Masu, ik heb die stoel niet hoor. Hoop dat het gesprek zinvol is en het je helpt om de knoop door te hakken. Mlien, het stappen begint hij nu echt door te krijgen. Soms gaat hij de hele kamer door en soms zijn het twee stapjes maar het begin is er.
@ Masu.. Zo dat is best heftig geweest... en nu nog eigenlijk... Tegenwoordig zijn er gelukkig hele mooie oog protheses... succes hoor!
Zo, Kian ligt op bed. Heb net lekker samen met hem gedoucht en hij kwam me steeds lekker knuffelen en kusjes geven, geweldig!! Ik hoop dat hij lekker gaat slapen. Ik merkte de afgelopen dagen wel dat Kian steeds vaker los staat, ook vanmiddag een paar keer heel bewust en dan met een grote glimlach mijn kant op kijken, zo leuk!
heeeeeeeeey meiden! gewoon 3 pagina's volgekletst! goed bezig @mamalijntje, lekker rustig dagje gehad? balen dat manlief zo onrustig slaapt. Nou ik wacht het maar af met de kiesjes @sammie, zijn ook dure aankopen hoor een wasmachine en laptop. Liever niet lijkt me hoop dat het werkt met de USB ontvanger. Balen dat je trouwens nog misselijk bent en moet spugen 1 voordeel je komt niet te veel aan (zie overal het positieve maar van in haha) @mlien, gelukkig lekker geslapen vannacht. Leuke winkel altijd de action, ik hou er van wat een onwijs gave fotospam van stoere Kian, zo'n lekker joch! @kib, fijn een goeie nacht meis. Ben je inmiddels klaar met werken of moet je tot 23.00 uur? @flower, jeej wat leuk dat je er weer bent. Mooie spam van Julia! die met die grote jurk is echt leuk. wat een tegenslag de afgelopen tijd, hoop dat het nu weer voorbij is. @masu, gelukkig heb je straks 2 weken vakantie! dan spreek ik je weer wat vaker goed dat je de taken weer kunt overdragen naar je baas zodat je echt 2 weken helemaal vrij bent. Is natuurlijk ook wel de bedoeling van vakantie hoe is het gesprek gegaan? @hier, lange dag op het werk gehad. Het was echt heel warm en het werkte allemaal niet mee. Maar goed morgen lekker een dagje vrij ga naar mijn vriendinnetje kan Jos lekker badderen op het balkon en wij even bijkletsen Jos heeft het wel weer goed gedaan op het kdv, 2 x 1.5 uur geslapen en goed gegeten, gedronken en lekker gespeeld. Thuis heeft hij nog lekker in het badje en in de zandbak gespeeld. Hij ging op handen en voeten de tuin door, zag er echt niet uit
Senso haha de mowgli houding! Van jungle book. Lekker dat je morgen vrij bent. Jammer dat het werk niet lekker liep. Wesley kan nu echt knuffelen en kusjes geven. Als we ahhh zeggen dan legt hij zijn hoofd neer en zegt ook ahh. Kusje is echt kusje geven. Hij vermaakt zich ook weer zelf zal de sprong voorbij zijn of is het stilte voor de storm haha.
@flower, haha ja die kont inderdaad de lucht in @sammie, fijn dat Wesley het weer zo goed doet, hoop dat de sprong voorbij is. En wat lief dat hij knuffels en kusjes geeft *smelt*
@sammie, wat schattig! Heerlijk he, als ze je kusjes en knuffels komen geven! @sens, het was ook eigenlijk veel te warm om te werken...Wat een mooie spam! Lekker dat kontje de lucht in! @mlien, heerlijk weer om in de tuin te zitten. Super mooi altijd die blik van je ukje als er weer eens iets gelukt is! @hier, gesprek was erg prettig en ik heb verschillende protheses bekeken. Die van glas vond ik een stuk mooier dan die van kunststof; zag er echter uit en had mooie diepte. Eigenlijk heb ik voor mezelf de keuze allang gemaakt...het is een keuze die ik toch vroeg of laat moet maken, dus ik ga het gesprek maar eens aan met m'n oogarts. Meteen een afspraak maken bij mijn eigenste arts, zodat ik 2 verschillende gesprekken heb (want de ene afspraak staat al). Operatie was hem ook meegevallen, dus das ook mooi meegenomen. Amy heeft 't goed gedaan. We hebben nog lekker ff in het zwembadje in de tuin gespeeld en ze lag om 7 uur op bed. Duurde alleen ff voordat ze sliep. Het is ook ineens weer warm natuurlijk. Bij ons mam had ze maar 1 uurtje geslapen (op de hele dag), omdat ze wakker werd van een mega poepluier. Daarna wilde ze natuurlijk niet meer slapen, maar ze was wel erg gezellig. Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker vakantie. We hebben net de voortuin nog ff onder handen genomen, dus die ziet er ook weer toonbaar uit. Echt, het onkruid kwam tot kniehoogte, dus het was hard nodig... En nu op de bank. Ik heb al een aantal dagen weer flink last van m'n reuma...ontstekingen in m'n polsen en linkerknie, dus al met al niet fijn. Hoop dat het snel weer over is. Vakantie zal me goed doen. Ik zeg ook alvast weltrusten. Laptop ga ik afsluiten, nog lekker ff lezen en dan op tijd (nou ja, dat ga ik in ieder geval proberen) naar bed. Trusten allemaal!
@masu, fijn dat je veel gehad hebt aan het gesprek. Hoop dat de arts aan je verzoek wil mee werken. Goed bezig geweest met je tuin! lekker hoor bijna vakantie! relaxplezier en plezier nog met je boek. @hier, ik ga ook naar mijn bed. Nog even lezen en dan lekker slapen. Welterusten lieve meiden!
@Senso; Haha, wat een gave foto van Jos!! Geniet van je dagje vrij vandaag, zal vast lukken! @Masu; Goed bezig geweest in je tuin! Klinkt goed en positief over het oog, hoop dat de oogarts er ook positief over zal zijn! Hier goed geslapen ondanks de hitte, Kian slaapt nog. Ik heb alleen een spier bij mijn schouderbladen in de buurt die in de knel heeft gezeten dus dat trekt helemaal door naar mijn nek, bah. Pas ook al gehad, binnenkort maar weer eens laten kraken.
goeiemorgen meiden! @mlien, bah klinkt niet fijn van je nek! wel fijn dat je lekker geslapen hebt, volgens mij moet je werken vandaag, dus werkze! @hier, goeie nacht gehad. Manlief is er 2 x uit geweest voor Jos maar dat heb ik niet mee gekregen. Jos werd om 7.40 uur wakker, heeft inmiddels zijn boterham en flesje leeg en is lekker aan het rondscharrelen
Goedemorgen meiden, Sammie wat goed van Wesley die.lekker aan het stappen is. Balen dat je toch nog misselijk bent tot aan het spugen aan toe. Flower wat een lieve julia spam. Wat een pech heb jij gehad zeg. Heb je een spiegel laten sneuvelen?? Ik hoop dat het nu weer beter gaat. Mlien lekker vd zon genoten gisteren. Gelukkig ondanks de warmte goed geslapen. Moet je vandaag werken? Senso ik weet alles van de warmte en werken. Moest idd tot 23uur gisteren en vandaag weer. Geniet lekker van je vrije dag. Morgen alweer je laatste dag werken en dan vakantie. Masu fijn dat het gesprek gisteren goed is verlopen. Wel zo belangrijk voor jezelf.als je er zo uit komt. Slapen met.een volle.luier is ook niet leker. Je laatste werkdag vandaag? Hier een gezellige dienst gehad gisteren. Clienten waren over het algemeen lief en gezellig. 2x wezen wandelen en na het eten de tuin met collega onder handen genomen. Onkruid weggehaald en nog wat struiken ingesnoeid. Vandaag gaan we verder met wat beter gereedschap. we hebben een goede nacht gehad en gaan zo uit bed klaar maken voor dagje kdv en werken.
Goedemorgen, Wij hebben een onrustige nacht gehad. We konden niet inslaap komen. Wesley begon om 1uur keihard te huilen ontroostbaar. Heb met hem in de stoel gezeten en toen is hij op schoot inslaap gevallen. Vandaag lekker in het badje en het gras leggen.
@kib, dat is helemaal tot laat werken dan 23.00 uur.. jullie zijn goed bezig geweest dat jullie de tuin hebben bijgewerkt! Gelukkig heb je weer lekker geslapen vannacht, werkze vandaag! @sammie, balen van jullie onrustige nacht. Sneu hoor je mannetje zo overstuur .. lekker relaxt dagje, heerlijk! lekker van genieten
Senso, heb je nog planne voor de vakantie? Wesley ligt alweer op bed. Blijkbaar erg moe van het weer.
Goeiemorgen! Hier een goede nacht, al was het wel warm. Amy heeft goed geslapen, ze werd iets voor 8 uur wakker. Inmiddels is ze alweer opgehaald door ons pap en mam. Ik ga zo oogheelkunde bellen om ook een afspraak bij mijn eigen oogarts te maken. Hoop niet dat ik aan de telefoon het hele verhaal uit moet leggen, want het zijn nogal mutsen daar achter die balie... Mijn baas komt tussen half 12 en 12 uur en dan draag ik alles over. Daarna 3 trainingen, wel balen met dit weer. Dan wil ik liever niet in die hete auto zitten. Gelukkig is dit (inderdaad kib) mijn laatste werkdag voor m'n vakantie! Jeuh!! @kib, fijn dat de clienten lief waren. Wat heb jij veel werk verzet! Goed bezig hoor. Werkse vandaag! @sens, heerlijk dat je vandaag weer een dagje vrij bent. Nog maar 1 dagje en dan heb jij ook vakantie! @mlien, balen van je pijn. Hopelijk kun je snel gekraakt worden, zodat de pijn weer minder wordt. Werkse vandaag! @sammie, balen van je nacht zeg! Dit weer werkt dan ook niet mee...ik had ook wat moeite met in slaap vallen. Zo te horen is wesley nog niet helemaal uit z'n sprong... Veel plezier met je luierdagje. Zo, ik spring ff onder de douche door. Doeiii!
Goedenmorgen!! @ Kibb, nee niet de spiegel... de spiegel was nog heel, maar ik wil hem terug klikken, zette blijkbaar teveel kracht.. en dat vond de autoruit niet leuk... werkse hoor werkende dames! Ik ga beneden in het gras gewoon een badje neerzetten... Ze kunnen me wat..
@sammie, we vertrekken maandag naar duitsland en komen vrijdag weer terug, even een paar dagen er tussen uit. Hoop dat het ook mooi weer is... Wesley al weer lekker op bed, hij zal het nodig hebben. @masu, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Met die warmte altijd wat lastiger om in slaap te vallen, AMy heeft lekker uitgeslapen, mooie tijd hoor! pff niet echt lekker om met dit weer in de auto te zitten, maaaaaar het is je laatste dag en dan heb je lekker vakantie!! @flower, je hebt gelijk! heerlijk, geniet er van! @hier, met Jos boodschappen gedaan. Daarna heeft hij een halve banaan en een perzik in stukken gegeten, hij heeft lekker ziten smullen. Inmiddels ligt meneer in bed en zit ik even lekker op de bank een serie te kijken (jaja zelfs met dit weer hihi)