Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    Ff.een berichtje van een moeie mama!!
    Senso klinkt gezellig met neefje. Jammer alleen dat Jos uit zijn doen was met slapen.

Masu gelukkig wel goed geslapen ondanks je wenkbrauwen. Ach arme.amy met haar vingertje. Sammie had gelijk met groene biotex word bij ons door.de arts ook vaak als advies gegeven. Ze werken allebei even goed. Mocht je voor de.biotex gaan wel poeder nemen!!

Sammie zou dan idd voor het neutrale kamertje gaan en met stickers en associores aankleden/versieren.

Mamalijn gelukkig is de operatie goed gegaan. Jammer dat hij toch wel last heeft. Spannend jou gesprek. Hoop dat er snel een datum is.

Hier een korte nacht gehad. Heb totaal 2,5 uur geslapen....1 client.was tot 2x toe wakker. Verder onwijs veel muggen op de kamer.en.we sliepen ook nog.eens.met zn 2-en op een klein kamertje.
    Na.werk ff langs mams geweest, samen naar de markt vis en kaas gehaald.en.nu lekker.thuis in mn bed!! Ff een tukkie doen tot de wekker.om 16uur gaat.

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Slaap lekker kibje!!
    We hebben alleen vloeibare biotex dus ik ga de soda proberen.

Hier ligt m'n meisje nog steeds te slapen....zul je altijd zien als wij op 't punt staan naar ikea te gaan...;)
    Ze slaapt nu al 2,5 uur, erg lang voor amy's doen!

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey lieve meiden,

Manlief heeft speciaal voor mij de laptop thuis gelaten omdat ik jullie te erg mis, hahahaha :D>. lief he..?

@MAsu, hoop dat de soda snel helpt... en Vince is in zijn blootje al 10.7kg...:D ...
    @Kib, jeetje beste nacht meid :(... hoop dat het tukkie je goed doet..
    @Sammie, is toch leuk met stickers aankleden...je hebt zoveel!!!!
    @Senso, die nachten ken ik...wij hadden ze vorige week... gelukkig gaat het nu weer goed...!!! Hoop dat het vanavond beter gaat..
    @Mamalijntje, fijn dat de operatie goed is gegaan... hoop dat jij nu een datum krijgt..

Sorry meiden heb niet alles terug gelezen!

Hier gaat alles goed... Vince af en toe wel wat aanhankelijk en boefig maar wel op een gezellige manier :D...
    Hij ligt net weer een half uurtje op bed..

Heb vanmorgen al lekker 1.5 uur gesport en daarna lekker met zijn 3tjes middag gegeten en even traphekje gehaald dus die gemonteerd...
    Wilde eigenlijk met hem naar de kinderboerderij maar ligt eraan tot hoelaat hij gaat slapen...

Mijn ongi is nu voorbij dus we kunnen aan de klus... :D..

Liefs

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hoop dat het plekje op Amy haar vinger snel weg is met de soda. Het is wel heel leuk met 2 ukjes, merk alleen wel dat ik van neefje niet alles herken. Weet van Jos wat er met hem is als hij huilt omdat hij verschillende huiltjes heeft bij neefje herken ik het natuurlijk niet dat vond ik wel lastig.

Amy heeft lekker lang geslapen, succes bij de Ikea! wij gaan van het weekend ook even.

@sammie, hmm sprongen zijn vervelend. Zitten er hier ook in volgens de app en dat klopt ook wel met Jos zijn slaapgedrag ;) neefje gaat niet naar het kdv, 2 opa's en oma's passen 1 dag op en papa heeft een papadag. Dus was erg wennen voor hem ineens een ander kindje en een ander huis.

@stamp, jeeeeeeeej officieel aan de klus! :D wij nog 1 pilstrip en dan kijken of mijn cyclus weer normaal is dan over een maand of 2 starten wij ook :cool: lief dat je man zijn laptop heeft thuisgelaten, heb jou ook gemist hoor! :D

@hier, lekker gewandeld buiten en even wat verse boodschapjes gedaan, zoals brood enzo. Het is heerlijk weer hier, zonnetje en lekker temperatuurtje. INmiddels ligt Jos te slapen en kruip ik even op de bank, ben ook een beetje moe ;)

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu dat schiet niet echt op...wil je even op stap slaapt.amy een gat in de dag. Ze.zal het nodig hebben.

Stamp ahhh lief dat je ons miste..Wij jou ook hoor. Ohhh spannend.aan de klus.... Gelukkig is Vince weer zijn gewone ik.

Sens grappig hoe snel je dan gewend bent aan je eigen kindje en hoe anders het dan is met je neefje. Ohhh jij ook bijna stoppen met de pil...Spannend!!!
    Oh lekker genieten van het mooie weer zeg.

Hier heerlijk geslapen. Voel me een atuk beter. Ga zo ff douchen en dan op naar het kdv mn binkie halen. Net mn zus nog ff aan de telefoon gehad en we hebben een weekje vakantie geboekt en November. Heerlijk even naar belgie toe. We zitten dan vlak bij Hasselt.en.er is genoeg te doen in en om het park. Ook gekeken naar binnen activiteiten aangezien het wel november is.
    Zo nu spring ik uit bed en ren door.de.douche!!

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Stamp, ga je ovotesten gebruiken?

Senso, jullie toch ookal voor de tweede leuk!

Masu, lekker dat amy zolang geslapen heeft.
    Hier zoals verwacht maar 2 uurtjes.

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    haha nou het duurt nog wel een maand of 3 hoor! :D maar ga verder niet met ovutesten aan de gang, heb ik bij Jos ook niet gedaan. Rustig aan :)

@kib, lekker dat je zo goed geslapen hebt! lekker knuffelen met je binkie!

@hier, ook even een tukkie gedaan maar dan op de bank. Jos ligt nog te slape maar heb ook niets gehoord dus hij slaapt nu een stuk beter als vanochtend. Rond half 6 maar wakker maken voor het eten anders wil hij niet om 8 uur gaan slapen denk ik ;)

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

@sens, spannend hoor!! Dadelijk heb je d'r 2 rondlopen, maar is natuurlijk heel anders als het van jezelf is.

@stamp, succes met het klussen! Lief dat je man de laptop thuis had gelaten, je was al zo lang niet geweest....:'(

@sammie, Wesley 2 uurtjes geslapen, ik teken ervoor hoor! Amy slaapt soms maar 1 of anderhalf uur in totaal op een dag, dus 2 uur is voor ons netjes, haha!

@hier, Amy heeft uiteindelijk 3 uur geslapen en toen hebben we haar wakker gemaakt en zijn naar ikea gegaan. Daar moesten we natuurlijk eerst die verkeerde stoel inleveren...en daar stond een rij, niet normaal meer! Eerst 45 min. gewacht bij de retouren, toen snel door de ikea gecrosst. Het was inmiddels half 5....dus daar maar gegeten.
    Amy had pas rond 4 uur a half 5 haar fruit, dus die heeft vanavond pas om kwart voor 7 een groentensoepje op. Toetje na en mevrouw ligt inmiddels alweer in bed. Het is nog niet helemaal stil, maar ze zal zo wel gaan slapen.
    Manlief is corsobouwen, dus ik heb 't rijk alleen, heerlijk! Dadelijk m'n boek erbij pakken en dan duik ik op de bank.

Amy ging vandaag midden in de woonkamer ineens staan! Dat heeft ze nog niet eerder gedaan; ze deed het eerder alleen op de bank of op bed.
    Ze staat nu ineens steeds vaker los en blijft dan ook echt wel 10 seconden staan. :D Wij natuurlijk trots!

Zo, ik duik op de bank. Als ik vanavond niet meer kom posten; weltrusten alvast!

@mlien, hoop dat je fijn gewerkt hebt meis!

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sammie, nee ga geen ovutesten gebruiken... nooit gedaan ook... zie wel hoe het loopt.. had bij Vince wel hele lange cyclus zo'n 40dg!! Dus daar ga ik nu ook maar vanuit...

@Senso, owh lekker Jos weer goed geslapen vandaag ;).. Joh voor je het weet ben je 3mnd verder..:p leukleuk!!!

@Masu, heerlijk boekje lezen.. welk boek ga je lezen??? En wat super goed van Amy... nu wachten tot ze haar eerste losse stappen gaat doen!!!

@Kib, en hoe heeft Stijn het gedaan op het kdv??? Vast goed;)!!

VAnmiddag ff gezellig bij vriendin langs geweest.. daarna lekker macaroni gegeten.. Vince gaat gelukkig ook weer beter met eten ...nog niet top maar er gaan toch een aantal happen naar binnen!!

Daarna nog lekker even gewandeld, tis zulk lekker weer:cool:..
    Vince lag er half 8 in... zonder tegen sputteren gaan slapen...

Heb alleen sinds vandaag onwijze last van mijn onderrug... weet niet zo goed hoe ik moet zitten... staan geen last maar met zitten wel! :(
    Hoop dat het morgen over is..

Liefs

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heb helaas geen bijdrage voor de spam vrijdag... sorry :(
    MAar kom op waar is jullie spam?? :D...

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hoera Spamvrijdag!!!
    Hahaha geen spam gezien, behalve Jos in de vooruitloop gisteren op spamvrijdag. Zal zo ff lekker spammen!!

Masu wat een ruk heeft amy gemaakt zeg! Heerlijk.. Gelukkig is het omruilen gelukt, alleen jammer dat je 45 minuten hebt moeten wachten bij de retourbalie. Oh daar gegeten dat is dan wel weer lekker ;)
    Hoera Amy staat los!!!!!! Wat goed van je meis!

Stamp Stijn heeft het goed gedaan op het kdv. Lekker gespeeld binnen en buiten, 1 1/2 uur geslapen en goed gegeten.
    Fijn dat Vince weer wat meer gaat eten, toch altijd een fijn gevoel.
    Balen dat je last hebt van je onderrug. Hoop dat het snel beter gaat.

Sens fijn dat Jos beter geslapen heeft en mama ook :D
    Eerst maar die 3 maanden door komen en dan horen we wel wanneer het raak is.

Hier heb ik heerlijk met mijn binkie gekroeld!! Hij zat aan tafel een koekje te eten en te spelen. Zo lief om te zien. Ik zei goedemiddag en hij draaide zich gelijk om zo van die stem ken ik *smelt*
    Ff snel samen boodschappen gedaan en daarna naar huis om te koken. Ook wij hebben pasta gegeten. Stijn heeft een bord vol meegegeten en daarna nog wat losse macaroni op zijn bordje om mee te kliederen ;)
    Na het eten douchen met papa en toen waren de buurtjes al weer thuis. Ze hadden alleen niet zo'n leuke thuiskomst. De vloer in de gang was omhoog gaan staan. Na de vloer een stukje open te hebben gebroken bleek dat er ergens lekkage moet zitten. De buurman denkt in de douche.. Ze baalden echt enorm.
    Stijn was lekker moe en is snel in slaap gevallen.
    Zo nu is het tijd voor spam!!!!!
    1. Aardbeien smullen!
    2. Klepje open, klepje dicht

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    en nog meer....

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Kib, fijn dat stijn het weer zo goed heeft gedaan!!! En wat een heerlijke spam van je mannetje... wat een ideaal bordje heb je voor Stijn!!! Waar heb je die vandaan?? Is toch met zo'n zuignap?

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    stamp dank je. Het is idd een bordje met een zuignapje. Ik heb hem van mn mams gekregen. Hij is echt super, al moet ik wel zeggen dat hij op den duur ook los laat hoor. Maar blijft wel langer staan als een gewoon kommetje.
    Volgens mij heeft ze hem ooit bij de kruidvat vandaan.

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Kib, die laatste 2 foto's zijn ook super!! Wat een heerlijk ventje is het toch om te zien!!!

okeey..nou ik houd mijn ogen open...want zijn bordje gaat iedere dag wel een keer op de grond... houd het in de gaten maar soms is hij gewoon te snel... en we proberen het hem wel af te leren... maar is nog best lastig.. :D..

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp weet er alles van. Hij eet ook van gewone bordjes en die willen ook nog wel eens op de grond belanden. We zijn hem ook aan het leren dat als hij klaar is met eten hij het op zijn bordje legt ipv op de grond gooit. Is net zo'n geduldklusje...
    Bedankt voor je compliment trouwens. We genieten ook elke dag van hem.

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!!

Leuke fotos kib! Dat bordje is van Nuby! WIj hebben deze in het blauw maar helaas hebben we nu geen kinderstoel met blad.

--

Even heel ego want ik ben gewoon keidruk met alles. Manlief heeft nog veel pijn en baalt dat hij niks kan doen. Gisteren waren de kids niet meer te houden.. Huilen en druk. Was een feestje op het kdv en daar reageerden ze op.

Slecht geslapen. Yara om 2 uur een fles gegeven van 120. en Jamie had zijn bed nat om 6 uur. en wakker door manlief die pijn had..

Vandaag boodschappen met de kids doen en een lang stuk fietsen. Zijn we er even uit.

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    ok nog mijn bijdrage! Moet echt meer fotos maken:p

Bijgevoegde bestanden:

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meidn,

Mamalijn allereerst lieve foto van Yara! Balen dat je man nog zoveel pijn hebt en weinig kan doen. Ook nog 2 drukke kids... Hoop dat het lange stuk fietsen je even laat ontspannen. Het weer ziet er hier wel goed uit.

Hier heerlijk geslapen. Stijn is 2x aan het huilen geweest maar de 1e keer heb ik hem totaal niet gehoord. Voelde mark ineens weer inbed stappen..
    Ik werd zelf rond half 8 wakker en al snel hoorde ik stijn kletsen. Nog ff op het grote bed met zijn allen en nu al ontbeten en de mannen zijn aangekleed. Vandaag komen onze vrienden uit Terneuzen met 3 kids langs... Wordt dus een drukke dag!! Hoop dat het weer mooi blijft dan kunnen we vanmiddag nog ff naar de kinderboerderij wandelen.

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,

@mamalijntje, balen dat je man nog zoveel pijn heeft :( hoe was het gisteren bij de plastisch chirurg? wat een mooie spam van Yara, lang geleden :D

@kib, gezellige drukke boel dus bij jullie vandaag! hier ziet het weer er niet bijzonder uit alles is nat want het heeft geregend en het is dikbewolkt. We willen naar de kermis dus hoop dat het nog opknapt!

Wat een gave spam van je stoere binkie! wel handig zo'n bordje met een zuignap gaat hier helaas niet werken op de tafel. Zit er toch aan te denken om een tafelzeil te nemen want je ziet dat onze tafel het zwaar heeft hahaha

@hier, redelijke nacht gehad.. manlief is er 2x uitgeweest en 1 x omdat Jos aan het huilen was. Hoop dat dit weer snel voorbij is :( wel was hij pas om 8.15 uur wakker, dat was dan wel weer lekker. Broodje en fles waren snel naar binnen en nu is hij nog even Bumba aan het kijken zodat ik even rustig kan wakker worden ;)

Deel Deze Pagina