Heel verhaaal weg grr... Stomme ipad. Kib en mamalijn, leuke spam! Wesley is gisteren van de bank gevallen en heeft een enorme bult op zijn hoofd. Voelde me echt schuldig dat ik hem niet kon vangen maar het gebeurde zo snel. Souders waren er ook en spa wil graag een motor en op cursus maar sma doet een beetje kinderachtig maar goed wij kunnen alleen zeggen wat wij ervan vinden en hij moet zelf beslissen. Snap sma wel maar hij weet wat hij fout deed tijdens die val. Ach mensen en wensen. Szus wil een nieuwe bank en manlief heeft altijd een motto je leeft maar 1x dus die gaan hem kopen haha.. Geloof dat ze nog meer naar mijn man luistert dan naar haar vriend hahaha..
Sens word zeker druk. Balen dat Jos tot 3x toe wakker was. Hoop dat het bij jullie ook nog open trekt. Hier was het eerst ook nog bewolkt. Haha bumba staat hier aan maar ondertussen is stijn verdwenen en mag mama kijken Sammie ohh arme wesley! Heb je al bultenzalf? Werkt hier echt super goed en niet al te schuldig voelen. Vallen hoort erbij. (makkelijk gezegd weet ik hoor..voelde.me ook schuldig toen hij vd trap was gevallen) Ik zeg ook altijd je leeft maar 1x maar ja financieel moet het toch ook te doen zijn.
oja helemaal vergeten te vertellen. De operatie wordt aangevraagd bij de verzekering. Als zij het goedkeuren dat wordt ik binnen 5/6 maanden geopereerd. Een buikwandcorrectie met spierherstel (gaan het reven). Goede nieuws is dat ik waarschijnlijk mijn spieren weer kan gaan gebruiken. Slechte nieuws is dat ik van heup tot heup een snee krijg en een heel lang herstel kan verwachten. Moet afvallen. Zeker nog 6/8 kg. Dus daar ga ik maar weer mee verder. Had even een dip en kwam 2 kg aan oeps....
Heb ook fotos bij een medisch fotografe moeten laten maken.. Dat was niet leuk om te doen. Best confronterend. Vooral als ze daarna vraagt of mijn buik door de zwangerschap zo geworden is.. en dat ze dit nog nooit gezien had.. Hieronder een foto van mijn buik zoals hij nu is.
Jeetje mamalijn wat zal dat heftig zijn geweest en geloof gelijk dat het confronterend was. Ik ga duimen dat de verzekering het goed keurt! Snap je reden wel nu ik je foto zie. Dikke knuffel!!
@sammie, arme Wesley rot gevoel he als ze vallen? hebben we allemaal wel denk ik, leuk he die moeder gevoelens hahaha @kib, hoop ook dat het nog opentrekt. Inmiddels lijkt het wel iets minder somber maar nog steeds geen zonnetje. @mamalijntje, ga duimen dat de verzekering je operatie goedkeurt. Kan me goed voorstellen dat je dit laat doen, kon me niet echt een voorstelling maken van je buik.. echt vervelend. Pfft lijkt me wel een zware operatie.. als je daarna maar wel de tijd neemt om te herstellen he.. @hier, Jos heeft lekker gebadderd. Was buiten weinig aan dus maar even lekker spetteren, daarna zijn fruithap gegeten en imiddels ligt meneer al weer lang en breed in dromeland. Manlief ook dus ik kruip lekker op de bank met een serie en een bakkie thee
Hey lieve meiden, Ons maar even van pagina 2 geplukt... @Mamalijn, wat een schatje is Yara zeg!!! Heerlijke spam... en hoop ook dat de verzekering het gaat vergoeden... en wat een fijne trien zeg.. Vind het ook lastig me een voorstelling te maken wat je allemaal moet doorstaan.. dikke knuff meid... @Senso, bij jullie zonnetje al door? Hier komt ie af en toe om een hoekje spieken..... En hoop ook voor jullie dat die nachten snel over is, slopend is dat... @Kib, hoop dat je een gezellige dag hebt met 3 kids en dat het goed is gegaan maar dat zal het vast wel... HOe vond Stijn het om mama af en toe te delen??? @Masu, waar ben je?? heb ik iets gemist @Sammie, rot he als ze vallen maar je kan er af en toe gewoon niks aan doen... ze reageren zo snel en in een fractie gebeurt het... Knuff... @NOg steeds last van mijn rug, gisteravond uit eindelijk maar een ibu genomen want wist echt niet hoe ik moest liggen, toen uit eindelijk in slaap gevallen.. vanmorgen leek het wel wat beter maar begint nu weer aardig op te spelen... Vince was vanmorgen pas 9.15 uur wakker heerlijk.. en om 11 uur was hij weer gesloopt toen geslapen tot half 1 en nu ligt hij er alweer vanaf 15 uur in dus alweer bijna 1.5 uur... geen idee waar dat kereltje last van heeft... Zo naar mijn ouders daar gezellig eten en fijne vakantie wensen.. Liefs
jeetje stamp van pagina 2 gaat slecht met ons topic Lekker hoor dat Vince zo heeft geslapen vandaag! uiteindelijk is het zonnetje doorgekomen hoor Veel plezier bij je ouders! @hier, we zijn gezellig met zwager, szus en neefje naar de kermis geweest. Jos vond het echt machtig interessant hij heeft touwtje getrokken en een bal gewonnen die net zo groot is als hem hahaha ook nog lekker een churros gegeten soort deegding met poedersuiker vond hij ook super Uiteindelijk was het echt superweer! bij de Hema nog even een broekje en shirtje voor Jos gekocht want het wordt wat schaarser in zijn kast hihi moet maar weer eens uitzoeken. Nu ligt meneer weer lekker in zijn bedje, nog even een tukkie voor het eten.
zooooooo lekker gegeten we hebben die tortilla schotel uit de oven maar weer eens gegeten, was weer erg lekker Jos heeft nog geslapen tot 17.45 uur en daarna ook lekker gegeten. Verder weinig te melden eigenlijks.. Meiden ik mis jullie hoor
Joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben er nog.. Maar ben zo druk. Manlief verzorgen, kids, huishouden, koken, boodschappen, was, tuin aan kant gemaakt en af en toe verliezen van Masu met wordfeut... Gewoon te druk eigenlijk. Yara krijgt drie kiezen tegelijk en is onwijs veel aan het huilen.. Vind niks leuk en wil eigenlijk alleen bij mama. Wat niet gaat want Jamie is zo vervelend op dit moment.. Maakt niet uit of ik rustig uitleg, straf, beloon of schreeuw (ja helaas) maar niks lijkt hem te deren.. Hij vind het geweldig.. Negeren heeft geen zin want hij beukt Yara alle kanten op.. pffff bleggg wat een rotfase zeg. Vanmiddag 3 km gelopen met de kids.. Moet toch echt weer gaan lijnen dus een goed begin. Werd ik geprikt door een hommel onder mijn oksel. Nu dik en pijnlijk in de spieren.
He meiden, Hier de dag overleefd, maar dat vertel ik zo. Sens gelukkig toch nog mooi weer geworden bij jullie. Ahh jos een bal gewonnen. Haha grappig zo groot als hem. Jos en manlief kunnen het wel goed vinden met slapen he? Stamp ja de dag overleefd. Stijn is het wel gewend om mama te delen. Ben regelmatig bij zus en neefjes dus hij weet niet beter. Vincr heeft veel geslapen vandaag. Hoop dat hij vanacht dan ook nog lekker slaapt. Hier naar zuidplein geweest en daar geshopt. Stijn heeft van zijn verjaardagsgeld een toettoet rijbaan gekocht en van onze vrienden een toettoet auto. Is wel grappig. Mark heeft een nieuw pcspel gekocht en is helemaal blij! Voor stijn nog 3shirts gehaald en uiteindelijk voor mezelf nog dropjes gekocht. Hoera toch nog iets. Na het shoppen zijn onze vriende terug naar terneuzen gereden en wij zijn doorgereden naar mn mams. Vandaar uit door naar mn nichtje en vriend, die hadden de housewarming. Daar met de kleintjes nog ff buiten gespeeld en toen naar huis. Morgen gaan Stijn en ik naar de dierentuin en we worden al vroeg opgehaald.
Mamalijn ik vergeet je helemaal....schaam schaamschaam!! Jeetje wat een drukte bij jullie thuis. Hoop dat J snel uit zijn fase is, arme Yara met 3 kiezen tegelijk...Dat ze maar snel door zijn. Jeetje dat klinkt pijnlijk geprikt door een hommel en ook nog op een wel heel gevoelige plek. Dikke knuffel!
@mamalijntje, bah 3 kiezen en ook jamie nog in een rotfase.niet leuk ook van mij een grote digi knuffel. Hoop dat je nacht goed is... @kib, klinkt als een gezellige dag! Leuk shoppen alleen voor jszelf weinig gekocht! Jos heeft het slapen duidelijk van manlief hih @hier, ik ga slaoen meiden. Hoop dat jos vannacht eens niet 3 x gaat huilen.. Welterusten!
heeeoo meiden wat heb ik jullie gemist!!! heb ff een drukke tijd gehad met veel gemengde gevoelens. ik heb mijn gevoelens voor dit moment ma ff aan de kant gezet en we gaan 14augustus eerst eens 2weken genieten in turkije! ik heb jullie zoveel te vertellen ma mijn laptop wordt gemaakt en zit nu op de foon wat een beetje lastig typen is! zogauw de laptop gemaakt is kom ik jullie alles vertellen oke en dan zal ik ook ff spammen want jeetje wat is davut groot aan het worden! iedereen nog gefeliciteerd met de verjaardag van de kids! beetje laat sorry, heb wel aan jullie gedacht ma gad ff teveel aan me kop om hier mee te kletsen. ma ik maak het allemaal met jullie goed!!!! dikke kus en liefs Adorable
Goedemorgen meiden, Sens haha die jos en papa hebben slapen dus gemeen! Hoop dat je een goede nacht achter de rug hebt. Ohja het zondag uitslaapdag voor jou he?? Ador ben benieuwd naar je verhaal. Geniet van je vakantie en we lezen je daarna wel weer. Hier een goede nacht, Stijn kwam 1x en mark is eruit gegaan. Na zijn speentje geven was hij weer inslaap en rond 8 uur werd hij wakker. We zijn al helemaal klaar voor de dag. Zo nog ff snel ontbijten en dan rond half 10 worden we opgehaald!
goedemorgen, meiden ik heb echt heel slecht bereik met mijn laptop sinds we kpn hebben, waarschijnlijk kan mijne het signaal niet aan we gaan zo die sma even proberen. we hadden gisteren verjaardag van mijn nichtje van 5. wesley is helemaal gek op mijn nichtje van 8. hij wilde echt met haar spelen enzo.
Goeiemorgen lieve meiden! @ador, heeeeeeey we hebben jou ook gemist hoor. Hoop dat je snel weer mee kunt kletsen, jij ook nog gefeliciteerd met de verjaardag van Davut! ben benieuwd naar je verhaal en je spam fijne vakantie meis. @kib, goeie nacht gehad, lekker hoor! veel plezier in de dierentuin maar dat komt vast goed aangezien je prachtig weer hebt! jeej deel 5 al weer, het schiet op! @sammie, balen van het bereik van je laptop zo slecht is leuk dat Wesley zo graag met je nichtje speelt hihi @hier, goeie nacht. Jos heeft de hele nacht doorgeslapen tot 7.45 uur dus erg netjes. Manlief is er uit gegaan en ik heb nog even gedut tot 9.45 uur. Inmiddels liggen mijn mannen weer in bed vanmiddag even naar de Ikea, eigenlijk zonde van weer maar zit het al zo lang te plannen dat het toch maar even moet. Gaan daarna wel de tuin in haha
@Kib; Het is toch nog 105 pagina's voordat we naar deel 5 kunnen? (Ondertussen 103..) He meiden!! Ik bied weer mijn excuses aan en haak weer in vanaf hier, werk, kind, man en zp combineren lukt me nog altijd niet. Werk is wel erg leuk geweest afgelopen week, vond het zowaar ook echt weer leuk om aan het werk te zijn, heb ik een lange tijd niet meer gehad! Hoop dat het zo blijft. Vandaag de enige dag weekend met het gezinnetje samen, maar ml is nog steeds niet fit dus we gaan niet echt iets doen, erg jammer. Kian heeft vanochtend een dutje gedaan omdat het echt niet ging zonder. Vanmiddag laat ik hem dan maar max 1 uur slapen anders hebben we vanavond weer drama.