is ook leuk, maar lijkt me voor een baby nogal saai om naar te kijken)

@senso, ik weet nog niet hoe laat we naar ons mam gaan. Ik moet wachten tot manlief wakker wordt... en hoop dat Amy over een uurtje nog een klein dutje gaat doen. Hopelijk dus rond 6 uur richting ons thuis.

Hier de outfit (gescoord bij de hema, 1+1 gratis:D). Dit soort vestjes/tuniekjes vind ik dus helemaal geweldig voor zo'n ukje:

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mooi setje Masu!! Hier nog eentje die zo is! Lekker knorrig. Heb er een filmpje van (komt eraan)

Hier ligt Yara op bed. Meisje was niet te genieten. Lekker soepstengel afgelebberd! Leuk knorrig filmpje kunnen maken (moest even een proggie instaleren want ik had 90 graden gedraait het filmpje gemaakt.

Even Yara Spammm

Deze is van afgelopen week. Meisje super vrolijk!

Bekijk bijlage 211138

En hier knorrie Yara

Bekijk bijlage 211140

En hier filmpje

M4H00892 NEW - YouTube

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, zo he ze heeft wel lekker lang geslapen.. en dan toch zo sjaggo :$ lekker voor de tv, misschien komt ze er van bij. EN straks hoop ik voor je nog een tukkie. Slim om manlief ook even naar bed te sturen :D echt een gave nieuwe outfit, leuk hoor!

@mamalijntje, hihi wat een brompotje op het filmpje! wel lekker op de soepstengel aan knagen :D

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijntje, oh dat is zooo herkenbaar. Amy hier precies hetzelfde. En mopperen en kreunen en steunen...;)
    Ze is idd wel lekker aan haar soepstengeltje aan 't sabbelen.

@senso, thanx voor 't compliment!

@hier, Amy wil alleen maar bij me zitten en dan is 't goed. Dus dat heb ik straks al ruim een uur gedaan, maar ik kan haar niet continu op schoot houden.
    Inmiddels heb ik manlief wakker gemaakt om 17.15u. Ik vond 't wel weer mooi geweest. ;)
    Amy ligt weer in bed, maar is het daar duidelijk nog niet mee eens. :(
    Hoop echt dat ze ff 3 kwartiertjes gaat slapen. Ze heeft in ieder geval heel haar groente op (200 g) en een koffiekopje vol yoghurt. Honger kan het nu dus echt niet meer zijn.

Rond 32 weken zit toch geen sprong?? Amy is maandag 32 weken namelijk...

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijntje, ik lees op je FB over een nieuwe baan....ik dacht echt dat je hier al lang werkte! Dat is dus niet zo?

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hoop dat je kleine meid toch nog even gaat slapen. Misschien wat onrustig door de knallen? sprong is er niet rond 32 weken die begint namelijk bij ongeveer 34..

@Hier, Jos heeft lekker 1.5 uur geslapen vanmiddag en heeft daarna zijn fles leeggedronken. Hij produceerde net een poepluier en daarbij kwam er melk uit zijn neus :$:( gek kind :D

Wij gaan zo even lekker een soepje eten en kruipen voor de buis :D

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, hier vanmiddag een soepje gegeten en hij is erg goed gelukt. :) Wat voor soepje hebben jullie?
    Ik denk niet dat het door de knallen komt, daar reageert ze amper op. Ik weet niet wat het is. Ze is nog steeds zwaar in protest, dus manlief is boven ff kijken.
    Melk uit z'n neus?! Misschien heeft ie flink kracht moeten zetten of zo! :$:(

Deel Deze Pagina