Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Kom alleen even deze foto spammen:) Wil hem even delen zo trots op mn kleine mannetje:)

Bekijk bijlage 239582

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, he daar ben je! :D Wat ben je druk geweest zeg.
    Die sprong is echt pittig ja, gelukkig is Wesley er nu bijna uit.
    Qua melk....Amy krijgt soms houdbare melk bij ons mam (want soms heeft ons mam geen gewone melk in huis) en dat vindt ze echt niet lekker. Snap ik ook, ik vind het ook niet lekker.;) Wat ik zou doen is een pak opvolgmelk meenemen en dan daar in de supermarkt melk kopen. Als Wesley dat gewoon drinkt is het prima en laat je 't pak dicht. En zo niet, dan heb je in ieder geval melk bij die hij lust.

@senso, tsss weet ze gewoon niet meer wat ik heb geschreven?!:x;) Ga je maar schamen jij! :p

Fijn dat het leuk was bij je mams! Ben benieuwd naar je filmpje en de foto's. Gaaf dat je zus de camera bij had. Je mams vond het vast fijn om Jos weer te zien. Ik zit op de bank Paul de Leeuw te kijken. Verder niet veel op de planning, heerlijk rustig aan, was ik wel aan toe!

@mamavan3, ahhhhh wat een mooie foto van T! :D Geweldig! Knap dat hij helemaal onder water gaat! Hoe hebben jullie die foto gemaakt?

@hier, was wel gezellig met vriendinnetje. Ze had een nieuwe auto gekocht samen met haar vriend en daar was ze wel blij mee (zegt me alleen helemaal niks...hoeveel pk's en zo....interesseert me ook niet echt moet ik zeggen:)). Verder wat bijgekletst en rond half 6 ging ze weer naar huis. Amy eten gegeven en mevrouw rond kwart voor 7 op bed gelegd, want ze was moe.
    Daarna samen met manlief pizza gemaakt en hij smaakte goed. :)

Ohhhh vergeet ik ook bijna te melden dat Amy zelf is gaan staan, hahaha! Ze heeft zich opgetrokken aan de bank.:D Ik supersnel m'n camera gaan halen, maar toen ging ze alweer zitten...:(
    Heb 't moment dus niet vast kunnen leggen.

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, wat goed van amy! nou dat maakt het sprongetje toch nog een klein beetje leuk:)
    dat is wel een goede tip van je. ik ga hem wel laten wennen aan dreumes melk want nummer 3 ga ik niet meenemen meer.

senso, had even gemist wat je ging doen maar jullie hebben het gezellig gehad.
    ben ook benieuwd naar de foto's!

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, ik bedoel inderdaad die dreumesmelk. Hopelijk vindt Wesley de melk die je daar koopt gewoon goed en dan kun je 't pak weer terugbrengen (of thuis opmaken).

Ja, is er in ieder geval iets goeds aan die sprong! ;)
    Ze stond al heel vaak op mijn schoot en zo, maar zelf optrekken snapte ze nog niet. Nu dus wel. :D

Hoe heeft Wesley die rietjesbeker doorgekregen? Amy snapt er geen bal van, ze snapt niet wat ze met het rietje moet...;)

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, inderdaad een goeie van Masu, zo zou ik het ook doen denk ik houdbare melk is echt niet lekker. Jos zijn tandje is inderdaad door, nummer 4 is ook onderweg.

@mama van 3, aaaaaaah wat een gave foto van T.imo! :D

@masu, erg he ik schaam me ook echt, vooral bij jou kan ik toch niets vergeten! :) wat gaaf dat Amy zich optrekt aan de bank!!! fijn dat het gezellig was met je vriendinnetje, auto's zegt mij ook echt geen bal als hij maar van A naar B rijd hihi Jos snapt ook niets van de rietjes beker, zit er alleen maar op te kauwen hij snapt nu wel de tuitbeker vandaag toch 120 cc thee eruit gedronken :D

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hahaha! :D Zeker bij mij niet nee, dat dat je dat maar weet! ;)
    Wat knap dat Jos uit de tuitbeker drinkt! Super dat hij het door heeft! :D

7. AHzondag

de nuby beker is ook wel wat lastiger hoor maar daar dronk hij steeds een paar slokjes van en ik deed het steeds voor. blijven aanbieden. ik had laaste een beker van avent meegenomen en daar dronk hij meteen goed uit maar het ging te snel dus liet hij alles eruit lopen. toen de nuby gepakt en die hij hij meteen door omdat hij wist wat hij moest doen. zou het eens met gewoon rietje proberen of een rietjesbeker zonder een antilek of met een ander soort systeem dan nuby.

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
  9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ik heb de rietjesbeker van Avent maar die snapt hij nog niet, ach hij heeft nu pas de tuit door dus die rietjes beker komt dan vanzelf wel denk ik dan maar :D

@masu, het zal nooit meer gebeuren! :p

10. AHzondag

senso, het zal wel even duren. hier wordt de tuitbeker nog steeds niet gebruikt. hij wil dat ding gewoon niet haha. als ik hem geef smijt hij het weg dus probeer het ook maar niet meer hahaha. rietjesbeker en gewone beker zijn hier wel gewild.
    ik moet wel zeggen sinds hij de rietjes beker neem ik steeds vaker de gewone beker laat staan.
    leuke filmpjes. laatste was echt grappig!

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hihi th@nks Sammie! hier heb ik ook de oefenbeker van Difrax maar daar gaat hij in blazen hahaha

@hier, ik ga naar bed meiden. Welterusten en tot morgen! hoop op allemaal goeie nachten :D

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, heb nu 1 filmpje gezien, ga zo die 2 andere bekijken.
    Hahaha zegt er iemand 'pas op dat ie 'm niet fijnknijpt' en een ander zegt 'ah joh, dat zien we dan wel weer!'! :D:D Hahaha! :D:D

@sammie, wij hebben idd die nuby...ik zal 'm blijven aanbieden, maar ze snapt er de ballen van! :D

13. AHzondag

senso, hahaha die jos zie hem al bellen blazen in de beker:D
    weltruste.

masu, hoe gaat het met amy's oogje?

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he meiden,
    ff snel vanaf werk....
    Mv3 wat goed van T dat hij zo helemaal onder water durft!!

Senso leuke filmpjes. Je zal het vast naar je zin hebben gehad bij je mams.

Masu lekker gezellig gekletst met je vriendin. En die Amy helemaal alleen gaan staan!!! Goed zo!!!

Sammie wat ben je druk geweest.

Hier druk aan het werk... hahah nee hoor valt mee. Had alleen wel weer een voorval met een client. Hij was de vuilniszak weggooien en was wel lang weg. Doet hij wel vaker. Alleen nu was hij naar de singe gelopen en was daar op de grond gaan liggen. Kwam een man langs en die vroeg hem of het ging. Geeft die kukel geen antwoord niets, heeft die man 112 gebeld. Kwam de politie en die heeft hem weer thuis gebracht!! Wilde hij dus niet mee naar binnen!!! Arggggghhhh uiteindelijk kwam hij dus wel hem maar gelijk verteld dat hij de vuilniszak voorlopig niet mag weggooien als straf.
    Nu even snel iedereen omkleden en op bed leggen.

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier ook de oefenbeker van difrax. Dat gaat op zich ook goed, maar ik moet 'm wel echt zelf vasthouden.

@senso, hahaha die andere 2 filmpjes zijn ook leuk! :D Grappig ook al dat commentaar!

@kib, oeh...dat kreeg dus nog een flink staartje. Werkse nog ff!

@hier, Amy is 1x wakker geweest, manlief is haar om gaan draaien, knuffeltje gegeven en binnen 1 minuutje sliep ze weer. Sindsdien haar niet meer gehoord.
    Ben benieuwd of het vandaag ook weer rond 1 uur en rond half 5 prijs is. Das voort vaste prik! ;)

Oh, en weltrusten senso!

16. AHzondag

heeft amy nu wel een knuffeltje? kan me herinneren dat amy de enige was die het niet had toch?

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Klopt, sammie. Nee, ze heeft nog steeds geen knuffeltje.
    Wel van alles aangeboden, maar ze hoeft het niet. Als ze moe is, dan sabbelt ze lekker op haar vingers en met de andere hand kroelt ze bij haar oortje.

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ahhh masu das ook wel schattig!! Hoop dat ze lekker blijft slapen vannacht.

Hier klaar met werken en ondertussen al ff thuis. Heb de client nog wel even meegedeeld dat hij zijn vrijheid voor nu ff kwijt is. En hij heeft pech want ik ben er morgen ochtend!!! Hahaha terug in het gareel met hem :p
    Zo grappig mark vertelde dat Tim een smsje aan Stijn had gestuurd of hij daar pannenkoeken kwam eten? Hihi dat kon mark niet weigeren he?
    Zo lekker mn bedje opzoeken en hopen dat ik lekker kan slapen..

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zwaaai!!!

Hoe gaat het met jullie??

Senso geweldige filmpjes van Jos!
    Masu weer een beetje geslapen?
    Mlien hoe gaat het met Kyan? Helemaal hersteld na zijn operatie?
    Kibbeling wat een client zeg! Boef... Die heeft weer wat beleeft.
    Sammie jij bent nog steeds bezig met de bekerwissel... Hier drinkt Yara uit de nuby rietjesbeker en wil geen tuit. (jamie heeft ook nooit uit een tuit gedronken)

Sorry wie ik vergeet...

--

Hier gaat alles wel ok. Weer bezig met het laatste gedeelte in huis. Zelf voel ik me stukken beter. Weer fanatiek bezig met mijn buikspieren trainen op een juiste manier.
    Yara probeert stapjes te zetten maar tot haar frustratie wil dat niet lukken. Slaapt heel slecht maar dat komt door de oortjes. Binnen 4 weken krijgt ze buisjes.

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen lovely ladies! :D

Hier een goede nacht. Rond middernacht hebben we Amy nog horen huilen, maar dat was in haar slaap. Verder is ze niet wakker geweest en om 7 uur werd ze wakker. :)

Verder nu nog heerlijk in bed.

@mamalijntje, jeuh daar ben je weer! :D fijn dat het goed met je gaat! Schiet de verbouwing ook een beetje op?
    Hoe zijn de nachten nu....want op FB lees ik niet altijd even goeie nachten...

@kib, aah wat een schattige uitnodiging. Natuurlijk kan mark dat niet weerstaan! :D
    Hebben ze lekker gegeten. Haha, balen voor die client dat jij er nu weer bent. Werkse!

Deel Deze Pagina