@masu, gewoon een slechte dag voor je meisje.. wel sneu hoor. Hoop dat het vanavond gewoon goed gaat met haar. Hahaha ja volgens mij moest Jos veel kracht zetten
Masu: Nee ben 3 Januari 2011 begonnen en ging 12 mei al met zw verlof! Heb wel al eerder voor dit bedrijf gewerkt maar niet in dienst van. Jouw manlief uitgerust?? Slim gedaan. En wauw Amy eet lekker zeg.. Misschien tandjes? Senso hihi die Jos zo'n kracht aan het zetten.. Fijn dat hij even lekker geslapen heeft. Balen trouwens van je oliebollen maar bij smoe zal het niet anders gesmaakt hebben haha! Hier hangt weer een gezellige sfeer maar niet heus.. Moeheid maakt meer kapot dan je lief is geloof ik..
@mamalijntje, sterkte.. vervelend hoor dat de sfeer niet leuk is. Helemaal vervelend dat het met oud & nieuwe is en de oliebollen bij smoe waren ook lekker hoor
@mamalijntje, ohjee, das niet leuk dat er een vervelende sfeer hangt...zeker nu! Wie zijn er allemaal moe? @senso, het is niet alleen vandaag zo met Amy. Het is nu sinds een paar dagen zo. Ik vind het echt lijken op een sprong, maar misschien ook wat mamalijntje zegt dat het ook tandjes kunnen zijn. Ze wil wel heel veel eten dus misschien toch tandjes....ik weet 't niet. @hier, manlief heeft Amy weer uit bed gehaald, want volgens hem is ze niet moe genoeg. Ik betwijfel het, maar goed.... We gaan dus richting ons thuis. Misschien dat ik vanavond op m'n foon hier nog ff kom spieken. Zo niet dan wil ik jullie allemaal een heel fijn uiteinde wensen en natuurlijk een heel goed 2012!!!
@ Mamalijn hopelijk heb je vanmiddag nog een beetje geslapen? Jeetje wat een idioten zeg met vuurwerk in glas. Ik hoop dat jullie niet al te veel schade ervan ondervinden. Wij zijn vanavond ook gewoon thuis, misschien nog even naar de naaste buren. Wat een leuk filmpje echt zo mopperen en eten tegelijk Dat speelkleedje met boog (andere filmpje) daar hebben wij een wiebelstoeltje van zus van geleend. Zag het aan die kikker die er aan hangt. Jammer dat jullie beide zo moe zijn dat de sfeer niet echt denderend is. @ BB wij zijn al 5x bij de osteo geweest Maar op de een of andere manier lukt het Stijn net niet helemaal om zijn spieren in zijn nek soepel te houden. Wat fijn dat ze zon goede nacht heeft gehad en jij dus ook. Wat fijn dat het gesprek goed gegaan en is je moeder nu overlegd met je. En idd beter 10x te veel bellen dan 1x niet en het gaat weer mis. @ Sammie ik denk wel dat we tegen/in een sprong zitten want hij wil ook weer veel bij ons zijn en in de nacht wakker worden en een grote glimlach geven bij binnenkomst!! Zus zei al je moet hem niet bij je laten slapen in bed s nachts. Ik zei dat doen we niet hoor. Hij is thuis ook zo en dan wil hij gewoon aandacht en gaat met een beetje geluk weer slapen. Mams bleef aar ook slapen en die heeft hem even op de arm genomen en toen ging hij weer slapen. We moeten maandag zo ie zo naar Westland (helmmaker) toe en dan mogen hun er naar kijken. Het leek ook wel een soort van verbrand zeg maar. Heel raar. @ Masu ik ben idd erg trots op mn binkie. Zeker omdat hij toch wel een slechte start (nek enzo) heeft gehad. Hij doet het nu echt zo super goed en hij wordt al echt een kereltje!! We gaan maandag terug met de helm, stond al gepland. Jij boft toch maar dat je weer mocht blijven liggen!! Wat een stoere outfit voor Amy!! Er is een sprong rond de 36 weken volgens oei ik groei. @ Senso wel raar dat Jos steeds aan het huilen is in zijn slaap. Is al vaker gebeurd toch? Haha die mannen blijven toch ook kleine kids he?? @ Hier een redelijke nacht gehad op mn werk. De cliënten waren allemaal stil tussen 1 en 5. echter lag ik wel wakker tussendoor. Viel tegen 2-en pas in slaap en steeds wakker. Dus bij thuiskomst lekker tegen manlief aan gekropen in bed en Stijn was net wakker. Dus even gekroeld en manlief heeft hem meegenomen voor een flesje en ik kon zo nog even slapen. Ik heb nog iets van bijna 2 uur geslapen. Toen was het vuurwerk zo kneiterhard dat ik er maar uit ben gegaan. Stijn lag alweer in bed te slapen dwars door het vuurwerk heen Vanmiddag even langs zus gereden wat wegbrengen en door naar de supermarkt en oliebollenkraam! Mijn nichtje komt straks nog met vriendje langs en als het goed is gaan we nog even langs de buren vanavond (ligt ook een beetje aan Stijn) Weet dan ook niet of iik hier nog kom maar zo niet iedereen een hele fijne avond en een goede jaarwisseling!!!
@kibbeling, gelukkig heb je nog wat kunnen slapen dat je thuis kwam. Jos heeft het inderdaad wel vaker, ik denk dat hij aan het dromen is ofzo @iedereen, Fijne jaarwisseling en alvast een heel gelukkig, liefdevol en vooral gezond 2012!
gelukkig nieuwjaar meiden! @hier een gezellige avond gehad op wordfeud en met manlief op de bank hahaha Wonderbaarlijk slaapt Jos nog steeds en er worden toch behoorlijke bommen afgestoken.. Welterusten allemaal en ik hoop op goeie nachten voor iedereen (ook al is hij wat kort hahaha)
Zo, wij zijn ook weer thuis. Hier ook een gezellige avond gehad op wordfeud (wat een toeval!) en bij ons pap en mam. Lekkere hapjes gegeten en wat tv gekeken en nog gerikt (wie kent het kaartspel rikken?). Amy is heerlijk gaan slapen om kwart over 7 en die heeft ook gewoon door al het vuurwerk heen geslapen. Rond kwart over 1 hebben we haar uit bed gehaald bij ons mam en haar naar huis gebracht. In de auto werd ze wakker, maar het terug in bed leggen ging vrij goed. Nu hoor ik wel weer geluid en gebrabbel op de babyfoon....hoop wel dat ze lekker door gaat met slapen en dat ze niet te wakker is. Trusten allemaal! ('k weet eigenlijk niet waarom ik dat zeg...jullie liggen toch al allemaal op 1 oor)
Goeiemorgen!!!!!!! Wij hebben ook een gezellige avond gehad. Om 22:00 hoorde we voetstapjes op de trap en Jamie was wakker geworden. Die is tot 01:00 beneden geweest. Daarna zijn we heerlijk gaan slapen. Maar helaas werd Yara om 06:00 wakker dus een korte nacht. Manlief slaapt nog. Die heeft iets te veel gedronken haha dus laat maar pitten dan ga ik vanmiddag nog even lekker snoezen.
dat is idd een kort nachtje mammalijntje masu: heeft amy nog doorgeslapen? nou CJ sliep als een roos! echte bommen, knallen gewoon en ze sliep gewoon door manlief deed de nachtspenen en ochtendfles dus ik mocht uitslapen en ben net 10 min wakker
goedemorgen allemaal. als eerst iedereen nog de beste wensen en hoop dat 2012 een mooi jaar word! hier een gezellige avond gehad maar was het ook wel zat om 23.00uur hahaha. we zijn om 01.00 uur naar huis gegaaan. wesley heeft door alle herrie heen geslapen. we hadden zelfs een mat afgestoken voor zijn slaapkamer en hij draaide zich alleen maar om haha. nichtje was wel wakker geworden maar dat was al om 23.00 uur en denk dat het meer was omdat ze ons beneden hoorden. s-ma en s-zus kunnen nogal hard praten. wesley was vanmorgen 9 uur wakker dus geen klagen.
Goeiemorgen meiden! @masu, wat een toeval! ik ken het kaartspel rikken niet, wat is dat? Amy lekker blijven slapen? @mamalijntje, balen van je nacht.. nou ja op zich goed dat Yara pas om 6 uur kwam maar het is erg vroeg als je zo laat naar bed gaat. Hoop dat je vanmiddag nog wat kunt slapen. @Hier, goeie nacht gehad ook wat kort uiteraard maar JOs is lekker blijven slapen en die heb ik om 8.30 uur wakker gemaakt. Manlief is er uit gegaan maar ik kon niet meer slapen dus ben er ook maar uit gegaan. Vandaag lekker rustig aan
@bb, lekker hoor ook al zo'n goeie nacht en wat lief van je vent dat je uit mocht slapen. @sammie, hahaha een mat voor zijn raam en gewoon doorslapen dat is toch knap van zo'n ukkie
Goeiemorgen meiden! Ik mocht weer blijven liggen, dus ben net pas wakker. Tussendoor wel wakker geworden van Amy, maar manlief is opgestaan. Het duurde ff voordat ze ging slapen vannacht, maar het is haar gelukt. Om half 8 werd ze wakker. @mamalijntje, oeh das idd een kort nachtje. Slim om vanmiddag nog lekker ff te gaan liggen. Doen we hier ook, maar dan andersom; ik heb net uitgeslapen en manlief gaat vanmiddag ff slapen. @bb, heeeerlijke nacht! En wat fijn dat CJ gewoon overal doorheen slaapt! Goed geregeld dat je kon blijven liggen....fijn he?! @senso, mooie nacht hoor en precies zoals je verwachtte Jos wakker moeten maken om half 9. FF een linkje voor jou: Rikken - Wikipedia Ik zie op wikipedia dat het een Brabants kaartspel is...dat wist ik echt niet! Geen wonder dat jij het dus niet kent.... @sammie, fijn dat Wesley ook gewoon overal doorheen heeft geslapen. En dat ie weer lekker laat wakker werd, konden jullie toch een beetje uitslapen. Ik vroeg me nog af (heb 't volgens mij al eerder gevraagd, maar weet het antwoord niet meer...sorry...) of je man alweer een baan had. Of is hij nog aan 't zoeken? @hier, wat goed dat alle kindjes zo netjes hebben doorgeslapen! Volgens mij verandert dat ook wel als ze ouder worden. Verder hier een rustig dagje. We moeten eigenlijk langs s-ouders en de opa en oma van manlief, maar we kijken gewoon of dat gaat lukken vandaag. (lees: ik heb geeeen zin!) Ook wil ik nog een stukje wandelen...tenminste als 't droog wordt buiten, want nu regent 't.
Meiden heerlijk dat de kids het goed gegaan hebben. Ik ben aan het instorten nu.. Heb eerst nog even de badkamer gedaan en was opgevouwen, Zolder iets wat opgeruimt en iedereen voorzien van vanalles.. Zo lekker een gebakken ei. Dan glas zoeken (blijkt dat er hele grote scherven overal liggen... grrrr rampdebielen) en dan even lekker slapen.
Rustig aan mamalijntje!! Ff een pas op de plaats en ff gaan slapen. Waren je hapjes gisteren lekker trouwens?
goedemorgen meiden, ook hier een jolientje dat de nacht doorgeslapen heeft daarvoor onze honden zo bang dat ze bijna in ons lichaam kropen haha, hebben we ze dus maar mee op bed genomen
@mamalijntje, het is ook geen dag dat je aan het werk moet he.... gewoon lekker op je gat of in je bedje polffen meid. *dikke knuffel* @nachtzon, fijn hoor dat Jolien ook de nacht door heeft geslapen. HIer 1 kat zo bang dat ze onder de bank gekropen is, en dat is best knap want daar is niet zoveel ruimte voor @masu, wat heb jij lekker uitgeslapen! fijn dat Amy toch verder is gaan slapen, en nee geen wonder dat ik het kaartspel niet ken @hier, JOs heeft vanmorgen lekker 2 uurtjes geslapen en in de tussentijd hebben wij snel de kerstboel weer afgetuigd en ingepakt, heeeeeerlijk! JOs heeft vandaag al 3 poepluiers geproduceerd en hij is in totaal maar 2 uur en 45 minuten wakker geweest kan natuurlijk door de tandjes komen toch? ZO wij gaan even aan de wandel, lekker een frisse neus halen tot later meiden