Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha dat heb ik ook wel eens en dan wordt er gewoon niets gepost! :D

Lijkt me inderdaad lastig fietsen als je uk in slaap valt, hier nog niet gehad, maar zou inderdaad ook mijn hand er onder willen houden.

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Senso, hoelang ben jij nu al aan de shakes??? En hoe snel gaat het in het begin???

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @stampertje, wat een leuke foto heb je als avatar! ik ben nu 3 maanden bezig, aan het begin ging het een stuk sneller. Ik doe 5 dagen shakes en 2 dagen niet en dan gaat er toch wel een kilo of meer per week af.

Maar ik heb meer overgewicht als jij, volgens mij hoeft er bij jou niet zoveel vanaf dus dan zal het misschien ook iets langzamer gaan?

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeie avond meiden! :D

Zo, ik ben weer wat afgekoeld, maar ben nog steeds van plan er iets van te zeggen. Ik vind het gewoon niet netjes en dat wil ik wel graag even melden. Verder doe ik voortaan wat sammie doet; gewoon niks meer geven. Kunnen we er ook geen mot door krijgen.;)
    Ik vind eigenlijk gewoon dat verschonen boven gebeurd. Voor ons is dat makkelijk, want we hebben maar 1 kindje. Beneden op de bank vind ik gewoon niet zo'n succes. En wat dan als er visite is? En je kind is straks 2 jaar of zo....misschien raar van mij, maar ik vind dat niet kunnen.:)

We hebben net in ieder geval wel lekker gedanst. Flink wat snelle latin dansen gedaan, dus ik was wel ff goed bezweet. Daarna Amy opgehaald bij ons pap en mam en haar thuis weer in bed gestopt. Ze heeft nog ff wat moeite met opnieuw inslapen. Ze was ook wel echt wakker toen we haar uit bed haalden en ging meteen kraaien van plezier en stuiteren op m'n schoot:(. Dus tja....het zal wel ff duren voordat ze in slaap valt.

@sammie, wat gaaf dat Wesley los heeft gestaan!! Stoere man hoor! :D En hij kon ook iets zeggen (ben alleen ff vergeten wat), maar dat is ook heel knap! :)
    Irritant van die babyfoon ja....slim om gewoon niks meer te geven/uit te lenen.
    Oooh las ook nog van Wesley's tandjes....die gaat hard zeg!

@mlien, hopelijk positief nieuws binnen 2 weken dan! Wat gaaf dat Kian al opa zegt; daar zal opa zelf ook wel ontzettend trots op zijn denk ik. :D
    Ook weer een tandje voor Kian? Hoeveelste is dat inmiddels? 3e of heeft ie er al meer?

@tandjes, hier staat de teller nog steeds op 2.....al 5 maanden lang...;) En iedere keer denk ik 'er komen echt tandjes aan', maar ik kan gewoon nog niks ontdekken in haar mondje.

@senso, fijn dat Jos weer zo lekker ligt te slapen. :)
    Goed bezig jij met je cross en met je strijk! Productief dagje zo!

@stamp, komt vast helemaal goed met de shakes. Na een paar dagen heb je 't moeilijkste gehad! Zet 'm op hoor! :D

@mv3, oeh ik typte net mv43....laten we dat maar niet doen he?;):p
    Wat gaaf dat F en L zo stoer door het water kruipen. Die kennen geen gevaar! Fijn dat het zwemmen zo fijn was.

Ben ik rond??! Ik heb de hele tijd het idee dat ik kib vergeet, maar die heeft niet gepost volgens mij. Terwijl ik dit typ hebben stampertje en senso vast weer van alles gepost...dat lees ik straks wel weer bij.

Nu eerst ff de wedstrijd van ajax (herhaling) kijken op eredivisie live en straks in bed studio voetbal. :)

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Je houdt het wel goed vol zeg!!! Al 3maanden!!!! HOeveel ben je nu kwijt??

Okeey...nou we zullen het zien :D..

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hihi lekker dat je zo fijn gedanst hebt! hoop dat Amy snel weer lekker slaapt en jullie ook een goeie nacht geeft! inderdaad een productief dagje 12 km op de fiets door de duinen en 16 km op de crosstrainer :D

@stampertje, volgens mij zit ik nu op de 8.5 - 9.0 kg maar moet vrijdag weer wegen dus dan weet ik het zeker. Als je er eenmaal aan gewend bent dan valt het erg mee, vind ik dan.

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    meiden ik ga afsluiten en lekker naar mijn bedje toe, morgen gaat om 6 uur de wekker weer blegh!

Welterusten en ik duim voor allemaal goeie nachten :D

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Senso, slaaplekker! Werkse morgen...
    @Masu, dan heb je idd flink gedanst...als je het flink warm hebt daarna!! Hoop dat Amy alweer lekker slaapt....
    En als je het wilt zeggen, dan moet je dat idd ook zeker doen!!! En ik verschoon eigenlijk ook altijd boven hoor....

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Masu: als er visite is doe ik het boven, maar als k alleen ben verschoon ik ze ook gewoon op de bank. Maar komt meer omdat ik er anders altijd nog 2 heb rondlopen en die moeten ook in de gaten gehouden worden. Bedenk mij net dat ik met t.imo het ook altijd op zijn kamer deed hoor. Dus snap je wel.. Maar denk als je er meer hebt je wat sneller beneden doet.
    Fijn dat jullie lekker hebben gedansd! Ik vond de latindansen altijd het leukst!:) succes met amy!!

Stampertje: heel veel,succes met afvalleen en de shakes morgen!!

Senso: llkkkr hoor helemaal bij zijn met de was, dat ukt mij nou nooit:( slaap lkkr!!

Sammie: gaaf dat wesley los stond:)

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Kijk nou hoe klein!!! En wat een stoer binkie hij nu is....
    :)

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, oh maar ik snap jou ook heel goed. Als ik er meerdere had zou ik het ook vaker beneden doen. Je hebt tenslotte maar 1 paar handen en 1 paar ogen.;)
    Latindansen zijn idd zoveel leuker dan ballroom...:D

@senso, trusten!

@stamp, oooh kijk hem nou klein zijn daar! Zo hard gegaan he? Ik kijk heel vaak foto's terug...en kan me dan bijna niet meer voorstellen dat ze zo klein is geweest!
    Leuke avatar en ook een nieuwe banner zo te zien? Leuk hoor! :D

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Het is idd heeel hard gegaan...merk ook wel dat ik nu het weer dichterbij komt...ik ook nog steeds bezig ben met de bevalling een plekje te geven!

En jaaa je moet toch wat doen als je even niks om handen hebt hahahaha

13. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

stampertje, hier studiovoetbal en vindt het best gezellig om aan te hebben maar veel te veel gelul soms dus dan ga ik maar laptoppen.

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sammie, begrijp je helemaal! hahahha :D...

Ik ga ook mijn bedje opzoeken! Moet 7uur beginnen...

Liefs

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dat herken ik stampertje! Soms heb ik het met manlief over de bevalling en dan beschrijft hij iets wat ik totaal niet heb meegekregen. Vind ik dan best erg...ook dat ik dus sommige delen kwijt ben...:(
    Gelukkig weet hij ze nog!

Ik duik m'n bedje in. Weltrusten allemaal!

16. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wat de bevalling betreft heb ik het er ook wel soms moeilijk mee dat het allemaal veel te snel is gegaan. ik ben zoo bang voor de tweede. het is nog niet zo ver maar de agst zit hoog hahaha.

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Hier is Vince 2x wakker geweest vannacht....Geen idee waarom! 1e keer was half 2, heel zielig huilen...maar chamodent gesmeerd..even getroost weer in bed gelegd en muziekje aan...na een paar keer naar hem toe zijn geweest was hij weer in slaap gevallen! toen werd hij nog een keer om 4uur wakker, dit keer maar 1x naar hem toe...

Gelukkig is manlief ook lekker vrij...dus hebben ze samen lekker een relax dagje...

Liefs

@Senso...gatsie wat is die vanilleshake ranzig....maar goed misschien moet ik er even aan wennen!!!

Werkse allemaal...
    En anders een gezellige dag vandaag...

Liefs

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@stampertje, aaaaaaah wat een poepie en nog zo klein *smelt* wat zielig dat je mannetje vannacht 2 keer wakker is geweest, gelukkig vandaag een relax dag voor hun. Hahahaha vind je hem zo goor? :D ik heb er helemaal geen last van haha misschien moet je even wennen.

@bevalling, weet heel veel dingen niet meer omdat ik morfine kreeg :( bij de 2e weet ik dat ze eerder in grijpen mocht het nodig zijn dus ik zie er niet zo tegen op.

@Hier, goeie nacht gehad. Ik natuurlijk maar manlief en Jos gelukkig ook :D nu slapen de mannen nog dus ik ga ze over een kwartiertje maar eens wakker maken.

FIjne dag iedereen, op het werk of lekker thuis!

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stampertje, haha is de shake zo smerig? Ik heb vroeger ook wel van die shakes geprobeerd en ze doen 't heel lekker voor, maar die dingen smaken echt heel gemaakt vind ik.
    Als ik senso over haar shakes hoor dan klinkt het gewoon lekker, maar ik geloof er geen bal van! Hahaha! ;)
    Oh jee, zo begon de sprong hier ook...met geregeld 's nachts wakker worden...
    Werkse vandaag!

@senso, fijn dat je weet dat ze bij een volgende bevalling eerder in zullen grijpen. Geeft een gerust gevoel lijkt me. Fijn dat jullie weer een goeie nacht hebben gehad. Werkse!

@hier, Amy is wel een aantal keer wakker geweest. Vannacht ook weer; rond 'n uur of 2 begint ze ineens heel hard te huilen. Mark er naartoe; zit mevrouw in haar slaap op handen en knieen te huilen.:(
    Mark haar weer lekker op haar rug gelegd en ze slaapt gewoon verder. Raar he??
    Doet een van jullie ukjes dit ook? Ik vind het zo vreemd dat ze zo doet in haar slaap...

Verder wel een redelijke nacht gehad. Ik heb wel heel licht geslapen, omdat ik eigenlijk ieder moment verwacht dat Amy wakker wordt.;)
    Ik heb nu ook weer zin om te slapen...maar dat gaat helaas niet.

Fijn dag allemaal!

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen!

@Stamp; Wat was hij nog klein op die foto, lief!! Wat vervelend dat Vince een paar keer wakker is geworden vannacht. Ik heb ook wel eens zo'n shake op, maar ik vind ze op zich ook wel lekker... behalve dan de chocola ;).

@Senso; In ieder geval voor jou fijn dat je weet dat ze eerder ingrijpen bij een volgende bevalling. Zou je dan wel weer voor de natuurlijke weg kiezen?

@Masu; Mijn ukje doet niet zo vreemd hoor ;). Bij Kian lijkt het af en toe eerder dat als ik hem naar bed breng ik op de uit knop druk en als ik 's ochtends zijn kamer in kom ik de aan knop weer activeer :p.

Kian heeft goed doorgeslapen vannacht ondanks zijn behoorlijke verkoudheid, had dan ook wel alle maatregelen genomen die er te nemen zijn om hem goed te laten slapen, haha. Zelf heb ik weer veel wakker gelegen door die rothand, maar over 3 kwartier moet ik bij de dokter zijn dus we zullen zien wat hij nu doet.

Heb even snel een plaatje geschoten van Kian zijn haar en ik ben dr best trots op :D Op de bovenste foto heb ik ook eindelijk zijn tandjes een keer in het vizier!

Bekijk bijlage 239874

Bekijk bijlage 239875

Deel Deze Pagina