Mei/Juni Ukkies deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door masu, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, klinkt als een gezellig dagje! Hopelijk werkt het bandje!

@mamavan3, mooie spam! Je zal het wel druk hebben met al dat werken. Spannend, T naar school!

@sammie, balen dat je toch nog geregeld misselijk bent.

@kib, jammer dat je niet meer naar beestjes kunt.

@hier, lekker op de fiets langs schoonouders geweest en ze een bak verse tomatensoep gebracht. Die had ik vanmiddag gemaakt, maar het is altijd zo'n werk...maar wel veel lekkerder dan uit pakje of zakje. Nu eerst ff de dame eten geven.
    Ik dacht in eerste instantie ook buikgriep. Net ook weer een dunne luier...en billen helemaal kapot, zo zielig. Straks ons pa en ma ook nog ff een bak soep brengen.

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    #4122 Kibbeling, 29 jul 2012
    Laatst bewerkt: 29 jul 2012
    Sammie balen dat je toch nog wel wat misselijk bent af en toe. Die Wesley weer niet slapen..
    Ik heb morgen nog een avonddienst en dan woensdag een slaapdienst. Daarna ben ik 4 dagen vrij. Al zal ik de donderdag nodig hebben om bij te komen van mn slaapdienst met een klein ukkie thuis...

Mlien klinkt als een gezellige dag. Leuke klinkt goed.

Masu jij ijverige huisvrouw!! Ook nog voor je ouders en schonouders gemaakt. Je had er zin in.
    Balen dat Amy nog steeds een beetje last van diarree heeft en dan voornamelijk die rode billen.

Mv3 ik heb ook gemist waarom ze van kdv gingen.. Is het omdat manlief nu thuis zit? Wat spannend T bijna 5 dagen naar school. Fijn dat je meiden het zo goed doen en jij lekker aan de slag kan op je werk.

Sens...jij een fijne dag gehad??

Hier hebben we net maar film gekeken samen en toen hij bijna afgelopen was werd Stijn wakker.
    Zijn nieuwe beer was al gewond (scheur bij zijn keeltje) en er lag nog een gewonde aap. Deze maar even gemaakt zodat Stijn er weer mee kan spelen. Hij is nu zo grappig hij laat zijn knuffels "lopen en dansen".
    Zo lekker een broodje frikandel eten en stijn een groente hap!

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Super stoere spam weer kib!!!
    ik mis de smiley met de hartjes in z'n ogen...;)

hahaha, ijverige huisvrouw...nou dat valt reuze mee hoor! maar kook wel graag als ik de tijd heb. :)

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O sammie wat fijn dat Wesley nu al zijn hoektanden krijgt! Jamie was twee en veel bewuster ervan... Maar maakt het zeker niet onprettiger. Knuff! Je vroeg laatst nog hoe en wat met de tanden maar rond 5 jaar gaan ze wisselen en komen er nog 8 kiezen door maar hier hebben ze als het goed is minder last van.

Mamavan3 prachtige meiden en nu kan je het verschil even goed zien tussen je meiden al vind ik het knap dat Mlien weet wie wie is.. Ik gok steeds fout...

Masu hoe gaat het nu met Amy? Lijkt mij geen vijfde of zesde.. Daarbij gaat het meestal andersom. Eerst koorts en dan vlekken. Buikgriep heerst ook weer.

Mlien Lekker bezig geweest dus! Ken het luchtje niet.

Wij hebben toch nog een drukke dag gehad. Zijn naar de kapper geweest (jamie en ik) en daarna een zak knikkers gekocht want zijn vriendjes buiten knikkeren en hij wilde ook.

Toen naar huis. Lekker broodje gegeten. Snel Yara op bed want we gingen nog even koffie doen bij een vriendin. Daar heerlijk in de tuin gezeten en bijgekletst..Moeten we echt vaker doen.. Heerlijk.

Snel naar huis koken. Roerbak, worstje en geb. aard. Ik heb me ingehouden en een klein bordje opgeschept.

Ook nog even Yara haar voeten gemeten. 18.5 volgens de meter. Dus maat 20 is dan geschikt... Schoenen gepast en bekeken. Die van Brakkies en Jochie zijn onwijs stevig maar ook weer heel soepel. In de winkel heel duur maar online een leuke site gevonden Brakkies Goedkope uitverkoop Schoenen sale , Laarzen, Pumps en Sneakers outlet online shop - De schoenen sale - uitverkoop en opruiming online met aanbiedingen en opruimings schoenen - Sooco schoenen online bestellen waar het 20 euro goedkoper is.

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wat raar ik zag de laatste drie post niet... Solly...

Masu hopelijk knapt ze snel weer op!!! Lekker soep mmmm

Kib gave spammm weer van stijn!!!!!!!!!!!!!

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamalijntje, moeten ze al schoenen aan? wesley loopt nog niet zoveel en ook nog niet buiten en had ergens gelezen dat schoentjes pas na 6a8 weken loslopen hoeven maar is dat zo?
    ik wil heel graag die van shoesme maar die zijn erg duur en heb nu niet het idee dat hij ze veel aangaat hebben.

ik ben best blij dat hij nu alles bijna heeft geloof dat alleen die 4 achterste kiezen door moeten komen.
    sneu als ze er zo'n last van hebben.

masu, denk wat mamalijntje zegt buikgriepje, eet en drinkt ze wel? wesley was echt goed ziek van de buikgriep met koorts en al.

kib, leuke spam! lekker straks 4 dagen vrij heb je verdient.
    wat lief dat stijn echt met zijn knuffels speelt.
    wesley heeft er een aantal op zijn speelkleed en daar speelt hij ook wel mee maar meer dan tegen elkaar aan beuken en weggooien doet hij niet. stijn zijn hoofdje erg mooi geworden volgens mijz ie je niks meer van die afplatting of wel? mocht je de helm trouwens houden?

wesley ligt al uitgeteld in bed en heeft zowat op alles zitten kauwen wat in zijn buurt was, met die onderste hoektanden minder last gehad dan met deze.
    wesley zei gisteren het woordje eten toen ik eten aan het klaar maken was en toetjes zegt hij als tedtje en wijst dan heel wijs naar zijn toetje haha. mijn hond heet kiki en die noemt hij kiie. grappig om nu zo te zien dat hij bezig om de juiste woorden te zeggen en te vinden voor dingen.

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ligt er denk ik aan. Nu misschien met de warmte nog niet maar Yara speelt ook buiten en dan zijn schoentjes best handig. Daarbij gaat ze ook naar het KDV en vind het nooit zo heel erg schoon daar op de vloer.
    Houdt me niet zo aan de richtlijnen maar luister meer naar mijn gevoel. En natuurlijk wacht ik het advies van de Fysio af.

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    sammie wat knap dat wesley al woordjes zegt!!!
    mijn hondje heet ook kiki maar heb haar af moeten staan om mijn huwelijk te redden. pffff wat mis ik haar!! :(

9. AHzondag

Adorable, jeetje wat erg maar je huwelijk gaat natuurlijk voor. Is ze naar een bekende gegaan? Wij hebben onze grote hond weggedaan en ik weet dat hij het super heeft bij zijn nieuwe baas en daardoor doet het wel minder pijn.

Mamalijn, wat je zegt naar je gevoel luisteren en dat ga ik ook doen dus wacht nog even en voor buiten heb ik wel schoentjes. Verstandig om de fysio af te wachten. Ik ben er wel achter dat elk schoentje anders valt kwa maat.

Mijn lappie is er weer mee gestopt internet valt steeds weg. We wachten donderdag af want dan komt kpn en hoop dat hij iets weet. Gelukkig kan km op mijn nieuwe tel makkelijk op zp.

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ik hou het even ego hoor meiden, schaam me dood maar ben echt kapot.. :)

Zag wel mooie spam voorbij komen van Mama van 3 (erg fijn om weer even van je te horen meis, mis je hier) en van Kib (wat is het toch een lekker binkie)

Hoop dat Amy snel opknapt en de tandjes van Wesley snel door zijn. Fijn hoor dat hij bijna alles al heeft. Yara heeft mooie schoentjes! Kian is superlief maar heb geen idee meer wat zijn mama heeft geschreven :)

@hier een drukke dag gehad. Ben er moe van :( zijn de stad in geweest en ben geslaagd voor een spijkerbroek (maatje kleiner, jeej) en 4 shirts. Manlief een korte broek en een aantal tshirts. Verder zwemluiers ed. gehaald voor vakantie en verder week ik het niet meer. Mijn moeder heeft op Jos gepast en dat ging helemaal goed. Inmiddels zijn de meeste spullen ingepakt en hangt de dvd speler voor Jos in de auto. Morgen nog wat laatste spullen pakken en dan vertrekken we na de lunch.

Ik zeg alvast welterusten lieve meiden want ik ga zo douchen en dan duik ik op tijd mijn bedje in. Hoop dat alle ukkies lekker slapen!

liefs!

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik kom ook nog even een afsluitend berichtje typen. Ben ik wel verplicht he, in m'n vakantie terwijl ik zeeen van tijd heb! *uhum*:p

@mamalijntje, wat knap dat je je in hebt gehouden bij het avondeten. Ik vind dat je echt goed bezig bent, super knap dat je je er zo toe zet! Respect meid! :D
    Fijn dat je een site hebt gevonden waar je met korting goede schoenen voor Yara kunt bestellen.

@sammie, Amy heeft ook bijna nooit schoenen aan. Ze heeft tenslotte de beste grip als ze lekker op blote voeten loopt. Ook buiten; gewoon op blote voetjes. :)
    En ook op het kdv; lekker blote voetjes, ik was ze wel weer als ze thuiskomt.

@griepje, ik denk dat sammie en mamalijn gelijk hebben; buikgriepje. Vrijdag bij de bruiloft waren er 2 vrienden acuut ziek geworden (vanuit 't niets zeg maar), koorts en hele erg buikkrampen en zo. En zaterdag had Amy exact dezelfde symptomen. Ik moest toen eigenlijk ook meteen al daaraan denken. En zo plots als het kwam is het ook weer verdwenen. Vandaag 1 dunne luier en alles weer goed opgegeten. :( Bizar!

@sens, moeten we je gewoon een week gaan missen!!:( Wat doe je ons aan?!?!?!:$
    Ok....ik zal even wat minder egoistisch doen....natuurlijk hoop ik dat jullie een hele fijne vakantie hebben! Hopelijk is Jos ook snel uit z'n sprong, zodat hij wat gezelliger is. Veel plezier!

@hondje......tja.....manlief zou mij aan mij toch een hele kwaaie hebben als hij me vroeg Taco weg te doen...;)
    Ik begrijp je hoor adorable, ik ben gewoon heel blij dat ik niet voor die keuze kom te staan.
    Ook omdat ik ergens weet dat Taco ook zo bij ons gezin hoort dat ik hem nooit weg zou doen....godzijdank is dat geen probleem hier anders zou ik niet weten hoe het zou eindigen....

@hier, Amy is makkelijk gaan slapen. Om 7 uur lag ze in bed.
    Ik heb lekker op de bank liggen lezen, net als manlief en ik duik zo m'n bedje in.
    Slaap lekker allemaal!

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Mn man gaat 4 dagen werken. Op die dag dat hoj vrij is ga ik werken en de woensdagmiddag en vrijdagmiddag is hij ook vrij en ga ik ook werken, vandaar geen kdv meer nodig, scheelt een hoop;)

Mmalijntje: je bent idd echt goed bezig! En wat wordt jamie groot! Al lekker zelfstandig spelen, lekker is da he! En yara al aan de wandel leuk!!!!

Sammie: fijn dat alles oed gaat met de zwangerschap!

Adorable: he toch nog niet helemaal door gezet je ongesteldheid.. Toch zou ik het wel aankaarten hoe en wat! Ben blij at het tussen jou en je man alweer beter gaat!! Lekker hoor 2 weken turkije:) geniet ervan!!

Senso: ook lkkr op vakantie:) heeeeel veeel pleZier!!!!

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @sammie: ik heb haar terug naar haar fokker gebracht omdat ik haar niet zonaar aan iemand wou geven die ik niet ken. zij zouden een lief baasje zoeken en anders zouden ze haar zelf houden. het zijn super lieve mensen met een enorm groot hart! die man moest zelf huilen toen hij haar aan ons verkocht en heeft me nog een dikke knuffel gegeven en beloofd goed voor hasr te zorgen. het doet nog steeds erg veel pijn en ik neem het ml zeer kwalijk dat hij me voor deze keuze heeft gezet. mja ik deel mijn leven met mijn man en een honde is er helaas maar tijdelijk

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen meiden!

Wat een onweer zeg vannacht!! Niet normaal meer, gelukkig ben ik de enige geweest die er wakker van lag, ml snurkte vrolijk verder en Kian sliep er ook doorheen. We zijn sinds half 8 wakker. Voor vandaag niet veel op de planning, wel moet ik vanmiddag even voor nacontrole voor mijn hand naar het ziekenhuis, Kian moet helaas mee want ik heb geen oppas.

15. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Jij een hele fijn vakantie toegewenst!! En kom maar snel weer terug! ;)

16. AHzondag

Adorable, goed dat je haar weer naar de fokker hebt gebracht. Lijkt me lastig om die keuze te moeten maken al was het hier ook een beetje een moeten ml werd helemaal gek van die grote hond en hij was enorm druk en onze relatie ging daardoor ook niet al te best. Het was voor die hond ook beter, lekker op een boederij. Nu wil mijn hondje bijna niet onder de kast vandaan en is ze echt bang voor wesley ook niet leuk.

Mlien, succes bij de arts.

Mamavan3 betere oplossing zo dat je man minder werkt en dat schild een hoop denk ik.

Senso, je leest het niet maar heel veel plezier!

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen!

Hier een goede nacht, Amy werd half 9 wakker. Alsof ze weet dat we vakantie hebben. Hier geen onweer gehad, wel een beetje regen vannacht, maar nu schijnt de zon alweer.

@sens, een hele fijne vakantie!

@mlien, balen dat je Kian mee moet nemen, das nooit zo heel fijn weet ik uit ervaring...;) Maar 't is niet anders.

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

Bedankt voor het wensen van een fijne vakantie! Na Jos zijn slaapje gaan we er van door!

@mlien, succes met de nacontrole van je hand! gelukkig heeft Kian door het onweer heen geslapen.

@sammie, goeie nacht gehad? wanneer heb je trouwens weer een echo?

@masu, lekker hoor dat Amy doorheeft dat jullie vakantie hebben en ze pas om 8.30 uur wakker werd, lief van haar :)

@hier, goeie nacht gehad. Jos heeft 1 x gehuild maar manlief hoefde er niet uit. Jos werd om 7.30 uur wakker, hij was wel bloedje sjaggo vanmorgen dus hij lag om 9.45 uur al weer op zijn bed. Sliep meteen dus hij was vast moe.

Meiden, ik ga jullie heeeeeeeeel erg missen! geen gekke dingen doen in die paar dagen. Tot vrijdag! veel liefs en dikke knuffel

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Wat heeft Amy lekker uitgeslapen zeg!! Ik baal ook wel dat ik Kian mee moet nemen naar mijn hete dokter ;). Neem gewoon maar wat te eten en te drinken mee en als hij niet te houden is geef ik hem mijn telefoon, meestal werken die trucs wel.

@Senso; Wie weet blijft het wel stil hier zonder jou ;).

Hier om boodschapjes geweest en net mijn strijk weggewerkt. Kian ligt te slapen, die hield het niet meer vol. Hij vindt het op het moment echt geweldig om te trap op en af te klimmen dus hij gaat steeds voor de deur zitten omdat hij zo graag de trap op wil en als het dan niet mag gaat hij hard gillen, pfff :p.

20. AHzondag

Mlien, lekker dat kian op bed ligt en jij je was hebt kunnen doen.

Masu, lekker mogen uitslapen van amy!

Senso, volgende week maandag weer een echo bij de gyn en hoop zooo dat hij het al kan zien wat het word was bij wesley wel zo. Ik droom steeds over nog een jongen maar kijk steeds naar meisjes dingen haha.

Veel plezier!

Wesley ligt ook op bed denk dat hij moe is van het niet slapen gisteren.

Deel Deze Pagina