@Jeetje Masu, ik dacht dat je een relax dagje zou houden vandaag hahahaha! MAar je bent goed bezig geweest meid!!!! Hoop dat Amy wel even wilt gaan slapen.... Vince werd om 12.10 alweer wakker, nou mooi er niet uitgehaalt en nu ligt hij weer te slapen...hoop toch dat hij echt een behoorlijk tukkie gaat doen....
Jep, mevrouw zat weer op handen en knieen in bed. @mamavan3, eens met senso. Alleen ff ego ons op de hoogte houden mag ook he. Je hoeft niet op ons allemaal te reageren wat mij betreft hoor. Gelukkig heb ik dan weer wél feestboek, dus ik blijf toch wel op de hoogte! Las bij jou ook al een beroerde nacht...toen L.ieke besloot dat ze genoeg had geslapen toen ging ik slapen, hahaha! Snap heel goed dat je elkaar echt in de weg zit. Hopelijk kan je man snel weer aan 't werk...dat werkt veel beter. @senso, hahaha wat een mooie spam! Die mannen ook altijd he, met dat soort kuren! Hier valt Mark nog wel mee, maar ons pap heeft er ook een handje van en Amy vindt het allemaal prachtig! Hoe lomper en gekker, hoe leuker! @stampertje, wil je 't nog eens voor me opzoeken? Amy is 47 weken of zo. Ze doet de sprongen niet exact volgens het boekje; soms komen ze wat eerder en soms wat later. Jij bent ook al zo productief vandaag! Goed hoor! Wat Vince deed, deed Amy eerst ook. Toen ben ik haar wat langer op gaan houden en haar later naar bed gaan doen. Resultaat: meestal slaapt ze dan lekker 2,5 uur of zo. Hoop dat het voor jullie ook werkt. @hier, ik ga foto's op de flaptop zetten dan kan ik m'n bijdrage leveren aan spam-vrijdag!
Plantjes en vogeltje (jaja, ik zie net op de camera dat manlief er vanmorgen bij z'n brommer nog eentje gespot heeft):
@MAsu, het is idd de 46 weken sprong. Er staat in dat de kinderen hangerig en huileriger dan normaal zijn. Klampen vast aan mama! Baby's zijn dan eenkennig en willen bezig gehouden worden. Wisselend humeur en slaapt slechter. En kunnen ook slechter eten.. Dit zijn wat dingen die ik uit het boek gehaald heb...gemiddeld duurt deze periode 5wk maar kan ook tussen de 3 en 7weken duren! Dus succes!!!! ... (ook alvast voor mezelf hahaha)... @Wat goed van Amy! Ze staat gewoon al harstikke goed op haar benen!!! En wat een leuke plantjes met potjes..... En die vogel is echt groot..!!!!
@stampertje, dank je voor het opzoeken. Het klopt allemaal, het is alsof ze hier Amy hebben gezien of zo! Nou dat is dus overduidelijk een sprong. Leuk!!! 5 weken..... Ja, niet normaal hoe hard die vogeltjes groeien. Dat gaat echt super snel. Thanx voor je complimentjes over Amy en over m'n potjes. @hier, het was heel snel nadat ik haar weer goed had gelegd stil boven. Weer binnen een minuutje. Hoop alleen van harte dat het zo blijft! *fingers crossed*
@stampertje, jeetje wat heb je alweer veel gedaan! ben benieuwd hoe lang VInce slaapt. Ik gebruik die van Weightcare, smorgens vanille (lekker neutraal) middag afwisseling, banaan, bosvruchten, aardbeien. Ben benieuwd hoe het je bevalt, succes! @masu, je zou een relax dagje houden weet je nog wat een gave foto spam en wat staat ze al goed zo, trekt ze zich ook intussen op in de box bijv? Dat vogeltje is echt al groot, vorige keer was het nog een krielkipje! hoop dat AMy lekker een paar uurtjes slaapt, jij dan ook lekker relaxen hoor! @Hier, JOs heeft lekker 2 uurtjes geslapen en daarna zijn hele boterham opgegeten. Flesje heeft hij net 140 cc van gedronken dus erg netjes verder tijgert hij overal naar toe ondertussen en komt me ook achterna hihi erg leuk. Beneden even gestofzogen, opgeruimd enzo want vriendinnetje komt zo gezellig langs
@senso, dat is dus het stomme; ze doet dit alleen zo op de grond. In de box trekt ze zich op tot op haar knietjes, maar ze gaat dan niet staan. Apart he? Vogeltje is zeker groot, dat gaat echt kei hard! Ik weet dat ik eigenlijk niks zou doen, maar anders moet ik 't morgen doen en dan heb ik al 2 afspraken. Manlief werkt 's ochtends dus daar heb ik ook niks aan. Dus dacht ik, doe ik vandaag de benedenverdieping en dan morgen de bovenverdieping. Ik kan ook eigenlijk maar een beetje bezig blijven, anders kak ik echt in. Lekker dat Jos weer zo goed heeft gegeten en geslapen. Veel plezier dadelijk met je vriendinnetje!
@masu, als je niet wil inkakken kun je idd beter bezig blijven.. maar nu Amy lekker slaapt ga je toch wel even relaxen? @sammie, ben benieuwd, heeft je ongi nog doorgezet?
Nou Vince heeft een kleine 2uur geslapen met tussendoor nog 10minuten wakker! Ben benieuwd hoelang hij het vol gaat houden vandaag! @Senso, thanks...ik zat ook daar aan te denken dus ga die morgen even halen... ben ook benieuwd hoe het me bevalt ... En tussendoor eet je fruit of liga??? En veel plz met je vriendin! @Masu, dan weet je in ieder geval waar haar humeurtje vandaag komt! Denk dat ie hier nog moet komen... meestal is Vince wel eerder omdat hij 41+3 geboren is...maar we zullen zien... Houd je er maar aanvast dat ze na het sprongetje weer wat nieuws kan ...
@stampertje, ik eet tussendoor nog 2 keer fruit (geen banaan, koolhydraten) en een bouillon. Dan gewoon avondeten en later op de avond nog een bak vla van optimel, gaat goed zo en heb eigenlijk geen honger (heb je de eerste week wel hoor)
@senso, ik zit nu op de bank hoor. Ik vind het wel knap dat je het volhoudt met je shakes! @stampertje, 2 uur is netjes toch? Ik weet zeker waar dat humeurtje vandaan komt. Idd, ze kan straks weer wat nieuws, dus het heeft een doel. @hier, buurmeisje is thuis en heeft volgens mij een aantal van die irritante vriendinnetje mee naar huis genomen. Druk + druk + druk = meeeegadruk en superveel lawaai! Rotkinderen!:x En ook echt kei hard schreeuwen en met deuren gooien, ik vind 't niet normaal. Spelen en enthousiasme oke, maar ik hoef hier toch niet letterlijk te verstaan wat ze zeggen (lees: gillen)?:x:x Nu zijn ze met z'n drieen aan 't schreeuwen tegen die hond....leuk hoor! Het regent buiten, dus ik zie ze ook nog niet zo snel naar buiten gaan. Balen! Gelukkig slaapt Amy nog. Net om half 2 werd ze ff wakker van 't hoesten, maar daarna was het gelukkig weer stil. Ze ligt er nu vanaf kwart over 12 in, om half 1 heb ik haar weer omgedraaid, dus ze pakt in ieder geval toch 2 uurtjes gok ik zo.
@masu, th@nks irritant die herrie bij de buren, is ze niet alleen zijn ze ook nog met zijn 3en hoop dat AMy er niet wakker van geworden is. Is ze inmiddels wakker? goed dat je lekker op de bank bent gaan zitten, ben trots op je @hier, vriendinnetje is weer weg. Kon maar kort blijven want ze ging even langs het kdv voor een intakegesprek. Hele leuke echo foto's gezien, kon inderdaad niet missen dat het een jochie was hahaha Jos ligt inmiddels in bed, en is na wat gemopper lekker gaan slapen. Hij was al vanaf 12.00 uur wakker dus was wel lekker moe. Hij zal ook wel weer even 2 uurtjes slapen dus ik zit lekker aan de thee, serie erbij en een bak ananas
Oh lekker aan de ananas! Niet verkeerd senso! Het was net ff stil bij de buren, maar inmiddels is het geschreeuw en het gegooi met de deuren weer begonnen. Ze gaan dan ook die hond opnaaien, dus die begint dan ook als een dolle te blaffen. Fijn joh! Amy ligt nog lekker te slapen, maar ik verwacht wel dat ze ieder moment wakker wordt. Ze ligt er nu 3 uur in namelijk! Haha, was het niet te missen nee? Gaaf om dan weer echofoto's te zien he?! Gaat het goed met je vriendinnetje?
Edit: ze wordt net wakker. Meteen huilen (doet ze normaal ook nooit), dus ik ga maar 'ns vlug worden!
@masu, klinkt een beetje als het huishouden van jan steen lekker hoor dat Amy 3 uur heeft geslapen, ze zal het wel nodig hebben gehad na zo'n nacht! sneu dat ze gelijk moest huilen, niet echt in haar hum
Die echo foto's blijf ik speciaal vinden, hij paste nog net volledig in beeld. Ik ben zelf gegaan bij 18 weken en toen paste het niet meer, echt heel gaaf om te zien. Het gaat erg goed met haar, ze is niet meer zo moe gelukkig. En straalt aan alle kanten
He meiden, Masu ohjeee een sprong weet dat die bij Amy vaak heftig kunnen zijn. Ennuh 5 weken?? pffff heel veel sterkte!! Leuke spam van amy. Zo stond stijn ook heel vaak. En die vogeltjes worden echt groot. Ze zijn wel al snel uitgevligen trouwens. Senso fijn dat je vriendin zich beter voelt. Leuke spam van Jos. Die tas hebben wij ook maar nooit aangedacht om Stijn er in te doen!! Mv3 balen dat het zo druk bij je is en het niet allemaal op rolletjes loopt. Dikke knuffel!! Stamp jij ook al druk in huis geweest. Hier vanmorgen even naar de bieb geweest boekjes gewisseld. We hebben nu een boekje met poesjes waar voel dingen in zitten en een boekje van de teletubbies. Beide erg favoriet. Geloof dat ik de rest niet mee had hoeven nemen Nog even met collega bloemetje voor de andere groep gehaald en voor onze groep eeb konijnenhok. We gaan als het meezit maandag voor het konijntje kijken. Mark is ook thuis dus we hebben even de.tijd als gezinnetje. Zal zo ff de laptop opstarten voor spamvrijdag!
@kibbeling, hahaha nou ik had er zelf ook nooit aan gedacht hoor manlief doet altijd van die gekke dingen! wat leuk dat jullie voor konijntje gaan kijken voor op jullie groep, altijd leuk een huisdiertje. Wat leuk dat de boekjes bij Stijn zo in de smaak vallen, hier heeft Jos nog weinig interesse in boekjes, ja om mee te gooien of om op de kouwen @hier, Jos ligt nog lekker te slapen, alweer bijna 2 uurtjes. Ik heb ondertussen wat papierwerk opgeruimd en het boodschappenbriefje voor manlief gemaakt. Wat gaan jullie eten meiden? hier eten we bloemkool/aardappels en een rundervink. Oh ja, hoe vaak dweilen jullie?