Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen meiden!

@Senso; Ik heb genoten van je filmpjes, leuk zeg! Ik vind het gelach en gegiechel op de achtergrond ook erg grappig. Wat komt jouw mooie mannetje rustig op mij over! Kian is echt een wildebras, kan niet zo lang 'rustig stil' liggen!

@Sammie; Kian heeft ook geen knuffel, doet er helemaal niks mee, wel handig want dan kan je hem ook niet vergeten ;).

@Kib; Wat een vaag verhaal van die client! Wel een grappige 'straf', de meeste mensen zouden blij zijn als ze geen vuilniszakken weg hoeven te brengen :p.

@Masu; Fijn dat jullie weer een goeie nacht hebben gehad! Ergste deel van de sprong lijkt dan over te zijn. Wat goed dat Amy is gaan staan!

@Mamalijntje; Ik las op fb al dat het inderdaad nog niet zo goed gaat met Yara haar oortjes, balen hoor dat het niet in een keer gedaan is. Met Kian gaat het wel goed, hij heeft sowieso nergens last van, ik zou hem alleen een keer moeten zien plassen om te kijken of alles goed genezen is, maar dat is vrij lastig, haha. Hij heeft wel nog een verdikking zitten en ik vind het niet echt mooi, maar dat kan nog wegtrekken en anders vraag ik het in juni hoe dat zit (dan moeten we op nacontrole).

@Riet/tuitbeker; Hier ook de Nuby, Kian drinkt het heel goed uit alleen ik vind hem zelfs met antilek systeem nog enorm lekken. Ik moet ook bijna wekelijks het rietje vervangen doordat hij hem op een of andere manier sloopt, ik denk door er in te bijten, nogal een duur grapje zo. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een goed alternatief, maar ik geloof niet echt dat dat er is.

Hier gisteravond een supergezellig feestje gehad, lekker bij kunnen kletsen met goeie vrienden en weer eens een paar rosé'tjes gedronken :D. We waren rond een uur of half 3 weer hier, toen hebben we Kian even gehaald en die werkte weer ideaal mee, hij was wel wakker, maar ging thuis ook weer lekker slapen tot half 8. Manlief had ochtenddienst dus die mocht er uit en om half 9 ging hij weer terug en volgens mij liggen ze nu allebei nog te stinken in bed, haha.

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen ladies!

@masu, hahaha ja dat was ik en mijn moeder zei ach joh dat zien we dan wel weer, Jos had hem op een gegeven moment ook bij zijn kop en mijn moeder stond er bij te lachen en ik te panieken :) maar dat filmpje laat ik maar niet zien hahaha

Fijn dat je nacht goed is gegaan! het ergste is voorbij denk ik, fijn hoor!

@kibbeling, hahaha moest wel erg lachen om je vuilniszak verhaal :D werkze vandaag! en wat lief om zo'n uitnodiging te krijgen, kan me voorstellen dat Mark die niet kon weerstaan :)

@mamalijntje, heeeeeeeeeeeeeeeeeey daar ben je weer ffies, wat leuk! hier gaat alles goed, vervelend dat Yara zo'n last heeft van haar oortjes, gelukkig snel buisjes. Wel raar dat ze dat niet in 1 keer hebben gedaan :(

@Mlien, ja Jos is niet zo'n wildebras :D (nog niet, wie weet wat er nog komt hahaha) je feestje klinkt inderdaad gezellig! en wat heeft KIan het goed gedaan zeg, was hij bij de GO of ergens anders?

Wat lief dat je man eruit ging vanmorgen, lekkere langslapers zo te lezen hahaha

@hier, lekker geslapen en manlief ook Jos is niet wakker geweest en werd om half 8 wakker. Manlief is eruit gegaan en ik heb nog lekker gedut tot 10.00 uur. Om 10.30 uur is Jos weer naar bed gegaan en is gelijk lekker gaan slapen ;)

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zo, inmiddels ben ik ook opgestaan. Heerlijk ff tot 10.45 in m'n nest gelegen. :D

@mlien, fijn dat het feestje zo gezellig was! Duur geintje met die rietjesbeker zo...drinkt Kian niet uit een gewone beker of zo'n oefenbeker? Daar kan hij weinig aan slopen namelijk! ;)
    Amy is ook zo'n wildebras hoor, die ligt NOOOOOIT stil!;)

@senso, haha, ja ik moest er echt om lachen! Jammer dat je dat andere filmpje niet upload...ben wel echt nieuwsgierig nu!:p
    Wat een lekkere nacht heb jij gehad zeg!

@hier, Amy heeft zich vanmorgen ook aan een tafeltje opgetrokken (heb ik foto's van, ik spam ze zo ff) en ook in de box heeft ze zich 2x opgetrokken, dus ze heeft 't nu echt door.
    Ook heeft manlief het drinken uit de rietjesbeker voorgedaan en daarna deed ze 't na! Nog wat oefenen, maar het komt goed. :)

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Masu fijn dat Amy weer goed slaapt!
    Verbouwing schiet op. Teminste ik moet alles zelf doen. Manlief doet niet zo veel op dit moment (ook een behoorlijk irri puntje en vinden elkaar even niet zo lief) Maar nu in de gang bezig. Gisteren het behang eraf gehaald, alles geschuurd en in de grondverf.

Mlien klinkt als een gezellige maar zeer late avond! Fijn dat het goed gaat met Kyan! Hopelijk trekt het weg. Zou zonde zijn. Huisje bevalt ook goed? en je man had een nieuwe baan toch?

Senso hi!!!! Ja echt balen dat ze het niet de eerste keer hebben gedaan. Jamie precies zo gegaan grr..
    Heerlijk uitgeslapen dus!! (ikke jaloers)

--

Ja slapen gaat heel slecht. Ze doet overdag hazenslaapjes van 15 - 45 minuten.. Dikke wallen (paars) onder haar ogen. En in de avond gaat ze om 18:30 naar bed. Dan zijn we tot 20:00 bezig om haar te laten slapen.
    Soms slaapt ze tot 4 uur in de nacht. Maar meestal moeten we elk uur naar haar toe. Om 4 uur een klein flesje omdat ze dan helemaal overstuur is. En slapen we tot 6 uur. Soms 7 uur want Jamie is dan weer wakker.

Gewoon bijna niet meer te doen helaas.

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Spammmm!:D:D:D
    (en let niet op de lelijke broek....is haar pyjamabroekje:))

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Gaaf!!!!!!!!!!!!

--

Zit hier te piekeren over Yara haar verjaardagscadeau. Geen idee wat ik moet kopen voor haar.

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, wat leuk dat ze het staan ineens zo goed door heeft! sprong toch nog ergens goed voor :cool: wat een leuke foto spam! vind die broek helemaal niet zo verkeerd hoor hahaha

speciaal voor jou
    http://youtu.be/bQJNqO0QvOQ

@mamalijntje, hier ook nog geen idee wat ik moet kopen voor Jos, ze hebben er ook niet zoveel besef van en heb net een dure fiets gekocht (grootste gedeelte door mijn werk betaald maar zelf ook een gedeelte aan betaald) dus zal een kleinigheidje worden denk ik.

Wat een nachten dat klinkt echt niet fijn meis :( hoop dat jullie snel opgeroepen worden voor de operatie, dit is echt zwaar!

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    nogmaals "de vogel heeft het overleefd" :D

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen lieve meiden,
    Masu wat fijn dat jullie weer hele goede nacht hebben gehad!!!
    Senso arme vogel!!! Hahaha toch is het filmpje wel grappig :p
    Mamalijn fijn om hier weer wat van je te horen. Balen dat de verbouwing nu grotendeels op jouw schouders komt. Knuf ook voor je slechte nachten.
    Mlien wat hebben jullie het laat gemaakt. Gelukkig wel een beetje geslapen. Wordt idd wel duur met die rietjes. Wij hebben een beker van prenatal en die is ook wel goed. Als ie omvalt.loopt ie niet gelijk leeg.
    Masu vergeet helemaal te zeggen hoe goed het is van amy dat ze het optrekken nu echt door heeft!

Hier een goede maar korte nacht. Stijn heel even een huiltje rond half 12 maar was snel stil. Vanmorgen keek ik stiekum om een hoekje (hij sliep nog toen ik wegging) en hij lag op zijn dekentje te slapen achterste voren.
    Op mn werk sliepen ze allemaal uit tot uur of 10. Dus rustige start gehad. Na ontbijt trok client dus zijn jas aan voor de vuilniszak en ja die kocht hij niet weggooien van mij.....hij werd erg boos!!!! Hahaha ik kon er wel om lachen!! Gemeen he??
    Mag over ongeveer 3uurtjes alweer naar huis toe.

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Senso, wat een super leuke filmpjes...en wat een ontzettend hoog knuffelgehalte heeft Jos!!! En zo grappig hoe hij met zijn hoofd schudt om die vogel eraf te krijgen, hahaha! :) Lekker uitgeslapen dus...
    @Masu.....WAUW wat goed van Amy!! De knapperd;) wat zal je trots zijn...
    @Kibbeling, jij bent ook gemeen zeg;) hahaha! Ach zo leert hij het hopelijk....
    @Mamalijntje...jeetje wat een nachten zeg..en arme Yara zoveel last...hopelijk werken die buisjes...maar 4weken duurt nog wel erg lang als jullie zo door moeten gaan:$...Knuff
    @Sammie, baaleh van je ongi meid....Ga alvast hard duimen voor volgende rond...
    @Mlien, hoop dat het helemaal goed is bij Kian en de verdikking ook weg trekt... Bij mijn neefje is het cosmetisch ook niet helemaal mooi...en kunnen ze nog opereren, maar mijn tante wilt hem nu niet nog een keer onder het mes laten gaan...lastig hoor!

@Hier alles goed..Vince heerlijk geslapen tot 8.15uur...
    We hebben vanmorgen met mijn zusje en zwager, broertje en vriendin en wij met zijn 3en foto's gemaakt..mijn moeder wordt vrijdag 50!! En die foto gaan we inlijsten en dan mag ze kiezen of ze hem op canvas of aluminium wilt...

Vince ligt er nu vanaf 11.45uur weer in...

Owjah heb voor mijn moeder haar verjaardag echt super gave schoenen besteld... :D

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Even spammetje;)

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Dit is hem:D

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stampertje, ik wilde meteen zeggen: spam van de schoen! ;)
    En daar was ie al! Leuk schoentje....wel even spammen als je 'm aan hebt hoor. Totaal niet m'n smaak, maar mij staat zoiets ook helemaal niet.:) Ben niet echt vrouwelijk wat dat betreft, hahaha! Meer van de sportschoenen en gympen (nou vooruit ook wel wat laarsjes). ;)
    Wat een leuk cadeau voor jullie mam! Zal ze vast blij mee zijn!
    Mooie spam van Vince! :D Knap manneke!

@kib, goedemorgen lieve kibbeling! Nog maar 3 uurtjes en dan ben je afgewerkt...oh nee, nog maar 2 nu! Erg goed dat je voet bij stuk hebt gehouden bij die client. Dan weet ie meteen waar ie aan toe is. Das tenminste duidelijk! Ik kan me wel voorstellen dat je het grappig vond...zou ik ook vinden! ;)
    Haha, die Stijn helemaal omgedraaid. Bekende taferelen! :D

@senso, ocherm die vogel!! :D Wel een heel gaaf filmpje en iedereen duikt er meteen bovenop om die vogel te bevrijden. :D

Nou, dat broekje kan eigenlijk niet meer hoor. Is ook helemaal vaal geworden, maar het is van dat heerlijk slobberspul dus ik wil 'm niet wegdoen. Daarvoor is ie te fijn....en niemand ziet 't!
    (tenminste; als manlief haar gewoon een spijkerbroek aan had gedaan vanmorgen ipv haar pyjamabroek aan laten houden;))

@hier, Amy heeft haar brood weer op. Gaat nog steeds niet van harte. 1 boterham en dan alleen 't binnenste, dat gaat er met moeite in. Ik heb 't belegd met geprakte banaan en dat viel dan weer wel in de smaak volgens mij. ;)
    Daarna geen flesje, maar bekertje halvolle melk gegeven en mevrouw naar bed gedaan. Na wat gedraai ligt ze nu lekker te slapen. Wij zitten op de bank voetbal te kijken. Vanavond weer dansles. :)

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, gelukkig heb je een goeie nacht gehad ook al was het wat kort hahaha jij bent echt streng! nee hoor misschien leert hij er zo wat van, gelukkig al weer bijna klaar. Werkze nog eventjes!

@stampertje, wat een leuk idee dat jullie een foto hebben laten maken voor je moeder haar verjaardag. Wat is Vince toch een knappe kerel *smelt* hihi leuke schoen maar ik zou er niet op kunnen lopen :)

@hier, Jos slaapt wat rommelig vanochtend. Dan weer wakker en een beetje huilen en dan toch weer in slaap vallen geen idee :( inmiddels ligt hij alweer bijna 2.5 uur op bed.

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hahaha ja ik herken dat Jos ligt nu ook in zijn pyjama te slapen normaal is hij allang aangekleed maar manlief doet dat niet, zit zelf ook nog in zijn yoghurtbroek ;)

Lekker dat AMy ligt te slapen, hoop dat ze even een lekker lang tukkie doet.

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ah, zo gaat het bij jullie dus ook, senso! ;)
    Moet eerlijk zeggen dat wij ook nog allebei heerlijk in trainingsbroek op de bank hangen...:):D
    Heerlijk, zo op zondag!
    Jos doet weer een lang tukkie zo te lezen.

Als Amy wakker is, gaan we haar eerst badderen en daarna ff boodschapjes doen in een nabijgelegen dorpje (met nadruk op JE, echt een gat!) en meteen ff langs Mark's opa en oma. Die wonen daar vlakbij, dus gaan we maar ff op de gok langs.

@verjaardag, ik weet ook nog niet wat we gaan kopen voor Amy. Ik hoor dus graag leuke suggesties van jullie (of natuurlijk wat jullie zelf van plan zijn te gaan geven)!

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @MAsu, dank je :D...En ik loop eigenlijk ook vaak op gympen, ook het handigst voor mijn werk...maar ik vind hakken zo leuk :D:D:D... en op deze ben ik helemaal verliefd :D...
    En heerlijk toch ff in pyama relaxen...

@Senso...yoghurtbroek????? hahahhaa.. En Jos misschien wat last van zijn 4de tand????

Vince ligt nog steeds lekker te slapen...

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Vince ook al zo heerlijk aan 't slapen!
    Heb je je schoenen online gekocht of besteld in de winkel?
    Ben wel benieuwd naar je hele outfit voor vrijdag. Dus: spammen dan he! ;):D

Hier ligt Amy ook nog te slapen, vanaf half 1.

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Vince heeft ruim 2uur geslapen...

Via internet...dus hoop dat ze goed zitten en optijd binnen zijn!!!

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Spannend! Hoop ook dat ze meteen lekker zitten.
    2 uur is netjes. Amy werd net wakker (tenminste, dat dacht ik), huilen en daarna was het ineens weer stil. Denk dat dat in haar slaap was. Ze ligt nu 2 uur te slapen. :)

Deel Deze Pagina