Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Senso in het egin knaagde hij ook alleen maar op boekjes. Hier bij de.bieb hebben ze een speciale baby afdeling. Dit zijn van die zacht boekjes die ook inde wasmachine kunnen. En door samen kijken en lezen kijkt hij nu zelf. Hij ramt dr boekjes ook nog wel in elkaar hoor. hahaha
    Hier is het vaak ook mark die gek net hem doet voor de foto.

Wij gaan turkse pizza eten. Eet al de hele week gezond op werk dus vandaag ondigen mag wel :p

Stijn net op bedje niet veel geslapen vandaag. Zit nu zelf ook beetje in te dutten. Zonnetje schijnt lekker naar binnen en mn luikjws vallen bijna dicht.....zzzzzzzzzzz

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    vrijdag spam!!
    Wie ligt er in mijn box??
    Zelf boekje lezen!

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He ladies!

Zo, we zijn weer druk geweest.
    Toen Amy uit bed kwam heeft ze lekker een koekje (diezelfde als jij hebt senso, Amy vindt ze ook heel lekker) op. Daarna nog een beker melk en ook nog wat sap..:$
    Om kwart over 4 ben ik begonnen met pannenkoeken bakken. Om 5 uur kwam Mark thuis en konden we meteen eten.
    Amy heeft ook een pannenkoekje op en vond 't super lekker. Ook nog maar een half potje groentehap gegeven, zodat ze haar groenten ook kreeg. Maar een half potje vond mevrouw niet genoeg hoor! De sirene ging aan, dus ik heb de andere helft ook maar opgewarmd. En daarna ook nog yoghurt!:$:$

Daarna snel naar de appie geracet, boodschapjes gedaan en 8 doosjes fruit meegenomen. Ook flink wat groenten dus vanavond ff groentehappen maken en fruithappen maken. Maar dat fruit moet eerst ontdooien. Om 8 uur ga ik ff terrassen met een vriendinnetje en ik schat dat als ik 's avonds thuis kom het fruit wel ontdooid is. ;)

Amy ligt in bed en het was binnen 2 minuten stil. Waarschijnlijk begint ze over een kwartier weer, maar dat zien we dan wel weer. ;)
    En wij zitten eindelijk op de bank! :D

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zal ik ook nog maar ff op jullie reageren...hahaha! :D De bel ging net en toen was 't weer vergeten...:)

@senso, wij proberen iedere zaterdag te dweilen. Soms hebben we geen tijd, maar we doen 't zeker wel 1x per 2 weken. En hoe vaak dweilen jullie?
    Wij hebben dus pannenkoeken gegeten (daar was je al achter waarschijnlijk).;)
    Fijn dat alles goed gaat met je vriendinnetje. Heb je je man al naar de supermarkt gestuurd?
    Oh en Amy kijkt wel een beetje boekjes, maar de meeste tijd gooit ze ermee.:(

@kib, wat leuk dat jullie konijntjes nemen op de groep. Mmm...turkse pizza! Wij hebben net een pizzapakket meegenomen bij de appie; kunnen we morgen lekker zelf pizza maken. :)
    Kan me voorstellen dat je in slaap valt zo in dat zonnetje. Wel raar weer he? Tenminste hier wel; de ene keer regent het en dan schijnt de zon weer.:(
    Wat een mooie spam van Stijn! Heel nieuwsgierig spieken wie er in z'n box ligt. Schattig hoor, boekje lezen!:D:D

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Kibbeling: gave spam:) Wordt die al groot zeg!! En leuk hoor een konijntje!!

Masu: jeetje dacht dat jij rustig aan zou doen;)

Hier: L.ieke heeft toch wat koorts dus eerder opgehaald bij kdv. Nu net alles in bad gedaan en alles ligt in bed.. Sinds 2 dagen krijgen f en l geen melkflessen meer! Heerlijk!!!

en een klein spammetje:)

Bekijk bijlage 239329

Bekijk bijlage 239330

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, wat een mooie spam! Een aantal kende ik al. ;)
    Mis je het juist niet vreselijk dat ze geen flesje meer krijgen?
    Ik vind dat altijd zo'n lekker momentje...denk dat ik dat straks echt wel ga missen...

@hier, het is nog steeds stil! Ze zal toch niet door gaan slapen!?:p
    Ik ga zo richting 't dorp. Fijne avond allemaal!

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Masu: dat wel.. maar voor mn portomonee is het wel weer fijn geen flesvoeding meer. En ze kregen hier alleen nog de avond fles maar dat was dus telkens een gevecht om te geven. Bij papa dronken ze helemaal niet, en bij mij dus met echt aandringen.. schoot ook niet op en helemaal niet plezierig..

Veel plezier(volgens mij ga je dansen?)!!

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    goedenavond allen,

Masu zou ze vandaag dan toch een goede nacht neer gaan zetten?? Veel plezier vanaaf! Hoop dat het een beetje goed weer is voor je.

Mv3 wat een super lieve spam van je meiden in het bad. Die van T is ook wel gaaf. Je zegt dat Stijn al groot wordt maar jouw meiden net zo goed hoor!!
    Hoop dat L haar koorts snel weer zakt. De meiden blijven ook maar tobben met verhoging/koorts he? Of gaat het de laatste tijd wel beter?

Hier vanavond even een trekveer voor de doucheput en alle andere afvoeren gehaald... geloof helaas alleen niet dat het wat uit gaat maken. En ook nog HG duo ontstopper erdoorheen gegooid. Hoop dat het dan weer een maand of 1 1/2 goed gaat....
    Daarna bij de gamma even een nieuwe kapstok voor Stijn gehaald. We hadden 2 losse haakjes, maar meneertje heeft er vanmorgen 1 gesloopt!!! Nu hebben we er 1 met auto's en vaste knopjes. Zal er nog even een foto van maken en plaatsen.
    Zo pizza 2 is klaar dus effe verder eten!

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, lekker hoor turkse pizza! en wat een lieve foto spam van je stoere man, hij wordt groot ;)

@masu, zo he Amy heeft gegeten als een bootwerker :$ hihi lekker hoor :D probeer wel elke week te dweilen maar lukt niet altijd, maar dacht dat 1 keer per week misschien niet genoeg was vanwege het kruipen enzo. Fijn dat AMy lekker is gaan slapen, hoop dat ze het blijft doen. Veel plezier vanavond!

@mama van 3, wat goed dat ze het zo goed doen zonder flessen! hier geniet ik er zelf nog te veel van hahaha en Jos ook. Wat een mooie foto spam van je kids, T.imo kijk lekker ondeugend! Ik (en manlief) vinden het zo'n gek idee dat je meiden maar een maand ouder zijn dan Jos en dat ze dan al zo op de trap staat :$:$

@hier, boodschappen gedaan met zijn 3tjes en daarna heeft manlief een cake gebakken en heb ik Jos in bad gedaan, de grootste lol :D hij ligt inmiddels al weer uitgebreid te slapen. Hij sliep binnen een paar minuutjes, hoop dat manlief vannacht een betere nacht krijgt.

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sneso: tja nu kunnen ze het niet meer, we hebben een hekje gelaatst;) maar f.leur zou zo naar boven kunnen kruipen.. Op de opvang vrage moeders ook altijd aan de leidsters hoe oud ze zijn hahah blijkt dat f en l altijd meteen naar de ouders toe kruipen om opgetild te worden whaha.. Zo leuk dat jij jos in baf hebt gedaan meestal doet je man dat toch?

Kibbling: eetse!! Leuk nieuwe kapstok..hier hebben we 6 haakjes hangen voor de kids:0

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, normaal gesproken doet manlief inderdaad JOs in bad maar vind het zelf ook leuk om te doen vooral omdat ik het niet zo vaak doe :D

Gekke meiden, gewoon de trap op :$ leuk dat ze altijd naar de ouders kruipen om opgetild te worden hahaha

@kibbeling, ik zeg kapstok spam :D eet smakelijk nog! Wij hebben een houten kapstok met autotjes enzo met 4 knoppen voor Jos

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Senso ik heb gelijk een foto gemaakt van de kapstok.
    Lekker een cake gebakken door manlief. Ahh was het jouw beurt vandaag om Jos te badderen.

Mv3 haha te grappig die meiden van jou die naar alle ouders kruipen om opgetild te worden :D

Jaaaaaaaa de kapstok (raar woord als je het schrijft)

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, hahaha wij hebben precies dezelfde! dacht eerst dat het 4 knopjes waren maar ben even gaan kijken en het is gewoon dezelfde hahaha

@cake, hihi is mislukt!

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Haha senso ik had al zo'n idee!! Te garppig. We hadden eerst 2 losse kinderhaakjes, maar stijn zat er vandaag zo hard mee te raggen (om het zo maar te zeggen) dat hij gewoon 1 haakje van het plaatje los trok. Mark heeft er nog naar gekeken maar niet meer te maken. Ik zag deze toevallig vanmiddag dus we hebben hem maar gelijk gehaald. Hij was maar 5 euro en ik had nog een bon van 1.50 korting. Dus helemaal een koopie!!

Balen dat de cake is mislukt.... Waar ging het mis??

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Wij hadden hem ook voor 3,99 ergens in een houten speelgoedwinkeltje gekocht, hij is wel super schattig :D

Euh waar ging het mis met de cake, geen idee we hebben toch echt gedaan wat er op het pakje stond maar denk dat manlief de oven te hoog had we hebben geen 160 graden op de oven maar 175 :D

@hier, ik ga naar bed meiden! welterusten en tot morgen, hoop dat iedereen een goeie nacht heeft (vooral jij Masu :D)

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    senso slaap lekker! Volgende keer beter met de cake.

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Phoe, dit wordt weer zo'n nacht meiden! :(

@mamavan3, nee ik ging naar het terras met een vriendin, niet dansen. ;) Maar het was gezellig! Grappig dat F en L naar iedereen toen kruipen! :D
    Hele gave foto trouwens van T.imo in bad!

@kib, mooie kapstok!

@senso, wat leuk dat jij Jos in bad hebt gedaan. Iedere dag dweilen?!?!!?:$ Daar heb ik echt geen tijd voor hoor! Plus als je gewoon stofzuigt dan heb je de meeste vuiligheid wel weg en de rest doe je als je 1x per week dweilt (denk ik dan he, Amy leeft nog steeds, dus 't zal wel te doen zijn ;)).

@hier, net terug van 't terras en Mark is vanaf het moment dat ik in de auto stapte tot een kwartier geleden met Amy bezig geweest. Ze sliep net en dan wordt ze weer vanuit 't niets huilend wakker. Mark weer gaan troosten en nu is ze weer bezig in slaap te komen. Phoe, dat wordt me weer een nachtje...:(
    Ik heb stille hoop dat we in de piek van de sprong zitten, omdat ze natuurlijk al wel een tijdje met haar slapen moeilijk aan 't doen was (maar niet zo extreem als nu) en omdat ze toen ook slecht at (nu weer niet). Ook is het al heel lang zo dat ze perse bij mij wil zijn. Dus hopelijk zitten we in de piek!

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu fijn dat het gezellig was met je vriendin. Balen dat amy weer zo aan het huilen is. Hoop van ganser harte dat ze beter slaapt dan afgelopen nacht. Veel sterkte!!

Hier ik heb het ijskoud en ga zo maar even mn bedje opzoeken.

Deel Deze Pagina