Mlien, maakt toch niet uit. Jammer dat je man nog steeds niet helemaal oke is. Senso, gelukkig goede nacht! Zoveel als jou mannen slapen dat zouden veel mensen niet kunnen hoor hahaha. Kib, veel plezier al zal je dit pas lezen als je terug bent. Ik wil ook van de week naar een dierentuin. Maar volgens sma hebben de kids daar niks aan want die zijn nog klein. Nou wil ook gewoon voor mezelf erheen maar dat gaat er niet in haha. Morgen gaan we het speelgoed buiten zetten kan wesley eindelijk glijden en schimmelen. Ben benieuwd wat hj van de zandbak vind want op het strand was het geen succes. Ik zit op de ipad dus sorry als er typfouten zijn.
Hahaha Wesley gaat schimmelen! Hoop 't niet voor 'm! Goeiemorgen/middag lieve schatten! Sorry dat ik jullie verwaarloosd heb, maar ik heb 't echt druk gehad gisteren en kwam eigenlijk pas net tot de conclusie dat ik gisteren helemaal niet gepost had. Nu heb ik ff tijd dus kom meteen weer posten. Ik heb alles teruggelezen, maar het waren best veel pagina's, dus ik weet 't niet precies meer. @ador, heel fijn om je hier weer 'tegen te komen'. Ben benieuwd naar je verhaal, dus zorg maar dat die laptop snel gemaakt is! (roept zij wiens laptop 't ook al weken niet doet...) Hele fijne vakantie alvast! Hoop dat 't allemaal wat rustiger is nu voor je. @mamalijn, wat confronterend ja en sommige mensen hebben ook echt geen tact he, bah bah! Ik vind 't super hoe je 't allemaal doet hoor. En die 6 tot 8 kilo krijg je er wel af en dan krijg je er weer een mooi buikje voor in de plaats. Hopen dat ze 't goedkeuren. Vervelende fase waar Jamie in zit zeg...en dan sta je er nu ook nog alleen voor...phoe! Heel veel respect voor je! Hopelijk is ie er snel weer uit... @sens, fijn dat het leuk was op de kermis. Balen dat je uitgerekend vandaag naar de ikea gaat...het is zo'n lekker weer! @sammie, ik zou niet weten waarom je niet naar de dierentuin zou kunnen? Oke, je ukje is nog jong, maar ik denk dat wesley het ook leuk vindt om de dieren te zien. En voor jezelf kun je idd ook gewoon gaan. Weet je al welke het wordt? Beekse bergen is ook erg leuk en dan kun je verschillende safari's doen: met de boot, te voet, met je eigen auto en met de bus. @kib, heel veel plezier vandaag! Jullie hebben wel echt perfect weer zeg! Mooie nacht ook. @mlien, logisch dat je er ff wat minder bent. Nieuwe baan en natuurlijk een ukje en manlief die veel aandacht van je eisen. En wij eisen dat ook, hihi! Nee, verontschuldig je vooral niet meid. Super dat je 't zo naar je zin hebt op je nieuwe werk. uiteindelijk is het dus 'goed' geweest dat het zo gelopen is. @hier, gisteren naar dansavond geweest en dat was lang geleden. Was wel erg gezellig. Amy heeft bij ons pap en mam geslapen en het weer super gedaan. Ze ligt nu hier weer op bed, wij zijn net thuis en daarna hebben we een feestje. Dus na het slapen snel fruit eten en de deur weer uit. En zo rennen we door...
wesley gaat schimmelen haha??? Veel plezier sammie! Ach misschien moet je je niet zoveel aantrekken van smoe! Mlien fijn dat je een fijne werkweek hebt gehad. Heerlijk toch! En je zag er zo tegenop! Jammer dat manlief zich niet helemaal ok voelt. Zelfs het goede weer helpt niet? Have fun vandaag! Adorable.. Meid wat een gedoe maar waarom zet je je gevoelens aan de kant? Lost niks op toch? Wel heerlijk even lekker op vakantie. Kib have fun! Heerlijk geslapen dus Senso oo heerlijk uitgeslapen! En jos goed gedaan lekker hoor. Wat heb je gekocht? -- Yara heeft zo'n last van die kiezen. huilen en huilen.. Om 23 uur en om 02:00 uur wakker en een mini fles... Daarna om 06:15 er weer uit met Jamie.. Doodvermoeiend zo zeg. Blij als manlief weer ok is.. Voordeel is wel dat hij zich nu beter in kan leven wat mij nu te wachten staan! mannen hebben nooit naar mijn mening een goede inlevingsvermogen haha. Vanmorgen weer 3km wezen wandelen en net lekker broodjes gegeten. Met Jamie wezen voetballen en die heeft ook alleen buiten gespeeld. Zo Yara weer naar bed brengen en dan even rust. Vanmiddag voor maar even op het gras met de kids.
Mamalijn, je hebt het wel zwaar met de kids zeg. Wesley had niet zo'n erge last van die kiezen gelukkig. Wel pijn en soms uit zijn doen. We zijn nu met de bovenhoektanden bezig en dat is wel pijnlijk voor hem. Fijn dat je man nu ziet wat je doormaakt en dat hij zich iets meer inleeft. Je bent wel heel goed bezig meteen met wandelen en al. Leuk dat jamie met de buurt kindjes heeft gespeelt. Trek me eigenlijk weinig aan van sma maar ze irriteert me wel methaar beetweter gedrag hahaha. Masu, je bent dus druk druk druk. Leuk dat jullie weer zijn wezen dansen is het seizoen alweer begonnen dan?
@mlien, wat goed dat de werkweek je is meegevallen en dat je het zelfs naar je zin hebt gehad, je zag er toch erg tegenop dus dit is wel een meevaller Balen dat manlief nog niet helemaal fit is lekker in de tuin? is het nog gelukt met Kian zijn slaapjes? @sammie, haha nou als jij de dierentuin leuk vind ga je toch gewoon voor jezelf. Maar denk wel dat Wesley het ook leuk vind hoor @masu, hehe daar ben je weer... heb je wel gemist hoor je bent gewoon echt lang niet geweest! maar dat geeft natuurlijk niet hihi ben blij dat je er weer bent! Leuk een dansavond! @mamalijntje, ach wat sneu dat Yara zo'n last heeft van dr kiezen, wat een gebroken nacht zeg.. ben best bang voor die kiezen eigenlijk lekker hoor wandelen! goed bezig meis hoop dat Yara vanmiddag even lekker geslapen heeft. @hier, Jos heeft vanmorgen ruim 2 uurtjes geslapen. Daarna 2 boterhammen weggesmikkeld en daarna zijn we vertrokken naar de Ikea. Hebben 3 traphekjes gehaald, fleecedekens voor de kattenmand en nog wat kleine spulletjes. Jos vond het erg vermoeiend en ligt inmiddels weer lekker in dromeland Vanavond eten we lekker twister friet uit de oven met sla en een burger jammie
lekker een broodje eten papa was daarna alleen zijn fles vergeten dus vandaag maar iets minder zuivel dan.. Jos eet een broodje als ontbijt - YouTube
@Sammie; Wij zijn vorige week met Kian naar de dierentuin geweest en hij vond het prachtig! Hij keek zijn ogen uit, steeds wijzen ook naar de dieren. @Masu; Wat voor feestje had je vandaag? Was het gezellig?? @Mamalijntje; Goed bezig dat je gelijk lekker aan het wandelen bent gegaan! Balen dat Yara zo'n last van haar kiezen heeft. De dag een beetje doorgekomen? @Senso; Gave foto! Jullie hebben vast lekker gegeten als ik het zo lees! Hier vanmiddag ook naar de Ikea geweest en ook nog even naar de Makro. We wilden een stoel voor Kian kopen, maar hij was niet op voorraad, op de website stond van wel dus dat was erg balen! Verder nog wat kleine dingetjes meegenomen maar niks bijzonders. Kian heeft vanochtend 2 uurtjes geslapen en vanmiddag in de auto nog een half uurtje, prima dus! Hij is nu nog even lekker buiten aan het spelen en ik hoop dat het naar bed gaan straks makkelijk gaat!
@mlien, jammer dat de stoel er niet meer was, vooral omdat op de website staat dat ze hem hebben. Ga je dan toch wel een beetje vanuit. Kian makkelijk gaat slapen vanavond? @hier, lekker gegeten en daarna de strijk weggewerkt. Jos ligt inmiddels in dromeland en ik duik even onder de douce door.
Zo meiden ik ga naar bed! oh ja tandje 7 is volgens mij morgen een feit bij Jos dus hoop dat hij vannacht weer lekker slaapt nu hij zo goed als door is Welterusten!
He meiden, Sammie balen van het slechte bereik met je laptop. Ik lees je bericht idd pas net. Maar we hebben het super gehad. Moet je eerlijk zeggen wij hebben een abbonnement en Stijn geniet elke keer weer als we daar zijn! Het oceanium is helemaal favoriet, maar ja mijn kind heeft iets met vissen....Ik zou het echt wel doen hoor met Wesley. Hoop dat hij het buiten met alzijn speelgoed leuk zal vinden incl. zandbak. Senso fijn dat Jos weer goed geslapen heeft. Oh lekker ff wezen shoppen bij de Ikea. Nog wat leuks gekocht? Oh lees net de halve ikea leeg gekocht Fijn dat tandje 7 bijna een feit is. Mlien balen dat manlief nog steeds niet helemaal fit is. Hahaha ik heb me gewoon 100 blz verteld... Blond he!! Jullie ook al naar ikea geweest. Populaire winkel deze dagen Masu fijn dat de dansavond gezellig was. Ahh amy heeft weer haar beste kant bij opa en oma laten zien. Hoop dat het gezellig was op het feestje. Mamalijn kan me goed voorstellen dat het allemaal niet mee valt. Je moet maar zo denken dat manlief het stokje straks van je over zal moeten nemen. Je had mooi weer om lekker te wandelen. Hier een heerlijke warme dag gehad in de dierentuin! Stijn heeft zich weer prima weten te vermaken. Zoals altijd was het oceanium toch weer favoriet. Lekker in de speeltuin gespeeld met mijn tante...die was ook weer een beetje kind met al die kleintjes. Na de dierentuin zijn we naar het pannenkoekenhuis gereden waar Mark ook heen kwam. DIe was varen met de bootjes. Na het eten nog ff snel langs de mac voor een flurry en door naar huis. Stijn heeft zich thuis nog even uitgeleefd en toen naar bed. Hij lag weer vreselijk te kletsen in zijn bedje... na ongeveer 3 kwartier viel hij eindelijk in slaap. Ik heb nog ff wat spam erbij gezet. Zijn speelhuisje met vormen en op de glijbaan gisteravond.
Goeiemorgen!! Ja mijn vakantie is weer voorbij helaas! Dus mijn eerste werkdag. Gelukkig heeft Yara doorgeslapen en slaapt nog dus even een bakkie en Jamie lekker op de bank. Zo meisje uit bed halen want we hebben haast!! Fijne dag allemaal en tot vanavond/morgen
goeiemorgen! @kib, leuke spam! je hebt een gezellig dag gehad zo te lezen, jullie zijn de hele dag onderweg geweest maar waar slaapt Stijn dan? @stamp, werkze! @mamalijntje, jeej Yara doorgeslapen, fijn! werkze meis @hier, goeie nacht gehad. Jos werd om 5 uur hard huilend wakker maar sliep snel weer. Inmiddels zijn we klaar, aangekleed en buikje gevuld (al heeft Jos hem net weer geleegd volgens mij) dus we gaan er van tussen. Maak er een fijne dag van, thuis of op het werk!
Goedemorgen, Hier ook een goede nacht gehad. Vandaag niet veel op de planning behalve een andere laptop zoeken aangezien die van mij dus het internet niet pakt die van sma wel. Baal enorm hoop dat we voor de mijne nog wat vangen.
Goeiemorgen! @Senso; Kian is prima gaan slapen gisteravond! Het ligt dus echt aan de hoeveelheid slaap overdag. Raar dat mijn veelslapende mannetje nu een veelminderslapend mannetje is geworden . Werkze vandaag he! @Kib; Klinkt als een prima dagje zo gisteren! Leuke dingen doen + lekker eten + een enorm lekker toetje, kan niet beter! Mooie spam van Stijn! Voor jou ook werkze he vandaag! @Stamp; Werkze! @Mamalijntje; Fijn dat Yara doorgeslapen heeft! Werkze! @Sammie; Balen van de laptop, je hebt wel steeds hoge uitgaven zeg! Wasmachine, laptop.. balen zeg!!! @Masu; IK KAN NIET OP JOU REAGEREN, HINT! Het zal hier niet druk worden vandaag met hoe vaak ik werkze getikt heb . Hier natuurlijk vrij zoals altijd. Het is heerlijk weer, heb nog niet echt plannen maar wil natuurlijk sowieso lekker naar buiten toe! Manlief rijdt hoogstwaarschijnlijk vandaag even langs Ikea Barendrecht om daar het stoeltje voor Kian te halen .
Mlien, ik hoop dat ze het stoeltje daar hebben, welke is het? Ik ook eerst de mijne verkopen en dan pas een nieuwe kopen hoor. Tot die tijd maar even op de foon en ipad.
Morgen! Ik kom eerst ff spammen vanuit ons pap en mam's huis, kom later weer posten. Maar bij deze toch alvast verlate spam voor spamvrijdag (of vroege spam, 't is maar net hoe je 't bekijkt!)