Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Masu, nou fijn dat er verder niks aan de hand is dan! MAar toch altijd wel prettig als je het allemaal hebt nalaten kijken:)! Werkse voor zometeen...

@Hier, wasje opgehangen en een nieuwe erin gedaan, even stofgezogen, wc gedaan, Vince zijn speelgoed schoongemaakt, mobiel weg gehaald uit zijn box en het speelgoed waar hij te groot voor is uitgezocht! Dus lekker bezig geweest..

Heb vanmorgen ook even de dokter gebeld, heb al vanaf eind februari van die zere hoekjes bij mijn mond...af en toe doen mijn lippen ook zeer en helemaal droog....Assistente denkt dat het misschien een schimmel:$ is!! Blegh!!! Dus nu een zalf gehaald, hoop dat het snel weg is!

Vince is weer super gezellig en lekker aan het doerakken... ;)

Liefs

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stampertje, zeker..beter een keer teveel dan te weinig naar de dokter hoor. Helemaal als 't om je ukje gaat! :)

Oeh, een schimmel, wat apart! Klinkt denk ik ook smeriger dan 't is. Hopelijk is 't met zalf snel weg. Is het niet besmettelijk dan? Zal wel niet, anders had je man 't allang gehad gok ik zo.

Fijn dat Vince zo lekker in z'n hum is. Das altijd genieten.

@hier, nog een uurtje op de bank en dan ga ik richting Tilburg.
    Net de was opgevouwen en de andere was weer opgehangen. Binnenkort even pakketten maken van Amy's kleertjes en dan zet ik die op mp. Ik heb alles nu netjes in een krat zitten, maar is wel handiger om een beetje te sorteren op maat.

3. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Masu, misschien heb je het al een keer gezet hoor...maar komt er geen brusje meer bij voor Amy? Omdat je alles op mp gaat zetten! En als je dat doet dan is per maat sorteren wel handig ja...

En ziet er verder niet vies uit hoor, lijkt alsof ik uitgedroogde lippen heb... maar klinkt wel echt goor!!!!

Zo ff de boel naar zolder gedaan, ruimt weer lekker op!
    Vince lekker in zijn bedje gelegd...heeft nog niet heel veel zin geloof ik....ligt lekker te kletsen hahaha...

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hoogstwaarschijnlijk niet, stampertje.
    Ik heb een chronische ziekte en een zwangerschap blijft een risico (op hartafwijkingen bij het kindje, op vroeggeboorte, grotere kans op overlijden in de baarmoeder, dat soort verschrikkelijke dingen). Ook ik heb een grotere kans op het Hellp syndroom.
    Gelukkig is dit alles niet gebeurd bij Amy en daar zijn we natuurlijk heel dankbaar voor.

Maar om dat risico nog een keer te nemen, terwijl we al een gezond kindje hebben....ik denk niet dat we dat doen.
    Stel er gebeurd iets met mij of er is iets mis met de baby, dan heeft dan ook een hele grote impact op ons gezinnetje.
    Nu kan ik dus heel rationeel zeggen: het blijft bij een. Dus ik verkoop gewoon alles....en mocht ik er over een paar jaar anders over denken dan koop ik 't wel weer nieuw.
    Nu acht ik die kans heel klein en ik heb Mark ook gevraagd het uit m'n hoofd te praten mocht ik het ooit willen (puur omdat ik er nu rationeel naar kijk en dan waarschijnlijk niet). ;)
    Al weet ik ook dat als ik eenmaal iets wil, ik het ook zal krijgen ook, dus ik hoop gewoon dat hij nooit voor die zware taak komt te staan, haha! :D

(en stiekem vind ik het wel heel erg gewoon nooit meer een zwangerschap mee te maken....dat vond ik zo bijzonder! Maar alleen daarvoor zet ik niet alles op 't spel natuurlijk...)

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Volgens mij heb je dat wel al eens aan me verteld ja...sorry:)!

Maar klinkt wel heftig allemaal zeg!
    En wat fijn dat het bij deze zwangerschap allemaal zo goed is gegaan en het lijkt me idd een zware keuze...maar zoals je het nu om schrijft wel de verstandigste;)!

Je hebt een pracht van een meid en waarom zou je het risico nemen idd...wel makkelijker gezegt dan gedaan...
    Hoop voor Mark dat hij jou dan kan overtuigen:p!

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Maakt niet uit hoor, je kunt niet alles onthouden wat hier gekletst wordt he!?;)

Ik hoop ook dat ik zo rationeel kan blijven. En Mark natuurlijk ook....want deze ziekte heb ik pas sinds 2008 en we wilden in eerste instantie toch 2 kindjes....;)
    We zullen wel zien! Ik ben tijdens deze zwangerschap heel goed in de gaten gehouden door de gynaecoloog en had iedere week of iedere 2 weken echo's. Dus de begeleiding was wel echt super!

Pff, ik vind het ergens ook wel erg dat allemaal nooit meer mee te maken. Maar ach, volgende week kijk ik er weer anders tegenaan...ik ben echt een eeuwige twijfelkont hoor!:)

Hoop dat Vince inmiddels lekker slaapt. Ik ga richting m'n werk. Fijne dag nog!:)

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hoi meiden, ik ben er ook weer!

@masu,balen van je rommelige nacht. Hoop dat het snel over is en ze weer lekker rustig de nacht door slaapt. Gelukkig niets ernstigs aan de hand met je kleine meid, beter een keer te veel dan te weinig naar de ha. Hoop dat je lekker gewerkt hebt! jij ook goed bezig geweest trouwens met je was!

Moeilijk dat je waarschijnlijk nooit meer zwanger wordt, het is natuurlijk heel speciaal. Snap wel heel goed dat het een risico is wat je eigenlijk niet meer wilt nemen nu je zo'n prachtdochter hebt.

@stampertje, eigen keus. Ze vond het werk niet leuk meer, maar toch heel jammer :( goed bezig geweest met je huisje poetsen! hoop dat je schimmeltje snel weg is met het zalfje.

@hier, lekker gewerkt. Was wel heel druk, kwam een klusje tussendoor wat echt niet leuk was. Moest ruim 300 adressen opzoeken in het ene programme en het perceelnummer dan noteren in excel blegh :(

Afscheidsborrel was er gezellig maar aan het eind had ik het er toch wel moeilijk mee, we gingen samen weg. Ik zie haar vast nog wel maar ga haar wel echt vreselijk missen.

Jos zal zo wel thuiskomen die heeft het goed gedaan, lekker gespeeld geslapen en gegeten. Mis hem wel nu hij nog niet thuis is en ik wel ;)

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @MAsu, tuurlijk is dat moeilijk! Als je eerst de wens had om 2kindjes te mogen krijgen en nu is dat risico gewoon te groot! Maar we zullen horen of je je keuze niet veranderd hebt;)

Lekker gewerkt? En Amy het goed gedaan op het kdv?

@Senso, wat een rotklus zeg...pfff! En het blijft idd jammer dat ze weggaat! Wel leuk dat de borrel gezellig was...en raar is dat he in een leeg huis thuis komen...Fijn dat Jos het goed gedaan heeft... En lekker geknuffeld met je mannetje?

@Vanmiddag ff de idkaart voor Vince opgehaald, we kunnen opvakantie:)! en hem lid gemaakt van de bieb...gelijk 3boekjes meegenomen!

Vince heeft goed gegeten, daarna nog even douchen met papa en fles leeg en hij lag er om 19.10uur in!

Ik ga zo ff sporten...
    Liefs

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, fijn dat alles goed was met amy. je kunt idd beter te vaak dan te weinig gaan. begin je te twijfelen over een tweede of is het meer omdat wij het erover hebben? als je dat moeilijk vindt moet je dat zeggen en kunnen we daar rekening mee houden:)
    snap heel goed je keuze voor 1 kindje maar snap ook je wens naar een tweede.

stampertje, wat naar dat je een schimmeltje hebt en het is vooral heel lastig voor jou. lekker al het speelgoed opgeruimd. ik vond het wel moeilijk omdat ik dan weer meteen met heimwee terug denk aan mijn lieve kleine baby, al is deze baby natuurlijk veel gezelliger en nog net zo lief;)

senso, fijn dat de borrel wel gezellig was. lijkt me idd lastig om afscheid te nemen als je zo lekker samen hebt gewerkt. bah een rot klus tussen door.
    fijn dat jos het weer goed gedaan heeft.

hier, wesley heeft vandaag weinig geslapen overdag met resultaat dat hij nu heerlijk ligt te slapen.
    mijn menstruatie is nog niet doorgebroken maar denk niet dat het lang zal duren aangezien het net lijkt alsof er een vrachtwagen over mijn rig is gereden ( weet natuurlijk niet hoe dat voelt ahah)

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeieavond meiden!

@stampertje, haha, de toekomst zal het leren inderdaad! ;) Haha! :D
    Ik heb fijn gewerkt en Amy heeft 't super gedaan op het kdv. 3 uur geslapen ook, erg netjes dus. :) Vince ligt dus ook al lekker op 1 oor. Amy ook...ze lag er om 18.40 uur al in...zo moe van vandaag!
    Sportse!

@senso, wat brengt je schoonma Jos laat terug dan. Is inderdaad wel jammer, want zo zie je 'm maar amper. Hadden jullie een tijd afgesproken of gaat je man Jos ophalen na z'n werk?
    Dat klinkt echt als een saaie geestdodende klus...pff...gelukkig heb je die niet dagelijks (hoop ik voor je!;)). Jammer he, als er een leuke collega weggaat. Snap heel goed dat dat moeilijk voor je is. Wie weet houden jullie toch nog wel contact?
    (al weet ik uit ervaring dat dat vaak uiteindelijk wat verwaterd...heb ik ook met mijn vorige werk)

@sammie, ik zie dat jij in de tussentijd ook wat post. Eens ff kijken wat je hebt geschreven. Hahaha, ja jullie steken me wel aan, maar daar heb ik helemaal geen moeite mee hoor! :D
    Echt kriebels zoals jullie ze hebben heb ik niet, maar het zet me wel aan 't denken. ;) Lief dat je er eventueel rekening mee wilt houden, maar das echt niet nodig hoor!

Hoe voelt dat, als er een vrachtwagen over je rug rijdt? :p Hahaha! :D Fijn dat Wesley ook al lekker ligt te slapen. Amy lag er ook echt vroeg in (18.40 u). Hopelijk breekt je ongi snel door (of juist niet eigenlijk;)). Maar als ie dan toch moet komen, dan hoop ik dat het snel is. :)

@hier, fijn gewerkt. Kort dagje zo. Niet veel bijzonders over te melden eigenlijk. Amy heeft 't goed gedaan op het kdv. Alles weer netjes opgegeten en gedronken, lekker gespeeld, lekker vrolijk en bijna 3 uur geslapen. Wat willen we nog meer? :D
    Nu ligt ze dus al in bed, maar om half 8 werd ze wel weer ff huilend wakker. Er zit toch nog steeds iets niet helemaal lekker bij haar, want we hebben nog steeds die avonden/nachten dat ze huilend wakker wordt. Denk tandjes, maar ja, het blijft natuurlijk gissen. Wat het ook is; laat het maar snel voorbij zijn! ;)

11. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

manlief had vandaag had vandaag een fort gebouwd samen met wesley. ze gingen mij en de hond bekogelen met ballen!!!!! ze is niet geraakt hoor en ook gooide hij niet op haar maar ze was gewoon al bang doordat hij haar steeds riep hahaha. ( ze vindt mijn man niet zo lief :p)

masu, fijn dat je werk gewoon leuk was. amy lag er idd vroeg in zeg! maar ach ze zullen de slaap wel nodig hebben. misschien toch ook de sprong? tandjes hier ook nog steeds drama maar gelukkig al minder erg.

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Tja, we weten 't niet he? Vaak pas achteraf..;)
    Als ze straks ineens 3 tanden erbij heeft dan weet ik waar 't aan heeft gelegen! ;)

Hahaha, een fort gebouwd, wat grappig! Gelukkig hebben jij en de hond 't overleeft!:D

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @stampertje, gelukkig nog even lekker kunnen knuffelen met mijn mannetje :D hoop dat je lekker gesport hebt, ik ben lekker vrij vandaag :D

@sammie, hihi een fort gebouwd samen met Wesley, echt lache :D fijn dat Wesley ook al lekker ligt te slapen, wie weet blijft je ongi toch wel weg, spannend!

@masu, fijn dat je lekker gewerkt hebt. Een dagje zonder bijzonderheden is ook wel eens lekker! lekker hoor dat Amy het weer zo goed gedaan heeft op het kdv, lekker meisje is het toch ;)

Vind het altijd maar lastig om erachter te komen wat er is met onze ukkies, meer als dit kun je niet doen en vaak weet je het pas achteraf. Hoop in ieder geval dat haar tandjes snel door zijn, dan heeft ze daar in ieder geval geen last meer van.

Gelukkig niet dagelijks dit soort klussen pfft moet er niet aan denken, wel altijd jammer dat het van die spoedklussen zijn en dan ook echt vandaag af moet enzo.

Oh ja, normaal is Jos rond 18.15 uur thuis alleen omdat ik nu een borrel had is manlief bij zijn ouders blijven eten.

@Hier, lekker met Jos geknuffeld en de fles gegeven ;) hij was erg moe en was binnen een minuutje in slaap. Oh ja, vandaag gaat als datum op zijn kaartje voor de derde tand want nu is duidelijk een randje te voelen. Jeeeeeeeej nu op naar nummer 4 :D

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, dan heeft Jos Amy gewoon ingehaald! :D
    Hier staat de teller nog steeds op 2, haha!

En idd...we weten 't vaak pas achteraf. Lastig hoor, maar straks kunnen ze 't ons gewoon vertellen, wel zo makkelijk. ;)

Fijn dat Jos weer zo makkelijk ging slapen. Het is maar goed dat je morgen vrij bent, dan kun je lekker veel met hem knuffelen. Nog wat op de planning morgen?

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hahaha ja voor nu dan. Zal me niets verbazen als AMy er straks in 1 keer 4 tanden bij heeft. Net als dat ze er zo plotseling ineens 2 had zonder dat je het door had :D

Morgen lekker weinig op de planning, veel knuffelen wat kleine boodschapjes en morgenmiddag komt vriendinnetje met de echo van de geslachtsbepaling :D

Ga jij morgen nog wat leuks doen?

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Haha, ja dat zou wel weer een stunt zijn he, als ze er ineens weer een aantal tandjes bij heeft! :D
    Leuk dat je vriendinnetje komt! :)

Morgen niet veel op de planning. Ik wil wel wat schoonmaken in huis (moet helaas gebeuren). Zaterdag gaat Mark 's ochtends werken, ik ga tussen de middag lunchen met een vriendin en om half 4 komt een andere vriendin langs. Dan heb ik dus niet veel tijd, dus moet ik er helaas morgen aan geloven...:(
    Vandaag die was al gedraaid; scheelt weer werk voor morgen. ;)

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    oeps dubbel

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, lekker dat je vandaag al de was heb weggewerkt, dat scheelt toch alweer. Wel weer een leuke dag op de planning zaterdag :D

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ja, zaterdag wel. Vrijdag wat minder. ;)

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha het gaat je lukken dat weet ik zeker, morgen krijg je een welverdiende peptalk van me! slaapt AMy nog lekker?

Deel Deze Pagina