senso, dat kan zeker komen door tandjes. ah arme kat. nachtzon, fijn dat jolien doorgeslapen heeft. arme honden ook. ik weet dat onze grote hond niet bang is dus die zal wel hebben geslapen en de kleine lag lekker in de tas en die is wel bang. hier ook de kerst troep opgeruimd en meteen ik plastic bakken gedaan en want tsja alles moet nu toch netjes worden opgruimd nu we gaan verhuizen. vanmiddag gaan we nog even wat inpakken en vanavond wat dingen op marktplaats zetten.
Een heel gelukkig nieuw jaar allemaal!!!!!!!!!!!! Ben hier weer even afwezig geweest, shame on me.... Tis weer eens druk druk druk met van alles hier. Afgelopen nacht was erg gezellig, Kian heeft goed doorgeslapen en gelukkig ook uitgeslapen.. Ik ging om 4 uur naar bed en Kian werd rond half 10 gelukkig pas wakker. Nu lekker rustig aan vandaag. Morgenavond krijgen we de uitslag van de ADHD test van manlief, spannend!
@mlien, jeeeeuj daar ben je weer! heb je inmiddels je stem al weer terug? spannend hoor morgen de uitslag van de test, ben benieuwd. @hier, lekker gewandeld buiten en even snel langs neefje geweest om ze gelukkig nieuwjaar te wensen. We waren net voor de bui binnen JOs heeft nog wat yoghurt gehad en ligt inmiddels al weer 1.5 uur te slapen. VOlgens mij heeft hij wel weer een poepluier gecreerd want we hoorden hem weer even spoken na een uurtje Oh ja, hier nog wat spam van de bange poes. Zo was ze gister overdag dus al
Nachtzon heerlijk dat ze door heeft geslapen! Hier ook bange dieren. Sammie spannend hoor. Straks lekker verhuizen! wij hebben ook de kersttroep opgeruimd. Senso mooie krabmand trouwens!!! En hier ook twee bange poezen. Masu ja hapjes hebben gesmaakt! Maar de snacks beter haha.. -- Hier een beetje geslapen maar manlief was aan het koken en daardoor lag Yara te huilen in bed dus daar werd ik wakker van.. Manlief is niet zo goed in multi tasken. Straks op tijd naar bed want we moeten morgen weer werken. Jamie is nu heel druk van de moeheid. yara is even ana het bijslapen. Die krijgt straks aardappelen (voor de 2e keer) met wortel en kip en ze vind het heerlijk!
@mamalijntje, th@nks! de katten zijn er ook helemaal gek van, en staat ook nog mooi in huis. Hmm jammer dat je niet even hebt kunnen bijslapen, vanavond dan maar vroeg naar bed.. @hier, poepluier 4 en 5 zijn een feit ik ga ook vroeg naar bed, morgen om 6 uur de wekker weer, JOs gaat morgen ook weer naar het kdv. Manlief is wel thuis maar die gaat aan de schoonmaak en de klus
wat is het hier rustig meiden, allemaal op nieuwjaarsvisite of uitgeteld op de bank @hier, lekker gegeten. Sla, gebakken aardappeltjes en een schnitzel mjammie!
Hier ben ik echt heel nieuwsgierig naar!! ik had ook een topic geopend hier voor mensen met adhd maar blijkbaar heeft op ZP niemand het ofzo.......
ook al zoveel poepluiers , hier ook al! en sinds 2 dagen uitslag op d'r billen Iedereen trouwens nog de beste wensen voor 2012!! Dat we maar heel veel plezier met onze kindjes mogen beleven! ik ben net heel stout bij de MC donalds geweest, laatste koolhydraat rijke maal.... morgen op dieet...
@bb, ik denk dat Jos met tandjes bezig is. CJ toevallig ook met zoveel poepluiers? Goed hoor dat je morgen start, ik ga volgende week maandag starten. Zal al dat je meekletste in het afvallen in 2012 topic heel veel succes en het moet vast lukken!
hier ook nog een laatste slechte maaltijd! lekker chinees gehaald terwijl we eigenlijk bloemkool zouden eten maar ach dat doen we morgen wel. morgen ook weer koken voor wesley bruine bonen met appel senso, ojee ik heb dat een tijd geleden ook gehad tot wel 7 luiers op een dag hele rooie billen arme jos. hoop voor jou dat het sneller gaat dan hier. mooie poes ook. die fles heb ik ook mamalijntje, idd lekker op tijd naar bed toe vandaag en ach het is algemeen bekent dat mannen niet kunnen multitasken. fijn dat yara het hapje zo lekker vindt! hopelijk slaapt jamie straks zo lekker dat jullie even rust hebben. bb, denk dat weinig ouders ervoor uitkomen of er al mee hebben leren omgaan. morgen ookal op dieet moeten elkaar maar een beetje oppeppen denk ik. morgen is de keuring voor ons huis en vind het besy spannend weet niet of er enorme kosten uitkomen of niet. wij verwachten zelf van niet maar je weet het nooit. wesley heeft vandaag echt wel veel geslapen, vanmorgen maar 30min maar in de middag 3uur!!! hier nog even een wesley spam
He meiden, allereerst de beste wensen voor iedereen. Ik las dat alle kleintjes de jaarwisseling hebben overleefd en veelal lekker hebben doorgeslapen. We kregen eerst visite en toen deze om 2100 weg gingen zijn we met stijn naar de buren gegaan. Daar heeft hij nog even lekker gespeeld en op schoot gezeten en om 2130 zijn laatste flesje en hebben we hem in het campingbedje neergelegd. Hij heeft zijn hoofdje neergelegd en is gelijk gaan slapen. Om 00.00 uur veel lawaai van het vuurwerk maar hij heeft er dwars doorheen geslapen. Om 2 uur zijn we naar huis gegaan en hebben we hem zo over kunnen leggen in zijn bedje. Hij deed heel kort zijn oogjes open en deed ze snel weer dicht Om 2.30 kwam hij wel nog even voor een speentje maar viel daarna gelukkig weer in slaap. Voor mij ging helaas de wekker om 7 uur en moest ik om 8 uur weer op het werk zijn.. pffff Mezelf maar bezig en wakker gehouden daar door alle kerstversiering eraf te halen en op te ruimen. Verder hebben we de lekkere hapjes (kaas, worst en stokbrood) nog soldaat gemaakt. Bij thuiskomst dan ook niet echt honger dat begint nu een beetje te komen dus maar even wat te eten maken voor mezelf en denk dat ik zo mn bedje in duik. Oogjes zakken langzaam aan steeds verder dicht hier....
@bb, misschien is ze al aan een boventandje bezig? kan natuurlijk best het ene kindje is daar sneller mee dan de andere. @sammie, meestal valt zo'n voorinspectie van een huurwoning wel mee hoor er wordt dan verteld wat je allemaal moet doen voordat je de sleutel inleverd. Als je dat keurig doet heb je helemaal geen kosten. Wat een onwijs gave foto spame zeg, het is echt een onwijs prachtig pretlettertje Jos heeft gelukkig nog geen rode billen, smeer hem ook elke keer in met zinkzalf dus hoop dat het zo blijft. Heb wel echt het idee dat er tandjes aankomen, zie 2 bobbels en ook 2 streepjes. Hoop dat ze snel door zijn! @dieet, ga om het proces even op te starten toch maar 2 maaltijden vervangen door shakes, tussendoor fruit en dan gewoon avondeten. Op de dagen dat ik werk eet ik gewoon 2 boterhammen als lunch. Als ik dan lekker op gang ben vind ik het makkelijker om gezond te eten
Mlien solly! ik lees gewoon over jou berichtje heen.. Spannend morgen! Hopelijk krijgen jullie de uitslag waar jullie/je man mee verder kunnen! BB o heerlijk nog even een laatste zonde en morgen knallen!!! En o jee vervelend die uitslag! Senso ja idd staat ook mooi in je huis zo'n paal/huisje! Heel mooi. Jee die Jos kan goed poepen!!! Komt door de boter haha (geintje) Kibbeling fijn dat stijn het goed gedaan heeft! Lekker hoor. -- Hier ligt Yara op bed maar slaapt nog niet. Dame heeft weer keurig haar fruit en groente op! 3x een fles en dit gaat perfect. Meisje heeft wel een pest humeur door die tandjes grr.. Maar vandaag ging ze een heel klein stukje 'kruipen' knappert. Staat wel tussen haakjes omdat ze haar benen nog niet helemaal hoog had. Sammie smelt!!!!!!!!!!!!!!!! wat een vrolijke fotos van Wesley! En wat lijkt hij plots groot zeg.
Mamalijn wat is Yara goed bezig met het eten en het gaan kruipen. Doet me ineens denken aan stijn gisteren. We zaten op de bank en hij lag tussen ons in te spelen op zijn buik en ineens gaan zijn benetjes in kruipstand en gaat hij heen en weer zitten wiebelen op zijn knieen en armen!!! We moesten zo lachen ik zeg nou het begin is... En toevallig had ik het er met de fysio over van nou hij heeft nog niet helemaal door hoe dat moet hahahaha (hij heeft me gehoord en dacht ik zal wat laten zien )
Ja plots doen ze het! Volgens mij de meiden van mamavan3 komen ook al behoorlijk vooruit! Yara die deed het plots, zat juist met manlief te kletsen over dat Yara alles een stuk rustiger doet als haar broer maar niks is minder waar haha,
@kibbeling, fijn dat Stijn het ook zo goed gedaan heeft met de jaarwisseling! leuk dat hij zo stond te wiebelen op de bank @mamalijntje, de Yara is ook goed bezig zeg! hoe ziet haar schema er nu uit met de 3 flessen? hoe laat krijgt ze die? Hahaha nee hoor Jos poept niet zoveel van de boter want de hapjes met olie er in vind hij niet zo lekker dus daar eet hij maar heel weinig van @hier, lekker gedoucht en manlief is nu Jos aan het badderen. Rond 20.30 uur zijn laatste fles en dan lekker naar bed.
aan de meiden die willen afvallen, als je het wil bijhouden is Welkom bij ValtAf.nl een zalige site ik ben nu 2 maand en 1 week na operatie en ben ondertussen bijna 20 kilo kwijt en heb eigenlijk nog heel goed kunnen eten tijdens de feestdagen Jolien eet vandaag nauwelijks... en is ook niet lastig... vreemd...