Sens ach ben al aardig gewend aan die tijd van 23uur naar huis en dan hopen dat de kleine man ne een goede nacht gunt. Jij ook al actief geweest en nu lekker op de bank haha ikke ook! Sammie balen van je nacht. Wesley alweer op bed, misschien last vd warmte. Flower je hebt gelijk ook met je badje. Veel plezier vandaag. Masu het weer is ook nooit goed he. Als het tegent klagen we en als de zon schijnt is het te warm. Hahaha. Hoop voor je dat de mutsen niet te moeilijk doen bij de balie. Je hoeft hun toch niet alles uit te leggen. Hier al druk geweest. Stijn weggebracht en gelijk doorgegaan naar de bakker en Hema. Daarvandaan door naar de action (kadoos halen voor jarige client) en naar de kruidvat voor zwemluiers. Maar gelijk een voorraadje ingeslagen, kunnen we weer even vooruit. Nu ff op de bank niets doen en straks nog ff langs de lidl sap halen voor werk en dan om 15uur beginnen.
@kib, zo he jij bent al goed bezig geweest vandaag! van de week ook nog even zwemluiers halen want wil wel genoeg hebben in Duitsland.
Sens we hadden nog 3 losse luiers liggen en nu maar ff 3pakken bijgehaald. Zeker met dat mooie weer gaat het snel. Waar in duitsland ga je precies heen? (misschien al verteld maar niet onthouden..) Masu jullie gingen toch op surprise vakantie? Weet je al waar heen of nog geen bericht gehad?
@kib, groot gelijk dat je gelijk 3 pakken hebt gehaald. Hoop dat je ze allemaal gebruikt deze zomer! (dat betekent dat we mooi weer houden hahaha) inmiddels ben je al aan het werk, hoop dat het een beete meevalt. @hier, vanmiddag naar mijn vriendinnetje geweest. Jos lekker in het badje op het balkon maar hij was niet zo in zijn hum. Thuis lekker aardbeien gegeten en hem naar bed gebracht, hij heeft niet zo lang geslapen maar 1.25 uur. Hij is ook weer vreselijk aan het kwijlen dus denk dat we nog geen rust krijgen na het 7e tandje.. Nu is hij ontzettend uit zijn hum, huilerig en mopperig dus bumba maar aangezet. Ik eet vanavond vis uit de oven (van Iglo hoor) en sla. Manlief heeft bbq op zijn werk dus die is later vandaag.
Hello ladies! Masu heeft VAKANTIEEEEE!!! Zo!! Ik ben er blij om! Donderdag 9 aug. werk ik dan weer een dagje, om vervolgens daarna pas weer de woensdag erop te werken. Yeah! @kib, ik kreeg een redelijk normale muts aan de telefoon en heb een afspraak bij m'n eigen oogarts op 3 september. Ben ik erg blij mee! Ook nog in het dichtstbijzijnde ziekenhuis, dus het kan blijkbaar wel. We krijgen 4 dagen van te voren te horen welk park het wordt, dus a.s. maandag weten we meer. @sens, balen dat Jos zo uit z'n hum is. Mocht jij niet mee naar de bbq van je man z'n werk? Jullie dus maandag al op vakantie? Hopelijk hebben jullie lekker weer. @flower, groot gelijk, met dit weer moet je gewoon het badje in toch? @hier, fijn gewerkt alleen VEEL TE warm in die auto! Bah bah! Ik heb me echt kapot gezweet in dat ding. Nu gelukkig weer thuis. Amy heeft het goed gedaan vandaag, maar weer alleen 1 uur geslapen over de hele dag. Raar! Ondanks dat toch weer lekker vrolijk. Ze is nog met ons pap in het badje hier in de tuin geweest, dus al met al was het voor haar een hele fijne dag. Vrijdag hebben we een bruiloft. Met dit weer... Zit dus echt te bedenken wat ik godsnaam aan ga trekken met zo'n plekweer....we gaan 's middags bij ff kijken als het bruidspaar aankomt en dan 's avonds feest. Dus godzijdank geen hele dag op sjouw. Ik ga afsluiten, ben er moe van. Trusten schatten!
@masu, geen idee of ik mee mocht maar daar vind ik nooit zoveel aan hihi dus blijf ik lekker thuis. Kan me voorstellen dat het geen pretje was in de auto met deze hitt maaaaaar je hebt vakantie!!!! jeej genieten meis. Gelukkig is de bruiloft vrijdag niet de hele dag maar het schijnt vrijdag wel wat frisser te worden. @hier, drama's met JOs. Hij wil echt niet slapen lag te schreeuwen en te huilen. Hij is ook snot verkouden dus kan heel moeilijk zijn speen zijn mond houden maar heb al neusspray gedaan en luuf ook dus kan niet meer doen dan dat. Net maar een kwartiertje met hem op de schommelstoel gezeten en toen werd hij wel rustig. Hij ligt nu weer in bed, is wel rustig maar slaapt nog niet. Ik ga zo ook maar snel naar bed want als dit een voorbode is van de nacht dan wordt hij niet best en om 6.15 uur gaat de wekker weer. Welterusten meiden!
goeiemorgen meiden! Zo he de laatste een de eerste.. Goeie nacht gehad gelukkig. Jos moest nog 1 keer huilen en dat was toen manlief naar bed ging en daarna niet meer, hij slaapt nu nog. Manlief is vandaag al vrij dus die brengt Jos later naar opa & oma en dan gaat hij wat klussen in huis. Maak er een leuke dag van meiden!
Goedemorgen Wesley had om zes uur bedacht dat het klaar was met slapen, we hebben hem tot 7uur laten liggen. Straks aankleden e naar de kapper, etos en ah. Vanmiddag weer in het badje aangezien het morgen slecht word.
Goeiemorgen, Hier goed geslapen. Alleen was Yara om 2 uur wakker door haar kiezen.. Flesje erin en we sliepen weer heerlijk verder... Oef het loslaten is begonnen... Jamie speelt alleen buiten. Gisteren zijn Yara haar gave laarsjes binnen gekomen.. Ben er helemaal happy mee! Dame ligt weer lekker op bed. Zo even avond eten halen... Denk dat het gehakt wraps gaan worden..
Mamalijntje, elke 2 uur wakker worden is niet leuk maar je weet waarom dus dan is misschien minder erg. Lekker warps denk dat mijn plan voor macaroni verschuift naar morgen
Vind het doodeng hoor Sammie! Maar ergens moet je de knoop doorhakken en denk als ik langer wacht dat het steeds moeilijker gaat worden. En hihi nee hoor niet elke twee uur maar om 2 uur was ze wakker. Gelukkig.
Mamalijn, ow om 2uur wakker dat is idd een verschil haha. Hoe oud is jamie nu? Lijkt me ook erg moeilijk om hem zo te laten gaan.
He meiden, Senso gelukkig heeft Jos verder goed geslapen. Je laatste werkdagje!!! Je zit mooi hoor in de eifel! Wij zijn een aantal jaren geleden geweest. Sammie aan het genieten van het weer en je lijstje al afgewerkt? Mamalijn ah kleine mannetjes worden groot!! Spannend hoor. Die yara toch weer even wakker vanacht... Masu hoera vakantie!!! Spannend hoor maandag weten waar je heen gaat. Hier een goede nacht gehad. Ik was rond 23.30 thuis van werk. Gelijk naar mn bedje gegaan en om 6.30 ging mark zijn wekkertje. Ik ben daarna niet meer in slaap gevallen. Stijn werd om 7uur wakker. We hebben nog even in het grote bed gelegen en daarna aangekleed en tas ingepakt. We gingen met zus, neefjes, mams en vriendin naar Plaswijk toe. We zijn alleen niet lang geweest. waren er rond 10uur en iets na 12 uur zijn we naar huis gegaan. Neefje had nergens zin in en stijn is dan net te klein. Wel zijn we nog ff bij het zwem gedeelte geweest en stijn ging nog even pootje baden. Het water was alleen ijskoud. Ukkie ligt nu ff te slapen.
Goeiemiddag meiden! Hier een onrustige nacht gehad. Amy werd rond 23.30 uur wakker en het lukte haar maar niet om in slaap te vallen of zo. Uiteindelijk heeft manlief even 20 minuutjes met haar op z'n borst in de schommelstoel gezeten (de poangstoel voor de papa's en mama's ) en daarna sliep ze lekker verder tot half 9 vanmorgen. Ik heb vanmorgen een lijntje onder en boven m'n ogen laten zetten. Viel me 100% mee, alleen achter brandt het flink en is het dik. Maar ik heb daar een half uur met een icepack op m'n ogen gelegen en dat scheelt al heel veel. Mark heeft Amy naar het kdv gebracht om half 12 en daarna zijn wij lekker gaan lunchen in ´t dorp. Daarna nog ff naar de hema en c&a geweest. Nu gaan we aan de poets, want morgen hebben we een bruiloft en dan dus wat minder tijd en geen zin. @sammie, morgen slechter weer? Volgens manlief krijgen we hier nog steeds 31 graden! (al hoop ik dat niet voor 't bruidspaar....) Wat was het vroeg dag voor jullie zeg! Wel "grappig" dat alle ukjes zo'n vroege fase doorgaan he? Succes met alles wat jullie willen doen! Wie gaat er trouwens naar de kapper, jij of Wesley? Of allebei? @kib, jammer dat je neefje er geen zin in had. Ik ken Plaswijk niet...is het een soort speeltuin of zo? verder nog wat op de planning vandaag? @sens, gelukkig was het geen voorbode voor de nacht! Heerlijk, je laatste werkdagje en dan vakantie! Nog 75 minuten en dan ben je klaar! @mamalijn, oh wat lijkt me dat lastig ja. Kan me voorstellen dat je 't doodeng vindt...maar op een gegeven moment moet het gewoon gebeuren. Fijn dat Yara wel weer gewoon doorsliep na het kleine flesje. Doet Jamie het goed buiten? En kan hij lekker met de buurtkindjes spelen of is dat nog lastig? Zo, ik ga aan de poets en aan de was. Daarna ff lekker in de tuin zitten met m'n boekje...als ik daar nog aan toe kom tenminste...
Masu, het schijnt in de middag van het zuiden te gaan regenen en onweren maar ik geloof de weerberichten pas als het waar is. Hoop voor het bruidspaar dat ze mooi weer hebben. Las net op nu.nl dat we vandaag en morgen vooral in het zuiden last van smog kunnen hebben. Even opletten met de kids.
Ben ik weer even.. Druk druk druk met het mooie weer. Manlief en ik kijken welke 5 minuten. Jamie doet het heel goed al ging het twee dagen geleden mis doordat hij bij het hoekhuis was gaan zitten waar ze wietroken en bier drinken... Niet een plek voor een jongen van 3.5 jaar. Fysio is geweest en haar heupen en linkerbeen lijken ok maar ze is heel instabiel in haar romp wat ons al opgevallen was. Als je haar optilt lijkt het net alsof ze door haar rug naar achteren zakt.. En in de winkelwagen en buggy gaat ze heel schuin zitten. Dus oefenen en nog eens oefenen...
@sammie, dan hoop ik dat de weerman ongelijk gaat krijgen...zou echt minder zijn als we morgen onweer hebben! Thanx voor de smog-waarschuwing! @mamalijn, zo te horen mogen jullie flink gaan oefenen met Yara. Maar verder was het niks verontrustends? Oeh...das zeker geen goede plek voor een jongetje van 3,5 nee. Fijn dat het buitenspelen goed gaat. @hier, Amy opgehaald op het kdv en ze had daar bijna 3 uur geslapen. Heel netjes dus. Toen we binnenkwamen en ze ons zag begon ze keihard te gillen van plezier, echt schattig! Net gegeten, nog lekker even gespeeld en toen zijn we naar de ijssalon gelopen om een ijsje te eten. Net weer terug en Amy ligt op bed. Het is nog niet stil, het is ook zo ontzettend warm... Manlief gaat vanavond corsobouwen, dus ik heb 't rijk alleen. Taco is helemaal geen waterrat, maar vandaag wilde hij ineens in het zwembadje van Amy. Hij zag een blaadje drijven en wilde die pakken. Uiteindelijk is hij dus heel voorzichtig het water ingekomen. Daar vond hij Amy's speeltjes en een wasknijper op de bodem...die wilde hij ook wel te pakken krijgen, maar hij wil nooit met z'n kop onder water.... Hij heeft van alles geprobeerd, maar het is 'm niet gelukt. Ik heb er spam van...momentje...
Foto 1: hij ziet daar iets drijven en hij wordt nieuwsgierig... Foto 2: hij waagt een poging om dichterbij te komen...