Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Laatste 2:

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Groot gelijk dat je eerst de jouwe verkoopt. We willen de poang, dezelfde als waar Amy in zit op de laatste foto ;) :p.

@Masu; Je hebt het weer helemaal goedgemaakt zo! Mooie spam hoor! Hier moet ik eerst weer eens wat meer foto's gaan schieten voordat ik kan spammen, hoop vandaag wat foto's te maken dan!

@Senso; Je zit toch niet stiekem bij te lezen he?

Hier net lekker even gedut, 2 uurtjes. Ook wel lekker dat Kian dan vanmiddag wakker kan blijven, of maar heel even hoeft te slapen.

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Masu, leuke spam!
    Die met taco is wel echt schattig.

Mlien, dat stoeltje is idd leuk.

Hier ligt wesley ook op bed 2 dagen zonde ochtend slaapje gedaan maar merk dat hij gewoon dan te moe blijft. Dus ee gaan nu maar weer even zoeken naar de juiste tijden. Nu ging hij m 11 uur op bed en ben benieuwd hoelang hij slaapt.

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, ja ik moest nu wel spammen heb...heb jullie zo verwaarloosd. Wanneer heb je voor 't laatst niet op mij kunnen reageren?! Das echt lang geleden, dus hoop dat dit meteen de laatste keer was. ;)
    Ik heb -speciaal voor jou- de foto van Amy op de poang stoel even met m'n foon gemaild naar mezelf, zodat ik 'm hier -helemaal speciaal voor jou- kan posten! :D

@sammie, zo blijf je zoeken he...jammer dat 1 slaapje net te weinig is voor Wesley. Misschien 2 korte dan toch maar?
    Hier werkt 1 slaapje gelukkig perfect; ze slaapt de laatste tijd ook gewoon tussen de 2 a 3 uur 's middags. Heel fijn!

@hier, druk, zoals gewoonlijk haast. Maaaar ik heb gelukkig a.s. donderdag al vakantie! Jeuh! En ik ben er aan toe. ben wel goed bij qua werk.
    De regiomanager belde en het gaat alweer beter met haar. Ze vond dat ik het zo goed gedaan had (had ze gehoord van m'n baas). In het verleden hebben zo'n 5 mensen eerder de taak overgenomen en die konden het allemaal niet aan. En bij mij verliep het zo vlekkeloos zei ze!:D*glunder*
    Ben ik stiekem toch wel trots op, hihi!

Ik ga nog wat spammen van m'n telefoon, das dan meteen voor de volgende spamvrijdag (3 augustus of zo, want dan zijn we weg).

Zoek...zoek...zoek...

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Spammerdespamspamspam!:D:D

Foto 1: drinken
    Foto 2: op de bank bumba kijken (in yogahouding! :D)

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En nog meer spam! :D:D
    (ja, jullie worden verwend door mij vandaag :p)

Foto1: lekker chillen (vooral dat rechterarmpje, geweldig!:D)
    Foto2: speciaal voor mlien, Amy op haar poang stoeltje (wat nog iets te groot is, maar ach...)

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Gelukkig ga je er voor zorgen dat ik nooit meer niet op je kan reageren :p. Super dat je zo'n veer in je kont hebt gekregen ;). Fijn dat ze zo positief over je waren, maar je hebt er dan natuurlijk ook best wel veel tijd ingestoken! Mooie spam weer van Amy! Wij hebben het stoeltje gisteren getest in de winkel en Kian kon er prima op en af zelf en het zal idd een aantal jaren meegaan, alleen maar leuk!

Hier net een deel van de strijk weggewerkt, is nooit leuk, maar het moest he. Nu aan een boterhammetje, Kian ook maar die eet weer eens niet. Eet de laatste tijd echt bijna niks!! Avondeten 3 happen, boterham 3 happen... nja, maar niet al te veel aandacht aan besteden...

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Ik ben alweer klaar met werken!!

Mlien balen dat Kian zo slecht eet zeg. Zal wel een fase zijn denken we dan maar...
    Jij bent al actief geweest met je was. Straks lekker van het mooie weer genieten he!

Masu wat een geweldig lieve spam van je moppie!!! Vooral erg fijn om te horen dat je je werk goed doet. Voelt altijd lekker aan en mag idd ook weleens gezegd worden.

Mamalijn werkse en gelukkig heeft Yara weer goed geslapen!

Senso als we de gehele dag op stap zijn dan slaapt Stijn gewoon in de wandelwagen. Die kan goed plat en hij slaapt dan heerlijk. Hij heeft tussen de dierentuin en het eten nog even in de auto geslapen, daarna overgelegd in de wandelwagen en vlak voor we gingen eten heb ik hem wakker gemaakt.

Stamp werkse!

Hier mijn korte werkdagje soort van overleefd.. Er gebeurde weer van alles. Op mijn groep een client die het maandag gevoel had en geen zin had om te gaan werken. Op de groep naast ons kreeg een client een epileptische aanval en moest ik bij springen. Mijn client uiteindelijk wel de deur uitgekregen en de andere client nadat zijn aanval over was en hij weer een beetje bij was op bed gelegd. Samen met collega gewacht tot de aflossing kwam en toen naar huis gegaan. Even snel bij vriendin naar binnen gerend en toen door naar huis. Moet zo eigenlijk nog boodschappen halen anders hebben we niets te eten vanavond...... Eigenlijk geen zin in.....

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Yoehoe... ben er weer!!! :D

Iedereen een lekkere dag gehad???

@MAsu wat een super spam zeg... vet leuk allemaal... wat heb je toch een heerlijk kind :D...
    @Kib,ook leuke spam van je mannetje.. en een kort dagje gehad maar tellend als 2 denk?? pff...
    @Mlien, jij nog wat leuks gedaan??
    @senso, lekker gewerkt? Hoe ging het met Jos?
    @Sammie, hoe is het??? Buikje al aan het groeien? En met Wesley???

Schrok me net rot, Vince is van zijn kinderstoeltje gevallen... zo'n 40cm hoog... plat op zijn achterhoofd... huilen natuurlijk..en een bult... na het douchen met aankleden moest hij spugen dus toch maar even de ha post gebeld... nu een wekadvies meegekregen...

Morgen weer werken..
    Liefs

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hehe meiden even op de bank geploft!

@sammie, balen van je laptop! kun je niet kijken of je een wireless usb ontvanger kunt kopen, heb je kans dat het signaal wel goed werkt zit alleen dan altijd zo'n usb stickie in je laptop maar is een stuk goedkoper.

Wesley zit zo te lezen echt op de grens van 2 naar 1 slaapje, lastig likt me dat. Denk dat je het gewoon per dag moet bekijken.. en hem moet laten bepalen. wel lastig..

@mlien, fijn dat je het truukje van Kian hebt ontdekt en dat het slapen zo een stuk beter gaat! wat heerlijk dat je lekker vrij was met dit weer, heb je meer dan verdiend hoor na je 4 dagen werken!

@masu, jeetje wat een gave spam! en wat heeft je meisje mooie helderblauwe kijkers! die met Taco is echt superschattig *smelt* jeeej bijna vakantie! lekker hoor, hier ook na deze week 2 weken vrij :D

@kib, handig hoor dat Stijn zo makkelijk slaapt in de auto en in de wagen. Jos doet dat dus echt niet, we moeten echt wel 1 slaapje in bed doen. De 2e smiddags is niet een probleem maar dan moet hij in de ochtend wel goed geslapen hebben. Wat een heftige werkdag heb je achter de rug..

@stamp, brr wat schrikken zeg vooral omdat hij ook moest spugen daarna :( succes vannacht en een dikke knuffel voor jou!

@hier, lekker gewerkt vandaag, veel gedaan maar moet nog een hoop voor mn vakantie. Maarja af is het werk nooit dat moet ik maar in mijn hoofd houden.

Jos heeft het vandaag goed gedaan, 2 x 1.5 uur geslapen en lekker gegeten, gedronken en gespeeld.

Manlief was vroeg thuis vandaag dus we zijn lekker met zijn 3tjes naar IJmuiden gegaan en hebben lekker kibbeling met patat gegeten. Jos heeft thuis eerst een potje gehad maar heeft daarna nog wel 2 patatjes en wat stukjes kibbeling gegeten.

Inmiddels ligt meneer al weer gebadderd en geflest lekker te slapen.

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    meiden meiden meiden wat een rust zo komt deel 4 nooit vol he :D

Ik zeg alvast maar welterusten, dus bij deze welterusten!

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Senso Ik lees nu even terug! Is Jos zijn tandje al door! gaat lekker he nr 7. hier mijn bijdrage om het wat voller te krijgen... Blijft een slaapkoppie he die Jos!

Mlien, Sammie en Masu die stoel is zo gaaf he maar zijn jullie niet bang dat het smetteloze wit snel vies gaat worden?

Kib gave fotos van Stijn. Is hij ook echt van de glijbaan af geweest? Behoorlijk wezen rennen vandaag.. Niet te hard hoor! Knuf

Stamp schrikken he! Nooit goed als ze spugen daarna! Maak hem steeds maar goed wakker hoor! Dan maar een rot nacht.. Knuf en sterkte.

Sammie zit jullie niet mee met electra!! Al vind je het shoppen volgens mij helemaal niet erg.

Mlien lekker van de zon genoten? Snap nu trouwens waarom een andere co (kom ik nu mee solly) logisch dat hun ook vakantie hebben haha had ik niet bij stil gestaan. Wat strijk jij veel zeg of ik zo weinig haha..

Masu onwijs lieve fotos van je mooie meisje!!!! Ze vind de bank geweldig he? Hier neemt Yaartje een duikvlucht eraf.
    Hoe lang heb je vakantie? Steek dat compliment maar in je zak!!! Volgens mij ben je ook echt heel goed in je werk!!

`--

Een drukke werkdag gehad. Weer even inslingeren en oerstomme vragen hebben haha.. Soms ben ik echt een kip zonder kop. Yara heeft het weer goed gedaan op het kdv. 2x 1 uur geslapen en alles keurig opgeten en gedronken behalve fruit. Dat wil ze nog steeds niet eten.
    Ze zijn gelukkig heel tevreden over haar en hebben niks met haar te stellen. Een hele geruststelling in vergelijking met onze boef.

Kiezen zijn helaas nog niet door. We zijn ook weer gestopt met de druppels. Helpen helemaal niks. Ze is zonder fles naar bed dus verwacht haar straks nog wel even.
    4 poepluiers vandaag!!! Dus echt die kiezen he.

Net voor Jamie beloonlijsten uitgeprint. Kreeg van een forumvriendin een link opgestuurd en onwijs handige lijsten.. Dus kijken wat Jamie er van gaat vinden...

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    nog even een verhaaltje voor het slapen gaan.

Senso ook al is het werk nooit klaar je probeert het toch opgeruimd en af achter te laten. Ik snap het wel.
    Gezellig met het gezin naar ijmuiden voor een visje. Ahh die Jos lekker mee snoepen! Stijn is van begin af aan gemakkelijk geweest met slapen. In amerika sliep hij in de wandelwagenbak als we op stap waren. We priberen wel als we ver gaan om rond slaaptijd te gaan rijden. Zo kan hij in de auto zijn slaapje doen. Mark en ik waren als.kind zijnde ook gemakkelijk met slapen op andere plekken.

Stamp ach jeetje wat zal jij geschrokken zijn zeg. En ook nog spugen erna. Hoop dat het goed gaat vanacht. Sterkte en dikke knuffel!

Sammie balen dat je laptop niet voldoende bereik heeft. Misschien idd een idee van sens.

Hier Stijn opgehaald en snel samen boodschappen gedaan. Waren weer erg traag aan de kassa.... Thuis zijn watertafel van de poten getild en op de vloer van het balkon gezet. Gevuld met water en stijn heeft zich prima vermaakt. Ruim een uur lekker gespetterd en gedaan. Helaas heeft hij "slaan" echt ontdekt. We leren hem aaien.maar vaak is het nog slaan. Vanavond.deed hij het ook en het was al tukkietijd dus hem bedklaar gemaakt en naar bed gebracht. Hij heeft nog heel even liggen kletsen maar was snel stil. Net hoorde.ik hem even hoesten maar hij slaapt gewoon verder. Ik ga zo ook lekker mn bedje opzoeken.

14. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Senso is er ook alweer :D>.

Hier een goede nacht gehad.
    Vince wakker gemaakt om 21.30, 23.00 en 2.30 uur.. en gaat allemaal goed. Ook niet meer gespuugd..

Hij was het er alleen niet mee eens dat hij zijn bed uit werd getild..arm kind..

Ik ga weer te werk...
    Ben zelf sinds gisteren snotverkouden en niet helemaal fit..

Maar ach een dagje buitenspelen is helemaal niet erg.. :D

Liefs

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen!

hihi ja stamp ik was er ook al weer :D kan me voorstellen dat Vince het niet leuk vond om wakker gemaakt te worden maar gelukkig gaat het goed met je mannetje. Balen dat je verkouden bent :( wat heb jij toch een zwaar beroep :D:p werze!

@mamalijntje, pff al die poepluiers :$ hoop voor jullie dat de kiesjes snel door zijn, ben er echt huiverig voor.. nog 1 tand en dan gaat Jos ook beginnen volgens mij. Yara weer doorgeslapen vannacht?

@kib, echt lekker hoor dat Stijn zo makkelijk is met slapen! Stijn lekker spetteren op het balkon, heerlijk!

@hier, goeie nacht gehad. Hoorde Jos om 4.15 uur even huilen en mopperen maar denk dat hij klem lag ofzo want binnen 1 minuut was het al weer stil. Nu slaapt meneertje nog lekker, arm kind zo maar uit zijn bed plukken ;)

meiden maak er een fijne dag van, thuis of op werk!

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!

Stamp werkse vandaag! Fijn dat het goed is gegaan! Kan me voorstellen dat hij het er niet mee eens was!

Senso Jij moet ook werken toch? Fijn dat Jos heeft geslapen. Ach die kiezen valt best mee hoor... Duurt allleen zo lang.

--

Hier een redelijke nacht gehad. Manlief slaapt slecht en draait aldoor en dan lig ik weer wakker. Yara was om 4 uur wakker en slaapt nu nog. Helaas was Jamie al om 06±15 wakker..

Straks een paar boodschapjes en wandelen. Misschien nog even een bakkie ergens doen en lekker genieten van het mooie weer.

17. AHzondag

Goedemorgen,

Meiden die werken werkze!

Mamalijn, die kiezen duren wel even zijn zo groot. Wat komt er na die kiezen en hoektanden? Nog meer kiezen? Ik heb dat stoeltje niet hoor.

Stamp, balen dat je verkouden bent. Denk dat vince je wel vergeeft haha.

Senso, bedankt voor de tip, we hebben ergens zo'n ding liggen. Heb eigenlikk geen zin om een nieuwe te kopen vond de wasmachine duur genoeg.

Kib, leuk stijn zich zo vermaakt heeft. Vandaag kan het weer!

18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen meiden!

@Stamp; Wat zal jij gisteren geschrokken zijn, nog spugen ook na het vallen! Gelukkig is het vannacht allemaal goed gegaan. Balen dat je zelf verkouden bent, Kian ook heel erg. Maar moet vast snel over gaan met dit weer toch! Werkze vandaag!

@Senso; Gezellig dat jullie gisteren even weggeweest zijn en lekker gegeten hebben. Je was er vanochtend al weer vroeg bij hier, werkze!

@Mamalijntje; Fijn dat Yara zo makkelijk is op het KDV. Jammer dat je zelf slecht geslapen hebt vannacht, klinkt als een lekker rustig dagje wat je voor de boeg hebt! Het stoeltje is niet echt smetteloos wit, meer een beetje beige en de hoes kan in de wasmachine, dus dat moet goed komen.

@Kib; Makkelijk dat Stijn overal slaapt! Kian slaapt ook wel in de auto en als je ergens een bedje neerzet, maar niet in de wandelwagen hoor. Die watertafel is echt leuk, de go heeft hem ook, ik heb er ook naar gekeken maar ik vind hem eigelijk te duur, haha.

@Sammie; Hoop dat je het zo opgelost krijgt met je laptop. Hoe is het nu met de misselijkheid?

Hier lekker geslapen vannacht ondanks een behoorlijk hete bovenverdieping. Kian werd rond half 8 wakker dus rond die tijd zijn we er uit gegaan, hij is nu lief aan het spelen en klimt steeds in zijn stoeltje. Jammer is alleen dat het stoeltje heel gammel staat dus we moeten er nog wel mee terug.

Vanochtend ga ik even langs de Action, altijd leuk. We willen een stevig wat groter zwembadje voor buiten, ik had er een van mijn s-zus gekregen, maar die was heel erg klein, daar heeft Kian gisteren in gezeten. En vanmiddag gaan we dus lekker in de tuin spelen! :D

19. AHzondag

Kib, wij hebben de toet toet garage en auto's ook. Wesley vind het helemaal leuk nu.

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,
    Stamp gelukkig is het goed gegaan vanacht en heeft vince niet meer gespuugd. Toch altijd even afwachten. Balen dat jezelf verkouden bent. Geniet van het weer buiten.

Senso gelukkig Jos lekker doorgeslapen. Werkse vandaag!

Mamalijn dat valt wel mee dan Yara om 4uur aangezien je haar eerder had verwacht. Balen alleen dat Jamie dan zo vroeg is. Geniet van het mooie weer.

Sammie dat wordt dus ff zoeken naar die usb stick. Snap best dat je wasmachine duur genoeg was. Heb je hem laten maken of.moest je een nieuwe kopen?

Mlien zie dat je er bent...lees zo je verhaaltje wel.

Hier een goede nacht gehad. Stijn tot aan 8uur niet gehoord. Hij ligt nog op bedje te kletsen en te spelen. Ga hem er zo lekker uit halen. Vanmorgen genieten van mn binkie en hem vanmiddag bij mams brengen. Ik mag weer eens een avond werken!!

Deel Deze Pagina