Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mlien balen dat het stoeltje een beetje gammel is en je terug moet. Gelukkig vind Kian hem helemaal geweldig! Shopse bij de action (wat.houd ik van die winkel!!) en veel plezier in de tuin!
    Wij hebben die tafel gekregen voor zijn verjaardag van mn mams en zus.

Sammie stijn heeft tomas de.tractor en rijd.er echt mee. We hebben de weg en die sloopt hij nog haha. Elke keer haalt hij hem los, maar ach papa en mama maken hem met veel geduld weer in elkaar.

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kib; Geniet er van vanochtend! Met dit weer is het helemaal niet erg om pas 's avonds te hoeven werken, toch?

Hier net naar de Action geweest en ik heb me in kunnen houden. Heb een goed zwembadje en een leuke tas voor mezelf gescoord. Kian ligt nu op bed, ik zal zo eens wat foto's gaan spammen voor jullie als hij stil is (computer staat boven, ben nu op laptop).

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Kib, ahh werken met dit mooie weer. Maar je kunt nog wel even genieten.
    Wij hebben ook de wegdelen maar die hebben we maar even weg gehaald aangezien ze door de kamer vlogen haha. Die tractor is idd leuk.
    We hebben een nieuwe wasmachine gekocht denk dat deze duurder was om te maken.

Mlien, ik ben nog steeds misselijk en elke ochtend spugen en misselijk met vlagen. Ik heb tot week10 weinig last gehad dat haalt zich nu in geloof ik.
    Jammer van het stoeltje kan je hem niet strakker aandraaien?

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Balen dat je zo misselijk bent en dat je zelfs moet spugen er van! Je hebt nog niks op fb gezet he dat je zwanger bent, houden jullie het nog geheim? Het scheve zit echt in het onderstel zelf helaas :(.

5. AHzondag

Mlien, das wel echt balen dat de stoel scheef is.
    We hebben het al op fb gezet na de 10 weken echo.
    Misschien heb je het gemist.
    Ben benieuwd naar de spam van kian.

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
  7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
  8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
  9. AHzondag

Mlien, leuke spam! In dat badje is wel echt grappig.
    Wij gebruiken die in de douche ahha.

10. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Dames!! Ik zit me diep te schamen hier... zag net dat mn laatste login op 6 juli is geweest!! :(:(:(

Maar ik heb eindelijk mn laptoppie weer terug! Ik haak vanaf hier weer in, Heb de afgelopen 40 pagina's een beetje globaal bijgelezen.. Maar het was wel heel veel.

Ik las dat Wesley al een paar passen los liep en dat Stampertje officieel voor een brusje gaat!! Wat een geweldig nieuws zeg!!!

Hier begint Julia ook uit haar luie stoel te komen en loopt aan mn handen.. ik voel 2 kiezen onderweg... Kletst op haar manier de oren van je hoofd.. Maar er komt nog niks duidelijks uit... Ja Poessie.... En ze bedoelt dan ook echt de poes.. zo lief..

Verder, oh hebben we een fotoshoot laten doen... zitten ook erg leuke foto's bij.. Ik ben 2 daagjes in disney geweest, met een vriendin.
    Vriendlief heeft er niks mee.. Ik wel...:D

Heb natuurlijk een leuke jurk meegebracht voor Julia, Is eigenlijk pas voor 4 jaar.. Maar nu is het dan een lange jurk ipv op de knie..

Verder loopt hier alles verkeerd.. Vriendlief een domme boete gehad vanwege fout parkeren.. die middag had ik de theedoek te dicht bij het gasfornuis laten liggen... dus aanrechtblad en gasfornuis flink beschadigd..
    savonds was ik de binnenkant van de voor autoruit aan poetsen.. ik kets de spiegel er af, wil hem terug hangen.. en een flinke ster met uithalen in de ruit... toen weer een lekkage vanaf de bovenburen in mn huiskamer...

nu is weer de bobine en bougiekabels van de auto naar zn grooitje.. Aaaggghhh... Okee ben uitgeklaagd..

Hoe is het met de meiden??

11. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Julia in haar minnie mouse jurk... :D

en de 2e foto weet ik niet of ik die al gepost had.. Maar vind hem wel lief..

12. AHzondag

Flower, leuk dat je er weer bent. Lieve spam van je meisje in haar te grote jurk :)
    Balen van alle pech en hoop dat de lekkage snel verhelpen.
    Wesley doet idd een paar stappen los maar lopen is het nog niet. Hij begint het nu wel steeds vaker te doen uitzichzelf en trots dat hij dan is.

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Flower; Balen dat alles zo tegen zit, fijn dat je er weer bij bent! Mooie spam weer hoor!

Ik ben al sinds gisteren bezig om een was te laten drogen in de droger, hij krijgt het water niet weggepompt dus schakelt elke keer na een paar minuten drogen uit, erg frustrerend. Hopelijk heeft mijn svader komend weekend even tijd om er naar te kijken!

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Haaai lieve meiden! :D
    Ben ik weer....vanaf overmorgen heb ik vakantie, dus dan maak ik het ruimschoots goed. ;)
    Ik moet er gewoon echt tijd voor maken de laatste tijd en dat lukt me helaas niet altijd...

@mlien, I love Kianspam! :D:D Wat een gave spam weer! Hij zit wel super in z'n stoeltje zeg! Balen van je droger, maar je hebt als ik het me goed herinner een handige schoonpa. Die kan het vast wel fixen!

@flower, mooie Juliaspam! :D De jurk is idd nog een beetje te groot, hahaha! Wat heb jij een pech gehad zeg, niet normaal meer! Maar dat betekent vast dat je je portie voor de komende 5 jaar wel gehad hebt. ;)

De rest heb ik gelezen maar ben ik kwijt....ff heel goed nadenken...

@kib, veel plezier met Stijn in het zwembadje vandaag. Gelukkig hoef je vanavond pas te werken, dan heb je nog lekker ff wat tijd met je ukje.

@sens, werkse vandaag! Werk is nooit klaar...ergens frustrerend he, maar van de andere kant; je hebt straks vakantie en dan is het aan je collega's om het over te nemen.
    Hierna nog maar 1 dagje.....bijna zover!

@stamp, wat zul jij geschrokken zijn toen Vince viel!!:$ En dan ook overgeven...brr...hopelijk valt de schade mee!
    Ik had het laatst ook met Amy, terwijl ze op de bank aan het klauteren was viel ze achterover vol met haar hoofd op de tegelvloer en ging kei hard huilen....dat was echt ff moeilijk. Gelukkig viel het allemaal mee en was ze snel getroost.

@sammie, hebben jullie de poangstoel ook voor Wesley? Heb ik dat gemist...*denkt diep na*...
    Balen van je wasmachine! Ik weet nog wel dat je de echo op FB had gezet. Leuk altijd om dan al die reactie te lezen.

Volgens mij ben ik niemand vergeten...anders schaam ik me diep...

@hier, vanmiddag ga ik met ons pap naar z'n collega toe met de oogprothese. Ik wil heel graag zijn ervaring horen om me zo een beetje voor te bereiden. Alle voors en tegens wil ik weten.
    Heel fijn dat hij er dus over wil praten met me.
    Ook hebben we het badje opgezet, dus kunnen we vanmiddag met Amy in badje in de tuin. Manlief werkt een halve dag, dus die is om 13.15 thuis. Ik hoop dat ik ook een beetje op tijd terug ben van dat gesprek (het is een stukje rijden). Nu is Amy ff bij ons mam.

Morgen draag ik alle taken weer over aan m'n baas zodat ik echt 2 weken lekker helemaal niks heb. Ik ben toch wel toe aan vakantie, hihi! :D

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zwaaiiiii senso! :D:D
    Lekker aan 't werk meid?

16. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    @ Mlien, zit er niet iets in de afvoer vast van de droger? Zoiets als bij de wasmachine? Kan dat uberhoubt? :)

17. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    @ Masu, Ja dat hoop ik ook wel ja... jeetje..
    Wat mis ik? oogprothese?

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @flower, ik ben in 2008 blind geworden aan m'n linkeroog doordat er verschillende ontstekingen zijn gekomen in het netvlies van m'n oog. Daardoor is een deel afgestorven. De oogdruk is al jaren veel te hoog en ik heb er ook al een aantal operaties en ingrepen aan gehad om dat te verhelpen. Dat lukt niet en het oog ziet er ook niet mooi meer uit, pupil is heel groot en het is een stuk boller dan m'n goede oog. Ik wil dus nu de knoop door gaan hakken om 'm er maar uit te laten halen. Eind aug. heb ik gesprek met m'n oogarts en ons pap heeft een collega die ook een oogprothese heeft. Dus ik wilde graag gesprek met hem en dat is dus vandaag.

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Tof trouwens dat Wesley het stappen steeds meer door lijkt te krijgen!

@Masu; Zo, je bent er weer flink voor gaan zitten! Ben benieuwd naar het gesprek van vanmiddag. Hopelijk ben je op tijd weer thuis en kan je vanmiddag van het weer genieten!

@Flower; Of er zit iets in de weg of er zit stof in de weg denk ik, maar mijn svader zou dat wel moeten kunnen maken, ik heb zelf geen zin om dat ding uit elkaar te gaan halen.

Hier is Kian weer wakker, nu even lekker eten en dan zo de tuin in. Hij staat nu te dansen in zijn stoel dus hij is in ieder geval goedgemutst, haha.

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, tja, ik moet jou toch wat geven om op te reageren? :p

Deel Deze Pagina