@kib, ik hoop het ook! Maar wel lief van je, ik hoop dat je gelijk krijgt. Lekker je warme bedje induiken dan. Ik blijf nog ff op de bank zitten...want als ik eenmaal in bed lig kom ik er niet makkelijk uit.
goeiemorgen! @masu, haha heb ik echt 1 x per dag geschreven nou geloof ma dat doe ik echt niet hoor haha bedoelde 1 x per week maar ook dat redden we niet altijd. Fijn dat het gezellig was met je vriendin maar wat balen dat AMy weer zo verdrietig was en slecht ging slapen.. hoop dat je toch wel een betere nacht hebt gehad dan gisteren.. Qua sprong zit je wel op de piek hoor want hij moet bijna afgelopen zijn. @Hier, Jos is vannacht 2 x wakker geweest maar manlief hoefde er niet uit. Vanmorgen was hij er eerst om 6.30 uur maar toen ben ik er nog niet uit gegaan en hij viel dus ook weer in slaap tot 7.45 uur, goeie nacht dus. Vandaag lekker naar mijn mams in Den Helder, zal hier dus weinig zijn want we gaan rond 10.30 uur weg en zijn dan rond 20.00 uur weer thuis.
Goeiemorgen ladies! Vannacht was al beter dan gisternacht. 's Avonds is ze wel een stuk of 4x wakker geweest. Ff troosten en terugleggen en ze ging dan toch vrij makkelijk verder slapen (na een flinke huilbui). Vannacht om 1 uur hetzelfde en om half 5 ook weer. Maar Mark gaat haar ff knuffelen en legt haar dan terug en dat gaat goed. Ik vind het zoooo moeilijk om er niet uit te gaan als ze heel de tijd huilend 'mama' roept.... Maar als ze mij ziet, wordt ze zo enthousiast en wil ze alleen nog maar bij me zijn en dan gaat ze helemaal niet meer slapen. We hebben dus besloten dat Mark haar telkens even troost en dat is tot nu toe een succes. Dit bestempel ik dus als een goede nacht, haha! Om 8.10 u hoorde ik haar, dus daar heb ik zeker geen klagen over. @senso, ik hoop dat we op de piek zitten. Haha, ik kan me niet eens voorstellen dat het erger kan dan nu! Jullie hebben ook een mooie nacht gehad. Uiteindelijk heeft Jos jullie wel netjes laten uitslapen, fijn zeg! Wat leuk dat jullie een dagje naar je mams gaan. Heel veel plezier! @hier, over een uurtje ga ik met Amy naar een vriendin toe om taartspullen op te halen voor een andere vriendin. Die vriendin heeft net haar huis verkocht en een andere gekocht en die moet helemaal verbouwd worden. Ze wonen dus weer tijdelijk bij schoonouders in. Die schoonmoeder vindt het geweldig als ik met Amy kom, dus dat doen we dan maar ff he. Verder vanmiddag visite en verder niet veel op de planning (nou ja, verder met de schoonmaak). Fijne dag!
Goedemorgen meiden, Senso lekker dat Jos nog even in slaap viel. Heel veel plezier bij je mams! Masu drukke dag voor je. En wat een goede nacht voor jullie (zo je zelf schreef ) Veel plezier vandaag met je vriendinnen en succes met de schoonmaak. Hier een geode nacht. Stijn was rond 3uur aan het hoesten en huilen. Mark ging eruit en kwam al snel weer terug. Daarna heeft Stijn geslapen tot 9uur ongeveer. Wij waren om half 9 zelf al wakker... Haha lig je te wachten tot je uk wakker wordt! Nu lekker even genieten van mn vrij nog vanmiddag werken..
@masu, gelukkig is het vannacht al beter gegaan! hoop dat het dan vanavond nog weer beter gaat en het morgen over is je hebt een leuke dag op de planning, heel veel plezier! @Hier, wij gaan er zo van tussen. Fijne dag meiden en tot vanavond!
Goeiemorgen meiden! @Masu; Wat balen van je vorige nacht, was de afgelopen nacht ook zo erg? @Senso; Hier ook 1x in de week dweilen en ik probeer op de dagen dat ik werk 1x per 2 dagen te stofzuigen. Onze kat zit nu natuurlijk altijd binnen en ik word gek van de haren! @Kib; Leuke spam heb ik van Stijn gezien, leuk kapstokje ook! Werkze vanmiddag @Mv3; Ook weer leuke spam! Wat grappig dat ze op het KDV ook gewoon door andere mama's opgetild willen worden, Kian is juist altijd behoorlijk terughoudend in het optillen. @Sammie; Heb het waarschijnlijk gewoon niet gelezen, maar is je ongi nu al doorgezet? Hier weer lekker weekend, jammer van het weer! Kian kwam vanochtend om 7 uur al, maar ging gelukkig om 8 uur weer slapen tot kwart voor 10! Zo gaan we boodschappen doen en het laatste nieuwe meubelstuk halen wat binnen was gekomen. Ik weet niet of ik het hier al getypt had, maar de verkoop van het huis is weer 2 weken opgeschoven, er klopte nu weer iets niet in de werkgeversverklaring, wat een gezeur zeg. Gelukkig krijgen wij wel een compenstie van de kopers vanaf het moment dat de oplevering eerst zou zijn, dus we zitten nu niet volledig met dubbele lasten gelukkig. Vanavond hebben we een feestje en ik heb er zin in, straks lekker douchen en tutten, maar eerst boodschappen en het huishouden, klinkt wat minder aantrekkelijk .
@Masu; Sorry, had helemaal over je post heen gelezen, haha. Fijn dat afgelopen nacht iets beter ging. Hoop ook maar voor je dat dit de top van de sprong is. Hoop niet dat Kian ook zo gaat knoeien in zijn nachten, meestal zat hij net na Amy in de sprong (logisch want ze schelen een week ) @Koppie koffie ; Fijne dag! Ik was trouwens nog vergeten te zeggen dat ik nog steeds op pijnstillers leef, mijn kaak is echt vervelend pijnlijk geworden de afgelopen week, dus ik doe het gewoon maar ff op paracetamol en ibu's, dan gaat het wel goed. Ik heb ook voor maandag weer een afspraak gemaakt bij de ha voor mijn hand/pols, ben benieuwd wat hij er over te zeggen heeft.
Zijn we weer! @senso, veel plezier bij je mams! Al lees je dit natuurlijk niet meer, want je ging om half 11 al weg.... @kib, ook een prima nacht dus. Ik heb dat ook altijd als Amy later dan 7 uur wakker is. Lig ik gewoon te wachten tot ze wakker wordt (vandaag niet, want ik was kei moe). Haha! Vanmiddag dus werken...das minder he? Moet je een halve dag of gewoon weer tot 23 uur? @mlien, oeh wat vervelend dat je toch nog zo'n last hebt gekregen van je kaak! Hopelijk gaat het snel weer beter. Wat leuk dat je een feestje hebt vanavond. Neem je Kian mee of gaat hij ergens logeren? Ik hoop niet dat Kian net zoveel last van z'n sprong krijgt als Amy, want dat is echt niet leuk meer... Balen dat jullie huisje weer 2 weken vooruit is geschoven. Ik herken het wel; die vriendin waar ik vanmorgen was hadden eigenlijk maandag de overdracht van het huis en die ging niet door omdat de bank ook weer moeilijk deed over werkgeversverklaringen. En ze moesten een formulier insturen, maar het formulier bleek niet meer te bestaan. Heel vaag allemaal dus, maar zij hebben donderdag als het goed is de overdracht. Hoop voor jullie dat het dan over 2 weken ook echt zover mag zijn. @hier, weer terug. Amy heeft daar lekker geknuffeld en met kranten zitten scheuren. Op een gegeven moment werd ze hangerig en zijn we weer gegaan. Ze heeft haar boterhammetje op, melk gedronken en ligt nu lekker in bed. Inslapen ging makkelijk; binnen 5 minuutjes sliep ze (en hopelijk blijft dat zo).
Mlien wat balen dat ze nog 2 weken uitstel hebben gevraagd. Gelukkig krijg je wel een compensatie voor de vertraging. Jeetje nog last van je kaak. Heb je de tandarts al gebeld dan? Ben ook wel benieuwd wat de ha zegt van cts. Have fun met je feestje vandaag! Hier het huis opgeruimd. Stijn ligt alweer 1 1/2 uur te slapen... Mark is de buuf aan het helpen vloer leggen. Dus had ff handen vrij. Wasje draait, de 1e hangt al. Lekker bezig zo. Volgens mij hoor ik geklets uit Stijn zijn kamertje... ff kijken en dan boterhammetje eten.
Masu mag helaas tot 23 uur vanaaf en morgen weer om 8uur beginnen. Leuk dat je het gezellig hebt gehad en amy ook. Die banken kunnen idd moeilijk doen. Zag het ook bij mn nichtje. Nu ga ik echt stijn uit bed halen.
Goedemiddag @MAsu, fijn dat het wat beter ging vannacht...hoop ook voor jullie dat het alleen maar beter wordt vanaf nu...ben benieuwd wat ze voor nieuws kan @Senso, Jos ook lekker geslapen dus... Wat had je verder geschreven... Owjah dat je naar je moeder ging...was het gezellig? @Kibbeling, super leuke spam weer van Stijn.... En alweer druk bezig geweest... @Mama van 3...gave spam weer...!!! En wat grappig dat je meiden zo makkelijk zijn naar andere mensen toe!! en wat is T.imo een stoer ventje... @Sammie,hoe is het met de ongi?? En met Wesley???? @Mlien, wat baaleh van eht huis zeg... er is wel iedere keer wat.... nou hoop voor jullie dat het over 2weken nu toch echt goed is.... En wat heeft Kian geslapen zeg.... @hier, ik zou vanmorgen gaan sporten...maar eigenlijk mijn wekker niet gezet omdat Vince laatste tijd toch optijd wakker is! Vanmorgen werd hij huilend (doet ie nooit) wakker al om half 6! Paar keer naar hem toe gegaan maar troosten in bed lukte niet...denk dat hij last heeft van het laatste stukje, waar de boventanden doorheen moeten... Dus bij ons in bed genomen en chamodent gesmeert toen is hij nog lekker gaan slapen en werden we pas om 9.15uur wakker!!! Dus te laat om te gaan sporten, les begint om 10uur.... Straks even naar de winkel... Liefs
@kib, phoe, weer zoveel werken? Hopelijk heb je na zo'n werkweek daarna wel wat daagjes vrij! Heb je al naar je rooster gekeken of durf je dat nog steeds niet? Lief dat Mark je buuf is gaan helpen. Jij bent al productief geweest vandaag! @stamp, al met al toch een redelijk nacht? Wel balen dat hij om half 6 wakker werd. Kun je slapen als hij bij jou in bed ligt? Wij doen dat nooit, want dan slaap ik niet meer en Amy ligt dan alleen maar te stuiteren in ons bed... Jammer dat je niet meer kon sporten, maar ach, volgende keer beter! @hier, Amy is nog niet wakker geworden. Gaat dus ook goed. Hoop wel dat ze weer lekker een ruk maakt. Mark is de rekening voor de auto betalen (word ik weer niet happy van) en daarna door naar de man die altijd onze brommer maakt, want daar was ook iets kapot aan. Net liep ik de achtertuin in en toen zag ik 1 van de vogeltjes liggen. Dood. Veren lagen ook verspreid door de hele tuin, dus waarschijnlijk in gevecht geweest met een ander dier...en verloren... Snel opgeruimd voordat Taco het als een smakelijk hapje ziet!
ik moet alles nog bij lezen, erg lastig met een baby die steeds aandacht wil haha maar mijn ongi is helemaal doorgezet gisteren.
Jammer sammie! Maar volgende keer beter! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Zit Wesley ook in een sprong? Dat continu aandacht willen herken ik wel...
Masu ik weet dat ik nu 3dagen moet werken 1 vrij en dan in elk geval woensdag werken. Volgend weekend ben ik vrij.....wel een vrijgezeelnfeestje dus druk maar leuk druk. Sammie balen van je ongi. Stamp lekker dat jullie toch nog uitgeslapen hebben. Hij kwam ook wel erg vroeg zeg. Dan maar keertje sporten overslaan. Hier Stijn heeft ruim 1 1/2 uur geslapen en werd vrolijk wakker. Samen boterham gegeten. Hij is zo grappig. Ik deed met de vork een stukje brood in zijn mond en hij haalt het eruit en doet het er zelf weer aan. Volgende stukje aan een vork geprikt en de vork aan hem gegeven. Hij ging het toen zelf in zijn mond doen!!! Zo lief, maar wat wordt hij dan groot. Nu nog even samen spelen en dan moet ik alweer de deur uit.
Haha, wat schattig dat Stijn dat doet kibbeling! Wel balen dat je nu weer weg moet... @hier, Amy slaapt nog, maar is wel al 2x wakker geworden. Ook al een keer om moeten draaien, maar ze slaapt daarna gelukkig wel verder. Helaas is het buurmeisje ook thuis...maar het is goed weer, dus hopelijk gaat ze nog ff buiten spelen.
Masu volgens mij kan je dat buurmeisje met alle liefde achter een dikke laag behand plakken..... (zo mn zin staat na 20 onderbrekingen van stijn....die probeert mn glaa van tafel te pakken)
Hey meiden ben ik ook weer! @mlien, balen dat het nu weer 2 weken is uitgesteld gelukkig krijgen jullie wel compensatie maar dit is echt niets bah. Ai toch last van je kaak, ook niet leuk.. gelukkig kom je het een beetje door met pcm en ibu. Veel plezier op het feestje! @sammie, jammer van je ongi, volgende ronde beter! @kibbeling, werkze meis! al ben je nu volgens mij al bijna klaar jeetje tot 23.00 uur en dan morgen om 8.00 uur dat is best zwaar. Hihi die Stijn met zijn broodje, zie het al helemaal voor me @masu, euh even denken wat heb ik gezien. Amy heeft toch wel lekker geslapen, wel weer een paar keer wakker. Je hebt het leuk gehad met je vriendinnetje en Amy heeft lekker kranten gescheurd hihi. Pfft echt ik weet het verder niet meer, sorry ga je nog wat leuks doen vanavond? @hier, een leuke dag gehad. Zijn rond Jos zijn slaaptijd weggegaan maar hij heeft maar een half uurtje geslapen in de auto hij was er verder niet sjaggo onder en om 12.00 uur hebben we een lekker een boterham gegeten en de fles. Om 14.00 uur heb ik hem lekker naar bed gedaan, toen heeft hij bijna 2.5 uur geslapen om 18.30 uur zijn we weer gaan rijden en om 19.45 uur waren we thuis, nu ligt hij lekker in bed. We hebben een onwijs gaaf filmpje gemaakt van Jos met een vogel op zijn hoofd hihi ga zo het filmpje even uploaden voor jullie Mijn zus had haar spiegelreflex camera mee en heeft heel veel foto's gemaakt van Jos, als ik ze heb zal ik ze spammen.
masu, amy it duidelijk in een sprong. hoop dat aankomende nacht beter gaat voor jullie. rond 44 weken is het het ergst. wesley zit nu op het einde van de sprong. moet zeggen dat wij wel een 2 moeilijke weken hebben gehad en de rest was het met ups en downs. wesley was aanhangerig en sliep overdag moeilijker. kibbeling, stijn word al echt groot, helemaal nu hij al een vorkje naar zijn mond kan brengen. leuke spam ook. mamavan3, kan begrijpen dat je een beetje gek wordt van je man, moet zeggen dat ik dat niet heb hahaha. het geeft helemaal niks als je alleen even laat weten hoe en wat. leuke spam mlien, balen dat het weer opgeschoven word voor het huisje. wel fijn dat ze mee betalen. ik zou maandag even bellen voor je mond. senso, leuke spam van jos en je man. is jos zijn tandje al door? hmm de rest ben ik even kwijt. hier, gisteren naar almere geweest en prenatal. weer sokken ingeslagen en een grotere rietjesbeker. in de avond kwam s-zus met zwager en nichtje lekker op visite kleine meid ging hier op bed. rond 1 uur lagen we erin. vandaag vrij weinig gedaan maar wel heel druk met van alles en nog wat en had ik gewoon geen tijd voor jullie haha. sorry daarvoor. ik ga morgen wesley halfvolle melk geven ipv opvolgmelk in de laatste fles. merk dat hij echt nog wel die fles nodig heeft voor de lekker maar niet perse om de nacht door de komen. ik zat te denken wat zal ik doen kwa melk voor de vakantie, (verse) melk is daar echt vies weet ik uit ervaring dus moet iets meenemen. nu zat ik te denken om zo'n pak dreumesmelk mee tenemen die poeder maar vindt ik eigenlijk onzin en ben bang dat hij straks gewone melk niet meer wilt, mijn andere optie was van dat lang houdbare melk ( vindt ik vies) pff keuzes of gewoon daar kopen en hopen dat hij het wel lust haha