@stampertje, ah wat mooi! Daar zal papa vast blij mee zijn! Gefelciteerd met je man. Balen dat niet al je visite 's avonds komt, das idd veel makkelijker. Ennuh...gooi er een testje tegenaan en je weet 't. Je zou idd niet de eerste zijn, mamalijntje is het ook overkomen bij Yara. @senso, goed bezig jij! Heerlijk zo'n stuk fietsen. Wel balen dat je vriendinnetje niet thuis was... En bedankt voor je peptalke! Het heeft geholpen. Toevallig zit ik hier met Amy die nu eerst haar melk aan 't opdrinken is en dan ook van goodies een rijstwafeltje krijgt. Ook voor 't eerst vandaag. Met appel of zoiets, ben benieuwd of het in de smaak gaat vallen. @hier, Amy werd na anderhalf uur alweer wakker, dus om kwart voor 2. Ik was net begonnen met stoffen, dus das dan echt balen. Ze moest hard huilen (geen idee waarom, ze huilt normaal nooit als ze wakker wordt) en is uit haar hum. Duidelijk niet genoeg geslapen, maar terugleggen werkt niet. Wat doe je er dan aan he?! Mevrouw in de box gezet en ondertussen verder gegaan met stoffen, keuken gesopt, gang gestoft en alles gezogen. Straks nog dweilen en de wc, maar dat mag manlief doen als ie thuiskomt. Straks eten bij schoonouders, maar Amy is wat moe en dan vind ik da niet zo fijn. Schoonma duikt er meteen op en dan is ze echt ramkapot als we straks weer thuis zijn. Maar ach...
Waaaah supermooie spam van Jos! Hele gave foto senso! Ik zal eens kijken of ik nog wat op m'n camera heb gezet...
ik ken het hoor stampertje, ik heb het een tijdje terug ook gehad. Bleef moe en zat onder de pukkels (dat heb ik mijn hele leven niet gehad behalve tijdens de zwangerschap) toen dacht ik het ook en heb ik ook een testje gedaan. Dit zijn de koekjes
Die heb ik inderdaad ook zien liggen in de supermarkt. Ik ben voor de rijstwafels gegaan, volgende keer zullen we de koekjes eens proberen. Ik heb geen nieuwe foto's meer op m'n camera staan. Ja, degene van Amy met m'n vriendinnetje die ik vanmorgen heb gemaakt, maar die kan ik hier natuurlijk niet spammen.
@masu, jij bent echt goed bezig geweest! ZIelig dat ze zo hard moest huilen hoop dat ze het gewoon lekker vol houd vandaag, wel lekker bij souders eten, scheelt weer koken @stampertje, haha th@Nks !
die rijstwafeltjes ga ik ook maar eens proberen Nee die met je dinnetje kun je beter niet spammen hier
Scheelt wel koken ja, maar had m'n aardappels al geschild... Nou ja, gebruiken we die morgen wel. Kijk eens: Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (4 leden en 4 gasten) ‎masu, ‎senso+, ‎Stampertje23 We hebben bekijks! Maaruh...welk lid is hier een beetje incognito aan 't doen?
@Masu, je bent aardig in de weer geweest zeg.....Altijd lekker als je dan weer klaar bent... Hoop dat Amy snel weer in haar hum is...en fijn is dat he van die souders die er gelijk bovenop duiken...hier heb ik zulk zelfde souders...gelukkig ligt Vince nu al ruim een uur te slapen dus hopelijk kan hij het hebben vandaag.. @Senso, dan ga je toch symptomen zien owh dat had ik toen ook en dit ook...blalbla...maar goed morgen maar even test komen (denk ik) en dan zullen we het weten... En kunnen we hier ook weleens proberen die koekjes... we hebben wel al rijstewafeltjes..die vindt Vince redelijk... We hebben trouwens vandaag zijn idkaart aangevraagd voor de vakantie...we gaan over ff ruim 2maanden lekker opvakantie...we zijn aan het aftellen...we gaan een week na Vince zijn verjaardag...zoveel zin in..
@masu, mamalijntje is volgens mij de enige hier die incognito is haha die Amy vond het rijstwafeltje wel erg lekker dus! @stampertje, zou toch wat zijn komt er gewoon al een 2e VInce wij gaan zaterdag even pasfoto's maken van ons allemaal voor ID kaarten, wij gaan eind juli een paar dagen weg. Waar gaan jullie heen?
Hier wel een rijstwafeltjesfan! Nou ja, Amy dan, ikzelf vind die dingen echt stinken en dan heb ik al geen zin meer ze te proberen. Leuk hoor, Vince ook al een eigen ID kaart. Amy heeft er ook al eentje. Nog geen concrete vakantieplannen, maar je kunt 'm maar vast hebben toch? Jullie gingen naar Spanje toch? Fijn hoor, er ff tussenuit. Gaan jullie met het vliegtuig? En hoelang gaan jullie? @senso, hoe kan het dat mamalijntje incognito is?
@Senso, tweede zou heel erg welkom zijn maar zat nog niet helemaal in de planning ...Maar goed we wachten eerst maar even af.... jij zit me ook gek te maken hoor...... En idd maar optijd doen, want schijnt best wel lang te duren voor het klaar is... bij ons zei ze dat het wel optijd zo zijn...gelukkig... Wij gaan naar zuid frankrijk..naar argeles sur mer... Jullie??/
@Masu, Nope..we gaan naar Viva la France >.... En we gaan met de auto...doen een overnachting in een hotel... We gaan naar zo'n Vacansoleil stacaravan.... En we gaan 2volle weken....... Jullie wel plannen om uiteindelijk weg te gaan???
@masu, ik vind Snack a Jacks BBQ wel lekkere rijstwafels heb je ook een pasfoto van Amy ingescand? ben wel nieuwschierig naar haar pasfoto volgens mij heeft Mamalijntje dat ingesteld bij haar profiel. @stampertje, hahaha snorry zal er niets meer over zeggen leuk Frankrijk wilde wij eerst ook maar omdat wij in het hoogseizoen moeten vonden we dat te duur. Nu gaan we 5 dagen naar Duitsland in een huisje
@Masu, ik vind rijstewafels heerlijk en senso idd die snack a jacks zijn ook erg lekker....alleen vult nooit echt vind ik... @Senso, wij zitten in het voorseizoen en scheelt echt een heleboel geld... En toch ook heerlijk... lekker er even tussen uit..... Waar zitten jullie in Duitsland? En huisje op een park of privé?
Er zou eigenlijk een chatfunctie moeten komen...zit nu de hele tijd op f5 te drukken hahahha... Als ik in ene weg ben, dan zijn mijn souders er...
@stampertje, nee ze vullen niet echt maar wel lekker voor de hartige trek Voorseizoen scheelt echt een heleboel, zou dat ook liever doen manlief heeft alleen verplicht bouwvakantie van het werk. WE zitten op een kleinschalig park aan een meer, het gebied waar het in ligt is EIfel
@Senso, idd voor de hartige trek...jammie ... En lekker toch....Ben al begonnen met aftellen, hahaha.. nog 2maanden....lalallalaa.... Denk dat de F5 toets als eerste versleten is, hihihihi Vince ligt al vanaf 14uur te slapen....zal het wel nodig hebben...
Vince is trouwens gister weer naar de kapper geweest...vet stoer koppie heeft hij nu...... Zal morgen ff foto maken en plaatsen...of ik moet straks nog even tijd hebben... hij heeft gelijk een heel ander koppie gekregen...