@kib, wat een leuke spam weer van je binkie! wel lekker dat je clienten vandaag relaxt waren, gaat je dag wel wat langzamer maar kost niet zo veel energie. Veel plezier op de verjaardag! gelukkig morgen een korter dagje op je werk @masu, hahaha ligt vast aan het echtpaar dat natregenen Amy vandaag niet zo lang geslapen maar dat is niet gek met een vieze luier @hier, Jos heeft redelijk geslapen van 11.00 - 13.00 uur hij was even op stap met papa vanmorgen dus hij lag er wat later in. Daarna 1.5 broodje gegeten, daarna heb ik hem in zijn kinderstoel gezet en ben ik het huishouden gaan doen. Manlief heeft de auto opgeruimd en schoongemaakt dus we zijn klaar voor de vakantie. Kom ik beneden heeft Jos zijn hele gezicht onder de snot gesmeerd, lekker kwijlen en snotten en het zat dus lekker in zijn haar Nu ligt hij nog even te slapen, zo maar uit zijn bed vissen voor het eten.
thnx meiden! ja masu die operatie moet hoe dan ook gebeure want zit gewoon niet goed! of het een kans van slagen heeft dat weten we allemaal niet want eigenlijk had het nu al goed moeten zijn. ik heb ook 3maanden hormoonpillen geslikt om mijn ongi op te wekken ma had helemaal niks behalve buikpijn dus we gaan nu via kijkoperatie kijken aangezien de pille niet helpen de echo niks bijzonders laat zien en ze er met de hysteroscopie niet door komen. met mijn man en mij gaat het ietsje beter hij heeft bijna niet meer gedronken en we proberen wat meer aandacht voor elkaar te hebben. we gaan ook lekker 2weken naar turkije zodat we ff stressvrij zijn en wat meer tijd voor elkaar hebben. we merken allebei dat als we geen stress hebben het zoveel beter gaat tussen ons en we elkaar weer een beetje terug vinden. er is heel veel gebeurd de laatste tijd veel ruzie veel alcohol en ik heb 2x gedreigd om weg te gaan. de laatste x dat ok dat heb gezegt hadden we flink ruzie ma we hadden de kids beloifd te gaan zwemmen. dat hebben we gedaan en het was gewoon zo leuk! lekker naar de hamam en sauna geweest om de beurt zodat 1bij de kids bleef. daarna lekker frietjes gegeten, savonds hebben we veel over onze gevoelens gesproken en vonden allebei dat we eens wat vaker iets moeten doen samen. we hebben die nacht zelfs voor het eerst gevreeen zonder dat hij gedronken had en het was erg fijn!
@ador, fijn dat het met jou en je man wat beter gaat. Goed om te horen dat hij minder drinkt en dat jullie met elkaar praten, dat is al een hele stap! @hier, ik ga naar bed meiden. Heb nog een strijk weggewerkt maar ben nu wel doodmoe het is een lange dag geweest na een vermoeiende nacht ik hoop dat alle ukkies inmiddels lekker slapen. Hier is Jos al 1 x huilend wakker geworden, hoop dat het hier bij blijft. Welterusten meiden!
Bevallen Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley Mama van 3 19-05-2011 2745 gr & 2675 gr F.leur & L.ieke Masu 23-05-2011 3680 gram 51cm Amy Elise Mlien 30-05-2011 3180 gram 50cm Kian Stampertje23 09-06-2011 3745 gram 53 cm Vince Kibbeling 14-06-2011 3135 gram 49cm Stijn Mamalijntje 23-06-11 3640 50cm Yara Senso 28-06-2011 3035 gram 47cm Jos Uitgerekend 25-01-2013 Sammie121 Afspraken CB Kian 31-07-2012 Amy 02-08-2012 Gewicht en lengte 24-04-2012 Amy 9780 gram, 75 cm 31-05-2012 Vince 10.40 kilo, 81,6 cm 05-06-2012 Kian 11 Kilo, 80 cm 13-06-2012 Stijn 10,1 kilo, 79 cm 27-06-2012 Jos 9100 gram, 76 cm 28-05-2012 Yara 9130 gram, 76 cm 28-07-2012 Wesley 11 kilo, 83 cm
Hey meiden! @Stamp; Mooie tattoo zeg! Hier heerlijk weekend, vandaag lekker geshopt in Roosendaal. Kian heeft op het moment behoorlijk last van een doorkomend tandje, maar gaat verder erg goed. Hij staat nu steeds vaker los, erg leuk! Morgen weinig op de planning dus dan kan ik hopelijk weer meetikken (als ml niet teveel aandacht vraagt).
Stamp mooie tatoo!!! Viel het mee met de pijn? Wat ziet hij er al rustig uit. Masu Oeps helemaal gaar maar wel naar je zin gehad! Amy fijn bij je ouders. Senso balen van je nacht gisteren... Niet fijn en niet typisch Jos! KIb onwijs lieve fotos van Stijn op de kermis!!! Werkze vandaag Adorable hoop echt voor je dat het mee gaat vallen. Balen dat de ongi niet heeft doorgezet! Heerlijk twee weken turkije in het vooruitzicht! Jaloers... Lekker hoor. En hoe gaat het nu met de zaak van je man? Loopt het nu goed? Mlien gaat het goed? Druk zeker! Wil jij de datum van Yara haar bezoek van wegen en meten aanpassen in 06? ipv in 05? -- Hier een rotnacht gehad. Yara wakker en dan Jamie weer.... Snap gewoon niet waarom ze niet doorslapen hoor. Ben helemaal kapot. Gisteren avond nog 12.4 km op de skeelers gedaan. En niet gesnaaid.. Straks met Jamie naar de kapper.. Tja yara heeft nog geen haar haha.. En vanmiddag even op visite. Verder lekker rustig aan.
Goeiemorgen! @Mamalijntje; Ik heb het in de lijst op mijn computer aangepast, dus de volgende keer staat hij op 28-06! Balen van je slechte nacht zeg, hoop toch echt eens dat je kids het doorslapen gaan snappen! Wel ben je echt ontzettend goed bezig met skaten zeg! Hier heerlijk geslapen, we werden om 8 uur wakker, ml heeft toen eerst een half uur tekenfilmpjes zitten kijken samen met Kian en nu zitten we lekker te eten. Voor vandaag niet veel op de planning, we moeten nog boodschappen doen en verder denk ik poetsen/wassen/strijken in huis.
Typisch zondagsdag dus!!! Lekker rustig aan! -- Ik had trouwens laarsjes gekocht voor Yara.. Grote flop.. Yara vind ze verschrikkelijk. Manlief gaat volgende week met de fysio overleggen welke schoenen we nou het beste voor haar kunnen halen.
goeiemorgen meiden! @mlien, klinkt als een leuk weekend, wel sneu dat Kian zo'n last van zijn tandje heeft. @mamalijntje, balen van je nacht meis lastig hoor dat je ukken het maar niet lijken te snappen. Wel erg goed bezig met je skeeleren hoor!! balen dat Yara de laarsjes niets vind. @Hier, goeie nacht gehad gelukkig. Jos heeft een keer gehuild omdat hij klem lag maar verder niet, hij werd om 8 uur wakker. HIj is wel super sjaggo maar goed dat hoort bij de sprong... bah
Goedemorgen, Mlien, arme kian last van zijn tandje. Wel lekker geslapen. Mamalijntje, bah weer een rotnacht. Jammer dat yara haar laarsjes niks vind. Ik heb nog geen echte schoenen voor wesley laat hem eigenlijk op blote voeten lopen en anders slofjes. Senso, gelukkig een goede nacht gehad. Hoop dat hij wat bijtrekt vandaag. Wij hebben lekker mogen uitslapen tot 9uur! Gisteren hebben we wesley 1 slaapje laten doen en toen hij heeft hij bijna 3 uur geslapen denk dat hij nu echt toe is aan 1slaapje. Nu zit wesley tv te kijken.
Goeiemorgen/middag! @sammie, klinkt heel bekend! Toen Amy een paar maanden geleden naar 1 slaapje ging, ging ze ook 1 langere slaap doen en daar deed ze 't beter op dan op 2 korte. Klinkt alsof Wesley daar ook aan toe is. @mamalijn, wat ontzettend balen...je had zo'n leuke laarsjes en dan wil ze ze niet... Niet leuk! Slim om het ff bij de fysio te checken. Ik snap er ook niks van waarom ze niet doorslapen...maar bij sommige kindjes duurt het gewoon lang....heel lang... Hoop voor jullie dat ze 't snel door gaat krijgen! Knuffel! @sens, fijn dat je dit keer een goede nacht had gehad. Balen dat Jos zo sjaggo is, maar het hoort er idd bij. Sprongen zijn echt niet leuk! Fijn dat jullie al zoveel hebben gedaan, klaar voor de vakantie dus! @mlien, nou dan kom vandaag maar eens uitgebreid kletsen hier! Ff je afwezigheid goed komen maken hoor. Mooie tijd hoor, 8 uur! @adorable, ah nu begrijp ik je verhaal wat beter, dank je voor je uitleg. Wat frustrerend dat het eigenlijk al beter had moeten zijn en dat ze je dus ook geen duidelijkheid kunnen geven... Hopelijk komt er iets uit de operatie waar ze wat mee kunnen. Wat fijn om te horen dat het beter gaat met jou en je man. Jullie praten weer met elkaar en dat is zoals sens al zegt heel belangrijk. Lekker blijven praten en dingen samen blijven doen, dan komt het vast goed! @hier, gisterenavond rond 6 uur kreeg Amy ineens koorts en had ze allemaal overlopende vieze luiers. Billen en voorkant ook vuurrood en we mochten er niet aankomen met schoonmaken. Echt krijsen dan...zo zielig! Ze klemde zich ook helemaal aan ons vast, wilde de hele tijd tegen ons aan liggen. Ik heb een half uur met haar op m'n buik op de schommelstoel gezeten en haar toen in bed gelegd. Uiteindelijk is ze in slaap gevallen. Ze voelde echt aan als een straalkacheltje...zo warm! Er kwamen vrienden op bezoek maar gelukkig heeft Amy aardig geslapen. Ze is wel 2x huilend wakker geweest, maar sliep na wat wiegen en troosten weer verder. Vanmorgen om 8 uur werd ze wakker, geen koorts meer en nog geen vieze luier gehad. Een paar dagen geleden had ze allemaal vlekjes. Kan het de 5e of 6e ziekte of zoiets zijn? Of moeten ze dan eerst koorts hebben en daarna vlekjes? Verder hier niet veel op de planning. We zijn naar de diertjes gewandeld vanmorgen en Amy ligt nu in bed. Vanmiddag ff langs opa en oma (ouders van manlief).
@Mamalijntje; Balen dat Yara haar laarzen niks vindt, ze zijn juist zo gaaf! @Senso; Kleine Jos sjaggo, hopelijk wordt hij snel weer wat vrolijker! @Sammie; Fijn dat Wesley het nu goed doet op 1 slaapje, hier slaapt Kian nu ook vaak 1x, soms komt het niet lekker uit en slaapt hij 2x, maar dan laat ik hem die 2e keer echt niet langer slapen dan een uur anders is het 's avonds weer drama. Lekker uitgeslapen jullie hoor! @Masu; Wat zielig voor je meisje dat ze gisteren helemaal niet lekker was, gelukkig lijkt het vandaag een stuk beter te gaan! En ik doe mijn best om iig de komende 3 dagen weer mee te kletsen, daarna weer 4 dagen werken... Hier heeft Kian nu net al 2 uurtjes geslapen.. en ik ook! Was ik echt ff aan toe. Zo meteen gaan we even om boodschappen.
Masu, geloof dat ze voor de 5de en 6de ziekte eerst drie dagen koorts moeten hebben dan na 2dagen krijgen ze ineens vlekjes. Heb alleen ervaring met de 5de ziekte maar je kan even op internet kijken. Kan ook uitslag zijn van de koorts. Heeft ze geen buikgriep?
Ge meiden, Ik heb ook een beetje weekend nu!! Masu arm meisje gisteren. Gelukkig lijkt het vandaag wat beter te gaan. Naar de diertjes klinkt gezellig. Mlien een lekker zondag vandaag. Jammer dat je dan boodschappen moet doen!! Mv3 wat worden je meiden groot zeg! Mamalijn balen van je nacht en de laarsjes. Ben benoeuwd wat de fysio als advies geeft aan jullie mbt de schoentjes. Sens fijn dat Jos op 1x klem liggen na goed geslapen heeft. Hier een gezellige avond bij vrienden gehad. Stijn was alleen helemaal versleten van al dat gefrunnik aan hem. Ik was na 3 uur al moe laat staan hij. Rond half 9 zijn we richting huis gegaan,onderweg viel stijn in slaap, en om 22.15 lag Stijn heerlijk in zijn eigen bedje. Hij huilde nog wel een keertje maar na troosten en kroelen is hij in slaap gevallen tot 8.30 ongeveer. Zelf ging mijn wekker om 8uur want moest om 9uur beginnen. Vandaag een rustige dienst, lekker met de meeste gaan lunchen bij de brasserie en om 2uur kwam mn collega en kon ik nog even voor het rooster langs mn tl. Daarna naar huis en ik dacht gaan we nog ff naar de kinderboerderij maar kleine man ligt op bedje...
Mlien: hele aal goed Kib: ja ze worden groot.. Het rent door het huis, klimmen op het huisje en glijden zelf al naar beneden! Mmalijn: jammer van de laarsjes Masu: hmhm zou misschien de 5de ziekte kunnen zijn. Sammie: hoe gaat t met de zwangerschap? Stampertje: gave tattoo!! Hier: erg druk gehad met werken helaas... Heb nu een vast adresje voor 6 uurtjes in de week en daarnaast de vakantiedagen en zieken vervangen van andere. Dames gaan heel hard. Lekker aan het kletsen, rennen, klimmen enz. Ze zijn afgelopen vrijdag voor t laatst op kdv geweest kunnen nu lekker thuis blijven.. T.imo gaat vanaf 10 aug 5 dagen naar school! Spannend dus! Bekijk bijlage 263286
Mamavan3 waaron gaan je meiden niet meer naar het kdv? Leuke spam! Leuk dat je een vast adres hebt voor het schoonmaken en dat je veel uurtjes bij kan krijgen door de vakantie. Zwangerschap gaat goed. Ben nog wel misselijk en spugen maar niet elke dag gelukkig. Kib, pfoe jullie ware laat thuis. Gelukkig heeft stijn het weer goed gedaan. Ben je nu vrij een paar dagen? Wesley wilde niet slapen. Hij heeft echt last van de hoektanden boven. Ze komen allebei door. Gelukkig is wesley wel vrolijk.
@Kib; Kan me voorstellen dat Stijn doodop was van het gepluk aan hem! Fijn dat je nu ook even vrij hebt. Was zeker jammer dat we boodschappen moesten doen vandaag. Klinkt als een lekker dagje dat je gewerkt hebt vandaag! Jammer dat je niet naar de beestjes kon. @Mv3: Fijn dat je lekker veel kan werken op het moment, als ml weer moet werken gaan ze toch zeker wel weer naar het KDV? Of regel je dan iets anders als je moet werken? Erg spannend voor T.imo 5 dagen in de week! @Sammie; Werkte dat bandje eigenlijk tegen de misselijkheid?? Ik ben de laatste tijd vaak wagenziek en zit er ook aan te denken om er een aan te schaffen. Hier vanmiddag dus boodschappen gedaan en even een rondje over het centrum in Hellevoetsluis gedaan, heb nog een lekker luchtje voor mezelf gekocht, Lacose Touch of Pink, ruikt heerlijk! Kian ligt nu eventjes op bed voor een powernap en ik heb in de tussentijd de vloer gestofzuigd en gedweild.
Mlien, ik weet niet of het geholpe heeft geholpen. Ik ben niet wagenziek geweest onderweg maar daarna niet meer gedrage eigenlijk.