@Masu, en Amy nog lang geslapen? Zo F1 is bijna af....dan gaan we ff wandelen naar de winkel... Het is opeens zulk lekker weer geworden .... Van de week gewoon 3dg werken en de week erna alweer maar 2 ivm Koninginnedag... goh vervelend ...
@masu, hahaha ja hier gaat dat ook zo hoor op zondag Amy lekker lang geslapen? veel plezier vanmiddag bij opa & oma. @stampertje, zo VInce heeft lekker geslapen! het is ineens heerlijk weer inderdaad vervelend he maar 2 dagen werken volgende week, heb ik ook last van hahaha @hier, zo Jos heeft lekker zijn boterhammetje en fles gehad vanmiddag. Daarna lekker papa gedoucht en daarna nog een rondje wezen fietsen, denk dat we ongeveer 12 km hebben gefietst. Nu ligt hij weer lekker te slapen want hij was wel heel erg moe nog even een bakkie thee en dan even wat strijk wegwerken.
Ff denken hoor... Stamp leuke schoenen. Ben self ook meer vd gympen en soms mn laarzen. Masu succes in het gat en have fun bij opa en oma. Senso okk al een luie dag. Lekker toch ff fietsen. Het waait wel hier.Maar in de zon is het lekker. Hier vanmiddag de client met waarschuwing de vuilniszak weg laten gooien. Hij was snel weer binnen hij kan het dus wel. Mocht ik om 3uur weg. Ik snel gerapporteerd moest ik nog iets van een klein half uurtje op mn collega wachten die weer eens te laat was. Volgens mij kan ze geen klokkijken behalve ala ze naar huis mag...en dan loopt haar klok ineens voor!!!!! Zo irritant. Kon ook niet het fatsoen opbrengen om fatsoenlijk over te dragen. Dacht echt zoek het maar uit en ga maar lekker lezen Nu lekker thuis bij mn mannetjes waarvan de kleinste ietwat ondeugend is....
@senso, heeft Jos papa gedoucht? Wat knap! Of heb jij papa gedoucht? Dat zal papa vast fijn gevonden hebben! 12 km...so lekker tochtje hebben jullie gemaakt. Hier is het heel wisselvallig weer...nu regent het en net scheen de zon. @stamp, hier gedeelte F1 gekeken. Amy heeft tot kwart voor 3 geslapen; 2 uur en 1 kwartiertje dus. Heerlijk he, dat je dan maar 2 dagen hoeft! Hier ook; alleen de woensdag en donderdag. Ideaal, zo'n werkweek! Hebben jullie fijn gewandeld? @kib, aan zoiets kan ik me zo ergeren! Schandalig, want je zadelt je collega's er zo mooi mee op. En dan wel al te vroeg met jas aan staan...ik ken dat soort mensen wel ja. Heel vervelend! Je schrijft dat half uur toch wel he? En wordt zij er niet op aangesproken? @hier, Amy naar ons thuis gebracht, dan eet ze daar en legt ons mam haar op bed. Wij hebben dansles en gaan haar dan om 9 uur weer ophalen. Opa en oma waren niet thuis, dan zijn we doorgereden naar ons pap en mam. Nu snel wat eten en over een uurtje weer dansen. We eten sla met frietjes en een burger. Mmmm! Ondertussen ajax aan 't kijken...pas 1-0....ze mogen er nog wel een paar inschieten van mij!
Ladies, ik ga ff spuien hoor! Pff...:x:x:x We hadden 2 aankleedkussens voorheen; 1 voor boven en 1 voor beneden. Toen we dat aankleedkussen beneden niet meer gebruikten (omdat er een moment komt dat je kind gewoon boven verschoond wordt...dat vonden we dus na 2,5 maand of zo) hebben we gevraagd aan schoonma of ze het aankleedkussen wilde gebruiken thuis voor Amy. Dat vond ze wel handig, dus hebben we haar dat kussen gegeven. Nu wordt Amy daar zelden verschoond omdat schoonma bijna altijd hier in huis zit. Wij hebben nu maar 1 kussen en ook maar 1 hoes. Laatst had Amy die onder geplast, dus toen dachten we 'we vragen aan schoonma de hoes terug'. Handig, hoeven we geen nieuwe te kopen en zij gebruikt 'm toch zelden. Handdoek erop en ze kan het kussen gewoon gebruiken. Dus manlief belt net om dat te vragen, zegt ze doodleuk: oh, die heb ik aan 't Goed gegeven!!! (kringloopwinkel dus) WAAAAAT??? Zoiets snap ik dus niet he? Ik geef haar die, zodat Amy daar boven verschoond kan worden. Nu verschoond ze haar dus gewoon op de bank. Ik vind dat niet oke; een bank is om op te zitten, net zoals een box is om in te spelen, een tafel is om aan te eten en een bed is om in te slapen. Die duidelijkheid en structuur moet er gewoon zijn. Ik vraag me dan ook meteen af: stel dat er visite is en Amy heeft een poepluier? Gaat ze Amy daar dan open en bloot op de bank leggen en verschonen? Dat vind ik dus al helemaal niet oke!!! Manlief meent dan dat hij er duidelijk over is geweest dat wij niet blij zijn. Nou, ik heb het gesprek gehoord en het is zeker niet duidelijk gezegd! IK ZAL DAT EENS DUIDELIJK ZEGGEN!!! Ik wil ook dat hij zelf zijn moeder hierop aanspreekt. Waar gaat ze Amy nu verschonen als dat nodig is? Nu is ze vaak hier in huis, omdat het slecht weer is en ze niet door de regen naar hun thuis wil wandelen, maar straks in de zomer komt dat er vast vaker wel van. En dan? Waar wordt Amy verschoond? Gewoon op de grond? Nee dus, DAAROM hebben we een kussen gegeven! Pff, om zoiets kan ik dan zo kwaad worden. Als ze gewoon ff had gebeld met de vraag 'goh, hebben jullie dat kussen nog nodig, want anders doe ik 'm naar t Goed'. Dan hadden wij gewoon kunnen zeggen; 'nee doe maar niet weg, wij vinden het fijn een reserve te hebben'. Want wij geven 'm omdat we denken dat dat praktisch is. Anders had ik 'm wel thuis gehouden, want een reservekussen is altijd makkelijk. En ze hebben daar zeeen van ruimte; Amy haar daar een kamertje. Waarom laat je 'm daar dan niet gewoon liggen??? Zoiets ligt toch niet in de weg? Leg 'm op z'n zijkant naast de kast en 't neemt geen ruimte in of iets. Ik vind het dus heel asociaal en wil haar eigenlijk erop aanspreken. Nou maak ik me dan vast niet geliefd (zo heb ik namelijk heel vaak aanvaringen met schoonpa gehad)....dus we hebben besloten dat manlief aan gaat geven dat we dit niet fijn vinden en dat we het prettig hadden gevonden als ze het eerst aan ons voorstellen. Er zijn 2 vriendinnen zwanger; als ik 'm zelf niet gebruik had ik 'm liever weggegeven aan iemand die ik ken. *zucht* Wat vinden jullie hier nou van? Dit is toch niet netjes? Zeker niet omdat we 'm hebben gegeven zodat Amy daar ook een fijne plek heeft om verschoond te worden. Dan besluit je toch niet zelf 'm weg te doen?! Tsss raar mens is 't ook! Bah!:x:x:x
Mmm....ik heb er wel een lang verhaaltje van gemaakt... Sorry meiden, maar het helpt een stuk om 't van me af te typen!
Masu: snap je frustratie/woede wel.. En zeker dat ze het zomaar weg heeft gegeven, zonder te vragen of jullie het terug willen. Maar aan de andere kant begrijp ik niet helemaalmzo goed waarom een kindje niet op de bank kan verschoond worden.. Hier worden f en l ook op een handdoek op de bank verschoond. Omdat ik niet altijd zin heb om naar boven te lopen, en vooral toen ze zo klein waren en ik nog herstellende van ks verschoonde ik ze eigenlijk altijd beneden... Maar als jullie dit zo hebben gezegd tegen je schoonmoeder moet je dat zkeer zeggen en kijken naar een oplossing!! Sterkte! En danse straks!
@Stamp; Wat een gave schoenen!! Zou ik ook zo kunnen kopen! Ook mooie spam van Vince natuurlijk! @Masu; Jij hebt ook mooie spam van je knappe meid neergezet! Wat een verhaal heb je getypt zeg, maar ik kan je frustratie goed begrijpen. Als zo'n kussen niet van jou is geef je dat niet zomaar weg, dat is gewoon belachelijk! Ik zou me er als ik jou was niet al te druk om maken want terugdraaien kan je het niet meer, maar vervelend is het wel! @Kib; Wat irritant dat je te laat afgelost werd, ik zou daar echt behoorlijk pissig van worden, hoewel jij het vrij rustig op lijkt te nemen, haha. @Senso; Haha, zielig vogeltje . Hier een lekker dagje gehad, goed gesprek gehad met manlief en lekker het huisje schoongemaakt. Vanavond heb ik Kian zijn haartjes geknipt!!! (de bovenkant) en de zijkant met de tondeuse gedaan, ben benieuwd hoe het is als ik er morgen gel in doe, ik zal het uiteraard spammen! Heb ook nog in mijn vinger geknipt omdat Kian mij als kapster niet echt kon waarderen en nogal aan het tegenstribbelen was . Kian ligt nu net 5 minuutjes op bed en slaapt al, volgens mij was hij moe!
Mlien: hahaha goed bezig geweest! Hier is nig vrij weinig te knippen bij de dames! Fjn dat je een goed gesprek gehad met man! Als jullie over 2 weken horen at jullie het huis hebben verkocht, gaan jullie dan voor een tweede?
Masu, snap je frustratie en zou het even aankaarten. Wij hebben dit ook gehad. We hadden een babyfoon aan s-ma gegeven want die zat gratis bij onze kinderkamer maar ze was niet tevreden en toen heeft s-zus het verkocht en sma een andere gekocht. Vond ik niet echt netjes want wij hadden hem gegeven en ze had best kunnen vragen of we hem terug wilde. Ik heb daar niet gereageerd omdat we waren verbaasd maar ze krijgt niks meer van ons heel simpel. Mlien ben benieuwd naar de kian spam morgen! Mamavan3, was het zwemmen leuk? Vandaag hebben wij s-pa alvast zijn vaderdag en verjaardagkado gegeven geld voor een nieuwe telefoon. We moesten het nu wel geven want die van hem is kapot. Het is best een moeilijke man kwa kado's dus elke optie pakken we aan haha. Wesley heeft het weer goed gedaan en tandje nummer 8 is inzicht. Ik zie nu wit dus het zal niet meer lang duren voordat er een gaatje zit.
Sammie: fijn dat welsley het goed heeft gedaan, jeetje alweer 8 tanden, hier nog steeds maar 2 zwemmen was erg leuk, kids hebben genoten, f en l zijn cht nergens bang voor en kruipen door het water echt leuk om te zien!!
@Mv3; Waarschijnlijk gaat het niet lang meer duren als het huis echt verkocht is voordat we voor een 2e gaan, zal in ieder geval binnen het komende half jaar gaan gebeuren (dat we er voor gaan he). @Sammie; Leuk dat Wesley nu bah zegt! Hier is Kian ook hard aan het oefenen en hij zegt nu op, aap en opa, zo schattig, haha. Bij Kian zie ik trouwens een streepje aan de bovenkant, duurt denk ik niet zo lang meer voordat daar ook een tandje zit!
Mlien, leuk dat jullie ook snel voor een tweede gaan! Het tandje zal wel snel doorkomen denk ik. Lief dat kian aap zegt en wat schattig opa.
@Masu, wat ontzettend baaleh zeg van sma...snap dat je er ff behoorlijk pissig over bent!!! Maar ik zou ook niet blij zijn!!! Denk dat jullie toch gewoon kunnen zeggen dat jullie graag hadden gewild dat er overlegt was....! MAar verder niet onwijze heibel overmaken.... Knuff.....Lekker gedanst?? @Senso, Klinkt als een lekker dagje... 12km is behoorlijk stuk.... Valt Jos niet in slaap op de fiets...???? En ik heb de shakes gehaalt hoor, morgen is dag 1!! Ben benieuwd...Kan ik bij jou steun zoeken???.. @Mlien, wat goed dat jezelf zijn haren geknipt hebt...Beetje jammer dat je ook een in je vinger hebt geknipt! En Kian zijn tanden gaan in ene snel...En wat is Kian snel met praten!!!! @Sammie, wat een woorden zegt Wesley al! Vince zegt ook bah en mama en papa....zo schattig he...En los staan!!! De knapperd...Hij loopt vast voor zijn 1e verjaardag... @Mama van 3...leuk dat jullie gezwommen hebben... en L en f lekkere waterratjes .... @Hier, lekker even gewandeld!!! Vince houdt het echt steeds beter vol...1keertje slapen!! Hij lag er lekker om 19uur in! Vince had broccoli...en wij sla...maar na een paar happen hoefde hij niet meer...dus ik dacht ach geef hem wat sla,tomaat en komkommer!!! Hij heeft gegeten niet normaal!!! hahahahhaa.... Zoals jullie bij Senso kunnen lezen, start ik morgen met de shakes....'s ochtends en 's middags...en dan 's avonds gewoon avond eten... hoop dat ik het volhoud en dat het helpt!!!
@masu, hahah dat had ik grappig neer gezet zag ik, nee papa heeft zichzelf gedoucht mocht hij willen dat ik hem ging douchen snap je frustratie wel, vind het maar raar dat ze dingen gaat weggeven die niet van haar zijn.. dat overleg je dan toch hier wordt Jos ook wel eens op de bank verschoond hoor en bij smoe thuis doet ze het op het grote bed, in die kamer staat ook het campingbedje. Hoop dat je lekker gedanst hebt! @mlien, fijn dat je een goed gesprek met manlief hebt gehad. Ben benieuwd naar de spam van je mannetje. Hihi wat schattig dat Kian aap en opa zegt hoop dat het tandje snel door is. Hier heeft Jos vrij lang gedaan over het boventandje. @sammie, wat goed dat Wesley los gestaan heeft! en tandje 8 alweer wat gaat hij hard @Mama van 3, wat leuk dat je meiden het leuk vinden om te zwemmen, dat ze nergens bang voor zijn dat is wel te zien als ze midden op de trap staat hahaha @hier, 45 minuten op de cross gestaan en nog een strijk (heerlijk, ben helemaal bij voor een paar dagen)weggewerkt. Manlief heeft gedweild en Jos gebadderd, meneer ligt inmiddels prinsheerlijk te slapen na zijn papfles
@stampertje, natuurlijk kun je steun bij me zoeken van te voren moet je alvast wel onthouden dat de eerste paar dagen het ergst zijn, het gaat echt snel beter. Wat goed dat Vince het steeds beter volhoud op 1 slaapje! Leker even wandelen was lekker weer (hier tenminste) nee JOs valt eigenlijk nergens in slaap behalve in zijn wagen en in bed. Auto duurt ook heel lang gisteren viel hij na 45 minuten autorijden pas in slaap en de terugweg is hij gewoon 1.5 uur wakker geweest
@Senso, dank je wel alvast fijn om af en toe een duwtje in de rug te krijgen ! En lekker dat Jos al heerlijk ligt te slapen! En Vince valt in de auto ook moeilijk in slaap...alleen als hij echt heel moe is en dan pas als we bijna thuis zijn Op de fiets wilt hij nog wel eens in slaap vallen als hij moe is...maar dat is echt rot fietsen..want wil dan toch mijn hand onder zijn hoofd houden!!! Hier lekker de ultimate dance battle aan het kijken...
Lalalalalaa...F5....lalallalalaa nog een keer F5 hahaha... Manlief is aan het gamen met een vriend...dus zit gezellig in mijn uppie...