Whaha we lullen nog steeds teveel.. Maar reken eens uit.. 13 delen volgekletst.. 13 x 5000 berichten = een heleboel... 65000 berichten
@Roeltje: ja hier het kaartje al super snel ontvangen zelfs! @Collo: ik wens jullie een super super super fijne dag morgen! Lekker zwemmen heerlijk! @Deel14: LOL!!!!! Hopelijk dit deel wat minder meelezers @Hier: treinreis vonden de kids leuk, bij mn tante was het leuk, ben net terug en kids meteen op bed gelegd. ENN... 4 definitieve boeken van "mama's kookboek" yeah!!!!!!! stom check ook eerst ZP ipv mail enzow :S nu nog kijken wanneer en hoe hij online besteld kan worden.
@ Dees; balen van je broek, maar wel leuk een nieuwe . zat toch meer aan een kartelmes te denken na de opmerking van Jeroen op fb .
@Dretjuh; Perfect dagje voor jou zo te lezen, heerlijk. @RiTi; Huh, moet denk ik eerst ff FB checken want volgens mij mis ik iets nu..
@Dees: mis nog 1 persoon in mn leven om dr een perfecte dag van te maken.... maar zonder dat.. jah best n goede dag.. @Roeltje: whahaha dat zijn idd veeeel berichten.. ohoo da's best erg hihi
@ Dees; dacht dat roeltje er op doelde na de knipoog achter het slijpen. @ Dretjuh; knuffel voor jou! Leuk dat het zo goed ging met de trein.
hoooooooooooooi! Wow, veeeeeel gekletst in 1 dag! pfff Ik heb een aantal dingetjes onthouden, maar lang niet alles: @rittersport puur met marsepein: GODDELIJK! Net zoals rond sinterklaastijd altijd die marsepeinbroodjes met chocolade erom @Dikke scharrelburgers van de appie: hmmmmmmmmm, die MOET ik ook zo nu en dan echt hebben, heeeeeerlijk! Nooit zo'n lekkere sappige burgers gegeten als die @zalm met rijst, klinkt ook lekkerrrrr! @nog meer eten??? @panos: arme uk2, wat moet je jezelf zorgen maken! Heel erg sneu en hopelijk komt er vrijdag iets zinnigs uit, zodat je in ieder geval vooruit kunt met het mannetje... zo zielig! @Roel: check, ik heb je kaartje gekregen en oeps....ook een kaartje terug vergeten... @collo: heel veel plezier met Lizzy en Amy morgen! En nu officieel alvast: gefeliciteerd met je meisje! @dees: duim duim duim voor de hypotheek en ik gok ook dat Luca loopt voordat hij zijn eerste kaarsje mag uitblazen @meeten: iemand binnenkort zin? @chicken: leuk! Ik wil je bh ook best zien hihi! @hier: Maud vandaag op psz geweest, nationaal voorleesontbijt ofzoiets...Keileuk! Mocht ze lekker een dagje extra naar 'school'! Ze is inmiddels helemaal gewend aan het 'schoolse' leven, heel fijn! @hier2: Lam na een dagje werken dus ik ga lekker op de bank hangen.... Ow en Dre: FIJN meid dat het allemaal toch een beetje wil vlotten met de belastingdienst! ennnn YES je boek!!! Ik ben zelfs benieuwd! leuk! @doortje: hahahahah, knappe kont! @iedereen die ik vergeet: oeps.... xx
Zoooowwwww, deel 14! En we gaan gewoon door hoor meiden! Kan jullie niet meer missen. RiTi Jij bedankt voor je lieve kaartje voor Lizzy. Hier Sta op het punt om weer vakantie naar Tenerife te boeken. Al was het alleen maar voor die fantastische Benetton outlet die daar zit Prijstechnisch valt het ook nog mee. 2000 euro voor 2 weken eind augustus/begin september. Da's nog best een leuke prijs heb ik zo even besnuffeld. Alternatief was Mallorca, maar dat is een stuk duurder.
@ Suus; hóooi! Wat leuk dat Maud haar draai zo goed gevonden heeft bij de psz! @ Collo; Leuk, doen (boeken)! heerlijk vooruitzicht. En, niks te danken.
@Suus: JA MEETEN IKKE!!!! Leuk voorlees ontbijt @Collo: is dat all-in of ???? @Boek: kan m nog nergens online vinden dus heb dr een mail achteraan gedaan... vind wel 4 lullige pagina's zonder fatsoenlijke informatie als ik op het isbn nummer zoek. Hopelijk morgen meer info daarover
@Collo; Zat net ook ff wat te neuzen voor vakantie, al weet ik dus niet meer wanneer ik mijn vakantie periode aangevraagd heb. @RiTi; ik las hem denk ik net ff anders @Suus; Meeten, ja leuk! Wil je nieuwe huis graag eens zien! Wanneer? @Dre; Ben ook erg benieuwd naar je boek, grote kans dat ik hem nog ga bestellen ook
jahh ik zat ook al te kijken voor vakantie, denk dat t maar de achtertuin gaat worden deze zomer whahahaah sorry flauw... @Dees: da's je wel geraden ja neej grapje @Suus: ja ook ik wil je huisje zien Dus wanneer kunnen dees en ik komen
@Chicken: ja he! zit ook n beetje te stuiteren (kan beter gaan staan denk ik) Hoest met de 2 kippetjes? brr morgen om 10.00 gesprek bij gemeente ivm werk/leer traject, ben heel benieuwd...
@Dees: ehh dat ze me naar school kunnen sturen en actief mee helpen met zoeken voor een uitkering. Dus stel ze helpen me aan een baan voor 32 uur in de week, dan krijg ik als tegenprestatie dus n uitkering. Dat is maximaal 13 weken. maar goed ben benieuwd hoe alles gaat lopen nu ik dat schoonmaakbaantje bij de efteling heb.
@Dre; huh, maar met een baan heb je toch geen uitkering nodig...of begrijp ik hem nu niet Dan zie ik dat niet echt als een tegenprestatie.. Maar idd, ik denk dat ze nu weinig voor je gaan/kunnen doen omdat je zelf al heel goed bezig bent! Pfff ben je 27 en dan toch nog naar school sturen..