@masu, goed idee om even langs de huisarts te gaan, het hoesten duurt nu ook wel erg lang en als ze ook naar haar oortjes grijpt zou ik zeker even langs gaan. Rottig hoor dat die tandjes zo lang duren Jos is denk ik erg blij dat we op de fiets gaan, al was hij vanmorgen erg sjaggo, lijkt wel of hij dat elke woensdag ochtend is. Volgens mij is hij gewoon moe van de 2 dagen kdv. Ik zie een klein gaatje in het tandvlees bij Jos dus tandje 3 is vandaag/morgen gelukkig een feit maar 4e is ook onderweg Erg knap van je dat je alles voor je werk hebt weten uit te printen als ik het zo hoor is je dametje een behoorlijk nieuwschierig aagje lief dat ze zo graag bij je wilt zitten. JIj bent duidelijk goed in multitasken @hier, Jos op bed gelegd. Kan hij toch een uurtje slapen voordat we naar de Osteopaat gaan, nou ja klein uurtje want om 10.40 uur moet ik hem maar wakker maken en aankleden voor op de fiets.
Knap he? Amy is ontzettend nieuwsgierig en buiten dat; ze kan gewoon geen moment stilzitten. Ze is gewoon altijd in beweging....leuk....maar soms ook vermoeiend! Kan goed zijn dat Jos gewoon echt bij moet komen van 2 volle dagen kdv. Das natuurlijk ook niet niks. Hopelijk is hij wat vrolijker na zijn korte slaapje. Wat fijn dat zijn 3e tandje nu ook bijna door is! En dan dient zich inderdaad gewoon weer de volgende aan... En straks kiezen! Daar wil ik al helemaal niet aan denken! Succes dadelijk!
Zooo weer terug, we hoeven niet meer heen. Alles voelt goed Op de fiets ging echt perfect zo, waren vlot weer terug dus meneer ligt nu nog even op bed, krijgt hij daarna zijn broodje. @masu, je bent al weg maar als je het nog leest, werkze!
senso, fijn dat je niet meer naar de osteopaat hoeft. masu, goed van je hoor dat je en bezig bent met amy en met werk. wat is het hier weer rustig. ik heb vandaag roze/bruine afscheiding dus denk dat de duivels wel gaan komen is het niet morgen dan is het wel vrijdag ach volgende maand weer een poging! vanmiddag even bij de kapper geweest en mijn lekker weer laten knippen. waren een beetje vroeg dus meteen de appie en etos in geweest. ik heb ook het cb gebeld en zijn afspraak van 11 mei verplaatst naar 8 mei, als hij dan ziek word is wesley teminste voor zijn verjaardag beter nu ligt meneer nog heerlijk in dromenland.
aaaaaah jammer Sammie, volgende maand beter! dit keer is je cyclus wel een stuk korter zeker? Slim om de afspraak te verplaatsen, als hij dan last krijgt van zijn prikken is het in ieder geval niet op zijn verjaardag @hier, eindelijk op mijn kont pfft. Heb de hele beneden verdieping gedaan en de bovenverdieping incl. 2 wc's en 2 grote wasbakken 2 kleine wasbakken en ook nog alles gezogen en een wasje weggestreken nu even uitpuffen op de bank. Jos heeft van 12.00 - 13.00 nog even geslapen na zijn korte dutje van vanmorgen, daarna lekker broodje en fles gehad en meegeholpen met schoonmaken, aagie nu ligt hij weer lekker in zijn bedje en ga ik even een serie kijken.
vorige maand zat ik op 63 dagen en als het goed is nu 29 dagen. ben benieuwd wat de aankomende cyclus gaat doen.
He meiden, hier vanaf de werkvloer even een berichtje. Masu werkse vandaag. Succes met je lange dag. Ik merk dat nu ik stil zit en get zo warm binnen is ik wel lichtjes instort.... Senso wat fijn dat jullie niet meer terug hoeven naar de osteopaat. Die jos zijn 3e tansje door komt.nummer 4 alweer.ppffffff Sammie jammer van je ongi. Volgende maand beter. Wat heb je trouwens al veel gedaan vanmorgen. Hier alweer aan het werk. Vanmorgen nadat ik als klimrek was gebruikt nog even lekker met Stijn gekroeld en geknuffeld. Daarna eerst langs mn zus even op Bas passen terwijl zus langs de ha ging met Tim. Daarna de kids naar het kdv gebracht en samen met zus en Bas mn mams gaan halen. Ff naar de vd geweest. Nog 2 broeken gescoord voor 3 euro per stuk en een nijntje shirtje. Allemaal van oma gekregen. Nog boodschappen gedaan en na een boterham alweer naar mn werk gegaan. Vandaag is 1 vd clienten erg druk en met de deur aan het gooien...pfffff ben blij als ik weer naar huis naar mn bed mag!!!
@sammie, 29 is erg netjes! hopen dat het zo blijft. @kibbeling, pfft kan me voorstellen dat je niet kunt wachten om naar huis te gaan zodat je je bed in kunt. Tot hoe laat moet je werken? leuke ochtend/middag heb je gehad @hier, Jos slaapt lekker
Hey meiden! @Masu; Al langs de ha geweest? (misschien heb ik er overheen gelezen?) @Senso; Fijn dat je nu niet meer naar de osteopaat hoeft, lekker hoor dat je op de fiets geweest bent! Hier ben ik nog hard op zoek naar een fiets, maar dan moeten we eerst weer even wat geld hebben, stom huis . @Kib; Wat was jij laat met je post gisteren/vandaag! En dan vandaag ook nog werken, je hebt het maar zwaar! @Sammie; Balen dat je ongi wordt! Hoewel toen ik zwanger was ik wel eerst ook bruine afscheiding had wat daarna niet doorzette, heb ik eigenlijk elke maand voor mijn ongi, behoorlijk irritant! Vandaag wel redelijk gewerkt er was alleen iets minder leuk nieuws. Ik werk nu geen zaterdagen en om de week dinsdag, nu is de bedoeling dat ik alle dinsdagen vrij ben en om de week de zaterdag ga werken. Heb er nogal de balen in want ik zie manlief al zo weinig en dat wordt dan nog minder, is heel goed voor onze (toch al zo stabiele) relatie, bah. Ik weet ook helemaal niet hoe ik dat met de go moet gaan regelen en ik vind het gewoon ook helemaal niet leuk. Voor hetzelfde geld ga ik hier nu in mee en sta ik over een half jaartje nog op straat (half jaar contract). Bah, ik weet gewoon helemaal niet wat ik moet doen (ook met het oog op een volgende zwangerschap )
@mlien, he bah dat is zeker minder gelukkig niet elke zaterdag maar kan me voorstellen dat om en om op de zaterdag werken ook niet je ideale plaatje is... denk dat je op dit moment weinig anders kunt dan het toch doen je hebt best kans dat het went en als dat niet zo is dan kun je misschien verder kijken naar wat anders? balen hoor meis, snap je helemaal. Dikke knuffel! @hier, Jos werd om 17.30 uur wakker, heeft lekker gegeten en gespeeld. Ik heb nog 40 minuten op de cross gestaan (viel me zwaar want na 10 minuten was de batterij van mn ipod leeg ) Jos zo nog even flessen en dan ga ik nog even de was opvouwen. Oh ja, mijn vriendinnetje krijgt een jochie
zoooooo Jos lag lekker te keten in bed dus die sliep pas om half 9 denk ik toen meneer eindelijk sliep heb ik nog even een klein strijkje weggewerkt (Jos gaat morgen naar smoe dus ze is niet hier) en de was opgevouwen. Nu lekker gedoucht en ik duik mijn bedje in, ik zeg welterusten meiden! @masu en kibbeling, hoop dat jullie nog lekker gewerkt hebben de rest van de dag/avond!
Goeienavond meiden! Zijn we weer! Na een heerlijke werkdag; af en toe heb je dat! Ik had een bepaalde methode gedaan met een jongere (waarbij je verschillende manieren van reageren hebt en die helemaal uitgediept en verbanden gezocht) en hij kon er zoveel mee en vond 'm zo gaaf dat ie een foto van m'n flap heeft gemaakt met z'n mobiel! Vet! Met een andere jongere had ook echt lol...leuk dagje! De eerste was wat minder, die kwam al heel erg chagrijnig binnen en vervolgens is dan alles k*t en de gesprekken zijn k*t etc etc...gelukkig maken die andere 2 het meer dan goed! Amy heeft 't goed gedaan vandaag. 2 uur en een kwartier geslapen, maar ze was 's avonds wel echt moe. Ging heel makkelijk slapen, maar toen ik net thuiskwam hoorde ik haar alweer heel hard huilen. Toch even met mama knuffelen en nu ligt ze weer in bed. Het is nog niet stil, dus ik hoop dat ze zo wel lekker gaat slapen. @sammie en senso, wat zijn jullie goed bezig geweest vandaag! *deelt schouderklopjes uit* Jullie hebben echt veel gedaan, ben trots op jullie! @senso, ah, zonder muziek is sporten kei zwaar. Knap dat je toch nog 40 minuutjes hebt volgemaakt. Weltrusten (al lees je dit toch niet meer)! Leuk trouwens dat je vriendin een menneke krijgt. Diegene uit onze vriendengroep die zwanger is van die tweeling krijgt 2 meiden. Dan is Amy niet meer het enigste meisjes in de vriendengroep. @sammie, wat mlien ook al zegt; wat bruin afvegen hoeft niks te zeggen. Ik had dat ook toen ik zwanger was van Amy en zelfs al wat lichte buikpijn en toch bleek ik zwanger. Haha, we praten je bijna een zwangerschap aan! Ach, is het deze maand niet raak, dan probeer je 't gewoon lekker opnieuw de volgende maand. Ook niet verkeerd toch? @mlien, ik ga morgenvroeg naar de dokter met Amy. Heb vandaag een afspraak gemaakt. Wat een k*tsituatie met je werk. Je was zo blij dat je hier geen zaterdagen kunt werken. Natuurlijk mogen ze 't je niet verplichten, maar in deze tijd heb je helaas ook niet zo heel veel te eisen. Alhoewel je natuurlijk wel kunt onderhandelen. Zou je hierna geen vast contract krijgen? Misschien iets op papier laten zetten daarover? Of ergens laten vastleggen dat je hier bijv. tijdelijk mee instemt? Ik zou wel aangeven dat je er niet blij mee bent en dat je je ook zorgen maakt over het feit dat als je contract afloopt, je misschien gewoon op straat wordt gezet, terwijl jij nu coulant bent (misschien dan) naar hen toe. Wellicht dat er iets anders mogelijk is? Maar wel balen joh! @kib, oeh klinkt als een zwaar dagje! Ik kan me herinneren dat je tot 23 uur moet....nog iets meer dan een half uurtje en dan ben je afgewerkt. Niet blijven hangen en lekker optijd naar huis zodat je je bedje in kunt duiken! Trusten alvast!
@Senso; Dat was zwaar het sporten! Goed dat je het wel nog gedaan hebt! Het was hier weer saai voor jou vanavond! @Masu; Ow sorry, succes iig morgen bij de dokter! Jammer van je eerste jongere, maar fijn dat de andere 2 je dag goed maakten, klinkt erg leuk zo! Thnx voor je antwoord ook, ik zat zelf ook al over zo'n soort constructie na te denken hoewel ik waarschijnlijk nergens zal gaan komen als ik het bedrijf zo inschat. Baal er echt ernstig van en moet er nog maar eens goed over nadenken en over praten hoe of wat we het nu aan gaan pakken. Hier vanavond een belletje gehad van het cb en ik zal waarschijnlijk nu pas in juni terecht kunnen daar, dus dan ook pas de 11 maanden prikken, ach we zien het dan wel, ze klonk wel heel aardig, wat gemoedelijker dan daar in R'dam, maar das op zich ook wel logisch, want alles is hier gemoedelijker, haha. Ik vind het gewoon raar om 'hallo' te zeggen tegen iedereen die je tegen komt op straat/in de supermarkt! Ik ga snel naar bed nu, truste!
Goedemorgen! Wat een drukte hier weer 's nachts . Hier een redelijke nacht gehad, Kian werd rond 24 uur nog wakker en manlief kwam toen net thuis dus manlief heeft hem een flesje gegeven en daarna ging Kian gelukkig snel weer slapen. Ik hoor hem nu ook al wel dus ik zal snel mijn boterhammetje eten en hem halen. Denk dat het komt doordat hij flink verkouden begint te worden. Vandaag weer een dagje werken, thuis zitten is toch ook niks met dit weer, ik wil lente!!!!!!!!!!!!!
goeiemorgen meiden, @masu, fijn dat je lekkere werkdag gehad hebt gisteren! altijd een lekker voldaan gevoel na zo'n dag en dan ook nog mogen knuffelen met je meisje, heerlijk! Leuk dat de tweeling 2 meiden zijn! @mlien, vervelend dat Kian weer zo verkouden begint te worden en wat kun je laat bij het CB komen, nou ja het zal voor de prikken wel niets uitmaken. Wat grappig dat je zo moet wennen aan het gemoedelijke en het gedag zeggen op straat, ik herken wel wat je zegt had ik ook heel erg toen ik verhuisde van DH naar z'voort. Werze meis! @Hier, manlief heeft JOs 2 x gehoord, hij hoefde er niet uit en Jos sliep snel weer verder. Ik ga hem zo aankleden dan brengt manlief hem naar smoe. Ik heb een afscheidsborrel vanavond van mijn allerliefste collega ga haar missen, bah! Meiden, maak er een fijne dag van! op het werk of natuurlijk lekker thuis
Goeiemorgen ladies! Hier een onrustig nachtje. Toen ik thuiskwam om half 10 was ze dus aan 't huilen en 't duurde echt lang voordat ze sliep. Rond middernacht sliep ze pas weer en om half 2 was het weer prijs. Die keer sliep ze gelukkig wel weer na een half uurtje. Pff... Dus een kort nachtje voor ons! Dadelijk gelukkig met haar naar de dokter. @mlien, het is wel gewoon een rotstreek van je werk. Je hebt toen ook zo duidelijk aangegeven dat je geen zaterdagen wilde werken en nu komen ze er achteraf mee... Balen hoor! Werkse in ieder geval vandaag. Ennuh...je hoeft echt geen sorry te zeggen...je kunt niet alles onthouden hoor! @senso, klinkt als een beter nacht dan die wij hadden. Balen dat je collega weggaat, want zo te horen was het een leuke collega. Werkse vandaag! @hier, snel klaarmaken om zo met mevrouw naar de dokter te gaan,daarna meteen door naar het kdv en dan weer snel naar huis.
Hey meiden, @Senso, wat jammer dat ze weggaat...moet ze weg of eigen keuze??? Jos heeft prima geslapen dus...... @Mlien, je hebt ook met 14maanden geloof ik weer een prik, dus zit dat wel kort op elkaar...najah maar even kijken.... @Sammie, baaleh van je ongi meid...dan is je cyclus wel netjes! @Masu, succes bij de dokter! @Ga ff snel huis poetsen .. Knuff
Zo, weer ff op de bank. Zal even verslag uit komen brengen. We zijn net bij de dokter geweest. Er is niks aan de hand; gewoon een verkoudheid. Haar longen zijn schoon, maar er zit wel veel slijm een stuk hoger. Wij schrapen dan een keer onze keel en het is over, maar dat doen die kleintjes niet. Dat slijm blijft dus continu op en neer gaan en daardoor blijven wij die reutel horen. Oortjes zijn ook goed. Gewoon goed verkouden. Oogjes ook, als het wit echt rood wordt, dan moeten we wel bellen. Verder heeft Amy al lang een wondje onder haar oorlelletje en dat gaat maar niet weg (echt al 5 maanden of zo....). Daar heeft ze nu zalf voor. Ikzelf heb weer een nieuwe pil, want ook door deze pil heen word ik gewoon ongi en dat wil ik dus niet. En lang...meteen 2 weken, dat had ik voorheen nooit! Dus pil nr. 3 eens proberen. Daarna Amy afgezet bij het kdv en terug naar huis gereden. Met ons mam een bakkie gedaan en dadelijk ff de was uit 't machien halen en ophangen. Om 2 uur weer werken, maar weer een kort dagje, ben rond 8 uur alweer thuis. @stampertje, succes met poetsen!