hehe eindelijk even op de bank! @mamalijntje, spannend hoor Jamie helemaal alleen buiten spelen. Gelukkig is het (op dat ene huis na) helemaal goed gegaan. Gelukkig dat het beentje en heupje goed lijkt van Yara, hoop dat het snel verbeterd met oefenen. @sammie, zo Wesley was vroeg vanmorgen! had zeker zin om van het mooie weer te genieten hahaha. Heb je al spam gemaakt van Wesley met zijn speelgoed buiten, ben nieuwschierig @kib, ik heb geen idee wat plaswijk is gelukkig hebben jullie een goeie nacht gehad. Wel kort als je zo laat van je werk komt @masu, aaaaaaaah wat een mooie spam van je lieve hondje. Schattig je ziet hem echt heel voorzichtig doen leuke dag heb je achter de rug, gezellig samen lunchen en vanavond ook nog een ijsje halen, klinkt als een superdag. Lief he dat ze zo enthousiast kunnen reageren als je bij het kdv komt, Jos doet dat ook altijd smelt toch ja mamahart hahaha Hoop dat AMy inmiddel slaapt maar dat zal wel. @hier, drukke dag gehad op het werk. Heb echt nog veel afgekregen vandaag dus heb het netjes achter gelaten voor mijn collega. Thuis heeft manlief de traphekjes geplaatst, vind het wel lekker dat ze er nu tegen aan zitten. Was alleen een rotklus en nu moeten 2 delen van de trapleuning nog ingekort worden want ging toch net niet passen. Broodje gegeten en daarna Jos gehaald. Jeetje wat is dat mannetje verkouden zeg vreselijk veel snot, traanogen en ontzettend kwijlen dus zal wel een comb zijn van verkouden en tandje maar vervelend vind ik het wel voor hem. Hij heeft vandaag tropenrooster gehouden, erg veel geslapen. Veel gedronken en pas om 18.30 uur avond gegeten haha inmiddels ligt hij in bed na het badderen en zijn avondfles. Volgens mij is het ook al stil.. wie weet en nu, nu heb ik VAKANTIE!!!
masu lieve fotos!!! Zo leuk he als ze kirren van plezier als je haar ophaalt. Hier gaat Yara heel hard kruipen en gillen zo lief! Nee niet de juiste plek nee.. Dus praatje vreemden mensen en snoep gehouden en hij was diep onder de indruk.. Zwelling bij je ogen een beetje weg getrokken? Las trouwens over je grote besluit! Niet niks hoor om je oog te laten weghalen maar waarschijnlijk voor jou een fijn idee straks als het er mooi uit komt te zien. Senso jeeee heerlijk vakantie lekker hoor. Hoe lang? Yara heeft ook al zoveel geslapen vandaag!! -- Nee niks ergs maar ze is gewoon heel onstabiel in haar boven lichaam. Merkte het afgelopen week met boodschappen doen dat ze plots omviel in de winkelwagen en met haar gezicht tegen het ijzer van de kar aan kwam. En als je haar optilt voelt het altijd alsof ze naar achteren gaat vallen.. Manlief had dit ook al gevoelt maar niks gezegt. En ik maar denken dat het aan mij lag. Want ik moet haar echt onder haar oksels vasthouden van de trap af.
@mamalijntje, heb 2 weken vakantie, heerlijk! wel gek hoor dat ze dan zo instabiel is.. hoop maar dat ze met oefenen stabieler wordt., @hier, duik lekker mijn bedje in. Welterusten meiden!
@sens, jaaaaa vakantie!!!! Je hebt 't verdiend meid! Fijn dat je alles nog af hebt gekregen zeg. Jos heeft groot gelijk met z'n tropenrooster! @mamalijn, grappig dat wij ook ooit dat praatje moeten gaan houden...kan er me nu nog zo weinig bij voorstellen... Gelukkig is het niks ernstigs bij yara. Jammer dat je man niks gezegd had toen hij 't mertke...en jij maar denken dat 't aan jou lag. De zwelling is al minder maar het voelt nog wel wat schrijnend aan. Net weer zalf gesmeerd en dan maar hopen dat 't morgen helemaal weg is. @sammie, ben ook benieuwd naar de buiten spam! Morgen is je kans; spamvrijdag! joehoeee! @hier, generatie2010 aan 't kijken.
Goodmorning!!!! Jajaja moet weer werken helaas in het hete weer... Yara heeft zo'n moeite met in slaap komen met deze warmte. Heeft weer tot 20:45 liggen huilen, draaien en speen uit haar bed gooien. Om 2 uur een flesje en daarna weer geslapen tot Jamie bij me wilde liggen. die heb ik omgekocht doordat hij een kruisje op zijn beloonlijstje mag zetten als hij terug naar zijn eigen bed ging en daarna geslapen tot de wekker ging.. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, @Senso, lekker meid!!! VAKANTIE...heerlijk geniet ervan!!! @Mamalijn, blegh...werken met dit weer... werkse meid!! En fijn dat het werkte bij Jamie ... En dan idd maar flink oefenen met je meid maar komt vast goed! @Masu, wat een leuke spam van Taco!!! Heel leuk die verschillende stappen hahaha... @Kib, weer werken vandaag of vrij??? Heb niet alles terug gelezen sorry!! Manlief is vannacht hartstikke ziek geworden, buikgriep dus spugen en kwam maar niet van de wc... dit begon om 2 uur en daarna dus constant wakker geweest... Hoop dat het in de loop van de dag wat beter gaat! En wat zo jammer is, dat ik vandaag mijn tattoo laat zetten en graag manlief mee had gewild. Maar dat kan nu niet... Maar vragen of mijn broertje mee wilt... Zou m eerst in mijn buurt laten zetten, maar werd mij door een aantal mensen sterk afgeraden... dus gister naar andere shop gegaan(bekende shop) en kon daar dus gelijk morgen terecht.. spannend..... Liefs
Goedemorgen meiden, Masu wat een lieve spam van Taco! Haha te grappig hoe hij heel voorzichtig het badje in stapt. Fijn dat Amy het zo goed deed op het kdv. Gelukkig dat je al minder last had van je ogen. Sens Hoera vakantie!!! Wat balen dat Jos zo ontzettend verkouden is. Hier ook een flink verkouden mannetje. Hoop dat het snel over is. Mamalijn gelukkig is het goed gegaan buiten met Jamie. Wat vervelend dat Yara zo instabiel in haar bovenlichaam is. Hoop dat het met de oefeningen snel verbeterd. Is ze ook al bezig met stappen of dat nog niet? Ondervindt.ze.daar dan geen hinder bij of is het alleen met zitten en dragen? Hier gistermiddag nog even naar de winkels gelopen en op het terras een ijsje gegeten. In de avond zijn we naar tilburg geweest naar de kermis. Wat heeft Stijn zijn ogen uit zitten kijken! Hij heeft eendjes gevist en daarmee een clownzaklamp gewonnen, bij touwtje trekken een beer gewonnen en nog even samen met papa in de draaimolen geweest. Wat een heerlijk gezicht om hem te zien genieten. Onderweg naar huis moe maar voldaan in slaap gevallen. Ohja Plaswijk is een park waar ze een aantal dieren hebben, een speeltui, een verkeerstuin en tegenwoordig een watergebied waar je kan spelen. Alleen Stijn had er niet zo heel veel aan. Hij heeft even geschommeld en in het watergebied pootje gebaden.
Stamp spannend je tattoo vandaag! Balen dat manlief ziek is geworden vanacht. Hoop dat hij snel opknapt. Ik mag vandaag helaas weer werken van 15-23 uur.
goedemorgen meiden! @stampertje, balen dat je man zo ziek is geworden hoop maar dat jij en Vince het ook niet krijgen want het is altijd zo besmettelijk. Spannend hoor je tatoo, ben benieuwd naar het eindresultaat! @mamalijntje, redelijke nacht zo te lezen (nou ja voor jullie doen ) die beloningslijsten werken wel goed zeker? werk ze vandaag! @kib, bah weer een lange dienst voor jou! hoop dat de clienten weer lief voor je zijn. Gezellig hoor naar de Tilburgse kermis, ben er nog nooit geweest, wil wel heel graag maar dat doen we wel als Jos wat groter is. Het is voor ons niet naast de deur. @hier, redelijke nacht gehad. Was mijn oordopjes verloren dus heb Jos 2 x horen huilen, maar hij stopte vanzelf weer dus hoefde er niet uit. Hij werd rond kwart voor 8 wakker. Hij heeft zelf zijn broodje op gegeten en nu is hij Bumba aan het kijken maar echt vrolijk is hij niet
Goeiemorgen meiden! @stamp, balen dat je man ziek is. Maar hij zou er waarschijnlijk toch niet bij mogen zijn als ze 'm zetten...tenminste dat was hier wel het geval. Dus dat maakt het dan misschien iets minder zuur dat hij niet mee kan... Succes vandaag en het resultaat idd wel showen he!? Het is tenslotte spamvrijdag! @kib, fijn dat het zo'n geslaagd dagje was! Die stijn met z'n grote beer! Leuk hoor! Balen dat je vandaag weer moet werken maar gelukkig wel pas om 3 uur. @sens, jos niet echt gezellig? Balen hoor....al kan bumba altijd wel goed afleiden. @hier, goeie nacht, amy werd half 9 wakker. Alleen ze wilde haar papfles niet....heeel raar want normaal huilt ze als ie op is... Zal wel aan 't weer ligge. Ook gewone koude melk wilde ze niet. Wij hebben bruiloft vandaag, maar eerst boodschappen doe, mevrouw badderen etc
Goedemorgen, Tuinspam heb ik nog niet sorry. Senso, vandaag nog wat op de planning op je eerste vakantie dag? Jammer dat je jos hoorde maar gelukkig hoefde je er niet uit. Masu, veel plezier en hoop dat het bruidspaar een mooie dag heeft. Gek dat amy geen fles en melk wilde. Mamalijn, lijkt me toch wel even schrikken dat van yara. Gelukkig kunnen jullie ermee oefenen. Nou geef je gelijk dat je jamie omgekocht hebt vannacht. Kib, leuk de kermis. Gelukkig is stijn een makkelijk kind die alles prima vindt haha. Werkze vandaag. Stamp, spannend je tattoo vandaag. Jammer dat man ziek is. Goed de wc schoonmaken anders kunnen jullie ook ziek worden.
Hier, Goedenacht gehad. Ik dacht dat ik wesley hoorde masr toen ik ging kijken lag hij in dromenland. Wij zijn naar het cb geweest. Wesley vond het echt niet leuk. Huilen bij het meten en wegen en dan meteen de opmerking krijgen is hij erg eenkennig pff alsof je kind meteen eenkennig is als hij iets niet leuk vind. Prikjes zijn ook weer binnen en we moeten terug komen met 2jaar. Wesley drink geen melk meer maar dit was geen punt aangezien hij yoghurt enzo krijgt. Ook het slechte avondeten moeten we maar laten gaan en hem gewoon aanbieden en zelf door eten als hij niet wil. Oja hij weegt 11kilo en is 83cm lang.
@sammie, mooi gegroeid! Hier ook altijd huilen bij het wegen en meten hoor! Vooral dat meten in die bak vindt amy helemaal niks. Maar volgens mij gaan ze straks ook staand meten, dat zal beter zijn voor amy gok ik. Fijn dat je in ieder geval weer de bevestiging hebt dat jullie 't goed doen.
@masu, zo Amy heeft lekker geslapen! en nog wel tot 8.30 uur, lekker hoor! gek dat ze haar fles niet wilde.. @sammie, Wesley is weer lekker gegroeid. Jos vind het wegen en meten ook niet leuk hoor, nou ja bij het wegen mag hij gewoon op zijn kont zitten dus dat vind hij niet erg maar in die bak liggen vind hij echt geen pretje. Wel fijn dat het geen probleem is dat hij geen melk drinkt, toch een bevestiging dat jullie het goed doen. Hoop dat hij niet te veel last krijgt van zijn prikje. @hier, Jos was niet echt in zijn hum dus die heb ik snel weer in bed gelegd na zijn fruithap. Hij slaapt nog lekker en ik heb via uitzending gemist Babyboom gekeken. Jammer dat het de laaste aflevering was.
van het ene prikje kan hij vandaag last krijgen en van de bmr over een week maar dat hoeft niet perse. we zijn idd blij dat hij zo goed gegroeid is. gelukkig vinden jullie ukkies het ook niet leuk in de meet een weegbak. senso, jammer dat jos uit zijn hummetje is misschien door de warmte? mijn lappie doet het weer! manlief heeft de virusscanner een update gegeven en nu kan ik wel op internet
jeeeeeeeeeeej dat is nog eens goed nieuws! je flappie werkt gewoon weer tja Jos en zijn humeur, volgens de app zit hij midden in een sprong, hij is snotverkouden en krijgt volgens mij ook nog een tand hahaha ik zou ook uit mijn hum zijn denk ik
Goedenmorgen dames.. Zal ik jullie eens iets vertellen.... Julia slaapt nog! Waren laat thuis gisteren, en ze werd om 10 uur wakker vanmorgen... Dus ik flesje maken enzo... ben ik klaar, kijk ik op de camera, ligt ze weer te maffen... Nja laat maar gaan hoor, Dan maar een stevige lunch zometeen. Ik heb wel leuke julia Spam van het badje.. zo ff doen. Zielig zeg dat Jos zo verkouden is.. en dat in dit weer... Phoe Wesley is ook een flinke man he.. Denk dat Julia ook wel in die richting zit.. ik moet over 2 weken.. Wie had er nou die collage programma? Wil heb ook wel graag hebben...
@sammie, zit er ook een prikje bij waar hij vandaag last van kan krijgen ja? Hmm...hopelijk valt het mee. Ik begreep dat ze na een week konden reageren (tussen de 5 en 10 dagen)...daarom gaan we meteen de dag na de prikjes een weekendje weg en hebben ze op het cb ons verteld dat dat gewoon kon... Wat fijn dat je laptop 't weer goed doet! @sens, oh dan is het alleen maar logisch dat Jos sjaggo is. Het zou raar zijn als ie nog vrolijk was toch? @flower, Julia zal wat schade in moeten halen. Veel mensen hebben het collage programma. Mamavan3 en kib sowieso. @hier, Amy ligt weer lekker in bed. Wij hebben een productief ochtendje gehad; naar de lidl, appie en emte geweest voor de boodschapjes, mevrouw heeft lekker gebadderd en ik heb pasta gekookt voor m'n pastasalade voor vanavond. Amy heeft haar brood op, zelf een klein beetje melk gedronken en nu ligt ze dus alweer een uurtje lekker te slapen. Hopelijk geen uurtje zoals de afgelopen tijd (met uitzondering van gisteren). Om 15 uur trouwt m'n vriendinnetje, dus hoop ook dat Amy weer niet al te lang slaapt... Het is ook nooit goed he!
hahaha nee Masu zou gek zijn als hij nog vrolijk was inderdaad haha veel plezier op de bruiloft! enne goed bezig geweest hoor vanochtend. @flower, jeetje dat is wel echt heel erg uitslapen hoor!!! @hier, Jos slaapt nog.. nu al 3 uur ga hem zo toch echt uit bed halen voor een broodje. Dan even richting stad voor wat kleine dingetjes.