goedemorgen, hier een goede nacht gehad wesley kwam om 8 uur. ik zelf heb het idee dat ik steeds weinig slaap en pas na 3uur in een diepe slaap val geen idee wat het is. vandaag boodschapjes doen en even langs de kruidvat of etos om een andere rietjesbeker erbij te halen vind een blauwe nuby wel leuk ahaha masu, amy slaapt gewoon netjes haar klokje rond eigenlijk. jij hebt veel te doen vandaag lees ik. gezellig dat je vriendinnetje komt. senso, jos heeft idd mooie tijden en gaat natuurlijk ook wat later naar bed. gelukkig hebben jullie goed geslapen. slaap jij nog steeds meer oordoppen in?
jeeeeeeeeeeej deel IV al weer! wat gaat het hard @masu, jij hebt inderdaad goeie voornemens! ben benieuwd of het allemaal gaat lukken @sammie, ik slaap nog steeds met oordoppen in, had het idee dat ik niet diep in slaap kwam (door snurkende man) nu slaap ik veel beter en ben meer uitgerust. Jos ligt inderdaad later in bed maar dat komt ook omdat hij vaak nog tot 17.00 - 17.30 uur slaapt dus 19.00 uur is hij echt nog niet moe @hier, boodschapjes gedaan en Jos zijn fruithap en thee gegeven, nu ligt meneertje lekker in dromeland. Hij was weer moe volgens mij is hij slaap aan het inhalen van de afgelopen weken.
Sjezus, die ligt echt te stuiteren in bed... Maargoed, de aanhouder wint (hoop ik)! @sammie, mooie nacht weer! Ik herken wel een beetje wat je zegt; ik heb ook periodes waarin ik slechter en voor m'n gevoel ook minder diep slaap. Hopelijk gaat het bij jou ook snel weer voorbij. @senso, heerlijk dat Jos lekker ligt te slapen. Amy wil niet echt op dit moment.... @hier, vriendinnetje is weer weg, maar het was erg gezellig. Ze had alleen wel minder leuk nieuws; de vorige keer dat ze hier was, was ze zwanger maar met 9 weken is het mis gegaan. Ze moest naar het ziekenhuis voor een curretage...echt kl*te natuurlijk en ik kan het me ook heel goed voorstellen. Bij mij ging het ook mis bij 9 weken en ik herinner me dat gevoel nog heel goed. Hoop echt voor haar dat ze snel weer zwanger mag worden. Verder ook nog goed nieuws: ons mam belde dat mijn nichtje zwanger is! Dat had ik wel verwacht, maar ze blijkt zwanger van een tweeling!! Het zit bij beide kanten niet in de familie, dus het is echt een verrassing! Ze is nu 8 weken. Mijn oom en tante waren heel erg verrast dat het er 2 zijn (waarschijnlijk 2 eiig) maar natuurlijk ook super blij en trots! Amy heeft om 10 uur haar fruit gehad. Net rond kwart voor 12 heeft ze toch 3/4 boterham op en een klein flesje van 100cc. Nu ligt ze op bed maar zoals ik hierboven al zei; ze maakt nog niet echt aanstalten te gaan slapen...
@masu, haha zit je net moet je weer naar boven! hoop dat Amy even lekker gaat slapen. Wat balen voor je vriendinnetje lijkt me zo erg, hoop dat ze snel weer zwanger mag zijn. Een tweeling! leuk hier ook een tweeling in de familie die zijn nu 2.5 jaar oud, 2 jongens echt lachen hoor @hier, Jos heeft lekker 2 uur geslapen en werd wakker van zijn poepluier. Hij heeft net een hele boterham gegeten MET korst denk laat het maar gewoon zitten en hij werkt het gewoon weg hoor hahaha straks nog even een fles en dan gaan we een rondje fietsen het is namelijk nog steeds prachtig weer.
Hier is het inmiddels ook mooi weer gelukkig. Zonnetje schijnt! En Amy slaapt...het is stil boven, maar de buren zijn wel wat herrie aan 't maken...hopelijk wordt ze daar niet wakker van. Irritante is altijd dat Amy rond 12 uur a half 1 naar bed gaat en dat is net tussen de middag als dat rotjong van hiernaast thuis komt tussen school door. Niet zo goed qua timing dus. Momenteel is het de hond die de hele tijd blaft...maar ze hebben echt helemaal niks over die hond te zeggen...(net zoals over het kind, daar hebben ze ook niks over te zeggen) Erg he, voor m'n vriendinnetje! En ze heeft al zoveel meegemaakt, dus vind het echt extra klote voor haar! Ook dit nog! Ff wat eten en dan ga ik denk ik toch maar eens stoffen hier beneden...daarna nog ff zuigen... maar eerst wat motivatie zoeken!
@masu, vervelend dat de buren zo'n herrie maken gelukkig slaapt ze inmiddels en is het mooi weer! Ik zou eerst ook gaan schoonmaken op Jos en onze slaapkamer maar heb besloten dat ik ga fietsen, hoop dat jij je motivatie kan vinden. Misschien tussen je broodbeleg
Ahh, ik heb 'm al gevonden. Lag gewoon op tafel! Dus ga maar snel aan de slag voordat ie weer weg is. Veel plezier op je fietsje!
hahahaha gelukkig heb je hem gevonden! zet hem op! GO MASU GO! @hier, toch zo'n 3 kwartier gefietst. Hij vond het weer helemaal geweldig en het is echt heerlijk weer nog even langs mijn vriendinnetje gefietst in het dorp om mijn fiets te showen maar die was er niet. Nu weer thuis, meneertje ligt in de box bij te komen en ik zit even op de bank.
Hey meiden, Wat leuk dat ik deel mag uitmaken van deel IV...... @Masu, en lekker schoongemaakt? En wat naar voor je vriendin zeg...heftig hoor...en dan ook nog met curretage....Hoop met je mee dat ze snel zwanger mag worden... En wat leuk een tweeling....Lijkt me wel druk..maar erg leuk... @Senso, dat is best een stuk....!! 3kwartier ... en is zo leuk fietsen.... jammer dat je vriendin niet thuis was..ach heb je binnenkort weer een excuus om een stuk te gaan fietsen... @Hier, manlief is jarig vandaag.... 27jaar geworden... Ik heb gister met Vince en prikbord geverfd... erg leuk geworden...gaan we ophangen in de wc.... Zometeen komen souders en szus...want die willen niet 's avonds....grrrr.. Rest van de visite komt lekker pas vanavond...geen gedoe met koffie en gebak...gewoon lekker aan de borrel ... Vanmorgen werd ik misselijk wakker...moest ook spugen...alleen maar gal..*sorry*! Na een uur of 9ging het weer, gegeten en voel me weer prima.... Misschien wat verkeerds gegeten gister... @Mama v 3...sterkte met manlief en veel plz met het weekendje weg.... Liefs
@stampertje, dat je nog maar vele delen met ons mag vol kletsen! gefeliciteerd met je man! Je bent toch niet zwanger???
@Senso, dank je wel ...lief.... En ik denk dat het niet kan...netjes de pil geslikt afgelopen maanden... Maar ook wel een hele heftige ongi gehad, en de hele week al niet fit..maar niet ziek ofzo... Dat ik zwanger was..ben ik tot week 12 wel misselijk geweest 's ochtends tot een uur of 9 half 10 en dan kon ik er ook weer tegen aan.... Manlief denkt misschien van wel...maar ik blijf maar denken dat het niet kan.... Als het zo is, zou het meer dan welkom zijn....maar dat kan toch niet...?!
@stampertje, wat een geweldig knutselwerk! Je zou niet de eerste zijn waarbij het gebeurd hoor zwanger door de pil heen (toch Mamalijntje? ) Om het uit te sluiten zou ik als ik jou was gewoon testen dan weet je het zeker. @hier, Jos heeft lekker een koekje op. Het is een koekje van Goodies, zag dat liggen in de Vomar dus dacht ach proberen we die ook eens (zijn biologisch ) maar JOs vind ze echt super hahaha Nu ligt hij weer lekker in dromeland, zal wel moe geweest zijn van het fietsen (terwijl ik toch de gene was die moest trappen, heuvel op enzo in de duinen)
Ja, ga denk ik ook wel testen voor de zekerheid... Heb alleen nu helaas niks in huis en krijgen zo visite.. Maar je kan je zelf ook lekker gek maken..erg is dat..... @Jos is lekker roosig...(schrijf je dat zo....) van het fietsen...hahaha... En Jos heeft dus heerlijk zitten smullen...wat voor soort koekjes zijn dat dan???