Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, dat ziet er echt heel gaaf uit! wat een ruimte :D ziet er echt heel netjes uit en leuke meubels! ;)

Moest je niet wennen nu Kian ineens in zijn eigen kamer ligt?

Jos ligt inmiddels al weer even op 1 oor, toen we thuis kwamen heeft hij een kwartiertje geslapen en werd wakker omdat hij opeens op zijn rug lag (heeft hij toch echt zelf gedaan maar goed) Hij was dus erg moe om 19.45 uur lag hij in zijn bedje en 19.46 uur sliep hij ;)

Kian inmiddels uitgekletst?

@hier, Jos op bed zoals jullie kunnen zien bij Mlien en ik heb nog even op de cross gestaan voor een half uurtje, een half uurtje omdat het een extratje was dus vond niet dat ik dan de volledige 45 minuten hoefde hihihi

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zijn we weer! Heerlijk gegeten en overvol nu! :D Pff! ;)

@mlien, wat een vooruitgang!:$ Lekker veel ruimte zo te zien en het ziet er allemaal heel netjes uit. Leuke meubels ook!
    De woonkamer oogt heel licht; bij jullie vorige huisje vond ik alles zo donker ogen. Misschien lijkt het zo op de foto hoor, maar van deze foto's word ik echt vrolijk (jullie vast ook!:D).

Ben benieuwd naar Kian's slaapkamer. Lijkt me fijn dat hij nu z'n eigen plekje heeft, zeker nu hij wat ouder wordt. Is het erg wennen voor jullie?

@senso, toch op de cross gestaan? Respect!

@hier, heeeeerlijk gegeten! Amy lag er om 18.45 uur al in, want ze was erg moe. Heeft weer netjes gegeten en is sindsdien niet meer wakker geweest. Hopelijk blijft dat zo, want die k*ttandjes zitten nog steeds te wringen bij d'r.
    Ook heeft ze sinds vandaag een wat etterend oogje (sorry...:)). Alleen haar linker oog. Apart....waarschijnlijk iets ontstoken of zo. Is daar iets aan te doen dat jullie weten? Of zal ik hier ff mee langs de ha gaan?

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh, mlien, zie ik daar trouwens een vaatwasser? ;):p
    Daar zullen jullie vast heeeel blij mee zijn! :D

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, lekker gegeten dus, top! beter als van de week dus :D Gelukkig is Amy niet meer wakker geweest, hoop dat ze lekker door blijft slapen. Hier ook nog steeds 2 wringende tandjes :( ben ze nu wel een keer zat eigenlijk :)

Je kunt het oogje 2 x per dag schoonmaken met afgekoeld gekookt water, wil wel eens helpen deed ik vroeger bij mezelf ook. Duurt het te lang kun je altijd nog naar de huisarts.

@hier, ik ga naar mijn bedje. Nog even lekker lezen diep weggestopt onder de dekens en dan lekker slapen.

Tot morgen meiden, welterusten!

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, is het geen tocht op der oogjes? beetje donkergeel pus achtig spul? maar het oogje verder niet erg rood? kijk er wel mee uit want het is heel besmettelijk. je kan het schoonmaken met gekookt water dat afgekoeld is dat meerdere keren per dag. ik doe kamille thee erbij schijnt te helpen, geen idee of het zo is maar mijn moeder en zussen deden ook.

wat fijn dat jullie nu wel lekker gegeten hebben, was amy mee?
    kan het zijn dat je s-moeder en je eigen moeder iets drukker met amy zijn dat jij dat ze daardoor het moeilijk red?

mlien, ziet er mooi uit hoor het huisje.
    fijn dat kian ook zo lekker slaapt op zijn kamer. weet je al iets van je huisje?

senso, wat goed van je dat je nog op de cross bent gegaan.
    fijn dat jos weer lekker ging slapen.

wesley ging vanmiddag redelijk snel slapen en heeft van 3 tot 5 geslapen daarna met zijn drieeen gegeten, nou ja manlief heeft meer dan de helft laten staan want het was natuurlijk weer te gezond;)
    ik vind het zo irritant om met een volwassen vent aan tafel te zitten die dan zicg egdraagt als een kleuter pff maar goed morgen gewoon weer gezond eten.

vanavond wilde wesley niet slapen steeds huilen en armen uitstrekken terwijl hij ontzettend moe was. ik heb weer meegenomen en een half uur later op bed gedaan, nog met veel protest maar hij viel wel inslaap. ik wilde zijn fles weglaten maar dat is niet gelukt helaas. al was het wel te veel merkte ik want hij spuugde een beetje. we hadden 90+3 gemaakt. we eten nu ook later dus hij zou het zonder fles moeten kunnen maar hij vindt het gewoon zo lekker.

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, Wesley heeft wel lekker geslapen vanmiddag van 3-5. Hier ook nog een grote fan van de avondfles en hier drinkt hij nog een grote :D ach klein flesje voor het slapen kan ook een lekker rustmomentje zijn voor de kleine man, dus als hij er behoefte aan heeft gewoon lekker doen.

Nog 2 dagen, spannend! :D

Zo nu ben ik er echt van tussen!

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Mlien, kan de spam van Kian niet zien...heb je de foto's weer verwijderd?? Het huis ziet er erg leuk en mooi uit!!! Erg sfeervol.....En wat een ruimte zeg...wauw!!!
    @Sammie, baaleh dat Wesley vandaag niet wilde slapen.... hij gaat 1keer nog naar bed?
    @Senso, vindt het al top dat je nog een keer bent gaan crosstrainen...!!! En idd ontstoken ogen zijn zeer besmettelijk! van buiten naar binnen met een gaasje (gedoopt in gekookt water) doen! En 1gaasje per strijk....
    @Masu, fijn dat jullie lekker gegeten hebben!! Gezellig?
    Gek he, dat het soms anders loopt als de kids ergens anders zijn! Hier juist moeite om Vince 's ochtends wat langer wakker te houden..maar op het kdv red ie het makkelijk!

@hier, lekker gewerkt!
    Morgen nog een dagje op kantoor...
    Vince had samen met papa nog een dagje vrij...en die hebben zich prima vermaakt!

Ik ga nu douchen, heb het zoooo koud!
    Duik daarna lekker mijn bed in!

Liefs

Liefs

8. AHzondag

senso, dat vind ik ook als hij het lekker vindt prima het is alleen dat het zo dicht op elkaar is maar dan doen we gewoon een kleintje en dan over een tijdje in een beker want met 1 jaar wil ik die fles eruit hebben haha

9. AHzondag

stampertje, wesley slaap 2x maar de laatste week is het echt drama met inslapen. ik weet hoe het komt tandjes al zijn ze nog niet te zijn helaas.
    leuk dat papa vandaag met vince was.

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, dat klinkt precies als wat Amy heeft. Tocht op haar oogjes? Kan natuurlijk...schoonma heeft er gisteren mee gewandeld en toen waaide het heel hard. En wat doe je eraan? Gaat het vanzelf over?
    Balen dat Wesley toch nog een flesje wilde. Misschien is hij er nog niet aan toe? Amy krijg nu 's ochtends 180cc en 's middags 90cc, maar die gaat vaak niet op (30cc over of zo). En dan nog halfvolle melk tussendoor en 's avonds niks meer na haar avondhap. Zij was er misschien wel aan toe.:(

@stampertje, lekker douchse jij! wat fijn dat Vince en papa het zo gezellig hebben gehad vandaag. Werkse nog morgen, 1 dagje en je hebt weer weekend!

@senso, weltrusten!

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, jij vroeg ook nog of Amy mee was. Nee, die was bij ons mam. Ze gaat echt rond half 7 a 7 uur naar bed en dan zijn wij nog lang niet klaar met eten!;)

Het is zeker zo dat schoonma veel drukker is met Amy. Bij ons mam merk ik weinig verschil; zij kan Amy ook gewoon lekker zelf laten spelen en haar dan met rust laten. Ik heb het idee dat schoonma puur vanuit haar enthousiasme continu met Amy bezig is en dat Amy geen tijd krijgt zelf te spelen. Dit kost Amy dus ook veel energie..

Nog 2 dagen...spannend! Vind jij het net zo spannend als wij het vinden? ;)

12. AHzondag

masu, goed schoonmaken met gekookt water (met kamille thee) zoals stampertje en senso al zeiden met een gaasje of watje en dan wel elke keer een nieuwe pakken meestal zal het na een week wel minder of over zijn is dat niet zo dan even de ha bellen. denk dat ze het toen heeft opgelopen. schrik niet morgen ochtend want dan zou haar oogje wle dicht geplakt kunnen zitten.

ik denk dat het een rust moment is opzich vindt ik het niet erg maar hij kan het later ook via de beker of rietje drinken ipv de fles. wesley krijgt 180+6 pap en dan in de middag zo'n 100/150 ml half volle melk wat de ene keer opgaat en de andere keer niet. we zien het wel het heeft geen haast.

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Gaat eigenlijk prima op zijn eigen kamer! Wij waren echt wel toe aan wat meer privacy en we slapen er allemaal een heel stuk beter om, als die stomme pols/hand mij nu niet wakker zou houden zou het helemaal top zijn, haha. Goed dat je nog extra op de crosstrainer geweest bent!

@Masu; Fijn dat je nu wel lekker gegeten hebt! Ons vorige huisje was ook donker, maar van 1 kant licht en dat terwijl het een diepe woonkamer was, de lichten moesten echt altijd aan, nu is het heerlijk licht in huis hier, echt genieten hoor! En inderdaad een vaatwasser, die wordt ernstig misbruikt :D.

@Stamp; Sorry, ik moest inderdaad wat foto's verwijderen omdat ik er teveel gepost had volgens zp, zal er nog 2 bijdoen speciaal voor jou ;). Ik ga ook altijd douchen als ik het zo koud heb, heerlijk is dat!

@Sammie; Eind deze week horen we meer over het huis, duurt al bijna 2 maanden nu, behoorlijk irritant! Goed dat het flesje 's avonds al wordt afgebouwd bij jullie, Kian wil zijn fles echt nog, is ook echt ons rustmomentje, hij wordt altijd helemaal wild als hij ziet dat ik met die fles aankom, haha.

Ik was trouwens nog vergeten te zeggen dat Kian vanmiddag 3,5 uur geslapen had :p. Ik heb zelf dus ook dik 2 uren liggen dutten, heeeerlijk! Morgen helaas niet want dan moet ik weer werken, haha. Ik ga afsluiten en richting bed, hieronder nog even herhaalde spam.

Bekijk bijlage 238685

Bekijk bijlage 238687

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, inderdaad gewoon de tijd geven. Hij heeft 't nu misschien nog te hard nodig.
    Amy drinkt flink halfvolle melk (250 ml) dus zit erover te denken om die fles van 100cc te laten vervallen..
    Ik moet dinsdag naar het CB dus tot die tijd hou ik 'm er maar in en dan vraag ik 't daar wel ff na.

Bedankt voor je advies. Ik hou 't ff in de gaten en houd het goed schoon. Als het vrijdag niet over is ga ik gewoon al bellen. Anders zitten we er in het weekend weer mee...

@all, ik duik lekker m'n bedje in. Wilde eigenlijk al veel eerder gaan. Nog wat voetbal kijken in bed en dan slapen....zzzzzzzz....

trusten meiden! :D

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    ff kort....(als ik dat kan)
    Masu lekker gegeten vandaag. ach arme Amy met haar oogje. Advies heb je al gehad.

Senso *schouderklopje* voor extra crossen!!

Stamp nog 1 dag en dan weekend voor jou! Ben jaloers!!!!

Mlien wat een mooi licht huis hebben jullie nu zeg. Kan me voorstellen dat het bevalt. Bedankt voor de herhaalde spam. Leuke foto's, je kan wel zien dat het al een echt binkie wordt he.

Sammie Wesley heeft lekker geslapen vandaag. Wel balen dat hij nog steeds last van zijn tandjes heeft.

Niemand vergeten???? Zo ja sorry maar het is dan ook al erg laat (of vroeg ligt eraan hoe je het bekijkt...)
    Hier een relaxed dagje werken. Alleen mijn voornemen om op tijf naar huis te gaan is mislukt. Heb op de groep nog wat administratief werk gedaan en ook de groep gedraaid... Nadat alles op bed lag nog ff zitten kletsen met als gevolg laat thuis... Nu snel slapen en morgen weer op tijd op.... pffff Slaap lekker al doen jullie dat hopelijk al!!!

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@kibbeling, zo he jij was laat.. en dan nu vroeg op staan brrr. Werkze meis!

@hier, goeie nacht gehad. Oordopjes verloren ;) maar heb Jos niet gehoord en manlief ook niet :D Jos werd om 7.30 uur wakker, om 11.00 uur bij de osteopaat zijn, denk voor de laatste keer.

Fijne dag!

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,
    Senso fijn dat je ook zonder dopjes goed hebt geslapen. Ik wist niet dat jullie nog steeds bij de osteopaat liepen. Hoop dat het de laatsye keer is.

Hier een korte maar goede.nacht gehad. Stijn heeft heerlijk geslapen. Hoorde hem zacht rond kwart voor 7 maar ben weer in slaap gevallen tot Mark om kwart over 7 wegging. Stijn toen uit bed gehaald en bij mij in bed genomen. Ipv tv te kijken gebruikt hij mama als klimrek.....
    Zo uit bedje aankleden, pap geven en weer naar het kdv. Dacht dat ik 1uur moest beginnen maar is pas 3 uur.... Eerst maar eens uit bed!

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen ladies!

Hier ook een goede nacht, al werd Amy weer tussen half 11 en 11 uur wakker, net als gisteren. Beetje huilen, dus Mark heeft getroost, want als ze mij ziet is ze zo blij, dan gaat ze daarna helemaal niet meer slapen.;) Na een half uurtje sliep ze weer en rond kwart over 7 werd ze wakker.
    Net heeft ze haar flesje weer lekker op en ik moet nu van alles gaan printen voor 't werk. Vandaag een lang dagje van kwart voor 12 tot kwart over 9.

@senso, fijn dat je niet wakker bent geworden, ondanks dat je je oordopjes was verloren. Succes bij de osteopaat!

@kib, kort nachtje voor jou zeg! Ben je niet kei brak?
    Weer een meevaller dat je pas om 3 uur hoeft te beginnen toch? Fijn!

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, kort nachtje en dan ook nog als klimrek gebruikt worden! arme jij hihihi

Pas om 15.00 uur beginnen, dat is toch nog een mooie meevaller tenzij je dan ook 2 uur langer moet werken dan dat je dacht.

@masu, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Vandaag wel een lange dag voor de boeg! Vannacht al tandjes doorgekomen?

@hier, denk dat ik maar op de fiets naar de Osteopaat ga, scheelt een hoop tijd en het is mooi weer :D

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, ik kan nog geen tandjes ontdekken.
    Ik heb wel ff een afspraak gemaakt voor morgen bij de ha. Gewoon voor de zekerheid....ze heeft nog steeds een reutel in haar ademhaling en grijpt vaak naar haar oortjes. Kan natuurlijk van de tandjes komen, maar kan ook oorontsteking zijn lijkt me....dus we zullen er ff naar laten kijken. Kan ie meteen naar haar oogje kijken. Hoesten is ook nog steeds niet over.

Heerlijk weer om te fietsen he? Jos zal het wel leuk vinden dat mama besloten heeft op de fiets te gaan! :D

@hier, ff snel naar de winkel voor wat boodschapjes, ff pinnen en 't hondje uitlaten. Amy is net opgehaald door ons pap en mam. Ben inmiddels klaar met printen en dat vind ik best knap van mezelf. In de tussentijd heb ik Amy namelijk 5x uit Taco's mandje geplukt, haar 3x bij de grote staande lamp weg gehaald (die ze al een meter had verplaatst) en haar 4x op schoot genomen omdat ze continu naar me toe wilde...;)

Deel Deze Pagina