Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    De vogeltjes zijn trouwens uitgevlogen vandaag. Weet je nog die foto die ik gepost had met die jonge vogeltjes?
    Vanmorgen keek ik nog en ik vond ze al zo groot geworden. En Mark keek vanavond en toen waren ze weg.:D

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ah, dat zal zeker helpen!;)
    Amy is tot nu toe 2x huilend wakker geworden, maar het is inmiddels alweer een klein uurtje stil denk ik. Hopelijk is dat geen voorbode voor de nacht...:(

Met Jos natuurlijk geen problemen? Die ligt heerlijk in dromenland zeker?

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    aaaaaaaaah wat leuk dat de vogeltjes al uit gevlogen zijn, snel zeg! :$

zielig hoor dat ze ergens zo veel last van heeft :( hoop dat ze nu lekker blijft slapen tot morgenochtend. Jos slaapt inderdaad lekker, heb hem nog niet gehoord. Hij was ook wel erg moe ;)

@hier, ik ga ook lekker naar mijn bedje. Ben moe van mijn 3 glazen prosseco (of hoe je het ook schrijft) :D

Welterusten meiden en tot morgen!

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Snel he? We wilden vandaag nog een foto maken omdat ze al zo groot waren, maar we zijn dus net te laat.

Prosecco...mmm! :D Ach, dat ben je niet meer gewend he (ik ook niet hoor!)!:D

Slaap lekker!

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
  6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hoi meiden,
    zo waar een avond thuis deze week !! Nou ja wel gewerkt al is donderdag nornaal mijn vrije dag. Vanmorgen vergadering gehad en zus vond het sneu dat stijn dan mee moest dus ik mocht hen daar brengen. Na de vergadering hem weer opgehaald en samen met zus, mams en de kids boodschappen gedaan. Tim wilde op de terug weg met mij mee rijden en stijn mocht met zus meerijden :)
    Met z'n allen bij mams gegeten op mark na die had avonddienst. Nu zijn we lekker thuis, ligt Stijn te slapen en ga ik zo naar bed!!!!

Ff ego sorry heb wel alles gelezen.
    Slaap lekker allemaal!!

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen meiden,

@kibbeling, wat lief van je zus dat Stijn naar haar toe mocht. Scheelt toch weer dat je hem niet mee hoeft te nemen naar de vergadering. Vind het echt leuk om te lezen dat je zo close bent met je mams en zus zo met zijn 3en.

@hier, manlief en Jos hebben niet een hele goeie nacht achter de rug. Jos heeft 5 of 6 x vrij hard gehuild maar manlief hoefde er maar 1 x uit. Ik heb natuurlijk niets gehoord :) om 6.45 uur wilde hij niet meer slapen dus hebben we in het grote bed nog even geknuffeld en om 7.15 uur er maar uit gegaan, net zag ik wel in zijn mond waar hij zo'n last van had want er zit weer een kleine bloeduitstorting bij zijn nieuwe tandje, hij begon ook te huilen halverwege zijn fles :( zielig hoor.. straks de rest maar even aanbieden. Eers even een luier verschonen, er komt me toch een lucht uit die box :$

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Pff, ik heb een slechte nacht achter de rug...dat is echt lang geleden!
    Amy was rond 23 uur wakker, maar sliep daarna snel in. Om een uurtje of 1 was het weer prijs (toen sliep ik dus pas net anderhalf uur)....en pas rond half 5 ging ze weer slapen!:$
    Voordat ik sliep was het 5 uur en om 7 uur meldde mevrouw zich alweer...:(
    Pff....daar word ik echt niet blij van!
    Ben bang dat we die sprong nu hebben, want dit komt niet van de tandjes hoor. En hij duurde een paar weken, toch sammie? Dan kan ik echt m'n lol op.
    Manlief is er een paar keer uit gegaan om Amy te troosten (dat werkt het beste; als ze mij ziet wordt ze zo enthousiast en dan wil ze helemaal niet meer gaan slapen) en was daarna flink chagrijnig. Dus was vannacht ook nog flink pissig op hem...als ik er weer aan terugdenk kan ik gewoon weer boos worden!:x
    Ik zie wel of ik iets doe in 't huishouden, ik ga in ieder geval relaxen/dutten op de bank als Amy vanmiddag slaapt.
    Bah, bah!

*einde ego bericht*

Ik zal eens ff op kib gaan reageren. Wat balen dat je op je vrije dag terug moet voor een vergadering. Niet leuk! Gelukkig kon Stijn ff naar je zus. Kan me ook voorstellen dat jij (en de rest vast ook) je niet echt kan concentreren als Stijn bij jullie aan tafel zit. ;):D
    Verder klinkt het als een fijn dagje. Moet je vandaag ook weer werken?

Aangezien ik hier de eerste ben ga ik er vanuit dat jullie allemaal goede nachten hebben (hoop ik!). :)

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ah, ook niet zo'n supernacht dus, senso. Althans, voor jou wel maar voor je man niet. :(
    Duidelijk wel van de tandjes en aangezien dat kreng zo goed als door is zullen de nachten wel snel beter worden.

Oeh, zo'n vieze luier? Snel verschonen dan! :p

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Kibbeling, wat lief van zus dat Stijn naar haar toe mocht! En bah vergaderen op je vrije dag....Klinkt alsof je een erg gezellige dag hebt gehad samen met mams, zus en de kids...;)
    @Masu, jeetje wat K*T Nacht zeg!!!:(.... Welke sprong is dat dan? De 11maanden ofzo?? Hoop dat dit geen weken voor je gaat duren!!! Toch jammer dat mannen dan minder geduld hebben dan wij! Hoop dat je vandaag nog wat slaap in kunt halen.... En jeetje de vogeltjes nu al uitgevlogen, gelukkig gaat dat met onze ukjes niet zo snel..;)
    @Senso, manlief ook al niet echt een relaxte met Jos gehad....Wel fijn dat de tand al zo goed als door is...hopen dat nr 4 het dan even sneller doet! Gezellig vanmiddag je vriendin op visite...veel plz:)

Wij hebben een goede nacht gehad...! (sorry meiden:)). Vince werd 7uur wakker, toen nog even samen in bed gekroeld en er om half 8 uit gegaan...

Vanmiddag naar vriendin toe en zo even boodschappen doen...

Owjah Vince zegt mama.!!!!!! :D:D:D

Liefs

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, aaah jeetje wat een vreselijke *** nacht :( inderdaad lekker niets doen in het huishouden en zodra je even kan lekker relaxen/dutten op de bank.

Vond er trouwens leuke ideeen tussen zitten bij je traktatie topic :D misschien ga ik de varkens met danoontje als neus wel doen :D heb hier nu 2 traktaties gehad, 1 was een mini tasje met een boekje en rozijntjes en de andere was een tandenborstel vanaf 4 jaar (hihi op een groep van 0 - 2) dus hier valt het knutselen gelukkig wel mee.

@stampertje, geen sorry voor je goeie nacht hoor! lekker toch :D wat gaaf dat Vince mama zegt! wat zul jij een trotse mama zijn hahaha

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, ja er zaten leuke ideeen tussen. Ik denk dat wij gaan voor dat toverstafjes. Lijkt me erg makkelijk en toch heel leuk.
    Ff wat geel papier halen voor de ster en wat glitterpapier om om dat danoontje heen te doen. :)
    Hahaha, een tandenborstel voor 4 jaar....dat vind ik eigenlijk niet kunnen. :) Daar let je toch op?
    Op ons kdv wordt wel altijd wat geknutseld (helaas;)), dus denk dat wij ook aan de bak moeten.

@stampertje, geen sorry! Fijn dat jij een goede nacht hebt gehad, het is je van harte gegund hoor! Ik weet niet welke sprong 't is, sammie heeft zo'n sprongenboek en zij zoekt het dan op voor me. Ik dacht dat we laatst in de nasleep zaten, maar ik denk dat het de 'voorsleep' was, hahaha! En dat we 'm net een weekje later krijgen dan volgens 't boekje (Amy is tenslotte ook geboren met 38+3).
    Gelukkig verlaten onze ukjes het ouderlijk nest niet zo snel als de vogeltjes nee! Hahaha, dat zou wat zijn! :$;):D
    Jij hebt een leuke dag voor de boeg! Veel plezier!

@hier, Amy is nu weer ff lekker aan 't spelen, maar ze is wel echt prikkelbaar. Er is weinig nodig om haar aan 't huilen te maken. Ook wil ze continu opgetild worden en als ik dat niet doe is het brullen...
    Ik zeg:sprong!
    Om 10 uur maar ff fruit doen en dan 't dorp in...vooral bezig blijven met haar is nu de boodschap. ;):)

13. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Zwaaaaaaaaaaai:)

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    Senso jij wel een goede nacht maar jos en manlief niet ahhh.

Stamp lekker hoorbeen goede nacht en nog ff kroelen...hier ook :)

Masu jij spant de kroon met slechte nacht vandaag. Ik zou heerlijk niets dien als ik jou was. Hoop dat je vanmiddag nog even kan duttrn/slapen.

Mv3 zwaai!! Jij ook al een rotnacht (las ik op fb)

Hier een goede nacht half 11 sliep ik en iets voor half7 wakker omdat ik moest plassen.
    Stijn werd 7.15 wakker en we liggen nog heerlijk samen.in bed te kroelen en doen. Geloof dat hij weer in slaap gaat vallen.... Heeft wel al een papfles gedronken..lekker lui vandaag.
    Masu vandaag mn enige vrije dag deze week dus heb besloten stijn lekker.thuis te houden bij mij. Ga zo even kijken of ik hem kan overleggen in zijn eigen bedje kan ik even douchen.

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, ja erg he die tandenborstel hahaha vond het ook best erg dat ik hem open maakte :) vermoeiend vind ik het altijd als die ukkies zo prikkelbaar zijn, niets is goed.. hoop dat ze snel weer in haar hummetje is.

@kibbeling, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad meis. Lekker hoor samen knuffelen in het grote bed, JOs valt alleen nooit meer in slaap hoor :D

@mama van 3, zwaaaaaaaaai! hehe daar ben je weer eens :D hoop dat alles goed gaat daar.

@hier, boodschapjes gedaan met Jos en daarna heeft hij lekker fruit en thee gehad. Nu ligt hij alweer 20 minuten te slapen, hij was moe ;)

En omdat het vrijdag SPAM dag is, hier mijn bijdrage :D papa toch :$

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Senso: haha leuke spam!!

Ja hier gaat t wel goed. Maar de dames vragen veel aandacht en willen gaan los lopen vooral L.ieke. Vandaar nog maar weinig op zp. En ook even geen zin in.. las wel mee maar kwam niks uit mn handen qua typen. En afgelopen weekend druk geweest waren weekendje weg en nu dus veel was en troep weg ruimen. Mn man zit nog steed thuis wat gigantisch op mn zenuwen werkt en ik gigantisch aan hem erger. Alles is te veel enz. En ook gewoon totaal niet helpen met de kids.. en telkens ons uit ons ritme halen wat ook weer totaal niet werkt voor f en l.

Dus druk druk en even geen puf voor jullie. Aan de ene kant schaam ik me voor jullie.(nja schamen niet het juiste woord, maar kan jullie nog amper bijhouden en krijg dus de laatste tijd niks weggetypt. Nu dus maar weer proberen..

Oke beetje lulverhaal geworden! Sorry!!

Ik zag wel hele leuke spams voorbij komen!
    -leuk huis van Mlien..ziet er erg gaaf uit!
    - Sammie: hmhm hopelijk zet je ongi niet door en ben je zwanger en anders ga ik heel erg duimen voor je deze ronde!
    -Masu: dikke knuffel ook zo rot nacht achter de rug:(
    - Stampertje: heerlijk toch een goede nacht! Die mag je zker delen!!
    - Kibbeling: ben het vergeten.. maar je had lekker gegeten bij je moeder samen met je zus.. lekker hoor!!

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, hmm vervelend dat het allemaal even niet zo soepel loopt, heb je wel een leuk weekendje weg gehad? ook al ben je daarna weer een week bezig om alles op orde te krijgen ;)

Wanneer gaat je man weer aan het werk? snap wel dat dat alles een beetje uit het ritme haalt en daar kunnen de kleintjes niet zo goed tegen.

Verder hoef je echt niet op alles te reageren hoor en mag je best even alleen een berichtje plaatsen hoe het met jullie gaat.. ik heb namelijk nog steeds geen feestboek (bedankt voor het woord haha) en denk wel heel vaak aan jullie..

Uiteraard moet je lekker doen waar je zelf behoefte aan hebt en waar je zin in hebt, moet geen verplichting worden.

*dikke knuffel * speciaal voor jou, omdat ik blij ben dat je er weer even bent :D

18. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Lief van je senso!! Zal zo af en toe een update geven en lees altijd wel mee:) komt goed!!

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Zo was ik weer:D!

@Kibbeling, ook lekker geslapen dus! Was het nog gelukt op Stijn over te leggen, zodat je kon douchen? Relaxse vandaag..;)
    @Masu, lastig dat Amy zo prikkelbaar is!!! Ik heb ook dat Oei ik groei boek;). Dus mocht Sammie afwezig zijn, kan ik het ook opzoeken hoor:)
    @Senso, vreemd een tandeborstel voor 4jarige...ook een beetje een aparte traktatie! Super leuke spam trouwens....en dat koppie van Jos erboven uit! hahahaha...
    @Mama, lijkt me ook behoorlijjk irri jaa! Maar je moet maar zo denken, hij zal binnenkort wel weer aan het werk gaan:p

@zo wat hebben we gedaan deze ochtend:
    Boodschappen, stofgezogen, boven en beneden, vaatwasser, Vince zijn kamer schoongemaakt, bed afgehaald...

Vince ging tot nu toe eigenlijk altijd nog 2keer te bed, maar sliep laatste tijd dan iedere keer maar 3kwartier! Dus heb hem nu opgehouden... Om 11uur werd hij moe, dus lekker even broodje gegeten en flesje...en hij lag er om 11.25uur in! Ben benieuwd of dit werkt...en hopelijk wat langer slaapt...
    We zullen zien....

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zo, ik zit! Eindelijk!

Vanmorgen ben ik hier beneden toch maar als een gek gaan stoffen en stofzuigen. Gang en woonkamer zijn al helemaal klaar, keuken moet alleen nog gesopt worden. Amy fruit gegeven en haar daarna in geladen om naar de Coppelmans te gaan.
    Als ze zo prikkelbaar is moeten we vooral bezig blijven namelijk.
    Daar was het al zo'n beetje zeurderig huilen, maar toen we eenmaal liepen ging het wel. Ik heb 2 plantjes gekocht en wat kaarsjes van bridgewater want die ruiken zo ontzettend lekker! 1 kaarsje aan mijn huisje ruikt weer super! :D
    Echt goed kunnen zoeken heb ik niet, want mevrouw werd natuurlijk huilerig als we stilstonden.;) Dus met 1 hand duwen en met de andere hand wat bloempjes in m'n potjes doen om te kijken of 't leuk stond.
    Nu we een grijze bank hebben met lila tinten wil ik graag wat meer paars in m'n woonkamer. Vandaar dus paars/roze plantjes in paarse potjes (spam volgt hoor).
    En toen....Amy weer in de auto geladen, naar huis gereden, daarna met z'n tweetjes Taco uitgelaten en weer terug naar huis. Amy haar brood gegeven (wat nog steeds moeizaam gaat, maar het ging wel op) en een flesje van 100cc.
    Toen had ze een poepluier, verschoond en haar in bed gestopt. Continu draaien en stuiteren, echt, die heeft geen rust in haar kont! (had ik vroeger ook nooit) Muziekje aan en eigenlijk sliep ze al binnen 2 minuten volgens mij. :)
    En dat vertel ik....en vervolgens hoor ik haar weer! Ze draait ook continu op haar buik en begint dan te mopperen en dan slaapt ze niet meer. Soms gebeurd het denk ik ook in haar slaap en daar wordt ze dan wakker van of zo. Pff...eens even boven kijken.

Wordt vervolgd!;)

Deel Deze Pagina